Контрольні тестові роботи з української мови для 5 класу

Про матеріал

Зразки контрольних тестів для підсумку роботи над вивченням теми. Вони мають комплексний характер, тобто перевіряють знання й уміння, здобуті й вироблені школярами в межах одного або кількох тематичних блоків згідно з чинною програмою з української мови.

Перегляд файлу

Семестрова контрольна робота

1 семестр

1. У якому варіанті представлено речення зі звертанням? (Розділові знаки не розставлені)
А Мабуть  весна принесе з собою і радість.             Б Сподіваюся сину мій ти усе зробив правильно.
                                          В Поля ліси гори  усе сяяло після дощу.
2. Укажіть речення, у якому є вставне слово або словосполучення (розділові знаки пропущені):
А.  Дивна річ лежить переді мною.                        Б.  Дивна річ лелеки залишились зимувати в селі.
                                        В.  Ранньою весною буває на річці повінь.
3. Позначте рядок, у якому є складне речення (розділові знаки вилучено)

А Барви яріли мінилися переходили одна в одну й нарешті меркли (І. Ющук).

Б Прозора пелюстка молодого місяця не тьмарилась не танула а наливалася світлом І. Ющук).

В Сонце скотилося майже до самого обрію але раптом застигло на місці (І. Ющук).

Г Сонце до половини сховалося за хмару тільки червоний півкруг його ще палахкотів зверху (І. Ющук).

4. Укажіть рядок, у якому частини складного речення поєднано сполучниками (розділові знаки вилучено)

А Миті жодної не можна повернути щоб заново по-іншому пожить (В. Симоненко).

Б Відбились зорі у воді летять до хмар тумани (О. Олесь).

В Із серця виросла калина над хвилями Дніпра злетіла пісня журавлина (Р. Іванченко).

Г Хтось стиха завів пісню до нього пристав ще один голос

5. Знайдіть рядок, у якому правильно поставлено розділові знаки

А Навшпиньках підійшов вечір, і засвітив зорі (П. Тичина).     Б Земля гуде, і ридають дерева (Р. Лубківський).

В До землі ти голову притулиш, і матір`ю тихенько назовеш  Г Сії гори стоять одвіку, і стоятимуть довіку

6. Доберіть другу частину до речення Вітер дужчав, щоб утворилося складне речення

 А … і пригинав до землі дерева                 Б … і здіймав на дорозі куряву

 В … і починав накрапати дощ                    Г … і розганяв чорні хмари

7. Визначте речення з прямою мовою (розділові знаки вилучено)

А Диктор повідомив про відкриття у місті нового стадіону.

Б Диктор повідомив що у місті відкрився новий стадіон.

В Диктор повідомив у місті відкрився новий стадіон.

Г За повідомленням диктора в місті відкрився новий стадіон.

8. Укажіть речення, що відповідає схемі: «П, - а, - п». (розділові знаки вилучено)

А Я люблю зиму сказала дівчинка бо в січні в мене день народження.

Б Я люблю зиму бо в січні в мене день народження сказала дівчинка.

В Дівчинка сказала я люблю зиму бо в січні в мене день народження.

Г Дівчинка сказала що любить зиму бо в січні в неї день народження.

9. Укажіть словосполучення.                                                                                                                                         А. Хлопчики та дівчатка, червоний та блакитний.                          Б. Діти працюють, теплий одяг.

В. Біля дому, поблизу школи.                                                        Г. Весело співати, безхмарне небо.

10. У якому рядку поєднання слів не є словосполученням.                                                                                              А.  Густий кущ, стояли в кущах, старий чорногуз, золоті руки.

   Б.  Працювати з папером, тканина в клітину, заплющити очі, добре  працювати.

   В.  День утомився, минають дні, квіти розцвітають, море грає.

   Г.  Приїхав давно, полоти картоплю, розцвітають пишно, закінчити  роботу .

11. Позначте речення, в яких усі розділові знаки розставлено правильно:

А. Ранньою весною, буває, на річці повінь. (М. Вінграновський).             Б. Земля, і вода, і повітря все поснуло.

В. Того можливо, не знайду я слова, щоб наш прекрасний оспівати світ (М. Рильський).

Г. Бобри натягали гілляк, склали їх упоперек річки й обмазали мулом (В. Таращук).

12. У якому варіанті правильно розставлені розділові знаки?
А Неспокій  рух і боротьбу я бачив скрізь: у дубовій корі, у старих пеньках, у болотяній воді.
Б  Неспокій, рух і боротьбу я бачив скрізь,  у дубовій корі, у старих пеньках, у болотяній воді.

В  Неспокій, рух, і боротьбу я бачив скрізь  у дубовій корі, у старих пеньках. у болотяній воді.

Г. Неспокій, рух і боротьбу я бачив скрізь: у дубовій корі, у старих пеньках, у болотяній воді.

13. Установіть відповідність між поданими реченнями та їх характеристиками (одне речення є зайвим).

А Речення із звертанням;                           1. Люблю я Києве тебе в ранковий час…

Б. Речення складне                                    2. Можливо блискавиць крило ці горді коси заплело  

В Речення із вставним словом                    3. Високий чистий дзвін коси передвіщав мені радість і втіху.                                                          

Г Речення з однорідними членами              4. Позирають ночі світлі в розмальовані  шибки.

Д. Речення з прямою мовою                       5 Канікули будуть цікавими бо я відпочиватиму в Буковелі сказав Марко.    

                                                                     6. Тихесенький вечір на землю спадає і сонце сідає в гай

14. Підкресліть у реченні головні та другорядні члени речення.

           Випливло з-за хмар сонечко і розіслало на землю свої промені.      

15. Перетворіть речення з прямою мовою на конструкції з непрямою мовою.

«Сестричко, ти допоможеш прибрати у кімнаті?» - поцікавилася Оленка. «Цю історію розповіла мені бабуся», - сказав Дмитрик.

 16. Напишіть невеликий текст ( 5 речень) на тему «Мороз малює пензлем на вікні».  Використайте у структурі тексту речення із вставними словами, із однорідними членами та складними реченнями.                                                                                                            


 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
7047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку