Контрольні роботи з математики 5 клас

Про матеріал

Даний збірник контрольних робіт. Для учнів 5 класу. Контрольні розробив особисто користуючись календарно-тематичним плануванням.

Перегляд файлу

 


КР-1. Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі

Варіант - 1

  1.     Число п’ятсот сорок тисяч двісті сімнадцять цифрами записують так:
  2.     Знайдіть     числа 45
  3.     Число 39 є розв’язкам рівняння

     А. 7·х=273    Б.  х+102=174   В. 456-х=324  Г. 205:х=4

  1.     Довжина прямокутника дорівнює 7 см, а ширина – на 3 см менша. Обчисліть площу цього прямокутника та побудуйте його.
  2.     Обчисліть 1754-24·(336:16+18)
  3.     Перша бригада зібрала 7т 542 кг картоплі, а друга – на 1т 789 кг менше. Усю картоплю відправили порівну в 5 магазинів. Яку масу картоплі отримав кожний магазин.

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-1. Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі

Варіант - 2

  1.     Число триста чотири тисячі три цифрами записують так:
  2.     Знайдіть     числа 64
  3.     Число 52 є розв’язкам рівняння

А. 9·х=378    Б.  х+263=315   В. 158-х=112  Г. 264:х=8

  1.     Довжина прямокутника дорівнює 8 см, а ширина – у 2 рази менша. Обчисліть площу цього прямокутника та побудуйте його.
  2.     Обчисліть 799-31·(360:45+17)
  3.     Перша бригада зібрала 2т 341 кг кукурудзи, а друга – на 2т 452 кг більше. Усю кукурудзу відправили порівну в 3 магазинів. Яку масу кукурудзи отримав кожний магазин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-1. Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі

Варіант - 3

  1.     Тисяча сімсот шість тисяч п’ятсот двадцять вісім  сімнадцять цифрами записують так:
  2.     Знайдіть     числа 54
  3.     Число 47 є розв’язкам рівняння

           А. 9·х=459    Б.  х+76=152   В. 652-х=605  Г. 288:х=6

  1.     Ширина прямокутника дорівнює 3 см, а довжина – на 7 см більше. Обчисліть площу цього прямокутника та побудуйте його.
  2.     Обчисліть 1722-21·(270:15+37)
  3.     Перша бригада зібрала 3т 681 кг моркви, а друга – на 5т 270 кг більше. Усю моркву відправили порівну в 8 шкіл. Яку масу моркви отримала кожна школа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-2. Лічба, вимірювання і числа

Варіант - 1

  1.      Записати цифрами: сімнадцять мільярдів двісті сорок тисяч п’ятнадцять
  2.      Точка С ділить відрізок АВ на відрізки АС і СВ. Знайдіть довжину відрізка АВ, якщо АС=15 і СВ=18
  3.      Які числа записані в порядку збільшення

А. 152, 195, 125, 169.       Б. 125, 168, 195, 215 

В.  125, 85, 178, 295.        Г.  325, 95, 253, 283

  1.      Складіть числовий вираз для розв’язання задачі та знайдіть його значення.

На першій полиці книжковій шафи стоїть 27 книжки, на другій – на 11 книжок менше, ніж на першій, на третій- у 3 рази більше, ніж на другій, а на четвертій- стільки книжок, скільки їх на другій і першій разом. Скільки всього книжок стоїть на цих чотирьох полицях?

  1.      Побудуйте МОВ=140º. Поділіть його за допомогою транспортира на чотири рівні кути. Зробіть відповідні записи
  2.      *  Запишіть вирази для знаходження попереднього й наступного чисел для числа а в послідовності чисел:

25, 30,35,40, …, а, …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-2. Лічба, вимірювання і числа

Варіант -2

  1.      Записати цифрами: двадцять мільярдів тридцять тисяч один
  2.      Точка С ділить відрізок АВ на відрізки АС і СВ. Знайдіть довжину відрізка АВ, якщо АС=14 і СВ=11
  3.      Які числа записані в порядку збільшення

А. 122, 125, 137, 149.       Б. 175, 168, 195, 215 

В.  185, 35, 188, 295.        Г.  225, 227, 223, 221

  1.      Складіть числовий вираз для розв’язання задачі та знайдіть його значення. На першій полиці книжковій шафи стоїть 17 книжки, на другій – на 13 книжок більше, ніж на першій, на третій- у 2 рази менше, ніж на другій, а на четвертій- стільки книжок, скільки їх на першій і третій разом. Скільки всього книжок стоїть на цих чотирьох полицях?
  2.      Побудуйте МОВ=160º. Поділіть його за допомогою транспортира на чотири рівні кути. Зробіть відповідні записи
  3.      *  Запишіть вирази для знаходження попереднього й наступного чисел для числа а в послідовності чисел:

27, 33,39,45, …, а, …

 

 

 

 

 

 

 

КР-2. Лічба, вимірювання і числа

Варіант - 3

  1.      Записати цифрами: тринадцять мільярдів тридцять одна тисяча вісімнадцять
  2.      Точка С ділить відрізок АВ на відрізки АС і СВ. Знайдіть довжину відрізка АВ, якщо АС=13 і СВ=9
  3.      Які числа записані в порядку збільшення

А. 152, 195, 125, 169.       Б. 75, 168, 395, 315 

В.  115, 185, 188, 205.        Г.  325, 295, 253, 183

  1.      Складіть числовий вираз для розв’язання задачі та знайдіть його значення. На першій полиці книжковій шафи стоїть 18 книжки, на другій – у 2 рази менше, ніж на першій, на третій- на 14 книжок більше, ніж на другій, а на четвертій- стільки книжок, скільки їх на другій і першій разом. Скільки всього книжок стоїть на цих чотирьох полицях?
  2.      Побудуйте МОВ=180º. Поділіть його за допомогою транспортира на чотири рівні кути. Зробіть відповідні записи
  3.      *  Запишіть вирази для знаходження попереднього й наступного чисел для числа а в послідовності чисел:

17, 26,35,44, …, а, …

 

 

 

 

 

 

 

КР-3. Дії першого ступеня з натуральними числами

Варіант -1

  1.      Обчисліть периметр прямокутника зі сторонами 24 і 17

               17586 

  1.      Обчисліть: -  3856
  2.      Обчисліть: 37256+2865+23+1285
  3.      Виконайте додавання 7589 см +18м 8 дм. Відповідь запишіть у сантиметрах.
  4.      У трикутнику ВСА кут В дорівнює 70º. Кут А менший від кута В на 30º. Визначте вид трикутника
  5.      *Знайдіть  периметр рівнобедреного трикутника, якщо одна з його сторін дорівнює 13 см, а інша -на 2 см менша. Розгляньте різні випадки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-3. Дії першого ступеня з натуральними числами

Варіант - 2

  1.      Обчисліть периметр квадрата зі стороною 11

               312548 

  1.      Обчисліть: -    5489
  2.      Обчисліть: 32036+2095+213+1589
  3.      Виконайте додавання 6984 см +11м 9 дм. Відповідь запишіть у сантиметрах.
  4.      У трикутнику ВСА кут В дорівнює 45º. Кут А більший від кута В на 45º. Визначте вид трикутника
  5.      *Знайдіть  периметр рівнобедреного трикутника, якщо одна з його сторін дорівнює 8 см, а інша -на 8 см більше. Розгляньте різні випадки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-3. Дії першого ступеня з натуральними числами

Варіант - 3

  1.      Обчисліть периметр прямокутника зі сторонами 18 і 7

              45265

  1.      Обчисліть: -  3053
  2.      Обчисліть: 294+2865+233+12856
  3.      Виконайте додавання 8745 см +12м 6 дм. Відповідь запишіть у сантиметрах.
  4.      У трикутнику ВСА кут В дорівнює 25º. Кут А більше від кута В у 2 рази. Визначте вид трикутника
  5.      *Знайдіть  периметр рівнобедреного трикутника, якщо одна з його сторін дорівнює 11 см, а інша -в 2 см більше. Розгляньте різні випадки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-4. Множення і ділення натуральних чисел

Варіант - 1

  1.      Знайдіть добуток чисел 207 і 892
  2.      Знайдіть частку чисел 544104 і 198
  3.      Для пошиття сукні потрібно 4 м тканини. Скільки метрів тканини було в рулоні, якщо пошили 12 суконь  і залишилось 2 м тканини?
  4.      Спростіть вирази

А. 7х·12у·4z

Б. 17а+4а-3а

В. 14·(3+а) + 7·(13-а)

  1.      Із чотирьох ділянок поля зібрали 1853 ц рапсу. З першої ділянки зібрали 275 ц рапсу, з другої- у 2 рази більше, ніж з першої, а з третьої і четвертої ділянок рапсу зібрали порівну. Скільки центнерів рапсу зібрали з четвертої ділянки поля
  2.      * Двом учням потрібно було помножити одне й те саме число: першому на 17, а другому на 29. Перший отримав число 1139. Яке число отримав у відповіді другий учень?

 

 

 

 

 

 

 

КР-4. Множення і ділення натуральних чисел

Варіант - 2

  1.      Знайдіть добуток чисел 308 і 952
  2.      Знайдіть частку чисел 282201 і 109

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.      Для пошиття спортивного костюму потрібно 3 м тканини. Скільки метрів тканини було в рулоні, якщо пошили 14 спортивних костюмів і залишилось 1 м тканини?
  2.      Спростіть вирази

А. 8а·17b·3с

Б. 14а+5а-9а

В. 18·(4+а) + 9·(а-5)

  1.      За чотири дні в магазині продали 1565 кг капусти. За перший день продали 229 кг капусти, за другий - у 2 рази більше, ніж за перший, а за третій і четвертий день капусти продали порівну. Скільки кілограмів капусти продали за четвертий день?
  2.      * Сашко задумав три числа. Добуток цих чисел дорівнює 224. Добуток першого і другого числа дорівнює 56, а добуток другого й третього чисел дорівнює 28. Які числа задумав Сашко?

 

 

 

 

 

 

КР-4. Множення і ділення натуральних чисел

Варіант - 3

  1.      Знайдіть добуток чисел 304 і 756
  2.      Знайдіть частку чисел 608336 і 193
  3.      Морозиво коштує 12 грн. Скільки грошей було в Дмитрика, якщо він купив 7 зошитів і в нього залишилося 5 грн?
  4.      Спростіть вирази

А. 5х·9у·7z

Б. 18а+5а-7а

В. 11·(4-2а) + 9·(9+3а)

  1.      Із чотирьох ділянок поля зібрали 2458 т кукурудзи. З першої ділянки зібрали 324 т кукурудзи, з другої- у 3 рази більше, ніж з першої, а з третьої і четвертої ділянок кукурудзи зібрали порівну. Скільки тон кукурудзи зібрали з четвертої ділянки поля?
  2.      * Двом учням потрібно було помножити одне й те саме число: першому на 19, а другому на 23. Другий отримав число 7843 . Яке число отримав у відповіді перший учень?

 

 

 

 

 

 

 

КР-5. Рівняння. Розв’язання задач

Варіант-1

  1.      Розв’яжіть рівняння: (28-3х) ·4=16
  2.      Знайдіть швидкість руху човна за течією річки, якщо власна швидкість човна 17 км\год, а швидкість течії- 5 км\год
  3.      Купили 3 кг цукерок й 1 кг мармеладу і за всю покупку заплатили 72 грн. скільки гривень коштує кілограм цукерок, якщо мармелад дорожче за цукерки на 8 грн?
  4.      Відстань між двома містами становить 477 км. З них одночасно назустріч один одному виїхали два автобуси й зустрілися через 3 год. Знайдіть швидкість кожного автобуса, якщо швидкість одного з них на 15 км\год менша, ніж швидкість іншого.
  5.      Одна сторона прямокутника у тричі більше за іншу. Знайдіть площу прямокутника, якщо його периметр дорівнює 104
  6.      *За 12 днів швейна фабрика мала пошити 468 костюмів. Проте на фабриці щодня шили на 13 костюмів більше. На скільки днів раніше запланованого швейна фабрика виконала завдання? Скільки костюмів треба шити на фабриці щодня, щоб завершити цю роботу за 6 днів?

 

 

 

 

 

 

КР-5. Рівняння. Розв’язання задач

Варіант - 2

  1.      Розв’яжіть рівняння: (8+7х) ·3=66
  2.      Знайдіть швидкість руху човна проти течії річки, якщо власна швидкість човна 17 км\год, а швидкість течії- 5 км\год
  3.      Купили 2 кг цукерок й 1 кг мармеладу і за всю покупку заплатили 96 грн. скільки гривень коштує кілограм цукерок, якщо мармелад дорожче за цукерки на 9 грн?
  4.      Відстань між двома містами становить 740 км. З них одночасно назустріч один одному виїхали два автобуси й зустрілися через 5 год. Знайдіть швидкість кожного автобуса, якщо швидкість одного з них на 12 км\год менша, ніж швидкість іншого.
  5.      Одна сторона прямокутника у двічі більше за іншу. Знайдіть площу прямокутника, якщо його периметр дорівнює 366.
  6.      *За 10 днів швейна фабрика мала пошити 600 костюмів. Проте на фабриці щодня шили на 15 костюмів більше. На скільки днів раніше запланованого швейна фабрика виконала завдання? Скільки костюмів треба шити на фабриці щодня, щоб завершити цю роботу за 6 днів?

 

 

 

 

 

 

КР-5. Рівняння. Розв’язання задач

Варіант - 3

  1.      Розв’яжіть рівняння: (13-2х) ·4=28
  2.      Знайдіть швидкість руху човна за течією річки, якщо власна швидкість човна 22 км\год, а швидкість течії- 8 км\год
  3.      Купили 3 кг цукерок й 1 кг мармеладу і за всю покупку заплатили 72 грн. скільки гривень коштує кілограм цукерок, якщо мармелад дорожче за цукерки на 7 грн?
  4.      Два автомобілі виїхали одночасно назустріч один одному з двох пунктів, відстань між якими дорівнює 480 км, і зустрілися через 3 години. Знайдіть швидкість кожного автомобіля, якщо швидкість одного з них на 8 км\год більше за швидкість іншого.
  5.      Одна сторона прямокутника у чотири рази більше за іншу. Знайдіть площу прямокутника, якщо його периметр дорівнює 540
  6.      *На фабриці за 14 днів виготовляли 910 тістечок. Проте щодня виготовляли на 26 тістечок більше. На скільки днів раніше запланованого на заводі виконають завдання? Скільки тістечок треба виготовляти щодня, щоб виконати це завдання за 7 днів?

 

 

 

 

 

 

 

КР-6. Прямокутний паралелепіпед і куб. Об’єм.

Варіант-1

  1.      Скільки граней має трикутна піраміда
  2.      Обчисліть:
  3.      Знайдіть площу квадрата, якщо сума довжин двох його сторін дорівнює 12 см.
  4.      Висота прямокутного паралелепіпеда дорівнює 14 см, а довжина – на 4 см більше за висоту. Знайдіть ширину прямокутного паралелепіпеда, якщо його об’єм дорівнює 2520
  5.      Знайдіть площу зафарбованої частини фігури

                               а

 

       

          b

 

 

а- 19        b-    13         c-  4   

  1.      * Куб має удвічі більший об’єм, ніж об’єм прямокутного паралелепіпеда. Знайдіть суму довжин усіх ребер куба, якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнює 2см, 32 см, 4 см.

 

 

 

 

 

КР-6. Прямокутний паралелепіпед і куб. Об’єм.

Варіант-2

  1.      Скільки ребер має трикутна піраміда
  2.      Обчисліть:
  3.      Знайдіть площу квадрата, якщо сума довжин двох його сторін дорівнює 8 см
  4.      Висота прямокутного паралелепіпеда дорівнює 17 см, а довжина – на 3 см більше за висоту. Знайдіть ширину прямокутного паралелепіпеда, якщо його об’єм дорівнює 3740
  5.      Знайдіть площу зафарбованої частини фігури

                               а

 

       

          b

 

 

а- 17        b-    15         c-  5   

  1.      * Куб має удвічі більший об’єм, ніж об’єм прямокутного паралелепіпеда. Знайдіть суму довжин усіх ребер куба, якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнює 6см, 9 см, 2 см.

 

 

 

 

 

КР-6. Прямокутний паралелепіпед і куб. Об’єм.

Варіант-3

  1.      Скільки граней має трикутна піраміда
  2.      Обчисліть:
  3.      Знайдіть площу квадрата, якщо сума довжин двох його сторін дорівнює 14 см
  4.      Висота прямокутного паралелепіпеда дорівнює 17 см, а довжина – у 2 рази більше за висоту. Знайдіть ширину прямокутного паралелепіпеда, якщо його об’єм дорівнює 6936
  5.      Знайдіть площу зафарбованої частини фігури

                               а

 

       

          b

 

 

а- 25        b-    17         c-  6   

  1.      * Куб має у чотири рази більший об’єм, ніж об’єм прямокутного паралелепіпеда. Знайдіть суму довжин усіх ребер куба, якщо виміри прямокутного паралелепіпеда дорівнює 16см, 4 см, 2 см.

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-7. Звичайні дроби

Варіант-1

  1.      Розмістіть дроби в порядку зменшення

  1.      Запишіть дріб як мішане число
  2.      Подайте мішане число як неправильний дріб.
  3.      У прямокутнику одна сторона дорівнює 342 мм, а інша становить   першої сторони. Знайти периметр прямокутника
  4.      У літньому таборі три загони. У першому -40 дитини, що становить кількості дітей у другому загоні. Кількість дітей у третьому загоні становить кількості дітей у другому загоні. Скільки всього дітей відпочиває у таборі?
  5.      * Запишіть усі можливі дроби, у яких сума чисельника і знаменника дорівнює 28, а їх різниця -10,12 або14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-7. Звичайні дроби

Варіант-2

  1.      Розмістіть дроби в порядку зростання

  1.      Запишіть дріб як мішане число
  2.      Подайте мішане число як неправильний дріб.
  3.      У прямокутнику одна сторона дорівнює 289 мм, а інша становить   першої сторони. Знайти периметр прямокутника
  4.      У школі три 5 класів. У 5-А -28 дитини, що становить кількості дітей у 5-Б. Кількість дітей у 5-В становить кількості дітей у 5-Б. Скільки всього дітей у 5 класах?
  5.      * Запишіть усі можливі дроби, у яких сума чисельника і знаменника дорівнює 32, а їх різниця -8, 14 або 18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-7. Звичайні дроби

Варіант-3

  1.      Розмістіть дроби в порядку зменшення

  1.      Запишіть дріб як мішане число
  2.      Подайте мішане число як неправильний дріб.
  3.      У прямокутнику одна сторона дорівнює 221 мм, а інша становить   першої сторони. Знайти периметр прямокутника
  4.      У літньому таборі три загони. У першому -45 дитини, що становить кількості дітей у другому загоні. Кількість дітей у третьому загоні становить кількості дітей у другому загоні. Скільки всього дітей відпочиває у таборі?
  5.      * Запишіть усі можливі дроби, у яких сума чисельника і знаменника дорівнює 36, а їх різниця -2, 8 або 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-8. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

Варіант-1

  1.      Обчисліть:
  2.      Якщо – зменшуване, – різниця, то від’ємник - ?
  3.      Порівняйте: і
  4.      Розв’яжіть рівняння
  5.      Розмістіть на координатному промені точки, координати яких дорівнюють, значенням виразів:

  1.      * Різниця двох мішаних чисел дорівнює 4. Сума їх цілих частин дорівнює 12, а сума дробових частин -. Знайдіть ці числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-8. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

Варіант-2

  1.      Обчисліть:
  2.      Якщо – зменшуване, – різниця, то від’ємник - ?
  3.      Порівняйте:    і
  4.      Розв’яжіть рівняння
  5.      Розмістіть на координатному промені точки, координати яких дорівнюють, значенням виразів:

  1.      * різниця двох мішаних чисел дорівнює 6. Сума їх цілих частин дорівнює 10, а сума дробових частин -. Знайдіть ці числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-8. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

Варіант-3

  1.      Обчисліть:
  2.      Якщо – зменшуване, – різниця, то від’ємник - ?
  3.      Порівняйте: і
  4.      Розв’яжіть рівняння
  5.      Розмістіть на координатному промені точки, координати яких дорівнюють, значенням виразів:

  1.      * різниця двох мішаних чисел дорівнює 8. Сума їх цілих частин дорівнює 22, а сума дробових частин -. Знайдіть ці числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-9. Додавання і віднімання десяткових дробів.

Варіант-1

  1.      Перевести в десяткову дріб:
  2.      Число 584 зменшили на 8,07
  3.      Яке число задовольняє нерівність: 5-1,86˂х˂2,75+1,2

А. 3,07   Б 4,58   В 3,54  Г 2,75

  1.      Розв’яжіть рівняння: х+124,23-75,38=324,74
  2.      Сторона АВ трикутника  АВС дорівнює 63,1 дм, що на 17 дм 3 см менше за довжину ВС. Сторона АС менша сторони ВС на 19 см. Знайдіть периметр трикутника.
  3.      * Знайдіть три числа, якщо перше число на 5,08 менше від другого, а трете – більше за друге на 2,56, а сума перших двох чисел більше за трете число на .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-9. Додавання і віднімання десяткових дробів.

Варіант-2

  1.      Перевести в десяткову дріб:
  2.      Число 454 зменшили на 9,83
  3.      Яке число задовольняє нерівність:                              6,25-1,86˂х˂4,75+0,45

А. 3,07   Б 4,58   В 3,54  Г 2,75

  1.      Розв’яжіть рівняння: х+254,23-77,38=356,74
  2.      Сторона АВ трикутника  АВС дорівнює 45,1 дм, що на 15 дм 8 см більше за довжину ВС. Сторона АС більше сторони ВС на 13 см. Знайдіть периметр трикутника.
  3.      * Знайдіть три числа, якщо перше число на 7,45 більше від другого, а трете – менше за друге на 4,75, а сума перших двох чисел більше за трете число на .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-9. Додавання і віднімання десяткових дробів.

Варіант-3

  1.      Перевести в десяткову дріб:
  2.      Число 374,25 збільшили на 7,21
  3.      Яке число задовольняє нерівність:                               5,89-2,92˂х˂2,56+0,55

А. 3,07   Б 4,58   В 3,54  Г 2,75

  1.      Розв’яжіть рівняння: х+117,87-291,29=745,97
  2.      Сторона АВ трикутника  АВС дорівнює 58,1 дм, що на 12 дм 9 см більше за довжину ВС. Сторона АС менша сторони ВС на 24 см. Знайдіть периметр трикутника.
  3.      * Знайдіть три числа, якщо перше число на 6,89 менше від другого, а трете – більше за друге 3,73, а сума перших двох чисел більше за трете число на .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-10. Множення і ділення десяткових дробів.

Варіант -1

  1.      Округли до десятих 7,283
  2.      Обчисліть: 2,15·0,04+1,11·0,03
  3.      Обчисліть: 3,64 : (2,18-0,78)
  4.      Розв’яжіть рівняння: 28,704 : (0,4х – 1,245) – 0,7 = 8,27 Відповідь округлити до десятих
  5.      Перше число дорівнює 56 і становить 0,7 третього числа. Друге число у 2,4 раза менше від першого числа. Знайдіть суму чисел. Відповідь округліть до десятків
  6.      * Коли велосипедист проїхав 0,7 усього шляху, то виявилось, що він проїхав на 5 км більше за половину всього шляху. Скільки кілометрів залишилося проїхати велосипедистові?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-10. Множення і ділення десяткових дробів.

Варіант -2

  1.      Округли до десятих 8,183
  2.      Обчисліть: 3,4·0,5+2,7·1,2
  3.      Обчисліть: 18,48 : (3,8-1,6)
  4.      Розв’яжіть рівняння: 15,21+546.7 : (2,1 + у) = 174,6

Відповідь округлити до десятих

  1.      Перше число дорівнює 86 і становить 0,6 третього числа. Друге число у 1,8 раза більше від першого числа. Знайдіть суму чисел. Відповідь округліть до десятків
  2.      * Коли велосипедист проїхав 0,9 усього шляху, то виявилось, що він проїхав на 5 км більше за половину всього шляху. Скільки кілометрів залишилося проїхати велосипедистові?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-10. Множення і ділення десяткових дробів.

Варіант -3

  1.      Округли до десятих 7,283
  2.      Обчисліть: 2,15·0,7+1,11·0,8
  3.      Обчисліть: 7,121 : (2,25-0,34)
  4.      Розв’яжіть рівняння: 15,21 +546,7 : (2,1 – 0,4а) = 174,6

Відповідь округлити до десятих

  1.      Перше число дорівнює 72 і становить 1,3 третього числа. Друге число у 3,6 раза більше від першого числа. Знайдіть суму чисел. Відповідь округліть до десятків
  2.      * Коли велосипедист проїхав 0,6 усього шляху, то виявилось, що він проїхав на 9 км більше за половину всього шляху. Скільки кілометрів залишилося проїхати велосипедистові?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-11. Відсотки. Середнє арифметичне

Варіант -1

  1.      Знайдіть 15%  числа 7,5
  2.      Середнім арифметичним чисел

  1.      Знайдіть число, якщо його 7% - це число 0,85
  2.      Ділянка, що має форму квадрата зі стороною 4,5 м, на 60%  засаджена малиною. Яку площу займає малина
  3.      З двох міст, відстань між якими дорівнює 331,5 км, одночасно назустріч один одному виїхали мотоцикліст і велосипедист. Швидкість мотоцикліста дорівнює 85 км\год, а швидкість велосипедиста становить 30 %  швидкості мотоцикліста. Через скільки годин вони зустрінуться?
  4.      * Середнє арифметичне шести чисел дорівнює 3,84, а середнє арифметичне семи інших чисел – 5,32. Знайти середнє  арифметичне всіх тринадцяти чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-11. Відсотки. Середнє арифметичне

Варіант -2

  1.      Знайдіть 12%  числа 8,4
  2.      Середнім арифметичним чисел

  1.      Знайдіть число, якщо його 9% - це число 0,81
  2.      Ділянка, що має форму прямокутника зі сторонами 6,2 м і 2,1 м, на 56%  засаджена малиною. Яку площу займає малина
  3.      З двох міст, відстань між якими дорівнює 602,28 км, одночасно назустріч один одному виїхали мотоцикліст і велосипедист. Швидкість велосипедиста дорівнює 18  км\год, а швидкість мотоцикліста становить 378 %  швидкості велосипедиста. Через скільки годин вони зустрінуться?
  4.      * Середнє арифметичне восьмі чисел дорівнює 0,56, а середнє арифметичне чотирьох інших чисел – 4,24. Знайти середнє  арифметичне всіх дванадцяти чисел.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-11. Відсотки. Середнє арифметичне

Варіант -3

  1.      Знайдіть 17%  числа 7,3
  2.      Середнім арифметичним чисел

  1.      Знайдіть число, якщо його 13% - це число 2,08
  2.      Ділянка, що має форму квадрата зі стороною 3,7 м, на 48%  засаджена малиною. Яку площу займає малина
  3.      З двох міст, відстань між якими дорівнює 832,96 км, одночасно назустріч один одному виїхали мотоцикліст і велосипедист. Швидкість мотоцикліста дорівнює 76 км\год, а швидкість велосипедиста становить 37 %  швидкості мотоцикліста. Через скільки годин вони зустрінуться?
  4.      * Середнє арифметичне дев’яти чисел дорівнює 4,5, а середнє арифметичне п’яти інших чисел – 3,68. Знайти середнє  арифметичне всіх чотирнадцяти чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-12. Підсумкова

Варіант -1

  1.      Знайти значення виразу 6m+4n, якщо m=245, n=148
  2.      Якщо   вартість 1 кг печива дорівнює 52 грн, то 1 кг цього печива коштує…
  3.      Порівняйте: і 
  4.      Знайти добуток коренів рівняння:

3,48х+5,234=17,01  і  5,265-3,1у=2,63

  1.      Із двох міст, відстань між якими дорівнює 241,3 км, одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедиста. Швидкість першого велосипедиста дорівнює 52,3 км\год, а швидкість другого велосипедиста – 43,7 км\год. Якою буде відстань між велосипедистами через 0,7 год після початку руху?
  2.      * Перша сторона трикутника дорівнює 21 мм, довжина другої сторони довжини першої, а довжина третьої сторони – 135 % довжини другої. Знайдіть периметр трикутника, кожна сторона якого на 30% більша, ніж відповідна сторона даного трикутника. Відповідь запишіть у метрах.

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-12. Підсумкова

Варіант -2

  1.      Знайти значення виразу 9m+7n, якщо m=174, n=214
  2.      Якщо   вартість 1 кг печива дорівнює 73,8 грн, то 1 кг цього печива коштує…
  3.      Порівняйте: і 
  4.      Знайти добуток коренів рівняння:

2,5х-14,26=6,89  і  5,23+1,3у=9,26

  1.      Із двох міст, відстань між якими дорівнює 197,6 км, одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедиста. Швидкість першого велосипедиста дорівнює 47,3 км\год, а швидкість другого велосипедиста – 49,7 км\год. Якою буде відстань між велосипедистами через 0,6 год після початку руху?
  2.      * Перша сторона трикутника дорівнює 64 мм, довжина другої сторони довжини першої, а довжина третьої сторони – 140 % довжини другої. Знайдіть периметр трикутника, кожна сторона якого на 40% більша, ніж відповідна сторона даного трикутника. Відповідь запишіть у метрах.

 

 

 

 

 

 

 

 

КР-12. Підсумкова

Варіант -3

  1.      Знайти значення виразу 3m+8n, якщо m=165, n=189
  2.      Якщо   вартість 1 кг печива дорівнює 56 грн, то 1 кг цього печива коштує…
  3.      Порівняйте: і 
  4.      Знайти добуток коренів рівняння:

2,35х+6,24=9,06  і  3,62-1,36у=2,804

  1.      Із двох міст, відстань між якими дорівнює 241,3 км, одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедиста. Швидкість першого велосипедиста дорівнює 52,3 км\год, а швидкість другого велосипедиста – 43,7 км\год. Якою буде відстань між велосипедистами через 0,3 год після початку руху?
  2.      * Перша сторона трикутника дорівнює 76 мм, довжина другої сторони довжини першої, а довжина третьої сторони – 150 % довжини другої. Знайдіть периметр трикутника, кожна сторона якого на 40% менше, ніж відповідна сторона даного трикутника. Відповідь запишіть у метрах.

 

docx
Додано
2 серпня
Переглядів
6479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку