Контрольні роботи з геометрії за курс 9 класу. Матеріал містить 6 контрольних робіт у двох варіантах. Складається з 3 частин. 1 частина - завдання середнього рівня, тестові; 2 частина - завдання достатнього рівня; 3 частина - завдання високого рівня.
Контрольна робота з геометрії за 9 клас містить задачі на декартові координати на площині, вектори на площині, розв'язування трикутників.
Контрольна робота №1. « Координати на площині».
Варіант 1.
Частина 1. (по 1 балу)
1. Які з перерахованих точок лежать на осі ОХ?
А) А(1; 1); Б) В(0; 4); В) С(3; 0); Г) Е( -1; 1).
2. Яка відстань між точками А(3; 0) і В(0; 4)?
А) 3; Б) 4; В) 5; Г) 7.
3. Точки А(-4;7) і В(2; 1) є кінцями діаметру кола. Знайдіть координати центра кола.
А) (-1;4); Б) (3;1); В) (3;4); Г) (3;-2).
4.Визначте координати центра і радіус кола (х+1)2 + (у-3)2 = 1.
А) О(1;3), R = 1; Б) О(-1;3), R = 1; В) О(-1;-3), R =
; г) О(3;1), R = 2.
5. Знайдіть діагональ квадрата АВСD, якщо А(-2;3), В(0;5), С(2;3), D(0;1).
А) 6; Б)4; В) 10; Г) 8.
Частина ІІ ( по 2 б.)
6.Дано точки А(0;-3), В(2;3), С(6; -1). Який вид має трикутник АВС? Знайдіть довжину медіани ВМ.
7.Знайдіть точку перетину прямих, що задані рівняннями: 2х+3у +5=0 та 2х+2у+6=0.
Частина ІІІ ( 3 б.)
8.Дано точки А(0;1), В(2;5), С(4;1) і D(2;-3). Доведіть, що АВСD – ромб.
Контрольна робота №1. « Координати на площині».
Варіант 2.
Частина 1. (по 1 балу)
1.Які з перерахованих точок лежать на осі ОУ?
А) А(2; 3); Б) В(0; 5); В) С(1; 0); Г) Е( 1; -1).
2. Яка відстань між точками А(-8; 0) і В(0; 6)?
А)
; Б) 10; В) 14; Г) 14.
3.Знайдіть координати центра кола, якщо кінцями його діаметру є точки (-4; 2) і (6; -8).
А) (1;-3); Б) (-3;1); В) (-1;-3); Г) (2;-6).
4.Визначте координати центра і радіус кола (х-1)2 + (у-5)2 = 16.
А) О(-1;5), R = 8; Б) О(1;5), R = 4; В) О(-1;-5), R = 16 г) О(3;1), R = 1.
5. Знайдіть діагональ квадрата АВСD, якщо А(0;4), В(4;4), С(4;0), D(0;0).
А)
; Б)32; В) 16; Г) 8.
Частина ІІ ( по 2 б.)
6.Дано точки А(0;-3), В(2;3), С(6; -1). Який вид має трикутник АВС? Знайдіть довжину бісектриси АК.
7.Знайдіть точку перетину прямих, що задані рівняннями: 3х+2у +7=0 та х+у+4=0.
Частина ІІІ ( 3 б.)
8.Дано точки А(1;5), В(-2;2), С(0;0) і D(3;3). Доведіть, що АВСD – прямокутник.
Контрольна робота №2 з теми «Вектори на площині»
В-1
Частина І ( по 1 балу)
1.Знайдіть абсолютну величину вектора
(-12; 5).
А) 13; Б)
В) 17; Г) 14.
2.Дано вектор
(3; 2). Відомо, що
. Знайдіть координати точки М, якщо К(1; -1).
А) М(4; 1); Б) М(2; 1); В) М(4; -1); Г) М(-4; 3).
3.Дано вектор
(-6;1) і
(5;-3). Знайдіть
.
А)
; Б)
В)
; Г)
.
4.Знайдіть скалярний добуток векторів
(2; -3) і
(4; -8).
А) 32; Б) -38; В) -16; Г) 192.
5.Знайдіть координати вектора
, якщо M(3;-4), N(9; -2).
А)
; Б)
В)
; Г)
.
Частина ІІ (по 2 бали).
6. Дано вектори
(3; 2) і
(0; -1). Знайдіть вектор
= -2
+ 4
та його абсолютну величину.
7.Знайдіть косинус кута між векторами
(1;0) і
(0; 0,5).
Частина ІІІ ( 3 бали).
8. Визначте вид чотирикутника ABCD, якщо А(1; 3), В(5;7), С(7;7), D(0; 0).
Контрольна робота №2 з теми «Вектори на площині»
В-2.
Частина І ( по 1 балу)
1.Знайдіть абсолютну величину вектора
(-7; -24).
А) 25; Б)
В) 17; Г) 13.
2.Дано вектор
(3; 2). Відомо, що
. Знайдіть координати точки К, якщо М(5; -2).
А) К(-2; 0); Б) К(2; 0); В) К(2; -4); Г) К(8; 0).
3.Дано вектор
(-4;3) і
(7;2). Знайдіть
.
А)
; Б)
В)
; Г)
.
4.Знайдіть скалярний добуток векторів
(5; 3) і
(2; 4).
А) 2; Б) -2; В) 22; Г) 14.
5.Знайдіть координати вектора
, якщо M(-6;2), N(1; 0).
А)
; Б)
В)
; Г)
.
Частина ІІ (по 2 бали).
6. Дано вектори
(-1; 6) і
(5; -3). Знайдіть вектор
= 2
+
та його абсолютну величину.
7.Знайдіть косинус кута між векторами
(1;7) і
(-0,5; 0,5).
Частина ІІІ ( 3 бали).
8. . Визначте вид чотирикутника ABCD, якщо А(1; -4), В(3;-1), С(7;-5), D(7; -11).
Контрольна робота №3 з теми «Розв’язування трикутників»
Варіант 1.
Частина 1. (по 1 балу)
1. Обчисліть значення виразу
.
А) 2 ; Б) 7 ; В) 5; Г) 3 .
2. Дві сторони трикутника дорівнюють 7м і 9м, а кут між ними
. Знайти третю сторону.
А)
м; Б)
м ; В)
м; Г) визначити не можна.
3. В трикутнику одна сторона дорівнює 8
см, а протилежний кут дорівнює 60°. Знайдіть довжину радіуса описаного кола.
А)
см; Б) 4
см; В) 6см; Г) 8см.
4.Знайдіть косинус кута
.
А)
; Б)
; В) 1; Г) визначити не можна.
5. В ΔАВС відомо, що АВ = 6см, АС = 9см,
А = 30°. Знайдіть площу ΔАВС.
А) 13,5
см2; Б) 54см2; В) 13,5 см2; Г) 27 см2.
Частина ІІ ( по 2 б.)
6. Знайдіть
, якщо
7. В
АС=12см,
Знайдіть сторону АВ.
Частина ІІІ ( 3 б.)
8. Сторона трикутника 26см, а дві інші утворюють між собою кут
і відносяться як 8:3. Знайдіть периметр трикутника.
Контрольна робота №3 з теми «Розв’язування трикутників»
Варіант 2.
Частина 1. (по 1 балу)
1. Обчисліть значення виразу
.
А) 5; Б) 3; В) 0; Г) 2 .
2. Дві сторони трикутника дорівнюють 3см і 4см, а кут між ними
. Знайти третю сторону.
А)
см; Б)
см; В)
см; Г)
см.
3. Сторона трикутника дорівнює 7
см, а протилежний кут дорівнює 45°. Знайдіть довжину радіуса описаного кола.
А) 7см; Б)
см; В) 3,5
см; Г) 3,5см.
4.Знайдіть синус кута
.
А)
; Б)
; В)
; Г)
.
5. В ΔАВС відомо, що АВ = 6см, АС = 9см,
А = 30°. Знайдіть площу ΔАВС.
А) 13,5
см2; Б) 54см2; В) 13,5 см2; Г) 27 см2.
Частина ІІ ( по 2 б.)
6. Знайдіть
, якщо
7. В
см, KN=1см
Знайдіть кут М.
Частина ІІІ ( 3 б.)
8. Сторона трикутника 21см, а дві інші утворюють між собою кут
і відносяться як 5:3. Знайдіть периметр трикутника
Контрольна робота №4 з теми «Розв’язування трикутників
Варіант 1
І частина. ( 1 бал за завдання)
1. Знайдіть площу трикутника зі сторонами 5см, 6см, 9см.
А)
см2 Б)
см2 В)
см2 Г)
см2
2. Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 16см, а бічна сторона 10см. Знайдіть площу трикутника.
А)
Б)
см2 В) см2
Г)
3. Знайдіть площу ромба зі стороною 5см і гострим кутом
.
А) 15 см2 Б) 65 см2 В) 30 см2 Г) інша відповідь
4. Точки M та N розміщені на різних берегах річки. На одному березі з точкою M вибрана точка А. Знайдіть відстань між точками M і N, якщо МА= 100м,
MNA=30°,
NAM=120°.
А) 100
м; Б)
м; В) 200м; Г) 50м.
5. Сторона правильного трикутника дорівнює 4см. Знайдіть його площу.
А) 4
см2; Б)
см2; В) 16
см2; Г) 16см2.
ІІ частина. ( по 2 бали за завдання)
6. Сторони трикутника дорівнюють 29см, 25см, і 6см. Обчисліть радіус вписаного в трикутник кола.
7. Знайди площу квадрата, діагональ якого дорівнює 12см.
ІІІ частина. ( 3 бали)
8. Сторони трикутника дорівнюють 29см, 25см і 6см. Знайдіть висоту, проведену до меншої сторони.
Контрольна робота №4 з теми «Розв’язування трикутників»
Варіант 2
І частина. ( 1 бал за завдання)
1. Периметр правильного трикутника 18см. Знайдіть його площу.
А)
Б)
В)
Г)
2. В
відомо, що
Знайдіть площу.
А)
Б)
В)
Г)
3. Знайдіть площу ромба зі стороною 9см та тупим кутом
.
А) 15
Б) 65
В) 30
Г) інша відповідь
4. Точки К та Р розміщені на різних берегах річки. На одному березі з точкою К вибрана точка А. Знайдіть відстань між точками К і Р, якщо КА= 100м,
КРA=30°,
РAК=120°.
А) 100
м; Б)
м; В) 200м; Г) 50м.
5. Сторона правильного трикутника дорівнює 6см. Знайдіть його площу.
А) 18
см2; Б) 18см2; В) 9
см2; Г) 9см2.
ІІ частина. ( по 2 бали за завдання)
6. Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника зі сторонами 15см, 24см і 15см.
7. Знайди площу ромба, діагоналі якого дорівнюють 12см та 8см.
ІІІ частина. ( 3 бали)
8. Знайдіть найбільшу висоту трикутника зі сторонами 5см, 6см і 9см.
Контрольна робота№6 «Геометричні переміщення» варіант 1.
І частина. ( 1 бал за завдання)
1. Знайдіть координати точки, що симетрична точці (-2;1) відносно початку координат.
А) (2;-1) Б) (-2;-1) В) (1;-2) Г) (-2;1)
2. Знайдіть координати точки, що симетрична точці (3;-5) відносно осі ОХ.
А) (-3;-5) Б) (3;5) В) (-3;5) Г) (-5;3)
3. Паралельний перенос задається формулами:
. В яку точку при такому переносі перейде точка А(2;0)?
А) (-1;1) Б) (3;1) В) (-3;3) Г) (5;-1).
4. В яку фігуру при повороті навколо точки О на кут 60° за рухом стрілки годинника перейде відрізок?
А) у промінь; Б) у відрізок; В) у пряму; Г) встановити неможна.
5. Перетворення подібності з коефіцієнтом k=2 переводить відрізок довжиною 10см в інший відрізок. Знайдіть довжину отриманого відрізка.
А) 10см; Б) 5см; В) 20см; Г) 12 см.
ІІ частина. ( по 2 бали за завдання)
6. Дано трапецію АВСD. Побудуйте фігуру, на яку відображається дана трапеція при осьовій симетрії з віссю АВ.
7. При паралельному перенесенні точка А(-2;4) переходить в точку В(4;-8). Знайдіть координати точки Р, в яку переходить точка N – середина відрізка АВ при цьому паралельному переносі.
ІІІ частина. ( 3 бали)
8. Точки М(1;5) і В(-7;1) задають кінці діаметра кола. Знайдіть паралельне перенесення, при якому центр даного кола переходить в точку О1(-5;-3).
Контрольна робота №6 «Геометричні переміщення» варіант 2.
І частина. ( 1 бал за завдання)
1. Знайдіть координати точки, що симетрична точці (5;-3) відносно початку координат.
А) (-5;-3) Б) (5;-3) В) (-5;3) Г) (-3;5)
2. Знайдіть координати точки, що симетрична точці (-3;-6) відносно осі ОУ
А) (3;-6) Б) (3;6) В) (-3;6) Г) (-6;-3)
3. Паралельний перенос задається формулами:
. В яку точку при такому переносі перейде точка А(2;0)?
А) (0;4) Б) (4;-4) В) (-2;6) Г) (4;-2).
4. В яку фігуру при повороті навколо точки О на кут 60° проти руха стрілки годинника перейде трикутник?
А) у промінь; Б) у відрізок; В) у пряму; Г) в трикутник.
5. Перетворення подібності з коефіцієнтом k=3 переводить відрізок довжиною 9см в інший відрізок. Знайдіть довжину отриманого відрізка.
А) 27см; Б) 3см; В) 9см; Г) 12 см.
ІІ частина. ( по 2 бали за завдання)
6. Дано трапецію АВСD. Побудуйте фігуру, на яку відображається дана трапеція при осьовій симетрії з віссю АD.
7. При паралельному перенесенні точка М(-3;-1) переходить в точку N(5;-7). Знайдіть координати точки К, в яку переходить точка О – середина відрізка MN при цьому паралельному переносі.
ІІІ частина. ( 3 бали)
8. Точки А(-1;5) і В(7;-1) задають кінці діаметра кола. Знайдіть паралельне перенесення, при якому центр даного кола переходить в точку О1(-5;-3)
Контрольна робота №5 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» варіант 1
Частина 1. (по 1 балу)
1. Сторона правильного трикутника 12 см. Знайдіть радіус вписаного кола.
А)
см Б)
см В) 12см Г)
см
2. Сторона квадрата 16см. Знайдіть радіус вписаного і описаного кола.
А) 8см і
см Б) 8см і 16см В) 6см і
см Г) 3см і 5см
3. Чому дорівнює довжина кола, якщо його діаметр 50см?
А) 100
см Б) 50
см В) 25
см Г) 625
см
4. Обчисліть площу кругового сектора, якщо радіус круга 6м, а відповідний центральний кут дорівнює
.
А) 6
м2 Б)12
м2 В) 24
м2 Г) 18
м2
5. Радіус кола, вписаного в квадрат, дорівнює 3см. Знайдіть сторону квадрата.
А) 6см Б)
см В)
см Г)
см.
Частина ІІ ( по 2 б.)
6. Побудуйте правильний шестикутник зі стороною 2см
7. Знайдіть діаметр кола, описаного навколо правильного трикутника зі стороною
см.
Частина ІІІ ( 3 б.)
8. Біля правильного трикутника описано коло та в нього вписано коло. Сторона трикутника 4см. Знайдіть довжини цих кіл.
Контрольна робота №5 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» варіант 2
Частина 1. (по 1 балу)
1. Знайдіть радіус кола, вписаного в квадрат зі стороною 6см.
А)
см Б) 3см В) 6см Г) 12см
2. Правильний трикутник зі стороною
см вписаний у коло. Знайдіть сторону квадрата, вписаного в це коло.
А)
см Б)
см В) 1см Г) 2см
3. Чому дорівнює довжина кола, якщо його діаметр 3дм?
А) 6
дм Б) 3
дм В) 12
дм Г) 1,5
дм
4. Обчисліть площу кругового сектора, якщо радіус круга 8м, а відповідний центральний кут дорівнює
.
А) 4
м2 Б)32
м2 В) 16
м2 Г) 8
м2
5. Радіус вписаного в правильний трикутник кола дорівнює ![]()
см. Знайдіть сторону трикутника.
А) 4см Б) 6см В)
см Г) 12см.
Частина ІІ ( по 2 б.)
6. Побудуйте правильний шестикутник зі стороною 2см
7. Знайдіть діаметр кола, вписаного у квадрат, площа якого 12см2.
Частина ІІІ ( 3 б.)
8. Біля правильного трикутника описано коло та в нього вписано коло. Сторона трикутника 24мм. Знайдіть суму довжин цих кіл.
-
Шиян Леся Василівна
30.01.2024 в 17:46
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Стеценко Ліна
18.10.2023 в 20:37
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Криштопа Марина
09.10.2022 в 20:00
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Мадяр Степан
29.09.2022 в 22:19
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Кондратьєва Аліна Пантелеймонівна
22.10.2019 в 22:29
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
А Сергій
01.10.2018 в 21:42
Щиро дякую за матеріали!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Показати ще 3 відгука