У збірнику подано тексти контрольних робіт до всіх тем шкільного курсу геометрії 9 класу, згідно з «Навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика 5-9 класи», затвердженою наказом Міністерства освіти та науки України від 07.06.2017 № 804.Тексти контрольних робіт складені у форматі зовнішнього незалежного оцінювання, що надасть учням можливість у процесі виконання цих робіт психологічно адаптуватися і в подальшому успішно скласти державну підсумкову атестацію, пройти зовнішнє незалежне оцінювання. Також використання даного збірника допоможе вчителеві у здійсненні ефективного контролю засвоєння учнями навчального матеріалу.
Кожна контрольна робота представлена у чотирьох варіантах, які містять завдання початкового, середнього, достатнього та високого рівнів. На її виконання відводиться 45 хвилин.
Анотація
У збірнику подано тексти контрольних робіт до всіх тем шкільного курсу геометрії 9 класу, згідно з «Навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика 5-9 класи», затвердженою наказом Міністерства освіти та науки України від 07.06.2017 № 804. Тексти контрольних робіт складені у форматі зовнішнього незалежного оцінювання, що надасть учням можливість у процесі виконання цих робіт психологічно адаптуватися і в подальшому успішно скласти державну підсумкову атестацію, пройти зовнішнє незалежне оцінювання. Також використання даного збірника допоможе вчителеві у здійсненні ефективного контролю засвоєння учнями навчального матеріалу.
Кожна контрольна робота представлена у чотирьох варіантах, які містять завдання початкового, середнього, достатнього та високого рівнів. На її виконання відводиться 45 хвилин.
Завдання 1-4 — це завдання тестової форми із однією правильною відповіддю; 5-е — на встановлення відповідності (за винятком контрольної роботи № 4 з алгебри, де завдання такого типу відсутнє). Ці завдання відповідають початковому та середньому рівню знань. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень записав правильний варіант відповіді. Завдання 6-9 відповідають достатньому та високому рівню знань, потребують обґрунтування кожного етапу розв’язання та запису відповіді, тобто, є завданнями відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Максимальна кількість балів, яку може отримати учень правильно розв’язавши всі завдання контрольної роботи, — 12 балів.
Зміст
Анотація |
1 |
Розділ 1. Контрольні роботи з геометрії |
3 |
Контрольна робота №1. Метод координат на площині |
3 |
Контрольна робота №2. Вектори на площині |
7 |
Контрольна робота №3. Розв’язування трикутників |
11 |
Контрольна робота №4. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга |
15 |
Контрольна робота №5. Геометричні переміщення |
19 |
Контрольна робота №6. Підсумкова |
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольні роботи з геометрії 9 клас
Контрольна робота №1.
Метод координат на площині
Варіант 1.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
sin650 |
cos650 |
-sin650 |
-cos650 |
cos1150 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(4;6) |
(4;-6) |
(-4;6) |
(1;2) |
(-1;-2) |
(х-5)2+(у+1)2=4:
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(5;1) |
(-5;1) |
(-5;-1) |
(2;1) |
(5;-1) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
у=2х-2 |
5х-3у=7 |
у= -2х-2 |
-2х+7у=3 |
у= -4 |
1 |
2х-3у=0 |
А |
паралельна осі ординат |
2 |
у-3=0 |
Б |
перпендикулярна прямій у=2х+4 |
3 |
5х-4=0 |
В |
проходить через початок координат |
4 |
4х+2у=8 |
Г |
паралельна прямій у= -2х+5 |
|
|
Д |
паралельна осі абсцис |
Контрольна робота №1.
Метод координат на площині
Варіант 2.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
sin1420 |
cos380 |
sin380 |
–cos380 |
-sin380 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(4;6) |
(-4;-6) |
(6; -4) |
(12;-8) |
(4;-8) |
(х+3)2+(у-4)2=16:
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(3;4) |
(-3;4) |
(-3;-4) |
(3;-4) |
(0;4) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
7х-9=0 |
2х-5у=14 |
у= -5x+5 |
у=5 |
-3x+4у=3 |
5. (2 бали) Встановіть відповідність між рівнянням прямої (1-4) та її розташуванням відносно осей координат чи інших прямих (А-Д):
1 |
-6х-2у=0 |
А |
паралельна осі ординат |
2 |
7x+3у=0 |
Б |
перпендикулярна прямій у=3х+15 |
3 |
х+5=0 |
В |
проходить через початок координат |
4 |
у= -8 |
Г |
паралельна прямій у= -3х+15 |
|
|
Д |
паралельна осі абсцис |
Контрольна робота №1.
Метод координат на площині
Варіант 3.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
0,4 |
2 |
-2 |
-0.4 |
обчислити неможливо |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-1;0) |
(2;3) |
(-2;3) |
(0;1) |
(0;0) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(5;1) |
(-5;1) |
(1;0) |
(0;5) |
(-5;0) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
7х+9у=16 |
-4х-5у=0 |
-3х-4у+5=0 |
3х+9=0 |
-7у+16=0 |
1 |
14х-7у+21=0 |
А |
паралельна осі ординат |
2 |
-7у+21=0 |
Б |
перпендикулярна прямій у= -х+5 |
3 |
14х+21=0 |
В |
проходить через початок координат |
4 |
14х+7у+21=0 |
Г |
паралельна прямій у= -2х+5 |
|
|
Д |
паралельна осі абсцис |
Контрольна робота №1.
Метод координат на площині
Варіант 4.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
-0,8 |
0,8 |
-0,6 |
обчислити неможливо |
0,6 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(7;0) |
(7;-6) |
(-7;2) |
(0;-8) |
(3;4) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(0;-3) |
(0;0) |
(0;3) |
(-3;-3) |
(-3;0) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
2х+4у-7=0 |
2х+4у+8=0 |
7х+3у=0 |
9х+37=0 |
2у-4=0 |
1 |
10х+3у-3=0 |
А |
паралельна осі ординат |
2 |
10х-7=0 |
Б |
перпендикулярна прямій у= -х+4 |
3 |
3у+35=0 |
В |
проходить через початок координат |
4 |
10х-2у-3=0 |
Г |
паралельна прямій у= - 3х-5 |
|
|
Д |
паралельна осі абсцис |
Контрольна робота №2.
Вектори на площині
Варіант 1.
А. Вектор — напрямлений відрізок.
Б. Рівні вектори лежать тільки на різних прямих.
В. Нульовий вектор — це вектор, у якого початок та кінець співпадають.
Г. Коленіарні вектори лежать на одній прямій або на паралельних прямих.
Д. Одиничний вектор — вектор, у якого довжина дорівнює 1.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-3;6) |
(3;8) |
(3;) |
(-2;-2) |
(2;2) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
і |
і |
і |
і |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
-2 |
1 |
2 |
5 |
9 |
1 |
+(2;-1) та (3;-3) |
А |
|
2 |
(2;-1) та (3;-3) |
Б |
|
3 |
(2;-1) та (3;-3) |
В |
|
4 |
Вектор колінеарний та протилежно напрямлений вектору (3;-3) |
Г |
|
|
|
Д |
|
Обчислити (-)().
Контрольна робота №2.
Вектори на площині
Варіант 2.
А. Модуль вектора — довжина відрізка, що його зображає.
Б. Скалярний добуток векторів є вектором.
В. Якщо скалярний добуток векторів число від’ємне, то кут між векторами тупий.
Г. Рівні вектори мають однакові координати.
Д. Протилежно напрямлені вектори лежать на одній прямій або на паралельних.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-3;6) |
(3;8) |
(3;) |
(-2;-2) |
(2;2) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
і |
і |
і |
і |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
-17 |
-13 |
-1 |
1 |
17 |
1 |
(2;-1) та (3;-3) |
А |
|
2 |
(2;-1) та (3;-3) |
Б |
|
3 |
(2;-1) та (3;-3) |
В |
|
4 |
Вектор колінеарний та однаково напрямлений вектору (2;-1) |
Г |
|
|
|
Д |
|
А(3;-1), В(2;3), С(-2;2), D(-1;-2) є прямокутником.
Контрольна робота №2.
Вектори на площині
Варіант 3.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(2;-34) |
(-35;285) |
(-12;4) |
(12;-4) |
(-34;2) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
і |
і |
і |
і |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
-2 |
8 |
-24 |
0 |
-5 |
1 |
Вектор протилежно напрямлений вектору , якщо (7;1) |
А |
|
2 |
+(7;1) та (-3;9) |
Б |
|
3 |
(7;1) та (-3;9) |
В |
|
4 |
Вектор колінеарний та однаково напрямлений вектору (7;1) |
Г |
|
|
|
Д |
|
Обчислити (-3)().
Контрольна робота №2.
Вектори на площині
Варіант 4.
Б. Орт — одиничний вектор, що має напрямок осей координат.
В. Два вектори колінеарні, якщо вони лежать на одній прямій.
Г. Ненульові вектори перпендикулярні, якщо їх скалярний добуток дорівнює нулю.
Д. Рівні вектори мають однакові координати.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-7;2) |
(7;-2) |
(-16;-1) |
(-1;-16) |
(1;16) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
і |
і |
і |
і |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
-22 |
34 |
-2 |
- 34 |
2 |
1 |
Вектор співнапрямлений вектору 3(-4;2) |
А |
|
2 |
Вектор (-4;2) та (-5;3) |
Б |
|
3 |
Вектор(-4;2) та (-5;3) |
В |
|
4 |
Вектор(-4;2) та (-5;3) |
Г |
|
|
|
Д |
|
Обчислити (-3)().
Контрольна робота №3.
Розв’язування трикутників
Варіант 1.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
2 дм |
6 дм |
12 дм |
6 дм |
3 дм |
1 |
cоs1200 |
А |
|
2 |
5-sin2α-cos2α |
Б |
3 |
3 |
2+tg450 |
В |
4 |
4 |
sin1500 |
Г |
|
|
|
Д |
-4 |
Контрольна робота №3.
Розв’язування трикутників
Варіант 2.
А. KM2=KL2+LM2
Б. KM2=KL2+LM2-2KL.LM Г. KM2=KL2+LM2-2KL.LMсos
В. KM2=KL2+LM2+2KL.LM Д. KM2=KL2+LM2-2KL.LMsin
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
20 дм |
5 дм |
5 дм |
5 дм |
2,5 дм |
1 |
sin1500 |
А |
7 |
2 |
tg450-4 |
Б |
-3 |
3 |
cоs1200 |
В |
-7 |
4 |
3+4sin2α+4cos2α |
Г |
|
|
|
Д |
|
Контрольна робота №3.
Розв’язування трикутників
Варіант 3.
сторін разом з подвоєним добутком цих сторін на косинус кута між ними.
В. Якщо у трикутнику є тупий кут, то протилежна йому сторона є найбільшою.
Г. Якщо квадрат будь-якої сторони трикутника менший за суму квадратів двох
інших сторін, то протилежний йому кут — гострий.
Д. Сторони трикутника пропорційні синусам протилежних кутів.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
АD.DВ.sin |
АD.DВ.соs |
АD.DВ.sin |
АD.DВсоs |
АD.DВ.tg |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
14 см |
7см |
10 см |
7 см |
1 |
tg 1350 |
А |
1 |
2 |
5sin2α+5cos2α-4 |
Б |
|
3 |
9-tg450 |
В |
8 |
4 |
cоs1200 |
Г |
5 |
|
|
Д |
-1 |
Контрольна робота №3.
Розв’язування трикутників
Варіант 4.
А. Квадрат будь-якої сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.
Б. Проти меншої сторони лежить менший кут.
В. До найбільшої сторони трикутника проводять найменшу висоту.
Г. Сторони трикутника пропорційні синусам протилежних кутів
Д. Радіус описаного кола дорівнює добутку сторони на синус протилежного кута.
Г. Д.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
OP.PR.cos |
|
OP.PR.sin |
OP.PR |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
16 см |
16 |
8см |
8 см |
см |
1 |
cоs1350 |
А |
1 |
2 |
13+tg450 |
Б |
|
3 |
7-6sin2α-6cos2α |
В |
14 |
4 |
sin1200 |
Г |
|
|
|
Д |
- |
Контрольна робота №4
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга.
Варіант 1
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 см |
см |
16 см |
см |
8 см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 |
5 |
7 |
6 |
8 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
1 |
Радіус кола, описаного навколо правильного трикутника зі стороною а |
А |
|
2 |
Радіус кола, вписаного в правильний шестикутник зі стороною а |
Б |
|
3 |
Радіус кола, описаного навколо правильного чотирикутника зі стороною а |
В |
а |
4 |
Радіус кола, вписаного в правильний трикутник зі стороною а |
Г |
|
|
|
Д |
|
Контрольна робота №4
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга.
Варіант 2
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 см |
см |
16 см |
см |
14 см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 |
5 |
7 |
6 |
8 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
1 |
Радіус кола, описаного навколо правильного шестикутника зі стороною а |
А |
|
2 |
Радіус кола, вписаного в правильний чотирикутник зі стороною а |
Б |
|
3 |
Радіус кола, описаного навколо правильного трикутника зі стороною а |
В |
|
4 |
Радіус кола, вписаного в правильний шестикутник зі стороною а |
Г |
|
|
|
Д |
а |
Контрольна робота №4
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга.
Варіант 3
А |
Б |
В |
Г |
Д |
см |
6 см |
см |
см |
см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
8 |
9 |
5 |
7 |
6 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
1 |
Сторона правильного трикутника, у який вписано коло радіуса r, дорівнює |
А |
|
2 |
Сторона правильного чотирикутника, навколо якого описано коло радіуса R, дорівнює |
Б |
|
3 |
Сторона правильного трикутника, навколо якого описано коло радіуса R, дорівнює |
В |
R |
4 |
Сторона правильного шестикутника, навколо якого описано коло радіуса R, дорівнює |
Г |
|
|
|
Д |
|
Контрольна робота №4
Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга.
Варіант 4
А |
Б |
В |
Г |
Д |
см |
см |
6 см |
см |
см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
8 |
9 |
7 |
5 |
6 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
1 |
Сторона правильного чотирикутника, в який вписано коло радіуса r, дорівнює |
А |
R |
2 |
Сторона правильного шестикутника, в який вписано коло радіуса r, дорівнює |
Б |
2r |
3 |
Сторона правильного трикутника, у який вписано коло радіуса r, дорівнює |
В |
|
4 |
Сторона правильного чотирикутника, навколо якого описано коло радіуса R, дорівнює |
Г |
|
|
|
Д |
|
Контрольна робота №5
Геометричні переміщення.
Варіант 1
А |
Б |
В |
Г |
Д |
12 см |
6 см |
4 см |
8 см |
16 см |
(х+2)2 + (у-1)2 = 4.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(7; -6) |
(-1; 4) |
(-6; 6) |
(2; - 4) |
(-1; 6) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
16 см2 |
32 см2 |
64 см2 |
24 см2 |
48 см2 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 |
|
|
2 |
9 |
1 |
Точка (-2; 4) у результаті симетрії відносно початку координат переходить в точку |
А |
(6; 2) |
2 |
Точка (-2; 4) у результаті симетрії відносно точки (2; 3) переходить в точку |
Б |
(2; -4) |
3 |
Точка (-2; 4) у результаті симетрії відносно прямої х = -1 переходить в точку |
В |
(2; 2) |
4 |
Точка (-2; 4) у результаті симетрії відносно прямої у = 1 переходить в точку |
Г |
(0; 4) |
|
|
Д |
(-2; -2) |
Контрольна робота №5
Геометричні переміщення.
Варіант 2
А |
Б |
В |
Г |
Д |
12 см |
6 см |
4 см |
8 см |
16 см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(7; -6) |
(-1; 4) |
(-6; 6) |
(2; - 4) |
(-1; 6) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
16 см2 |
32 см2 |
64 см2 |
24 см2 |
48 см2 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 |
|
|
2 |
9 |
1 |
Точка (3; -5) у результаті симетрії відносно початку координат переходить в точку |
А |
(-5; -5) |
2 |
Точка (3; -5) у результаті симетрії відносно точки (2; 3) переходить в точку |
Б |
(3; -1) |
3 |
Точка (3; -5) у результаті симетрії відносно прямої х = -1 переходить в точку |
В |
(-3; 5) |
4 |
Точка (3; -5) у результаті симетрії відносно прямої у = -3 переходить в точку |
Г |
(1; 11) |
|
|
Д |
(5; 5) |
Контрольна робота №5
Геометричні переміщення.
Варіант 3
А |
Б |
В |
Г |
Д |
12 см |
6 см |
4 см |
8 см |
16 см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-5; 7) |
(-1; 4) |
(-3; 3) |
(5; - 7) |
(-1; 6) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
16 см2 |
32 см2 |
64 см2 |
24 см2 |
48 см2 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 |
|
|
2 |
9 |
1 |
Точка (-1; 3) у результаті симетрії відносно початку координат переходить в точку |
А |
(5; 3) |
2 |
Точка (-1; 3) у результаті симетрії відносно точки (2; 3) переходить в точку |
Б |
(-3; -3) |
3 |
Точка (-1; 3) у результаті симетрії відносно прямої х = 1 переходить в точку |
В |
(1; -3) |
4 |
Точка (-1; 3) у результаті симетрії відносно прямої у = -1 переходить в точку |
Г |
(3; 3) |
|
|
Д |
(-1; -5) |
Контрольна робота №5
Геометричні переміщення.
Варіант 4
А |
Б |
В |
Г |
Д |
12 см |
6 см |
4 см |
8 см |
16 см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-5; 7) |
(-1; 3) |
(-3; 3) |
(5; - 7) |
(-7; 7) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
16 см2 |
32 см2 |
64 см2 |
24 см2 |
48 см2 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
4 |
|
|
2 |
9 |
1 |
Точка (3; -2) у результаті симетрії відносно початку координат переходить в точку |
А |
(5; 3) |
2 |
Точка (3; -2) у результаті симетрії відносно точки (2; 3) переходить в точку |
Б |
(-3; 2) |
3 |
Точка (3; -2) у результаті симетрії відносно прямої х = 1 переходить в точку |
В |
(3; 6) |
4 |
Точка (3; -2) у результаті симетрії відносно прямої у = 2 переходить в точку |
Г |
(1; 8) |
|
|
Д |
(-1; -2) |
Контрольна робота №6
Підсумкова.
Варіант 1
А |
Б |
В |
Г |
Д |
см |
16 см |
10 см |
см |
8 см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
5 |
3 |
|
|
6 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(3; 1) |
(1; 14) |
(-1; 9) |
(4; 5) |
(-4; 5) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
2 см |
см |
см |
см |
8 см |
1 |
Площа ромба з діагоналями 10 см і 36 см дорівнює |
А |
48 см2 |
2 |
Площа круга, вписаного в квадрат зі стороною 20 см, дорівнює |
Б |
180 см2 |
3 |
Площа трикутника зі сторонами 13 см, 14 см, 15 см дорівнює |
В |
314 см2 |
4 |
Площа паралелограма з діагоналями 12 см, 8см та кутом між ними 30° дорівнює |
Г |
24 см2 |
|
|
Д |
84 см2 |
В(3; 1), С(6; -2), D(-3; -2).
Контрольна робота №6
Підсумкова.
Варіант 2
А |
Б |
В |
Г |
Д |
см |
16 см |
10 см |
см |
8 см |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
5 |
3 |
|
|
6 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(3; 1) |
(1; 14) |
(-1; 9) |
(4; 5) |
(-4; 5) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
2 см |
см |
см |
см |
8 см |
1 |
Площа ромба з діагоналями 8 см і 24 см дорівнює |
А |
360 см2 |
2 |
Площа круга, вписаного в квадрат зі стороною 10 см, дорівнює |
Б |
240 см2 |
3 |
Площа трикутника зі сторонами 36 см, 29 см, 25см дорівнює |
В |
96 см2 |
4 |
Площа паралелограма з діагоналями 24 см, 20см та кутом між ними 30° дорівнює |
Г |
78,5 см2 |
|
|
Д |
120 см2 |
Контрольна робота №6
Підсумкова.
Варіант 3
А |
Б |
В |
Г |
Д |
см |
16 см |
10 см |
см |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
5 |
3 |
|
|
6 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(3; 1) |
(-3; 10) |
(-1; 9) |
(10; -3) |
(4; -5) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
2 см |
см |
см |
см |
16 см |
1 |
Площа ромба з діагоналями 8 см і 13 см дорівнює |
А |
60 см2 |
2 |
Площа круга, вписаного в квадрат зі стороною 30 см, дорівнює |
Б |
18 см2 |
3 |
Площа трикутника зі сторонами 29 см, 25 см, 6см дорівнює |
В |
706,5 см2 |
4 |
Площа паралелограма з діагоналями 10 см, 18см та кутом між ними 30° дорівнює |
Г |
52 см2 |
|
|
Д |
45 см2 |
В(2; -5), С(1; -2), D(-2; 1).
Контрольна робота №6
Підсумкова.
Варіант 4
А |
Б |
В |
Г |
Д |
см |
12 см |
8 см |
см |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
5 |
9 |
|
|
6 |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-3; 1) |
(3; -10) |
(1; 9) |
(6; -11) |
(4; -5) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
49 см |
см |
см |
см |
7 см |
1 |
Площа ромба з діагоналями 8 см і 13 см дорівнює |
А |
1256 см2 |
2 |
Площа круга, вписаного в квадрат зі стороною 40 см, дорівнює |
Б |
15 см2 |
3 |
Площа трикутника зі сторонами 5 см, 5 см, 6 см дорівнює |
В |
90 см2 |
4 |
Площа паралелограма з діагоналями 5 см, 12 см та кутом між ними 30° дорівнює |
Г |
12 см2 |
|
|
Д |
|
В(-1; 1), С(2; 3), D(1; -1).
1