Тестові завдання для контрольної роботи з теми: " Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)" 6 клас у 4 варіантах.
Контрольна робота №1
Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)
Варіант 1
Початковий рівень
1. Пісні зимового, весняного та літнього циклів – це
А) родинно-побутові пісні;
Б) колискові пісні;
В) календарно-обрядові пісні;
Г) пісні, присвячені порам року.
2. Колискові пісні –
А) ліричні пісенні твори, які виконувалися для дитини, щоб її приспати;
Б) пісні, які виконували під час різних свят та обрядів;
В) пісні, які виконували на зелені свята;
Г) пісні, які виконували на дитячих святах.
3. До пісень зимового циклу відносять:
А) Русальні, жниварські, колядки;
Б) Колядки, щедрівки;
В) колядки, щедрівки, веснянки;
Г) Купальські, жниварські.
4. До пісень весняного циклу відносять:
А) веснянки;
Б) веснянки, купальські;
В) щедрівки, колиски;
Г) жниварські, веснянки, колиски.
Середній рівень
5. Де літувало Купайло у поезії «Купайло, Купайло!»?
А) У зіллячку;
Б) в стрісі;
В) В лісі;
Г) в пір’ячку.
6. Хто сидів на кривій березі у поезії «У ржі на межі»?
А) Ворона;
Б) русалка;
В) білка;
Г) сова.
7. Яка пташка прилітала у поезії «Щедрик, щедрик, щедрівочка»:
А) синиця;
Б) шпак;
В) ластівка;
Г) горобець.
Достатній рівень
8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:
А) щастя;
Б) кохання;
В) життя;
Г) радість.
9. Установіть відповідність
1 жниварська А «Добрий вечір тобі, пане господарю»
2 русальна Б «Маяло житечко, маяло»
3 колискова В «Купайло, Купайло»
4 колядка Г «У ржі на межі»
Д «Ой ти, коте, коточок»
Високий рівень
Дайте розгорнуту відповідь на запитання:
Контрольна робота №1
Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)
Варіант 2
Початковий рівень
1. Календарно-обрядові пісні поділяють на:
А) жниварскі, щедрівки, колядки;
Б) зимові, весняні, купальські;
В) літні, зимові, весняні;
Г) щедрівки, веснянки, русальні.
2. Любов матері до дитини, роздуми про її майбутнє, побажання, щоб дитина була здоровою, щасливою, доброю, звучать у
А) веснянках;
Б) русальних піснях;
В) колискових піснях;
Г) купальських піснях.
3. До пісень літнього циклу відносять:
А) колядки, жниварські, русальні;
Б) веснянки, щедрівки, русальні;
В) купальські, русальні, жниварські;
Г) веснянки, русальні.
4. Веснянки відносяться до:
А) зимового циклу;
Б) весняного циклу;
В) літнього циклу;
Г) купальських пісень.
Середній рівень
5. Що робили з віночками у поезії «Заплету віночок»?
А) вішали над дверима;
Б) пускали на биструю воду;
В) дарували коханим;
Г) вдягали на голову.
6. Ластівочка, що прилетіла, у поезії «Щедрик, щедрик, щедрівочка» розмовляла з:
А) чорнобровою жінкою;
Б) з овечками;
В) з ягнятами;
Г) з господарем.
7. Свійська тварина, яка згадується у колискових:
А) кіт;
Б) теля;
В) пес;
Г) порося.
Достатній рівень
8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:
А) щастя;
Б) кохання;
В) життя;
Г) радість.
9. Установіть відповідність
1 жниварська А «Щедрик, щедрик, щедрівочка»
2 русальна Б «Маяло житечко, маяло»
3 купальська В «Заплету віночок»
4 колядка Г «У ржі на межі»
Д «Ой ти, коте, коточок»
Високий рівень
Дайте розгорнуту відповідь на запитання:
Контрольна робота №1
Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)
Варіант 3
Початковий рівень
1. Календарно-обрядові пісні поділяють на:
А) жниварскі, щедрівки, колядки;
Б) зимові, весняні, купальські;
В) літні, зимові, весняні;
Г) щедрівки, веснянки, русальні.
2. Любов матері до дитини, роздуми про її майбутнє, побажання, щоб дитина була здоровою, щасливою, доброю, звучать у
А) веснянках;
Б) русальних піснях;
В) колискових піснях;
Г) купальських піснях.
3. До пісень зимового циклу відносять:
А) Русальні, жниварські, колядки;
Б) Колядки, щедрівки;
В) колядки, щедрівки, веснянки;
Г) Купальські, жниварські.
4. До пісень весняного циклу відносять:
А) веснянки;
Б) веснянки, купальські;
В) щедрівки, колиски;
Г) жниварські, веснянки, колиски.
Середній рівень
5. Що робили з віночками у поезії «Заплету віночок»?
А) вішали над дверима;
Б) пускали на биструю воду;
В) дарували коханим;
Г) вдягали на голову.
6. Де літувало Купайло у поезії «Купайло, Купайло!»?
А) У зіллячку;
Б) в стрісі;
В) В лісі;
Г) в пір’ячку.
7. Хто сидів на кривій березі у поезії «У ржі на межі»?
А) Ворона;
Б) русалка;
В) білка;
Г) сова.
Достатній рівень
8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:
А) щастя;
Б) кохання;
В) життя;
Г) радість.
9. Установіть відповідність
1 жниварська А «Нова радість стала»
2 русальна Б «Там у полі криниченька»
3 колискова В «Заплету віночок»
4 колядка Г «Ой біжить, біжить мала дівчина»
Д «Ой ти, коте, коточок»
Високий рівень
Дайте розгорнуту відповідь на запитання:
Контрольна робота №1
Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)
Варіант 4
Початковий рівень
1. Пісні зимового, весняного та літнього циклів – це
А) родинно-побутові пісні;
Б) колискові пісні;
В) календарно-обрядові пісні;
Г) пісні, присвячені порам року.
2. Колискові пісні –
А) ліричні пісенні твори, які виконувалися для дитини, щоб її приспати;
Б) пісні, які виконували під час різних свят та обрядів;
В) пісні, які виконували на зелені свята;
Г) пісні, які виконували на дитячих святах.
3. До пісень літнього циклу відносять:
А) колядки, жниварські, русальні;
Б) веснянки, щедрівки, русальні;
В) купальські, русальні, жниварські;
Г) веснянки, русальні.
4. Веснянки відносяться до:
А) зимового циклу;
Б) весняного циклу;
В) літнього циклу;
Г) купальських пісень.
Середній рівень
5. Де літувало Купайло у поезії «Купайло, Купайло!»?
А) У зіллячку;
Б) в стрісі;
В) В лісі;
Г) в пір’ячку.
6. Ластівочка, що прилетіла, у поезії «Щедрик, щедрик, щедрівочка» розмовляла з:
А) чорнобровою жінкою;
Б) з овечками;
В) з ягнятами;
Г) з господарем.
7. Свійська тварина, яка згадується у колискових:
А) кіт;
Б) теля;
В) пес;
Г) порося.
Достатній рівень
8. Згадайте, яке слово пропущено у рядку: «Ой щоб воно спало … - долю мало»:
А) щастя;
Б) кохання;
В) життя;
Г) радість.
9. Установіть відповідність
1 жниварська А «Добрий вечір тобі, пане господарю»
2 русальна Б «Маяло житечко, маяло»
3 колискова В «Купайло, Купайло»
4 колядка Г «У ржі на межі»
Д «Ой ти, коте, коточок»
Високий рівень
Дайте розгорнуту відповідь на запитання: