Контрольні тестові завдання "Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор) 6 клас"

Про матеріал

Тестові завдання для контрольної роботи з теми: " Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)" 6 клас у 4 варіантах.

Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)

Варіант 1

Початковий рівень

 1. Пісні зимового, весняного та літнього циклів – це

А) родинно-побутові пісні;

Б) колискові пісні;

В) календарно-обрядові пісні;

Г) пісні, присвячені порам року.

2. Колискові пісні –

А) ліричні пісенні твори, які виконувалися для дитини, щоб її приспати;

Б) пісні, які виконували під час різних свят та обрядів;

В) пісні, які виконували на зелені свята;

Г) пісні, які виконували на дитячих святах.

 3. До пісень зимового циклу відносять:

А) Русальні, жниварські, колядки;

Б) Колядки, щедрівки;

В) колядки, щедрівки, веснянки;

Г) Купальські, жниварські.

4.  До пісень весняного циклу відносять:

А) веснянки;

Б) веснянки, купальські;

В) щедрівки, колиски;

Г) жниварські, веснянки, колиски.

Середній рівень

5. Де літувало Купайло у поезії «Купайло, Купайло!»?

А) У зіллячку;

Б) в стрісі;

В) В лісі;

Г) в пір’ячку.

6. Хто сидів на кривій березі у поезії «У ржі на межі»?

А) Ворона;

Б) русалка;

В) білка;

Г) сова.

7. Яка пташка прилітала у поезії «Щедрик, щедрик, щедрівочка»:

А) синиця;

Б) шпак;

В) ластівка;

Г) горобець.

Достатній рівень

8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:

А) щастя;

Б) кохання;

В) життя;

Г) радість.

9. Установіть відповідність

1 жниварська                                         А «Добрий вечір тобі, пане господарю»

2 русальна                                              Б «Маяло житечко, маяло»

3 колискова                                            В «Купайло, Купайло»

4 колядка                                                 Г «У ржі на межі»

                                                                  Д «Ой ти, коте, коточок»

Високий рівень

Дайте розгорнуту відповідь на запитання:

  1. Чи потрібні сучасній людини календарно-обрядові пісні? Обґрунтуйте свою відповідь.
  2. Чим, на вашу думку, відрізняються народні пісні від авторських?  Обґрунтуйте свою відповідь.

 

 

 

Контрольна робота №1

Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)

Варіант 2

Початковий рівень

1. Календарно-обрядові пісні поділяють на:

А) жниварскі, щедрівки, колядки;

Б) зимові, весняні, купальські;

В) літні, зимові, весняні;

Г) щедрівки, веснянки, русальні.

2. Любов матері до дитини, роздуми про її майбутнє, побажання, щоб дитина була здоровою, щасливою, доброю, звучать у

А) веснянках;

Б) русальних піснях;

В) колискових піснях;

Г) купальських піснях.

3. До пісень літнього циклу відносять:

А) колядки, жниварські, русальні;

Б) веснянки, щедрівки, русальні;

В) купальські, русальні, жниварські;

Г) веснянки, русальні.

4. Веснянки відносяться до:

А) зимового циклу;

Б) весняного циклу;

В) літнього циклу;

Г) купальських пісень.

Середній рівень

5. Що робили з віночками у поезії «Заплету віночок»?

А) вішали над дверима;

Б) пускали на биструю воду;

В) дарували коханим;

Г) вдягали на голову.

6. Ластівочка, що прилетіла, у поезії «Щедрик, щедрик, щедрівочка» розмовляла з:

А) чорнобровою жінкою;

Б) з овечками;

В) з ягнятами;

Г) з господарем.

7. Свійська тварина, яка згадується у колискових:

А) кіт;

Б) теля;

В) пес;

Г) порося.

Достатній рівень

8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:

А) щастя;

Б) кохання;

В) життя;

Г) радість.

9. Установіть відповідність

1 жниварська                                               А «Щедрик, щедрик, щедрівочка»

2 русальна                                                    Б «Маяло житечко, маяло»

3 купальська                                                В «Заплету віночок»

4 колядка                                                      Г «У ржі на межі»

                                                                        Д «Ой ти, коте, коточок»

Високий рівень

Дайте розгорнуту відповідь на запитання:

  1. Що називають обрядом? Які обряди ви знаєте? Свою відповідь обґрунтуйте.
  2. Навіщо люди колядують та щедрують? Свою відповідь обґрунтуйте.

 

 

 

Контрольна робота №1

Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)

Варіант 3

Початковий рівень

1. Календарно-обрядові пісні поділяють на:

А) жниварскі, щедрівки, колядки;

Б) зимові, весняні, купальські;

В) літні, зимові, весняні;

Г) щедрівки, веснянки, русальні.

2. Любов матері до дитини, роздуми про її майбутнє, побажання, щоб дитина була здоровою, щасливою, доброю, звучать у

А) веснянках;

Б) русальних піснях;

В) колискових піснях;

Г) купальських піснях.

3. До пісень зимового циклу відносять:

А) Русальні, жниварські, колядки;

Б) Колядки, щедрівки;

В) колядки, щедрівки, веснянки;

Г) Купальські, жниварські.

4.  До пісень весняного циклу відносять:

А) веснянки;

Б) веснянки, купальські;

В) щедрівки, колиски;

Г) жниварські, веснянки, колиски.

Середній рівень

5. Що робили з віночками у поезії «Заплету віночок»?

А) вішали над дверима;

Б) пускали на биструю воду;

В) дарували коханим;

Г) вдягали на голову.

6. Де літувало Купайло у поезії «Купайло, Купайло!»?

А) У зіллячку;

Б) в стрісі;

В) В лісі;

Г) в пір’ячку.

7. Хто сидів на кривій березі у поезії «У ржі на межі»?

А) Ворона;

Б) русалка;

В) білка;

Г) сова.

Достатній рівень

8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:

А) щастя;

Б) кохання;

В) життя;

Г) радість.

9. Установіть відповідність

1 жниварська                             А «Нова радість стала»

2 русальна                                  Б «Там у полі криниченька»

3 колискова                                В «Заплету віночок»

4 колядка                                    Г «Ой біжить, біжить мала дівчина»

                                                    Д «Ой ти, коте, коточок»

Високий рівень

Дайте розгорнуту відповідь на запитання:

  1. Що називають обрядом? Які обряди ви знаєте? Свою відповідь обґрунтуйте.
  2. Чим, на вашу думку, відрізняються народні пісні від авторських?  Обґрунтуйте свою відповідь.

 

 

 

Контрольна робота №1

Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)

Варіант 4

Початковий рівень

1. Пісні зимового, весняного та літнього циклів – це

А) родинно-побутові пісні;

Б) колискові пісні;

В) календарно-обрядові пісні;

Г) пісні, присвячені порам року.

2. Колискові пісні –

А) ліричні пісенні твори, які виконувалися для дитини, щоб її приспати;

Б) пісні, які виконували під час різних свят та обрядів;

В) пісні, які виконували на зелені свята;

Г) пісні, які виконували на дитячих святах.

3. До пісень літнього циклу відносять:

А) колядки, жниварські, русальні;

Б) веснянки, щедрівки, русальні;

В) купальські, русальні, жниварські;

Г) веснянки, русальні.

4. Веснянки відносяться до:

А) зимового циклу;

Б) весняного циклу;

В) літнього циклу;

Г) купальських пісень.

Середній рівень

5. Де літувало Купайло у поезії «Купайло, Купайло!»?

А) У зіллячку;

Б) в стрісі;

В) В лісі;

Г) в пір’ячку.

6. Ластівочка, що прилетіла, у поезії «Щедрик, щедрик, щедрівочка» розмовляла з:

А) чорнобровою жінкою;

Б) з овечками;

В) з ягнятами;

Г) з господарем.

7. Свійська тварина, яка згадується у колискових:

А) кіт;

Б) теля;

В) пес;

Г) порося.

Достатній рівень

8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:

А) щастя;

Б) кохання;

В) життя;

Г) радість.

9. Установіть відповідність

1 жниварська                                         А «Добрий вечір тобі, пане господарю»

2 русальна                                              Б «Маяло житечко, маяло»

3 колискова                                            В «Купайло, Купайло»

4 колядка                                                Г «У ржі на межі»

                                                                Д «Ой ти, коте, коточок»

Високий рівень

Дайте розгорнуту відповідь на запитання:

  1. Чи потрібні сучасній людини календарно-обрядові пісні? Обґрунтуйте свою відповідь.
  2. Навіщо люди колядують та щедрують? Свою відповідь обґрунтуйте.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Gorechko Mariya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Педько Мар'яна Миронівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 жовтня 2018
Переглядів
23708
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку