Контрольні роботи з математики (посібник з математики для 6 класу)

Про матеріал

У посібнику подано зразки контрольних робіт з таких тем: «Підсумкове повторення за 5 клас»; «Подільність натуральних чисел»; «Порівняння дробів. Додавання і віднімання звичайних дробів»; «Множення і ділення звичайних дробів»; «Відношення і пропорції. Масштаб»; «Коло. Круг. Діаграми. Відсоткові розрахунки»; «Раціональні числа.»; «Раціональні числа. Додавання та віднімання раціональних чисел»; «Раціональні числа. Множення та ділення раціональних чисел»; «Вирази і рівняння»; «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»; «Повторення і систематизація навчального матеріалу».

Перегляд файлу

РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

СЛАВУТСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

 

ВЕЛИКОСКНИТСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД-

СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СУПЕНІВ» СЛАВУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

 

                                                        Семенюк Ольга Іванівна

                                                 вчитель математики

 

Контрольні роботи з математики

(посібник з математики для 6 класу)

 

http://25mb.ru/img/picture/Oct/07/0b92f248d5d3ba8fedb75925d1696403/3.jpg

Славута - 2016

Автор

Семенюк О.І. Посібник: Контрольні роботи з математики. - Славута,                     2015 - 28 с.

 

У посібнику подано зразки контрольних робіт з таких тем: «Підсумкове повторення за 5 клас»; «Подільність натуральних чисел»; «Порівняння дробів.  Додавання і віднімання звичайних дробів»; «Множення і ділення звичайних дробів»; «Відношення і пропорції.   Масштаб»; «Коло. Круг.  Діаграми.  Відсоткові розрахунки»; «Раціональні числа.»; «Раціональні числа. Додавання та віднімання раціональних чисел»; «Раціональні числа. Множення та ділення раціональних чисел»; «Вирази і рівняння»; «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»; «Повторення і систематизація навчального матеріалу».

 

 

Посібник адресовано вчителям математики для проведення тематичних контрольних робіт у 6 класі за новою програмою з урахуванням змін                  2015 року.

 

 

 

Рецензент: Зубова Ж.О.,  методист районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Славутської районної державної адміністрації

 

 

 

 

Рекомендовано методичною радою районного методичного кабінету

 (протокол від 17.12.2015 року № 5 ) 

 

ЗМІСТ

І. Передумова                                                                                                           4

ІІ.  Контрольні роботи

  1. Контрольна робота ( діагностуюча)                                                            5
  2. Подільність натуральних чисел                                                                   7
  3. Порівняння дробів.  Додавання і віднімання звичайних дробів               9  
  4. Множення і ділення звичайних дробів                                                     11            
  5. Відношення і пропорції.   Масштаб                                                          13
  6. Коло. Круг.  Діаграми.  Відсоткові розрахунки.                                      15
  7. Раціональні числа.                                                                                       17
  8. Додавання та віднімання раціональних чисел                                          19
  9. Множення та ділення раціональних чисел                                               21
  10. Вирази і рівняння                                                                                        23
  11. Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина                25
  12. Повторення і систематизація навчального матеріалу                             27

ІІІ. Список використаної літератури                                                                    28

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕДУМОВА

 

     У посібнику подано завдання для тематичного оцінювання знань і вмінь учнів 6 класу з математики у відповідності до чинної програми з математики з урахуванням змін. 

     У кожному з двох варіантів є завдання, позначені ( º та ºº ). Учням, знання яких відповідають початковому і середньому рівням, достатньо розв’язати задачі з цими значками.

     Крім  зазначених завдань, посібник містить дещо складніші задачі, розраховані на учнів, які мають достатній та високий рівні знань. Розв’язавши всі завдання свого варіанта, учень може розраховувати на оцінку 12 балів. Проте слід зазначити, що подані контрольні роботи мають орієнтовний характер як за обсягом, так і за змістом. Вчитель може змінювати одне із завдань, зменшити або збільшити кількість завдань на відповідну оцінку.

 

 

 

 

 

                                                        Умовні позначення:  º  -  1  бал;

                                                                                                                                                    ºº  -  1,5  бала;

                                                                                                *  -  3 бал;

                                                                                               **  - 4 бали.

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ( ДІАГНОСТУЮЧА)

І варіант

1. Виконати дії:   3,8 · 1,7 - 36,24 : 12

2. Розв’язати рівняння:

а) х · 13 = 132,6;   б) х + 3,4 = 7,6.

3. У парку 210 дерев. З них становлять дуби. Скільки дубів у парку?

4. Спростіть вираз    і знайти його значення, якщо   х=.

5*. Розв’язати рівняння:

(х - 4,83) + 0,16 = 3,02

 6**. Басейн має форму прямокутного паралелепіпеда. Його довжина дорівнює 4,6м ширина на 1,6м менша від довжини, а висота становить 60% від ширини. Обчисліть об’єм басейну.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Виконати дії:    3,6 : 9 + 0,18 · 5

2. Розв’язати рівняння:

а) х · 4,9 = 2,94 ;   б) х + 2,8 = 9,9..

3. У першому цеху заводу працює 736 чоловік, що становить всіх працівників заводу. Скільки всього чоловік працює на заводі?

4. Спростіть вираз    і знайти його значення, якщо   х=.

5*. Розв’язати рівняння:

(х + 9,14) : 7,2 = 5

 6**. Акваріум має форму прямокутного паралелепіпеда, довжина якого дорівнює 85см, що на 20 см більше, ніж його ширина, а висота становить 80% від ширини. Обчисліть об’єм акваріума.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ

Контрольна робота №1

І варіант

1. Написати п’ять чисел кратних числу 13.

2. Які з чисел:  1002; 40131; 705; 130;  69 діляться на 3?  На 5?

3. Знайдіть найбільший спільний дільник (НСД) і найбільше спільне кратне (НСК) чисел 42 і 18.

4.Установіть відповідність між характеристиками чисел (1-4) і твердженнями, які з них випливають, про подільність чисел (А-Д).

  1. Число закінчується цифрою 4
  2. Сума цифр числа дорівнює 12
  3. Сума цифр числа дорівнює 36
  4. Число закінчується цифрою 5

А. Число ділиться на 10.

Б .Число ділиться на 3 , але не ділиться на 9

В. Число ділиться на 9

Г. Число ділиться на 5

Д. Число ділиться на 2

5*. Дідусеві Юрка ще немає 90 років, але його вік є числом, що ділиться на 6, 8, 9 і 12. Скільки років дідусеві?

 6**. Два двоцифрові числа, що діляться на 9, записані тими самими цифрами. Записані усі можливі пари таких чисел та їх НСК

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Написати п’ять чисел кратних числу 17.

2. Які з чисел:  111111;  98;  729,  6561; 4896 діляться на 2?  На 9?

3. Знайдіть найбільший спільний дільник (НСД) і найбільше спільне кратне (НСК) чисел 28 і 12.

4.Установіть відповідність між характеристиками чисел (1-4) і твердженнями, які з них випливають, про подільність чисел (А-Д).

  1. Останні дві цифр числа нулі
  2. Сума цифр числа дорівнює 27
  3. Сума цифр числа дорівнює 24
  4. Число закінчується цифрою 5

А. Число ділиться на 10.

Б. Число ділиться на 5 , але не ділиться на 10

В. Число ділиться на 9

Г. Число ділиться на 3, але не ділиться на 9

Д. Число ділиться на 2, але не ділиться на 10

5*. Мама спекла до свята деяку кількість пиріжків, яка менша, ніж  50. Відомо, що це число ділиться на 4, на 6 і на 9. Скільки пиріжків спекла мама?

 6**. Знайдіть найбільше трицифрове число, яке ділиться  і на 28, і на 5.

 

 

 

 

 

 

ПОРІВНЯННЯ ДРОБІВ.

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ 

Контрольна робота №2

І варіант

1. Скоротити дріб:

2. Порівняти дроби:

3. Обчислити:

а);  б);  в).

4. Знайдіть значення виразу:

.

5*. Розв’язати рівняння     

 6**. Швидкість катера в стоячій воді  24км/год. Знайдіть швидкість катера за течією і швидкість катера проти течії, якщо швидкість течії 4 км/год.

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Скоротити дріб:

2. Порівняти дроби:

3. Обчислити:

а);  б); в).

4. Знайдіть значення виразу:

.

5*. Розв’язати рівняння     

 6**. Швидкість катера за течією  27км/год, швидкість течії річки  1 км/год. Знайдіть власну швидкість катера і швидкість катера проти течії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ

Контрольна робота  №3

І варіант

1. Обчислити::

2. Порівняйте числа:

  1. 0,22  (23) і 0,2223;              2) і 2,67;             3) і 0,1428(57)

3. Виконати дії:

4. Засіяли 108га, що становить усього поля. Яка площа всього поля?

5*. Розв’язати рівняння   

 6**. Першого дня хлопчик витратив частину своїх грошей, а другого дня - , після чого у нього залишилося 10 грн. Скільки грошей було у хлопчика?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Обчислити:

2. Порівняйте числа:

  1. 0,34(56) і 0,3457;                2) і 7,1112;                3) і  0,4285 (71).

3. Виконати дії:

4. У саду 260 яблунь, що становить усіх дерев. Скільки всього дерев у саду?

5*. Розв’язати рівняння    

 6**. У шкільному садку всіх дерев складали яблуні, а усіх дерев - вишні. Скільки дерев було в шкільному садку, якщо яблунь в ньому на 87 більше, ніж вишень?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ. МАСШТАБ

Контрольна робота  №4

І варіант

1. Розв’язати рівняння:

а) х : 4,5 = :                     б)

2. Перевірити,  чи правильна пропорція:

а)  18 : 3 = 30 : 5;                   б) 

3. Два відрізи однакової тканини коштують 320 грн. Довжина першого відрізу становить 5м, а другого - 3м. Скільки коштують кожний відріз тканини?

 

4. Відрізок АВ  завдовжки 52 см точками С і D  поділено у відношенні  6 : 4 : 3. Знайдіть довжину кожної частини.

5*. У трикутнику АВС кожна сторона дорівнює 6 см, а у трикутнику МNК кожна сторона дорівнює 8 см.  Знайти відношення периметра трикутника АВС до периметра трикутника МNК.            

 6**. Замініть відношення дробових чисел відношенням натуральних чисел:

а)  0,08 : 0,6;    б)  8 : 2,09;      в)  :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Розв’язати рівняння:

а) z : 4,2 = 9 :                     б) 6y : 84 = :

2. Перевірити,  чи правильна пропорція:

а)   8 : 13 = 6  : 9                   б) 

3. Дві школи закупили квитки до театру і заплатили за них 12402 грн. Скільки сплатила кожна школа, якщо театр відвідали 186 учнів першої школи і 132 учні - другої?

 

4. Відрізок CD  завдовжки 96 см точками F i B поділено у відношенні  6 : 4 : 2. Знайдіть дожину кожної частини.

5*. Ребро одного куба дорівнює 8 дм, а другого - 10 дм. Знайти відношення об’єму першого куба до об’єму другого куба.

 6**. Замініть відношення дробових чисел відношенням натуральних чисел:

а)  2,08 : 0,7;   б)  0,45 : 5;      в)  :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОЛО. КРУГ. ДІАГРАМИ. ВІДСОТКОВІ РОЗРАХУНКИ

Контрольна робота  №5

І варіант

1. Побудуйте коло. І назвіть всі його елементи.

2. Діаметр кола дорівнює 8,48 см. Знайдіть його радіус.

3.  Із 0,3 т свіжих яблук вийшло 57 кг сушених. Скільки можна одержати сушених яблук з 2,1 т  свіжих?

4. Розв’яжи рівняння:

5*. Арена цирку має форму кола завдовжки 38,2 м. Знайти площу арени цирку. (Відповідь округлити до десятих)

 6**. Вартість стола була 240грн. Спочатку його вартість знизили на 5%, а потім підвищили на 5%. Якою стала вартість стола після цих змін?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Побудуйте круг. І назвіть всі його елементи.

2. Діаметр кола дорівнює 2,46 см. Знайдіть його радіус.

3. Із 100кг свіжих вишень при сушінні виходить 15кг сушених вишень. Скільки сушених вишень буде із 120 кг свіжих вишень?

4. Розв’яжи рівняння:

5*. Арена цирку має форму кола завдовжки 20,6 м. Знайти площу арени цирку. (Відповідь округлити до десятих

 6**.  Вартість шафи була 320 грн. Спочатку її вартість знизили на 15%, а потім підвищили на 10%. Якою стала вартість шафи після цих змін?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА

Контрольна робота  №6

І варіант

1. Накреслити координатну пряму і позначити на ній точки: А(-2,5); В(-6); С(-1); Р(-4); О(2,5).

2. Знайти модуль кожного з чисел:  15; -6;  -12,34;  2,3;  .

3. Порівняти числа:

а)-13 і 12;  б) 0 і - 45;  в) -43 і -34;  г) -2,3 і -5,2

4. Розв’язати рівняння:

а)  -х = 5;     б)-х = -6,2;             в) = 15;    г) = -2,3

5*. Записати числа у порядку  зростання:  5; ;  -9;  ;  ;  0;  3,4;  -6,7.

 6**. Для яких цілих чисел х і у справджується рівність: 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Накреслити координатну пряму і позначити на ній точки: А(-3); В(6); С(-3,6); Р(-1,5); О(0).

2. Знайти модуль кожного з чисел:  12;  -16;  -122;  2,7;  .

3. Порівняти числа:

а)-30 і 12;  б) 10 і - 15;  в) -4 і -24;  г) 0 і -1,2

4. Розв’язати рівняння:

а) -х = 9;     б)-х = -4,3;             в) = 13;    г) = -1,3

5*. Записати числа у порядку  зростання: 8,9; ;  -7;  ;  ;  0;  7,4;  -9,7.

 6**. Для яких натуральних чисел х і у справджується рівність: 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИЇ ЧИСЕЛ

Контрольна робота  №7

І варіант

1. Обчислити:

а) 18 + (-12) ;                                       г) -2,8 - 6,8;

б) 2,8 + (-4,5);                                      д) -8 - (-12);

в)  -15 + (-10);                                      е)  -9 - 6;

2. Розв’язати рівняння:

а) -25 + х = 16;               б)  х - 25 = -32

3. Точка замерзання ртуті -39С, а точка її кипіння +256С. На скільки градусів точка кипіння ртуті вища від точки замерзання?

4. Виконати дії найбільш зручним способом:

а) -18,6 + (-13,77) + (-4,4) + (-15,23);   б)

5*. Розв’язати рівняння:

а) ;    б);       в)

 6**. Знайти значення виразу:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Обчислити:

а) 19 + (-2) ;                                       г)  -4,8 - 3,8;

б) 5,2 + (-2,5);                                    д)  -10 - (-25);

в) -42 + (-12);                                     е)  -11 - 8;

2. Розв’язати рівняння:

а) -45 + х = 30;               б)  х - 16 = -20

3. Вранці 16 листопада температура повітря в Славуті була 6С. У наступні три дні вона кожного дня знижувалась на 2,8С. Якою була температура в Славуті 19 листопада?

4. Виконати дії найбільш зручним способом:

а) -61,4 + (-41,8) + (-4,6) + (-25,2);   б)

5*. Розв’язати рівняння:

а) ;    б);       в)

 6**. Знайти значення виразу:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ

Контрольна робота  №8

І варіант

1. Виконати дії:

а) -6 9 ;                                       г) -1,2 : (-6);

б) 0 (-2,5);                                   д) - ();

в) -42 : (-1,2);                                е) 0,54 : 6;

2. Розв’язати рівняння:

а) х = -2;               б)  х : (-0,6) = 2,8

3. Спростити вираз:

а ) -3 (2 - с) - 8с;        б) -(13 + 4х) - 5(5х - 3);        в) -6(3 + 6у) + 6(2у - 9).                            

4. Обчислити:

(-9,2 1,5 - 1,5 3,7) (-10).

5*. Розв’язати рівняння:

а) х (х - 3,7)(х + 2,3)=0 .                

6**. З двох станцій, відстань між якими 385 км, одночасно вийшли назустріч один одному два поїзди. Швидкість першого - 70 км/год, а швидкість другого в 1,2 раза більша. Яку відстань пройшов перший поїзд до зустрічі з другим?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Виконати дії:

а) -6 8 ;                                       г) -1,2 : (-8);

б) 0 (-3,5);                                   д) - ();

в) -42 : (-2,3);                                е) 0,54 : 9;

2. Розв’язати рівняння:

а) х = -4;               б)  х : (-0,7) = 4,8.

3. Спростити вираз:

а ) -5 ( 3- с) + 8с;        б) -(15 + 5х) - 6(4х - 2);        в) -8(2 + 5у) + 7(у - 8).                            

4. Обчислити:

(-10,2 2,5 - 1,2 3,8) (-10)

5*. Розв’язати рівняння:

а) (х-23) (х +12,7)(6,7-х)=0                  

6**. Від автобусної станції одночасно в протилежних напрямках вирушили два автобуси. Швидкість першого в 3 раза менша, ніж швидкість другого. Яка швидкість кожного автобуса, якщо через 1 год 20 хв від початку руху відстань між ними стала 96 км?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИРАЗИ І РІВНЯННЯ

Контрольна робота  №9

І варіант

1. Розкрити дужки і  спростити вираз:

а )  -(5c - d) + ( 4d + 5c);

б)   -(c-5d) - (-d +5c);

в)    (n - m) - (-2m - 3n).

2. Розв’язати рівняння:

а) 3х + 4 - х = 6;               б)  9 - 5х = 72 - 4х.

3. Сума двох чисел  дорівнює 4,2, причому одне з них у 5 разів більше від іншого. Знайти ці числа.

4. Сторони прямокутника відносяться як 5 : 3, а його периметр дорівнює 15, 6 см. Знайти площу прямокутника.

5*. Розв’язати рівняння:

а) - 0,12  = 0,3х + 1,4 х - 1,1 х

б) 7 + 4( 3  -  у) = 5( у +  2)

6**. Довести, що значення виразу не залежить від змінної х:

4( 5 - 3х) - ( 1 - 12х) + 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IІ варіант

1. Розкрити дужки і  спростити вираз:

а )  -(5n + m) + (-4n + 8m);

б)   - (4b - 10) -( 4 - 5b);

в)   ( 7b - 4) - ( 4b + 2).

2. Розв’язати рівняння:

а) 3у - 7 - 2у = 5;               б)  х : (-0, 8) = 6,4

3. Якщо задумане число помножити на 6 і результат збільшити на 1,7 то дістанемо 5,3.

4. Сторони прямокутника відносяться як 3 : 4, а його периметр дорівнює 14,7 см . Знайти площу прямокутника.

5*. Розв’язати рівняння:

а)   0,6х - 0,1х - 1,1х = 0,24

б)  2(2 + х) + ( 4х - 1) · 3 = 10х - 7

6**. Довести, що значення виразу не залежить від змінної а:

-6(а - 4) + (6а - 7) - 7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ І ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ.КООРДИНАТНА ПЛОЩИНА

Контрольна робота  №10

І варіант

1. Виконати дії:

За допомогою косинця і лінійки через точки К і М провести прямі, паралельні прямій а

2. Позначити на координатній площині точки А(-2;3); В(5;-4); С(-2;0); D(3;3).

3.Виконати дії:  

4.Розв’язати рівняння:  

5*.Спростити вираз і знайти його значення:

4(a - b) - 8a+ 8b  при a= -30;  b=-40.

6**.Дано координати  трьох вершин  прямокутника  ABCD.  A(3;1,5); B(3;8,5);

C(-4;8,5).  

1)Накреслити прямокутник.

2) Визначити координати точки D і координати точки перетину діагоналей прямокутника.

3) Обчислити площу і периметр цього прямокутника.

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Виконати дії:

За допомогою косинця і лінійки через точки К і М провести прямі, перпендикулярні прямій а

2. Позначити на координатній площині точки А(-3;2); В(-4;5); С(-1;0); D(-3;-3).

3.Виконати дії:

4.Розв’язати рівняння:  

5*.Спростити вираз і знайти його значення:

a(a-x)+ax  при   a= -15;  b=-25.

6**.Дано координати  трьох вершин  прямокутника   ABCD.  A(-2;1); B(2;1);

C(2;-2).

1) Накреслити прямокутник.

2) Визначити координати точки D і координати точки перетину діагоналей прямокутника.

3) Обчислити площу і периметр цього прямокутника.

 

 

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Контрольна робота №11

І варіант

1. Виконати дії:  -0,6 : (-2) - 2 · (-3) : (-2,4) + (-2,3);

2. Розв’язати рівняння:

а)   12,2у - 4,8 = 2,2у + 1,7; б)5,6 - (3,4 - х) = 1,4

3. Знайти значення виразу:

3 · ( 3,6d - 3) - 3,6,  якщо d = -3

4. Знайдіть невідомий член пропорції: 1.

5*. Які числа, кратні числу 5, задовольняють нерівність: 50

 6**. Різниця двох чисел 3. Зайти ці числа, якщо 30% одного з них на 1,5 більше другого числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Виконати дії:  0,1 : (-10) + 81 + : (-0,9) : (-3) · (-0,01).

2. Розв’язати рівняння:

а)   11,3х - 5,2 = 1,3х + 7,4; б)  7,3 - (5,1 - х) = 1,8

3. Знайти значення виразу:

3,6 + 4 · (1,9 х + 3),  якщо х = -4

4. Знайдіть невідомий член пропорції:

5*. Які числа, кратні числу 2, задовольняють нерівність: 44

 6**.  Сума двох чисел 32. Знайти ці числа, якщо 20% одного з них на 3,6 менше другого числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  1. Адруг Л.М. Навчально-дидактичний комплект з математики. Х., Видавництво «Основа»,  2008;
  2. Бабенко С.П. «Уроки математики у 6 класі. Х., Видавництво «Основа» 2006;
  3.  Бевз Г.П.  Математика в школі . К., «Радянська школа» . 1982;
  4.  Губа Л.А. Нестандартні уроки математики . Х., Видавництво «Основа», 2006;
  5. Нагибин Ф.Ф. Математична шкатулка. М., Видавництво «Просвещение», 1988;
  6. Тарасенкова Н.А. Математика 6 клас. К., Видавництво «Освіта», 2014;

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.5
Оригінальність викладу
2.5
Відповідність темі
3.0
Загальна:
2.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1.  remesiy
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Шпилько Тетяна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
26086
Оцінка розробки
2.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку