Дана розробка містить матеріал для проведення уроку за технологією проектного навчання, який побудований, як подорож країною «Декартова система координат». Ця мандрівка матиме певний маршрут та орієнтири.
Упродовж певного періоду учні працюючи над проектом «Чарівний світ координат», виконували випереджальне завдання, а потім тім-лідери кожної групи представляли свої дослідження. Крім цього школярі використовували смартфони, виконуючи завдання на сайті LearningApps.org, який є онлайновим сервісом, що дозволяє виконувати інтерактивні вправи, за допомогою яких цікаво вивчати математику, а також за дономогою програми Risuem створювали малюнки на комп'ютерах і виконували тестові завдання в xls документі та ще багато цікавого.
Картка №1(на 6 балів)
Розв’язок задачі записати на листочку
Побудуйте в прямокутній системі координат точки А (1; -2),В(1;4),С(5;4), Д(5; -2). З’єднайте послідовно ці точки. Визначте,яка утворилася фігура та знайдіть площу.
___________________________________________
Картка №2(на 6 балів)
Розв’язок задачі записати на листочку
Побудуйте в прямокутній системі координат точки А (-2; 1),В(-2;4),С(3; 4),Д(3;1). З’єднайте послідовно ці точки. Визначте,яка утворилася фігура та знайдіть площу.
___________________________________________
Картка №3(на 6 балів)
Розв’язок задачі записати на листочку
Побудуйте в прямокутній системі координат точки А (1; 1),В(1;4),С(6; 4),Д(6;1). З’єднайте послідовно ці точки. Визначте,яка утворилася фігура та знайдіть площу.
Облік навчальних досягнень учнів
Вчитель Павлишин Марта Теодорівна
Предмет викладання геометрія
ПРОЕКТ «Декартова система координат»
9 клас
№ з/п |
Прізвище та ім’я учня
|
Ідея |
Підготовка теоретичних матеріалів, практична робота |
Виступ з доповіддю |
Самостійна робота, тести в онлайн режимі |
Самооцінка |
Оцінка учасників групи |
Підсумкова оцінка |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Бандерич Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Бендеш Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Данилович Ольга |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Диркавець Дмитро |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Дмитришин Юліан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Жалівців Василина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Жук Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Жук Віктор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Ільницький Андрій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Кривецька Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Мазурик Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Матіїв Дмитро |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Михайлович Назар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Мороз Андрій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Норичка Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Огородник Ілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Руссу Назар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Свистун Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Сич Мар’ян |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Сливка Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Стрищак Олег |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
Суранович Ростислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Сявавко Мар’ян |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
Феденко Марта |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
Юзвак Ігор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Вузлики напам’ять»
Декартові координати на площині
Координата – число – абсолютна величина – відстань...
Кожна координата середини відрізка дорівнює
півсумі відповідних координат його кінців
d²=(х2-х1)² +(y2-y1)² .
Відстань між двома точками дорівнює кореню квадратному
із суми квадратів різниць їх відповідних координат.
Основні задачі на координатній площині
Координатна площина
Проведемо дві перпендикулярні координатні прямі, які перетинаються в початку їх відліку — точці О. Ці прямі називаються осями координат. Горизонтальну пряму називають віссю абсцис і позначають Ox, вертикальну — віссю ординат і позначають Oy. Точку О називають початком координат. Ці координатні прямі утворюють декартову прямокутну систему координат.Площина, на якій задана прямокутна система координат, називається координатною площиною. Через будь-яку точку А координатної площини можна провести прямі, перпендикулярні до осей Ox іOy.
Нехай ці прямі перетнуть відповідно вісь абсцис — у точці з координатою а, а вісь ординат — у точці з координатою b.
Пара чисел (а, b) визначає положення точки А на координатній площині й називається її координатами. Позначають А(а, b). Число а називається абсцисою точки А, число b — її ординатою. Зверніть увагу: має значення, в якому порядку записані числа а і b. Точка В(b; а) не збігається з А(а;b).
Якщо точка лежить на осі абсцис, то її ордината дорівнює 0; якщо точка лежить на осі ординат, то її абсциса дорівнює нулю. Початок координат — О(0; 0).
Осі координат розбивають площину на 4 частини, які називаються координатними чвертями. Нумерація чвертей, знаки координат у кожній чверті, а також приклади точок з їх координатами показані на рисунку.
Таким чином, щоб побудувати, наприклад, точку М(k; р), треба поставити олівець в О(0; 0), потім пересунутися по осі абсцис на одиничних відрізків праворуч(якщо) або ліворуч(якщо ). Від отриманої точки на осі абсцис треба рухатись угору на одиничних відрізків (якщо ) або униз (якщо ).
Пам’ятка учасника подорожі
НЕ МОЖНА:
1.Викрикувати відповіді або запитання та підказувати .
2. Порушувати дисципліну на уроці .
КОРИСТУЙСЯ ДЕВІЗОМ:
Вмій кмітливо все збагнути ,
Першим в відповіді бути .
__________________________________________________________
Пам’ятка учасника подорожі
2. Працюй швидко , правильно , раціонально використовуючи час .
НЕ МОЖНА:
1.Викрикувати відповіді або запитання та підказувати .
2. Порушувати дисципліну на уроці .
КОРИСТУЙСЯ ДЕВІЗОМ:
Вмій кмітливо все збагнути ,
Першим в відповіді бути .
__________________________________________________________
Пам’ятка учасника подорожі
2.Працюй швидко , правильно , раціонально використовуючи час.
НЕ МОЖНА:
1.Викрикувати відповіді або запитання та підказувати .
2. Порушувати дисципліну на уроці .
КОРИСТУЙСЯ ДЕВІЗОМ:
Вмій кмітливо все збагнути ,
Першим в відповіді бути .
|
A |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
1 |
2 |
|
|
1 |
|
3 |
|
1 |
|
|
4 |
|
|
1 |
|
5 |
1 |
|
|
|
6 |
|
|
|
1 |
7 |
|
|
|
1 |
8 |
|
1 |
|
|
9 |
|
1 |
|
|
10 |
|
1 |
|
|
11 |
|
1 |
|
|
12 |
|
|
|
1 |
|
A |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
1 |
2 |
|
|
1 |
|
3 |
|
1 |
|
|
4 |
|
|
1 |
|
5 |
1 |
|
|
|
6 |
|
|
|
1 |
7 |
|
|
|
1 |
8 |
|
1 |
|
|
9 |
|
1 |
|
|
10 |
|
1 |
|
|
11 |
|
1 |
|
|
12 |
|
|
|
1 |
|
A |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
A |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|||||||||||||||||
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
1 |
-4 |
5 |
+ |
|
10 |
-1,5 |
-3 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
2 |
-4 |
0 |
|
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
3 |
-4 |
-3 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
+ |
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
4 |
-4 |
0 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
22 |
4 |
0 |
|
|
31 |
0 |
6 |
+ |
5 |
-3 |
0 |
|
|
14 |
-1,5 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
32 |
0,5 |
4 |
|
6 |
-2 |
2 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
24 |
4 |
0 |
+ |
|
33 |
0 |
1 |
|
7 |
-4 |
5 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
34 |
-0,5 |
4 |
|
8 |
-3 |
0 |
+ |
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
9 |
-1 |
-1 |
|
|
18 |
1,5 |
-3 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|||||||||||||||||
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
1 |
-4 |
5 |
+ |
|
10 |
-1,5 |
-3 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
2 |
-4 |
0 |
|
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
3 |
-4 |
-3 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
+ |
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
4 |
-4 |
0 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
22 |
4 |
0 |
|
|
31 |
0 |
6 |
+ |
5 |
-3 |
0 |
|
|
14 |
-1,5 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
32 |
0,5 |
4 |
|
6 |
-2 |
2 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
24 |
4 |
0 |
+ |
|
33 |
0 |
1 |
|
7 |
-4 |
5 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
34 |
-0,5 |
4 |
|
8 |
-3 |
0 |
+ |
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
9 |
-1 |
-1 |
|
|
18 |
1,5 |
-3 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|||||||||||||||||
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
1 |
-4 |
5 |
+ |
|
10 |
-1,5 |
-3 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
2 |
-4 |
0 |
|
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
3 |
-4 |
-3 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
+ |
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
4 |
-4 |
0 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
22 |
4 |
0 |
|
|
31 |
0 |
6 |
+ |
5 |
-3 |
0 |
|
|
14 |
-1,5 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
32 |
0,5 |
4 |
|
6 |
-2 |
2 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
24 |
4 |
0 |
+ |
|
33 |
0 |
1 |
|
7 |
-4 |
5 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
34 |
-0,5 |
4 |
|
8 |
-3 |
0 |
+ |
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
9 |
-1 |
-1 |
|
|
18 |
1,5 |
-3 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|||||||||||||||||
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
1 |
-4 |
5 |
+ |
|
10 |
-1,5 |
-3 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
2 |
-4 |
0 |
|
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
3 |
-4 |
-3 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
+ |
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
4 |
-4 |
0 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
22 |
4 |
0 |
|
|
31 |
0 |
6 |
+ |
5 |
-3 |
0 |
|
|
14 |
-1,5 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
32 |
0,5 |
4 |
|
6 |
-2 |
2 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
24 |
4 |
0 |
+ |
|
33 |
0 |
1 |
|
7 |
-4 |
5 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
34 |
-0,5 |
4 |
|
8 |
-3 |
0 |
+ |
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
9 |
-1 |
-1 |
|
|
18 |
1,5 |
-3 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|
|||||||||||||||||||||
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
1 |
-4 |
5 |
. |
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
31 |
0 |
6 |
. |
|
41 |
0 |
-6 |
. |
2 |
-4 |
0 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
. |
|
22 |
4 |
0 |
|
|
32 |
0.5 |
4 |
|
|
42 |
1.5 |
-3 |
. |
3 |
-4 |
-3 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
33 |
0 |
1 |
|
|
43 |
1 |
-1 |
. |
4 |
-4 |
0 |
|
|
14 |
-1.5 |
-3 |
|
|
24 |
4 |
0 |
. |
|
34 |
-0.5 |
4 |
|
|
44 |
4 |
-3 |
. |
5 |
-3 |
0 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
|
45 |
3 |
0 |
. |
6 |
-2 |
2 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
|
46 |
4 |
5 |
. |
7 |
-4 |
5 |
|
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
37 |
-4 |
0 |
. |
|
47 |
2 |
2 |
. |
8 |
-3 |
0 |
. |
|
18 |
1.5 |
-3 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
|
38 |
-4 |
-3 |
. |
|
48 |
0 |
1 |
. |
9 |
-1 |
-1 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
|
39 |
-1.5 |
-3 |
. |
|
49 |
-2 |
2 |
. |
10 |
-1.5 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
|
40 |
0 |
-3 |
. |
|
|
|
|
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|
|||||||||||||||||||||
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
1 |
-4 |
5 |
. |
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
31 |
0 |
6 |
. |
|
41 |
0 |
-6 |
. |
2 |
-4 |
0 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
. |
|
22 |
4 |
0 |
|
|
32 |
0.5 |
4 |
|
|
42 |
1.5 |
-3 |
. |
3 |
-4 |
-3 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
33 |
0 |
1 |
|
|
43 |
1 |
-1 |
. |
4 |
-4 |
0 |
|
|
14 |
-1.5 |
-3 |
|
|
24 |
4 |
0 |
. |
|
34 |
-0.5 |
4 |
|
|
44 |
4 |
-3 |
. |
5 |
-3 |
0 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
|
45 |
3 |
0 |
. |
6 |
-2 |
2 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
|
46 |
4 |
5 |
. |
7 |
-4 |
5 |
|
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
37 |
-4 |
0 |
. |
|
47 |
2 |
2 |
. |
8 |
-3 |
0 |
. |
|
18 |
1.5 |
-3 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
|
38 |
-4 |
-3 |
. |
|
48 |
0 |
1 |
. |
9 |
-1 |
-1 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
|
39 |
-1.5 |
-3 |
. |
|
49 |
-2 |
2 |
. |
10 |
-1.5 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
|
40 |
0 |
-3 |
. |
|
|
|
|
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|
|||||||||||||||||||||
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
1 |
-4 |
5 |
. |
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
31 |
0 |
6 |
. |
|
41 |
0 |
-6 |
. |
2 |
-4 |
0 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
. |
|
22 |
4 |
0 |
|
|
32 |
0.5 |
4 |
|
|
42 |
1.5 |
-3 |
. |
3 |
-4 |
-3 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
33 |
0 |
1 |
|
|
43 |
1 |
-1 |
. |
4 |
-4 |
0 |
|
|
14 |
-1.5 |
-3 |
|
|
24 |
4 |
0 |
. |
|
34 |
-0.5 |
4 |
|
|
44 |
4 |
-3 |
. |
5 |
-3 |
0 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
|
45 |
3 |
0 |
. |
6 |
-2 |
2 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
|
46 |
4 |
5 |
. |
7 |
-4 |
5 |
|
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
37 |
-4 |
0 |
. |
|
47 |
2 |
2 |
. |
8 |
-3 |
0 |
. |
|
18 |
1.5 |
-3 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
|
38 |
-4 |
-3 |
. |
|
48 |
0 |
1 |
. |
9 |
-1 |
-1 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
|
39 |
-1.5 |
-3 |
. |
|
49 |
-2 |
2 |
. |
10 |
-1.5 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
|
40 |
0 |
-3 |
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|||||||||||||||||||
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
||
|
1 |
-4 |
5 |
+ |
|
10 |
-1,5 |
-3 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
||
|
2 |
-4 |
0 |
|
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
||
|
3 |
-4 |
-3 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
+ |
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
||
|
4 |
-4 |
0 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
22 |
4 |
0 |
|
|
31 |
0 |
6 |
+ |
||
|
5 |
-3 |
0 |
|
|
14 |
-1,5 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
32 |
0,5 |
4 |
|
||
|
6 |
-2 |
2 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
24 |
4 |
0 |
+ |
|
33 |
0 |
1 |
|
||
|
7 |
-4 |
5 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
34 |
-0,5 |
4 |
|
||
|
8 |
-3 |
0 |
+ |
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
||
|
9 |
-1 |
-1 |
|
|
18 |
1,5 |
-3 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
2 |
3 |
+ |
||
______________________________________________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|||||||||||||||||||
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
||
|
1 |
-4 |
5 |
+ |
|
10 |
-1,5 |
-3 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
||
|
2 |
-4 |
0 |
|
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
||
|
3 |
-4 |
-3 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
+ |
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
||
|
4 |
-4 |
0 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
22 |
4 |
0 |
|
|
31 |
0 |
6 |
+ |
||
|
5 |
-3 |
0 |
|
|
14 |
-1,5 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
32 |
0,5 |
4 |
|
||
|
6 |
-2 |
2 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
24 |
4 |
0 |
+ |
|
33 |
0 |
1 |
|
||
|
7 |
-4 |
5 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
34 |
-0,5 |
4 |
|
||
|
8 |
-3 |
0 |
+ |
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
||
|
9 |
-1 |
-1 |
|
|
18 |
1,5 |
-3 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
2 |
3 |
+ |
||
______________________________________________________________________________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Виконати творчу роботу: побудувати малюнок за координатами точок |
|||||||||||||||||||
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
|
|
x |
y |
|
||
|
1 |
-4 |
5 |
+ |
|
10 |
-1,5 |
-3 |
|
|
19 |
1 |
-1 |
|
|
28 |
1 |
-1 |
|
||
|
2 |
-4 |
0 |
|
|
11 |
-4 |
-3 |
|
|
20 |
0 |
-3 |
|
|
29 |
0 |
1 |
|
||
|
3 |
-4 |
-3 |
|
|
12 |
-1 |
-1 |
+ |
|
21 |
4 |
-3 |
|
|
30 |
-1 |
-1 |
|
||
|
4 |
-4 |
0 |
|
|
13 |
0 |
-3 |
|
|
22 |
4 |
0 |
|
|
31 |
0 |
6 |
+ |
||
|
5 |
-3 |
0 |
|
|
14 |
-1,5 |
-3 |
|
|
23 |
3 |
0 |
|
|
32 |
0,5 |
4 |
|
||
|
6 |
-2 |
2 |
|
|
15 |
0 |
-6 |
|
|
24 |
4 |
0 |
+ |
|
33 |
0 |
1 |
|
||
|
7 |
-4 |
5 |
|
|
16 |
0 |
-3 |
|
|
25 |
4 |
5 |
|
|
34 |
-0,5 |
4 |
|
||
|
8 |
-3 |
0 |
+ |
|
17 |
0 |
-6 |
|
|
26 |
2 |
2 |
|
|
35 |
0 |
6 |
|
||
|
9 |
-1 |
-1 |
|
|
18 |
1,5 |
-3 |
|
|
27 |
3 |
0 |
|
|
36 |
0 |
1 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
2 |
3 |
+ |
||
______________________________________________________________________________________________