Контрольні роботи з алгебри та початків аналізу для 10 класу. Профільний рівень

Про матеріал
Контрольні роботи з алгебри і початків аналізу для 10 класу складені відповідно чинної програми з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (профільний рівень) і призначені для тематичного контролю знань учнів. Усі роботи містять завдання у двох варіантах. Завдання кожної роботи диференційовані за рівнем складності. Є тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді. Контрольні роботи містять завдання на встановлення відповідності (логічних пар). На виконання контрольної роботи відводиться 45 хвилин.
Перегляд файлу

Контрольні роботи з алгебри і початків аналізу для 10 класу . Профільний рівень.

Канарська Людмила Василівна,  вчитель математики Черкаської гімназії  № 9 ім. О. М. Луценка Черкаської міської ради Черкаської області, спеціаліст вищої категорії

Контрольна робота 1. Степенева функція

І варіант

  1. Знайдіть область визначення функції: .

А) ;     Б)      В)     Г)      Д)

      2. Обчисліть:  .

            А)  -7;                  Б) 3;                  В) -3;                 Г) 7;                 Д) 5 .

       3. Установіть відповідність між виразами (1-4) і числами (А-Д), одержаними в результаті  їх      перетворення:

    1)                                                                             А)    12;              

    2)                                                                   Б)    1;            

    3)                                                               В)   48;            

    4)    .                                                Г)    -1;          

                                                                                                  Д)    2.

       4. Установіть відповідність між виразами (1-4) і виразами (А -Д), одержаними в результаті їх   перетворення:

   1)                                          А)    ;   

   2)                                                           Б)       

   3)                                    В)    ;

   4)       .                                                 Г)   

                                                                                        Д)     .

      5.  Знайдіть значення виразу:      а)    ;         б)  .

       6.  Обчисліть значення виразу:      .

       7. Знайдіть область визначення функції:

.

       8. Розв’яжіть  рівняння :          .

      9. Спростіть вираз:         .

 

ІІ варіант

  1. Знайдіть область визначення функції:     .

А) ;   Б)     В)      Г)      Д) .

      2.   Обчисліть:       

            А)   -7;              Б)   1;             В)   -1;              Г)   7;              Д)   12.

       3. Установіть відповідність між виразами (1-4) і числами (А-Д), одержаними в результаті  їх      перетворення:

    1)                                                                              А)    1;

    2)                                                                     Б)    2;            

    3)                                                                 В)   4;            

    4)    .                                                   Г)    3;          

                                                                                                    Д)    6.

       4. Установіть відповідність між виразами (1-4) і виразами (А-Д), одержаними в результаті їх   перетворення:

   1)                                   А)   ;   

   2)                                                      Б)                       

   3)                              В)   ;                   

   4)     .                                              Г)       

                                                                                   Д)  .

      5.   Знайдіть значення виразу:      а)    ;          б)  .

       6.   Обчисліть значення виразу:      .

       7.   Знайдіть область визначення функції:

.

       8.   Розв’яжіть  рівняння :      .

      9.   Спростіть вираз:  .

 

Контрольна робота 2 . Тригонометричні функції

І варіант

  1. Кутом якої чверті є кут, радіанна міра якого дорівнює 1,5 радіана ?

А)  І;        Б)  ІІ;        В)  ІІІ;        Г)  IV;         Д)  визначити неможливо.

  1. Знайдіть значення виразу:     .

А)   ;         Б)   ;           В)   0 ;            Г)  1;              Д)  .

  1. Укажіть неправильну нерівність:

А)     ;                       

Б)     ;                           

В)      ;                                              

Г)      ;                                         

 Д)     .

  1. Відомо, що  .   Знайдіть   .

А)   ;            Б)   ;          В)   ;            Г)   ;            Д)   .

  1. Установіть відповідність між функцією, заданою формулою (1-3), та її властивістю (А-Г):
  1.  ;       А)  функція не має найбільшого значення;
  2.  ;      Б)  функція є зростаючою на всій області визначення;
  3.   ;     В)  найбільше значення функції дорівнює 1 при                               ;

                             Г)   функція парна.

  1. Знайдіть головний період функції:    .
  2. Доведіть парність функції:  
  3. Знайдіть значення виразу:    .
  4. Побудуйте графік функції:  а)   ;        б)   .

ІІ варіант

  1. Кутом якої чверті є кут, радіанна міра якого дорівнює 2,5 радіана?

А)  І;          Б)  ІІ;         В)  ІІІ;          Г)  IV;        Д) визначити неможливо.

  1. Знайдіть значення виразу:   .

А)  ;         Б)   ;          В)   0;           Г)  1;             Д)  .

  1. Укажіть неправильну нерівність:

А)    ;                            

Б)     ;                          

В)     ;                            

Г)    ;                             

Д)    .

  1. Відомо, що  . Знайдіть   .

А)  ;              Б)   ;              В)  ;             Г)  ;             Д)  .

  1. Установіть відповідність між функцією, заданою формулою (1-3), та її властивістю (А-Г):

1)  ;         А)  функція не має найменшого значення;

2)  ;        Б)  функція є спадною на всій області визначення;

3)  .        В)  найменше значення функції дорівнює -1 при  ;

                               Г)  функція зростає на проміжках  

  1. Знайдіть головний період функції :    .
  2. Доведіть непарність функції :     

 

  1. Знайдіть значення виразу:       .
  2. Побудуйте графік функції:     а)  ;     б)   .

 

Контрольна робота 3 . Тригонометричні тотожності

І варіант

  1. Укажіть неправильну тригонометричну формулу:

А)     ;

Б)     ;

В)    ;

Г)    ;

Д)    .

  1. Укажіть вираз, тотожно рівний виразу    :

А)     ;

Б)      ;

В)     ;

Г)      ;

Д)     .

  1. Установіть відповідність між тригонометричними виразами (1-4)   і їхніми числовими значеннями (А-Д):

1)     ;                                    А)     ;

2)     ;                                Б)      ;

3)      ;                                В)      1;

4)       .                                                 Г)    ;

                                                                          Д)      .

  1. Обчисліть:       .
  2. Спростіть  вираз:     
  3. Знайдіть значення виразу:    ,  якщо .
  4. Спростіть вираз:      .
  5. Знайдіть найбільше та найменше значення виразу:   .
  6. Доведіть тотожність:    а)   ;

                                       б)

ІІ варіант

  1. Укажіть неправильну тригонометричну формулу:

А)     ;

Б)     ;

В)     ;

Г)     ;

Д)      .

  1. Укажіть вираз, тотожно рівний виразу    :

А)     ;

Б)     ;

В)     ;

Г)     ;

Д)     .

  1. Установіть відповідність між тригонометричними виразами (1-4)  і їхніми числовими значеннями (А-Д):

1)    ;                                       А)     ;

2)    ;                                   Б)      ;

3)     ;                                   В)   ;

4)     .                                                      Г)   ;

                                                                             Д)      2.

  1. Обчисліть:       .
  2. Спростіть  вираз:      .
  3. Знайдіть значення виразу:    ,  якщо .
  4. Спростіть вираз:      .
  5. Знайдіть найбільше та найменше значення виразу:   .
  6. Доведіть тотожність:    а) .

                                        б)

 

 

Контрольна робота 4 . Тригонометричні рівняння

І варіант

  1. Обчисліть:   .

А)  ;              Б)  ;              В)  ;             Г)  ;             Д)  .

  1. Установіть відповідність між рівняннями (1-4) і множинами  їхніх розв’язків (А-Д):

1)   ;                         А)    ;

2)   ;                                    Б)    розв’язків немає;

3)   ;                                   В)     ;

.                                            Г)    ;

                                                                              Д)    .

  1. Знайдіть найменший додатний корінь рівняння:    .
  2. Розв’яжіть рівняння     способом розкладання на множники .
  3. Розв’яжіть однорідне рівняння:     .
  4. Розв’яжіть рівняння:      .
  5. Розв’яжіть рівняння :   а)   ;

                                                  б)  .

  1. Розв’яжіть систему рівнянь:      
  2. Визначте,  при   яких   значеннях  параметра      рівняння                               має на проміжку :  1) два корені; 2) три корені; 3) не менше ніж три корені?

ІІ варіант

  1. Обчисліть:   .

А)  ;              Б)  ;              В)  ;             Г)  ;             Д)  .

  1. Установіть відповідність між рівняннями (1-4) і  множинами  їхніх розв’язків   (А-Д):

1)   ;                          А)    ;

2)   ;                                  Б)    розв’язків немає ;

3)   ;                                     В)     ;

  1.   .                                             Г)    ;

                                                                                  Д)    .

 

  1. Знайдіть найменший додатний корінь рівняння :   .
  2. Розв’яжіть рівняння       способом розкладання на множники .
  3. Розв’яжіть однорідне рівняння :      .
  4. Розв’яжіть рівняння:  .
  5. Розв’яжіть рівняння:   а)    ;

                                                  б)   

  1. Розв’яжіть систему рівнянь:     
  2. Визначте,  при   яких   значеннях  параметра      рівняння                           має на проміжку :  1) два корені; 2) три корені; 3) не менше ніж три корені?

Контрольна робота 5. Тригонометричні нерівності

І варіант

  1. Розв’яжіть нерівність:    .

А)   ;

Б)   ;

В)   ;

Г)   ;                    

Д)    .

  1.  Розв’яжіть нерівність:    .

А)    ;              

Б)    ;                                 

В)    ;                 

Г)    ;                      

Д)     .

  1. Розв’яжіть нерівність:    .

А)    ;                      

Б)    ;                                     

В)    ;                     

Г)    ;                              

Д)    .

 

  1. Установіть відповідність між заданою нерівністю (1-3) та її розв’язками (А-Г):

                            А)     ;

                          Б)     ;

          3)  .                             В)     ;

                                                 Г)     .       

                                                 Д)    .

  1. Знайдіть область визначення функції :  .
  2. Розв’яжіть нерівність:       а)  ;

                                             б)  ;

                                             в)  .

  1. Розв’яжіть нерівність:        .
  2. Розв’яжіть нерівність:        .

 

ІI варіант

  1. Розв’яжіть нерівність:    .

А)    ;                

Б)    ;                                 

В)    ;                

Г)    ;                    

Д)     .

  1.  Розв’яжіть нерівність:    .

А)    ;              

Б)    ;                                 

В)    ;                  

Г)    ;                      

Д)     .

  1. Розв’яжіть нерівність:    .

А)    ;                      

Б)    ;                                     

В)    ;    

Г)    ;                              

Д)     .

  1. Установіть відповідність між заданою нерівністю (1-3) та її розв’язками (А-Г):

1) ;                                   А)     ;

2) ;                                  Б)     ;

3) .                                     В)     ;

                                                   Г)    .

                                                        Д)    .

  1. Знайдіть область визначення функції :  .
  2. Розв’яжіть нерівність :   а)  ;

                                          б)  ;

                                            в)  .

  1. Розв’яжіть нерівність:        .
  2. Розв’яжіть нерівність:        .

 

Контрольна робота 6. Границя та неперервність функції

Варіант 1

  1. Чи є функція неперервною в кожній точці проміжку:

а)  

б) 

в) 

  1. Обчисліть границю функції:

а)    ;

б)     ;

в)    ;

г)    ;

д)   ;

е)   .

  1. Доведіть, що функція неперервна в точці   :

 

  1. Серед даних функцій виберіть ті, графіки яких мають вертикальні асимптоти, горизонтальні асимптоти, похилі асимптоти:

а)   

б)   

в)   

г)    

  1. Знайдіть асимптоти графіка функції (якщо вони існують):

а)                                              

б)  

  1. При яких значеннях функція       неперервна в точці  ?
  2. Побудуйте графік функції      дослідіть цю функцію на неперервність у точках    і .
  3. При яких значеннях параметра функція  є неперервною в точці ?

Варіант 2

  1. Чи є функція неперервною в кожній точці проміжку:

а)  

б)  

в)   ?

  1. Обчисліть границю функції:

а)    ;

б)     ;

в)    ;

г)    ;

д)   ;

е)   .

  1. Доведіть, що функція неперервна в точці   :

 

  1. Серед даних функцій виберіть ті, графіки яких мають вертикальні асимптоти, горизонтальні асимптоти, похилі асимптоти:

а)   

б)   

в)   

г)    

  1. Знайдіть асимптоти графіка функції (якщо вони існують):

а)                                                    

б)  

  1. При яких значеннях функція          неперервна в точці  ?
  2. Побудуйте графік функції     дослідіть цю функцію на неперервність у точках     і   .
  3. При яких значеннях параметра функція  є неперервною в точці ?

 

 Контрольна робота 7. Похідна функції

Варіант 1

  1. Знайдіть тангенс кута нахилу дотичної до графіка функції     в точці з абсцисою .

А)  -1;            Б)  1;             В)  0;             Г)  2;            Д)  -2.

  1. Тіло рухається прямолінійно за законом    (  вимірюється в метрах,  у секундах). Знайдіть швидкість цього тіла в момент часу  с.

А)   1 м/с;          Б)  8 м/с;          В)   4 м/с;            Г)  2 м/с;          Д)  6 м/с.

  1. Установіть відповідність між функціями (1-4) та їх похідними (А-Д):
  1.   ;                                                  А)    ;
  2.   ;                                             Б)    ;
  3.   ;                                                                 В)    ;
  4.   .                                                        Г)    ;

                                                                           Д)     .  

  1. Знайдіть похідну функції:

а)   ;

б)   ;

в)   .

  1. Знайдіть похідну складеної функції:

а)    ;

б)    ;

в)      .

  1. Запишіть рівняння дотичних до графіка функції , якщо дотичні паралельні прямій
  2. Матеріальна точка рухається за законом   (в метрах,  у секундах). Визначте швидкість точки в момент, коли її прискорення мінімальне.
  3. Знайдіть значення і , за яких виконуються умови: ,   .

Варіант 2

  1. Знайдіть тангенс кута нахилу дотичної до графіка функції     в точці з абсцисою .

А)  ;              Б)  1;               В)  -1;               Г)   4;               Д)  -3.

  1. Тіло рухається прямолінійно за законом ( вимірюється в метрах,  у секундах). Знайдіть швидкість цього тіла в момент часу  с.

А)   3 м/с;           Б)   2 м/с;         В)   5 м/с;          Г)   1 м/с;          Д)  4 м/с.

  1. Установіть відповідність між функціями (1-4) та їх похідними (А-Д):
  1.                                                       А)    ;
  2.                                                   Б)    ;
  3.                                                                        В)    ;
  4.                                                                Г)    ;

                                                                            Д)     .  

 

  1. Знайдіть похідну функції:

а)   ;

б)   ;

в)   .

  1. Знайдіть похідну складеної функції:

а)    ;

б)    ;

в)      .

  1. Запишіть рівняння дотичних до графіка функції , якщо дотичні паралельні прямій
  2. Матеріальна точка рухається за законом   (в метрах,  у секундах). Визначте прискорення точки в момент, коли її швидкість максимальна.
  3. Знайдіть значення і , за яких виконуються умови: ,   .

 

 Контрольна робота 8. Застосування похідної

Варіант 1

  1. Укажіть абсцису точки,  у який дотична до графіка функції        паралельна осі абсцис, якщо така точка існує.

А) 0;            Б) 1;           В)  -1;           Г)  2;           Д)   таких точок немає.

  1. Знайдіть проміжки зростання функції      .

А) ;   Б) ;   В) ;   Г) ;   Д) .

  1. Укажіть усі критичні точки функції .

А) 0; 2;           Б)  0; ;           В)  2;             Г)  0;             Д)  2; -2.

  1. Знайдіть найбільше значення функції  на проміжку  .
  2. У якій точці кривої  дотична нахилена до осі абсцис під кутом ?
  3. Висота, на якій перебуває камінь, що кинули вертикально вгору зі швидкістю  м/с із початкової висоти  м, змінюється за законом                        ( вимірюється в метрах,  у секундах). На якій висоті швидкість каменю дорівнюватиме нулю (вважайте, що прискорення вільного падіння  м/с)?
  4. Дослідіть функцію  і побудуйте її графік.
  5. У прямокутний трикутник, гіпотенуза якого дорівнює 24 см, а кут - , вписано прямокутник так, що одна його сторона лежить на гіпотенузі. Знайдіть сторони прямокутника, якщо відомо, що він має найбільшу площу.
  6. Скільки коренів має рівняння   при умові  ?

Варіант 2

  1. Укажіть абсцису точки,  у який дотична до графіка функції                паралельна осі абсцис, якщо така точка існує.

А)  1;           Б)  2;           В)  -1;           Г)  0;           Д)  таких точок немає.

  1. Знайдіть проміжки зростання функції      .

А) ;  Б) ; В) ;  Г) ; Д)

  1. Укажіть усі критичні точки функції .

А)  ;            Б)  ;              В)  1;                Г)  0;                Д)  3.

  1. Знайдіть найбільше значення функції  на проміжку  .
  2. У якій точці кривої  дотична нахилена до осі абсцис під кутом ?
  3. Висота, на якій перебуває камінь, що кинули вертикально вгору зі швидкістю  м/с із початкової висоти  м, змінюється за законом                       ( вимірюється в метрах,  у секундах). На якій висоті швидкість каменю дорівнюватиме нулю (вважайте, що прискорення вільного падіння  м/с)?
  4. Дослідіть функцію  і побудуйте її графік.
  5. У прямокутний трикутник, гіпотенуза якого дорівнює 24 см, а кут - , вписано прямокутник так, що його кут збігається з прямим кутом трикутника. Знайдіть сторони прямокутника, якщо відомо, що він має найбільшу площу.
  6. Скільки коренів має рівняння     при умові  ?

 

Література:

 

  • Каплун О. І.  Алгебра і початки аналізу. Геометрія. 10 клас: зошит для поточного та тематичного оцінювання / Каплун О. І.   – Харків.: ПЕТ, 2014. – 128 с. +32 с. вкладка.
  • Гальперіна А. Р. Алгебра і початки аналізу. Геометрія. 10 клас. Академічний рівень. Тестовий контроль знань / А. Р. Гальперіна . – 2-ге вид. – Київ.: Літера ЛТД, 2013. – 128с.
  • Єршова А. П. Самостійні та контрольні роботи з алгебри та початків аналізу для 10-11 класу. Різнорівневі дидактичні матеріали / Єршова А.П., Голобородько В. В. – Харків.: Гімназія, 2004. -176 с.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жабровець Олег Валентинович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Marinov Alex
    Непогана робота!
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Івасюнько Майя Юріївна
    Дякую, ваша збірка дуже мені допомогла!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
10 березня 2019
Переглядів
14841
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку