Контрольні роботи з української мови для 2 класу. Перевірка мовних знань і вмінь.

Про матеріал

Контрольні роботи з української мови для 2 класу за підручником М.Д. Захарійчук. Перевірка мовних знань і вмінь за оновленою програмою початкової школи за темами "Звуки і букви", "Слово", "Речення".

Перегляд файлу

Тема №1

Звуки і букви

  1. – й варіант

1.Познач рядок, у якому записані слова, у яких букв більше, ніж звуків.

а) імя, лелека;       

б) лялька, ходжу;   

 в) щука, ялинка.

2. Познач рядок, у якому записані трискладові слова.

а) мальви, ходять; 

 б)  садок, явір;      

в) дерево, ящірка.

3. Познач рядок, у якому два слова правильно поділено для переносу.

а)    зо – шит,  книж - ка;      

б)    пе – нал, о – лі -вець;     

в)     руч – ка, пал -ьці.

4. Встав пропущені букви, запиши слова.

Ду…,     сте… ка,    шви … ко,  бли … ько. 

5. Запиши п’ять слів, у яких є подовжені мякі приголосні звуки.  

______________________________________________________________________

2 - й варіант

1.Познач рядок, у якому записані слова, у яких звуків більше, ніж букв.

а) тюльпан, малята;

б) маяк, щітка;

 в) ключі, льон.

2. Познач рядок, у якому записані трискладові слова.

а) пісня, єнот; 

 б)  учитель, ялинка;      

 в) день, вюна.

3.Познач рядок, у якому два слова правильно поділено для переносу.

а) зо – шит,  книж - ка;      

б)  пе – нал, о – лі -вець;     

в)   руч – ка, пал -ьці.

4. Встав пропущені букви, запиши слова.

Дзьо … ,     кі … ка,    ри … ка,  ни … ько. 

5. Запиши п’ять слів з апострофом. 

 

Тема № 2

Слово

1  - й  варіант

1. Слова, що відповідають на питання хто? що? є 

а)    назвами ознак  ;       б)   назвами дій ;   в)  назвами предметів.

2. Вибери рядок, в якому записано  тільки дієслова:

а) спів, співати, заспівати;

б) музика, музичний, виконувати ;

в) гратися, програти, виграти.

3. Познач словосполучення, у якому є прикметник:

а)    краса осені;      

б)    чарівна осінь;     

в)     красуня осінь.

4. До поданих слів добери і запиши слова, протилежні за значення:

Плакати  -   …. .

Говорити - … .

Загадати - … .

5. Склади  і запиши два речення, використовуючи службові слова.  

_________________________________________________________________

2 - й варіант

1. Слова, що відповідають на питання що робити? що зробити?  називаються:

а)    дієсловами  ;       б)   іменниками ;   в)  прикметниками.

2. Вибери рядок, в якому записано тільки іменники:

а) радість, радісний , радіти;

б) навчання, завдання, запитання;

в) осінь, восени, осінній.

3. Познач словосполучення, у якому є прикметник:

а)    доброта людини;      

б)    добра людина;     

в)    доброта і людяність.

4. До поданих слів добери і запиши слова, протилежні за значення:

  Радіти - …. .

  Загубити - … .

  Зайти - … .

5. Склади  і запиши два речення, використовуючи службові слова.  

 

 

Тема № 3

Речення

1 –й  варіант

1. Знайдіть речення.

А)  Навесні кожен хоче?

Б)  А ти посадив своє дерево?

В) Школярі повісили.

2. Позначте головні слова в реченні.

На деревах з’явилися молоді листочки.

А) на деревах з’явилися;

Б) листочки з’явилися;

В) з’явилися молоді.

3. Визнач, яким є за метою висловлювання речення.

Школярі старанно виконують домашнє завдання.

А) розповідним;

Б) питальним;

А) спонукальним.

4. Спиши речення у такій послідовності,  щоб утворився текст. Підкресли зачин тексту.

      Вони дружно почали ліпити  хатку.

      Навесні повернулися ластівки.

      У гніздечку з’явилися ластів’ята.

      Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.

5. Допиши початок і кінцівку тексту.

      Дзвінко співають птахи, дзюркочуть струмочки. Скоро зацвіте біла черемха. Защебечуть соловейки. Загуде джміль.

 

2 – й  варіант

 

1. Знайдіть речення.

А)  Вечора ми дружно.

Б)  Школярі обкопували деревця.

В) Тепло гріє.

2. Позначте головні слова в реченні.

Тендітні проліски вкрили галявину.

А) проліски вкрили;

Б) тендітні проліски;

В) вкрили галявину.

3. Визнач, яким є за метою висловлювання речення.

Учні уважно слухають учителя.

А) розповідним;

Б) питальним;

А) спонукальним.

4. Спиши речення у такій послідовності, щоб утворився текст. Підкресли кінцівку тексту.

Раптом із яру вискочив вовк.

Молодий пастух пас овець.

Це трапилось у гірському селі.

Пастух кинувся на вовка і прогнав його.

Він схопив вівцю.

5. Допиши початок і кінцівку тексту.

        Настала осінь. Падає з дерев жовте листя. Їжачок почав готуватися до зими.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ганна Дедик
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тронь Світлана Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 березня 2018
Переглядів
29227
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку