Контрольні роботи з курсу "Людина і світ" в 11 класі

Про матеріал

Подано три види контрольних робіт з курсу "Людина і світ" в 11 класі різної складності .

В кожній контрольній роботі є завдання на встановлення відповідності, на пояснення термінів та понять, запитання, де потрібно висловити власну точку зору тощо.


Перегляд файлу

Директорська контрольна робота  із курсу  «Людина і світ»

Прізвище та ім’я учня_______________________________________________

1.Встановити відповідність:

А) Людина

 

1.Одиничний представник роду  і стоїть в ряду таких понять: рід – вид - …

Б)  Індивід

 

2.Субєкт і об’єкт соціальних стосунків; зосередження всіх якостей  людини

В) Особа

 

3.Особлива розумна істота , що має принципові відмінності від інших живих істот; вид живих організмів.

Г) Особистість

 

4.Особистість, яка внаслідок усвідомлення своєї неповторності розуміє, що дещо в цьому житті може зробити лише вона, і прагне це реалізувати

Д) Індивідуальність

 

5.Людська особа, що усвідомлює свої якості, свою унікальність, свої вади та переваги

2.Назвати функції сімї

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Пояснити, що таке субкультура, які її ознаки та основні види молодіжних субкультур

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Розкрити поняття конфлікту. Назвати шляхи виходу та шляхи розв’язання конфлікту

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Які існують типи соціальної мобільності та які бувають  соціальні ліфти. Навести приклади.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка_________

Прізвище  та ім’я учня___________________________________________

1.Розкрити поняття:      (3 б.)

А) ЗМІ -___________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Б) Політичний режим - _______________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

В) Омбудсмен - _____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Астановити  відповідність (1 б.)

А) Стиляги

1)Їхня музика – рок , що супроводжується моторошними текстами про життя, любов і смерть

Б) Байкери

2) Люди, що захоплюються комп’ютерними іграми

В) Геймери

3) Радянська молодіжна субкультура 40-50 – років XX ст., що обрали собі за еталон американський спосіб життя

Г) Готи

4) Мотоцикл для них є частиною життя

Відповідь: ____________________________________________________

3.Дати пояснення, що таке сім’я і які її основні функції . Що на ваш погляд є вищою сімейною цінністю?(2 б.)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4.  Написати невеликий твір – есе «У демократії багато недоліків, але поки що не знайдено нічого кращого»(3 б.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. «Конфлікти – це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас  пульс»(Ліксон) . Як ви розумієте даний вислів? Висловіть власну точку зору.(3б.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка_________

Прізвище  та ім’я учня___________________________________________

1.Розкрити поняття:      (3 б.)

А) Соціальні ліфти-_________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Б) Конфлікт - _______________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

В) Стереотипи - __________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

2.Астановити  відповідність (1 б.)

А) Стиляги

1)Їхня музика – рок , що супроводжується моторошними текстами про життя, любов і смерть

Б) Байкери

2) Люди, що захоплюються комп’ютерними іграми

В) Геймери

3) Радянська молодіжна субкультура 40-50 – років XX ст., що обрали собі за еталон американський спосіб життя

Г) Готи

4) Мотоцикл для них є частиною життя

3.Дати пояснення, що таке сім’я і які її основні функції . Що на ваш погляд є вищою сімейною цінністю?(2 б.)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4.  Закінчіть висловлювання: «Бути толерантним – це означає…»(3 б.)( тезами)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Навести по два приклади вертикальної і горизонтальної соціальної мобільності.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Скласти умови успішності для себе.(2б.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка_________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Романчук Людмила Матвіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Романчук Людмила Матвіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Толокньов Іван Валерійович
    Чудова розробка питань. Щиро вдячний.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
6640
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку