Урок "Написання з великої букви кличок тварин" . Розробка уроку для 2 класу з української мови.

Про матеріал

Формувати у дітей уявлення розрізняти назву тварин і кличку, писати

клички тварин з великої букви;

розвивати зв'язне мовлення, навички роботи в парі, само- і

взаємоконтролю;

виховувати в учнів дбайливе ставлення до тварин.

Перегляд файлу

Тема. Велика буква у кличках тварин ( с.116-117, вправа 304-306).

Мета: формувати у дітей уявлення розрізняти назву тварин і кличку, писати

           клички тварин з великої букви;

          розвивати зв’язне мовлення, навички роботи  в парі, само-  і

          взаємоконтролю;

         виховувати в учнів дбайливе ставлення до свійських тварин.

Тип уроку:  урок осмислення знань, формування необхідних умінь і

                     навичок.

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, картки «так», «ні», «не знаю», друкований зошит для 2 класу М.С.Вашуленко, С.Г.Дубовик, підручник «Українська мова» для 2 класу М.С.Вашуленко, С.Г.Дубовик

Хід уроку

I.  Організація учнів до роботи.

 1. Привітання

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Учитель усміхається,

школярики стараються.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 2 класі,

Діти просто: «Молодці!»

2. Запис числа у зошиті.

II. Актуалізація опорних знань.

1.Хвилинки ввічливого спілкування.

Робота в парах. Назвіть імена, по батькові та прізвища видатних людей.

2. Коментоване письмо(учень коментує біля дошки).

Микола Віталійович Лисенко – видатний український композитор.

Михайло Іванович Глінка – російський композитор.  

 

III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети

    уроку.

1/. Хвилинки каліграфії.

Вв  рб юд

Верблюд 

Лексичне значення: велика жуйна тварина, одно-чи двогорба, що живе в зоні пустель та сухих степів.

  • Слово верблюд поділити для переносу.
  • Скласти і записати речення.

Верблюд живе у пустелі.

Верблюди можуть споживати навіть сухі колючі рослини.

2.Вилучити назви імен. (Слайд №3)

 

 

 

 

 

3.Яких ви знаєте свійських тварин.

Слова кінь, корова, собака, кіт , коза – це назви свійських тварин.

-А верблюд - свійська тварина?

4.Повідомдення теми та мети уроку.

Технологія «Хмара тегів»(слайд №4)

Описание: C:\Documents and Settings\Alina-Dima-Nazar\My Documents\Klassichieskoie oblako #1 (1).jpg

  • Що сьогодні на уроці будемо вивчати?

IV . Осмислення навчального матеріалу.

1.Робота з підручником. Вправа 304.

Завдання№1 – колективний розбір.

Висновок: клички тварин пишуться з великої букви.

- Розкажіть, які казки про тварин ви читали. Пригадайте клички цих тварин.

2. Робота в друкованому зошиті (слайд №5)

Говорун, півник, Томка, курочка, хом’ячок, Співунець, папуга, Ряба.

Записати слова у зазначеній послідовності.(слайд №6)

Назви тварин:

Клички тварин:

Перевірка: звірка з зразком. (Слайд №7)

Висновок: формулюють учні разом із учителем.

3.Фізкультхвилинка.

Гра «Займи позицію» («так», «ні», «не знаю» - картки розміщені в різних кутках кабінету)

Леся Українка пишеться з великої букви.

Слово поет пишеться з маленької букви.

(Леонід Глібов, Максим Тадейович Рильський, кіт, собака, Лиска).

V.  Усвідомлення навчального матеріалу.

1. Робота з підручником. Вправа 305 (завд. №1) – читання ланцюжком.

Завдання №2 – колективний розбір.

Висновок роблять учні самостійно.

VI Рефлексія

Я знав …

Я дізнався …

Я був здивований …

 

VI. Підсумок уроку.

Встанови відповідність (Слайд №8)

 

VII. Домашнє завдання. Виконати вправу 306, повторити правило.

 

 

doc
Додано
12 березня 2018
Переглядів
2122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку