Контрольні роботи з алгебри і початків аналізу для 10 класу . Профільний рівень.
Канарська Людмила Василівна, вчитель математики Черкаської гімназії № 9 ім. О. М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області, спеціаліст вищої категорії
Контрольна робота 1. Степенева функція
І варіант
А)
; Б)
В)
Г)
Д)
2. Обчисліть:
.
А) -7; Б) 3; В) -3; Г) 7; Д) 5 .
3. Установіть відповідність між виразами (1-4) і числами (А-Д), одержаними в результаті їх перетворення:
1)
А) 12;
2)
Б) 1;
3)
В) 48;
4)
. Г) -1;
Д) 2.
4. Установіть відповідність між виразами (1-4) і виразами (А -Д), одержаними в результаті їх перетворення:
1)
А)
;
2)
Б)
3)
В)
;
4)
. Г)
Д)
.
5. Знайдіть значення виразу: а)
; б)
.
6. Обчисліть значення виразу:
.
7. Знайдіть область визначення функції:
.
8. Розв’яжіть рівняння :
.
9. Спростіть вираз:
.
ІІ варіант
А)
; Б)
В)
Г)
Д)
.
2. Обчисліть:
А) -7; Б) 1; В) -1; Г) 7; Д) 12.
3. Установіть відповідність між виразами (1-4) і числами (А-Д), одержаними в результаті їх перетворення:
1)
А) 1;
2)
Б) 2;
3)
В) 4;
4)
. Г) 3;
Д) 6.
4. Установіть відповідність між виразами (1-4) і виразами (А-Д), одержаними в результаті їх перетворення:
1)
А)
;
2)
Б)
3)
В)
;
4)
. Г)
Д)
.
5. Знайдіть значення виразу: а)
; б)
.
6. Обчисліть значення виразу:
.
7. Знайдіть область визначення функції:
.
8. Розв’яжіть рівняння :
.
9. Спростіть вираз:
.
Контрольна робота 2 . Тригонометричні функції
І варіант
А) І; Б) ІІ; В) ІІІ; Г) IV; Д) визначити неможливо.
А)
; Б)
; В) 0 ; Г) 1; Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
; Б)
; В)
; Г)
; Д)
.
Г) функція парна.
.
ІІ варіант
А) І; Б) ІІ; В) ІІІ; Г) IV; Д) визначити неможливо.
А)
; Б)
; В) 0; Г) 1; Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
; Б)
; В)
; Г)
; Д)
.
1)
; А) функція не має найменшого значення;
2)
; Б) функція є спадною на всій області визначення;
3)
. В) найменше значення функції дорівнює -1 при
;
Г) функція зростає на проміжках
.
Контрольна робота 3 . Тригонометричні тотожності
І варіант
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
1)
; А)
;
2)
; Б)
;
3)
; В) 1;
4)
. Г)
;
Д)
.
б)
ІІ варіант
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
1)
; А)
;
2)
; Б)
;
3)
; В)
;
4)
. Г)
;
Д) 2.
б)
Контрольна робота 4 . Тригонометричні рівняння
І варіант
А)
; Б)
; В)
; Г)
; Д)
.
1)
; А)
;
2)
; Б) розв’язків немає;
3)
; В)
;
. Г)
;
Д)
.
б)
.
ІІ варіант
А)
; Б)
; В)
; Г)
; Д)
.
1)
; А)
;
2)
; Б) розв’язків немає ;
3)
; В)
;
Д)
.
б)
Контрольна робота 5. Тригонометричні нерівності
І варіант
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
;
Б)
;
3)
. В)
;
Г)
.
Д)
.
б)
;
в)
.
ІI варіант
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
А)
;
Б)
;
В)
;
Г)
;
Д)
.
1)
; А)
;
2)
; Б)
;
3)
. В)
;
Г)
.
Д)
.
б)
;
в)
.
Контрольна робота 6. Границя та неперервність функції
Варіант 1
а)
б)
в)
а)
;
б)
;
в)
;
г)
;
д)
;
е)
.
а)
б)
в)
г)
а)
б)
неперервна в точці
дослідіть цю функцію на неперервність у точках
є неперервною в точці Варіант 2
а)
б)
в)
?
а)
;
б)
;
в)
;
г)
;
д)
;
е)
.
а)
б)
в)
г)
а)
б)
неперервна в точці
дослідіть цю функцію на неперервність у точках
є неперервною в точці
Контрольна робота 7. Похідна функції
Варіант 1
А) -1
; Б) 1; В) 0; Г) 2; Д) -2.
А) 1 м/с; Б) 8 м/с; В) 4 м/с; Г) 2 м/с; Д) 6 м/с.
Д)
.
а)
;
б)
;
в)
.
а)
;
б)
;
в)
.
Варіант 2
А)
; Б) 1; В) -1; Г) 4; Д) -3.
А) 3 м/с; Б) 2 м/с; В) 5 м/с; Г) 1 м/с; Д) 4 м/с.
Д)
.
а)
;
б)
;
в)
.
а)
;
б)
;
в)
.
Контрольна робота 8. Застосування похідної
Варіант 1
А) 0; Б) 1; В) -1; Г) 2; Д) таких точок немає.
А)
; Б)
; В)
; Г)
; Д)
.
А) 0; 2; Б) 0;
; В) 2; Г) 0; Д) 2; -2.
Варіант 2
А) 1; Б) 2; В) -1; Г) 0; Д) таких точок немає.
А)
; Б)
; В)
; Г)
; Д)
А)
; Б)
; В) 1; Г) 0; Д) 3.
Література:
-
Мисік Марина Олександрівна
16.12.2020 в 07:44
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Жабровець Олег Валентинович
19.09.2019 в 21:16
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Marinov Alex
13.06.2019 в 06:59
Непогана робота!
Загальна:
4.0
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
-
Івасюнько Майя Юріївна
24.05.2019 в 00:04
Дякую, ваша збірка дуже мені допомогла!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Показати ще 1 відгук