Контрольно-діагностувальна робота №4 за розділом:
«Сила дружби і кохання» (за творчістю О.Генрі,Р.Бернса і Г.Гейне)
Початковий рівень
1. Хто з поетів оспівав своє нерозділене кохання до кузини?
а) А.Міцкевич;
б) Г.Гейне;
в) Р.Бернс.
2. 6. Чиї вірші покладені на музику та стали народними піснями?
а) А.Міцкевича ;
б) Г.Гейне
в) Р.Бернса.
3. Вірш «Моя любов – рожевий квіт» Р.Бернс присвятив:
а) коханій дружині;
б) однокласниці;
в) донечці.
4. Чудовий май - це...
а). Метафора
б). Епітет
в). Порівняння
Середній рівень
5. Визначити тему вірша Генріха Гейне «Коли настав чудовий май».(1б)
6. Визначити ідею вірша Генріха Гейне «Коли настав чудовий май».(1б)
7. Вказати , які художні засоби використав Генріх Гейне у вірші « Коли настав чудовий май».(1б)
8. Яку любов описує Роберт Бернс у своєму вірші «Моя любов»?(1б)
Достатній рівень(кожна правильна відповідь 0.5 бала)
9. Які з вказаних ознак є підставою назвати твір “Останній листок” новелою?
А) Повчальність, алегоричність оповіді
Б) Сюжет, заснований на змалюванні певного епізоду з життя певного героя
В) Напружений, динамічний сюжет, несподіваний фінал
10. Чи здійснилася мрія Бермана створити шедевр?
А) Так
Б) Ні
В) Частково
11. Яку новину повідомив лікар Сью про її подругу?
А) Що надії на одужання нема
Б) Що вона в безпеці на шляху до одужання
В) Що мізерні шанси на одужання є
12.(Висловіть свою точку зору)-Останній листок плюща – це…?
“На які роздуми наштовхнув вас твір О.Генрі “Останній листок”?