Урок "Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок з теми "Тригонометричні функції"

Про матеріал
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про тригонометричні функції; - розвивати вміння використовувати властивості тригонометричних функцій для розв`язання вправ, творчу активність, увагу, логічне мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення, вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, допомагати іншим; - розширювати кругозір учнів, розвивати навички самостійної роботи з додатковою літературою; - виховувати уважність, кмітливість, наполегливість , охайність, працьовитість, дисциплінованість, самостійність мислення, толерантність до міркувань інших учнів, вміння оцінювати дії свої та інших учнів;
Перегляд файлу

Тема:          «Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок

                                  з теми    «Тригонометричні функції»

 

Мета:     узагальнити і систематизувати знання учнів про тригонометричні функції;

  • розвивати вміння використовувати властивості тригонометричних функцій для розв`язання вправ, творчу активність,  увагу, логічне мислення, пам’ять, культуру математичного мовлення, вміння працювати самостійно, вміння спілкуватись, допомагати іншим;
  • розширювати кругозір учнів, розвивати навички самостійної роботи з додатковою літературою;
  • виховувати уважність, кмітливість, наполегливість , охайність, працьовитість,  дисциплінованість,  самостійність мислення, толерантність до міркувань інших учнів,   вміння  оцінювати дії свої та інших учнів;

Тип уроку: систематизації та узагальнення знань, урок – гра.

Обладнання: комп’ютер, смайлики, вислови, маршрутні листи, таблиці.

І. орг. момент

- Добрий день. Як справи з настроєм? До уроку готові? 

Запишіть дату: 28 лютого. Отже сьогодні  28.02.2019р.

 Яка цифра домінує?  2.  Хто знає, що вона символізує? 

Це символ спілкування, надійності, співпраці. Я сподіваюсь на гарну співпрацю з вами, бо сьогодні ми узагальнемо тему «Тригонометричні функції», підготуємось до контрольної роботи на наступний урок.

Запишіть тему уроку «Узагальнення та систематизація знань, вмінь,  навичок з теми «Тригонометричні функції».

 Сьогодні урок у нас незвичайний.

https://fc.naurok.com.ua/00123c-32cd/017.jpg Бо у нас гості, і проведемо ми його як «Математичне раллі» . Кожна пара – це екіпаж машини. Від кожного  члена екіпажу залежить результативність перегонів.

Памятаємо , що Я – знаю, Я – вмію…..

 Екіпажі виконають пробіг по математичній місцевості з безліччю перешкод  в населеному пункті «Тригонометрія».

Девіз наших перегонів «Поспішай повільно».  У кожного екіпажу є аварійний ящик,  з необхідним  інструментом  і маршрутний лист з етапами маршруту. Ви будете його заповнювати і отримаєте результати перегонів

  ( на екран проектується маршрутний лист)

І. Перевірка знань правил дорожнього руху ( бала за кожну правильну відповідь)

ІІ. Технічний огляд  ( 1 бал, додатково  результати «Мій клас»)

ІІІ. Змагання по гірській місцевості

ІУ Відпочинок. (довідка – 5б)

У. Раптова зупинка «Аварія»…..

УІ. Фініш.

Отож, починаємо перегони.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.  Перевірка знань правил дорожнього руху. Математичний диктант.)

   1. В якій чверті знаходиться кут   (  -7400.)     ( ІУ чв.)

    2. Визначити знак добутку      ( відємний)

Рисунок1.png    3. Якщо = 0,6 і α знаходиться в ІУ четверті, то дорівнює … ( -0,8)

    4. Зайти період функції у=      ( )

     5. Обчислити 0          (  - )

      6. Знайти розвязок  рівняння = 1    (2 n,  n Є Z)

     7. = 0   (    n, n Є Z )

     8. =        ( розв. немає)

      9. Областю значень функції  у =    є проміжок….  [-2; 2]

     10. Графік якої функції є на малюнку?

(на екран проектується завдання. Обговорення відповідей. За правильну - ¼ бала. )

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

2. Технічний огляд. (На екран проектується попередня самостійна робота). Проаналізувати її. Повинні виконати роботу над помилками і знайти завдання подібні та розв’язати їх. Декілька учнів записують на дошці підібрані завдання. Вчитель переглядає наявність у останніх. (Після уроку зібрати зошити для перевірки)

Результати роботи на сайті «Мій клас»

ІУ. Розв’язування вправ

3.   Перегони по ускладненій місцевості.

(Результат правильних відповідей вислів « Програє не той, хто втомився, а той, хто зупинився». Завдання з підручника. Ознайомлення з кожним завданням . Завдання різнорівневі. Виходить представник від кожної пари.

(На екран проектуються номери завдань )

   1. Обчислити:     №696,   №658

   2.  Довести тотожність № 681(1)

   3. Розв’язати рівняння:  №774(1),   №789(2),    №835(5)

   Бонусне завдання: побудувати графік функції  у = )2

4. Відпочинок 1. Фізкультхвилинка.

 Вже втомились ви сидіти?                                 А чотири  - руки вниз.

 Треба трішки відпочити.                                    5 – присіли.

  Раз – всі дружно встали враз                            6- всі встали

   Два  - поглянули на клас.                                  Іще руки розім’яли.

   Три – руки вгору підняли,

    А тепер всі посміхніться. Зніміть посмішку зі свого обличчя і передайте товаришеві

     2.Довідка про місцевість, на якій проходить наше раллі. Використання інформаційних джерел. 

5. Раптова зупинка. «Аварія».  Вправа «Знайди помилку» по 1б за знайдену помилку

 1.  ; ,  КєZ  

 2.  ;  ,  nєZ               3.  = -               

          4.                          

          5.      cos = 1    

У. Рефлексія

6. Фініш.  Щоб успішно перетнути лінію фінішу залишилося напружитися і зробити «ривок». Встановити відповідність між завданням та його можливим результатом.

(Завдання на екран)

 

Завдання                                 Можливий варіант

                                                      відповіді

   1. Е(у)                                             =                                           Ш

   2.Тотожність                                                                             Н

   3. Обчислити значення               [  -1; 1  ]                                 Ф

        виразу

  4. Рівняння                                     доведено                                І

  5. Порівняти                                 ( -1) k   + k, k  є  Z              І

УІ.  Підсумок уроку.  Підраховують бали, отримані за урок. . Визначається екіпаж, який став чемпіоном.   (зібрати зошити для перевірки)

 

 Домашнє завдання: тести «Перевір себе» №3 ст.242, та №4   завд №1 -9, ст..300

                                             МАРШРУТНИЙ   ЛИСТ    _____________________________

 

ЕТАПИ

      ОТРИМАНІ             БАЛИ

всього

І

Перевірка знань правил дорожнього руху ( бала за кожну правильну відповідь)

 

   1      2       3      4     5     6      7      8      9      10

 

ІІ

Технічний огляд  (0,5б за серед. Рів. і 1 б  за достат. рів)

 

 

ІІІ

Змагання по гірській місцевості ( по 2бала)

Бонусне завдання  4бала

№696,    №658,     № 681(1),    №774(1),    №789(2),    №835(5)

 

 

ІУ

Відпочинок, довідка 

 

 

У

Раптова зупинка «Аварія» по 0,5 б за помилку

 

 

УІ

Фініш 1  бал

 

 

 

Додаткові    бали

 

 

           Всього балів

23 – 25б  -оцінка12          16 – 18 – оцінка  9              8 – 9б – оцінка 6

20 – 22б  -            11          13 – 15     -          8              5 – 7б   -           5

19 – 20 б –           10          10 – 13б   -          7

 

  C:\Users\ASUS\Downloads\урок ат.jpg

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Скочко Лариса
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Нелін Є.П.)
До уроку
§ 17. Тригометричні функції кута і числового аргументу
Додано
10 березня 2019
Переглядів
2282
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку