Тема: «Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок
з теми «Тригонометричні функції»
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про тригонометричні функції;
Тип уроку: систематизації та узагальнення знань, урок – гра.
Обладнання: комп’ютер, смайлики, вислови, маршрутні листи, таблиці.
І. орг. момент
- Добрий день. Як справи з настроєм? До уроку готові?
Запишіть дату: 28 лютого. Отже сьогодні 28.02.2019р.
Яка цифра домінує? 2. Хто знає, що вона символізує?
Це символ спілкування, надійності, співпраці. Я сподіваюсь на гарну співпрацю з вами, бо сьогодні ми узагальнемо тему «Тригонометричні функції», підготуємось до контрольної роботи на наступний урок.
Запишіть тему уроку «Узагальнення та систематизація знань, вмінь, навичок з теми «Тригонометричні функції».
Сьогодні урок у нас незвичайний.
Бо у нас гості, і проведемо ми його як «Математичне раллі» . Кожна пара – це екіпаж машини. Від кожного члена екіпажу залежить результативність перегонів.
Памятаємо , що Я – знаю, Я – вмію…..
Екіпажі виконають пробіг по математичній місцевості з безліччю перешкод в населеному пункті «Тригонометрія».
Девіз наших перегонів «Поспішай повільно». У кожного екіпажу є аварійний ящик, з необхідним інструментом і маршрутний лист з етапами маршруту. Ви будете його заповнювати і отримаєте результати перегонів
( на екран проектується маршрутний лист)
І. Перевірка знань правил дорожнього руху ( бала за кожну правильну відповідь)
ІІ. Технічний огляд ( 1 бал, додатково результати «Мій клас»)
ІІІ. Змагання по гірській місцевості
ІУ Відпочинок. (довідка – 5б)
У. Раптова зупинка «Аварія»…..
УІ. Фініш.
Отож, починаємо перегони.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка знань правил дорожнього руху. Математичний диктант.)
1. В якій чверті знаходиться кут ( -7400.) ( ІУ чв.)
2. Визначити знак добутку • ( відємний)
3. Якщо = 0,6 і α знаходиться в ІУ четверті, то дорівнює … ( -0,8)
4. Зайти період функції у= ( )
5. Обчислити 0 ( - )
6. Знайти розвязок рівняння = 1 (2 n, n Є Z)
7. = 0 ( n, n Є Z )
8. = ( розв. немає)
9. Областю значень функції у = є проміжок…. [-2; 2]
10. Графік якої функції є на малюнку?
(на екран проектується завдання. Обговорення відповідей. За правильну - ¼ бала. )
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
2. Технічний огляд. (На екран проектується попередня самостійна робота). Проаналізувати її. Повинні виконати роботу над помилками і знайти завдання подібні та розв’язати їх. Декілька учнів записують на дошці підібрані завдання. Вчитель переглядає наявність у останніх. (Після уроку зібрати зошити для перевірки)
Результати роботи на сайті «Мій клас»
ІУ. Розв’язування вправ
3. Перегони по ускладненій місцевості.
(Результат правильних відповідей вислів « Програє не той, хто втомився, а той, хто зупинився». Завдання з підручника. Ознайомлення з кожним завданням . Завдання різнорівневі. Виходить представник від кожної пари.
(На екран проектуються номери завдань )
1. Обчислити: №696, №658
2. Довести тотожність № 681(1)
3. Розв’язати рівняння: №774(1), №789(2), №835(5)
Бонусне завдання: побудувати графік функції у = )2
4. Відпочинок 1. Фізкультхвилинка.
Вже втомились ви сидіти? А чотири - руки вниз.
Треба трішки відпочити. 5 – присіли.
Раз – всі дружно встали враз 6- всі встали
Два - поглянули на клас. Іще руки розім’яли.
Три – руки вгору підняли,
А тепер всі посміхніться. Зніміть посмішку зі свого обличчя і передайте товаришеві
2.Довідка про місцевість, на якій проходить наше раллі. Використання інформаційних джерел.
5. Раптова зупинка. «Аварія». Вправа «Знайди помилку» по 1б за знайдену помилку
1. ; , КєZ
2. ; , nєZ 3. = -
4.
5. cos 7π = 1
У. Рефлексія
6. Фініш. Щоб успішно перетнути лінію фінішу залишилося напружитися і зробити «ривок». Встановити відповідність між завданням та його можливим результатом.
(Завдання на екран)
Завдання Можливий варіант
відповіді
1. Е(у) = Ш
2.Тотожність Н
3. Обчислити значення [ -1; 1 ] Ф
виразу
4. Рівняння доведено І
5. Порівняти ( -1) k + k, k є Z І
УІ. Підсумок уроку. Підраховують бали, отримані за урок. . Визначається екіпаж, який став чемпіоном. (зібрати зошити для перевірки)
Домашнє завдання: тести «Перевір себе» №3 ст.242, та №4 завд №1 -9, ст..300
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ _____________________________
|
ЕТАПИ |
ОТРИМАНІ БАЛИ |
всього |
І |
Перевірка знань правил дорожнього руху ( бала за кожну правильну відповідь)
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
ІІ |
Технічний огляд (0,5б за серед. Рів. і 1 б за достат. рів) |
|
|
ІІІ |
Змагання по гірській місцевості ( по 2бала) Бонусне завдання 4бала |
№696, №658, № 681(1), №774(1), №789(2), №835(5)
|
|
ІУ |
Відпочинок, довідка 5б |
|
|
У |
Раптова зупинка «Аварія» по 0,5 б за помилку |
|
|
УІ |
Фініш 1 бал |
|
|
|
Додаткові бали |
|
|
Всього балів
23 – 25б -оцінка12 16 – 18 – оцінка 9 8 – 9б – оцінка 6
20 – 22б - 11 13 – 15 - 8 5 – 7б - 5
19 – 20 б – 10 10 – 13б - 7
1