«Конвенція ООН про права дитини»

Про матеріал
Заняття «Конвенція ООН про права дитини» були основані на формуванні знань про права та обов’язки учнів. Розвинути фантазію, винахідливість, підтримати позитивний настрій та атмосферу в цілому. Саме така робота дає змогу сформувати у дітей толерантність, доброзичливість, міжособистісні стосунки та відповідальність у роботі та майбутньому житті.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу:

 «Конвенція ООН про права дитини»

 

Розуміння права розвиває усвідомлення

 обов’язку. Загальний закон – це свобода,

яка закінчується там, де починається

 свобода іншого.                В.Гюго

 

Заняття «Конвенція ООН про права дитини» були основані на формуванні знань про права та обов’язки учнів. Розвинути фантазію, винахідливість, підтримати позитивний настрій та атмосферу в цілому. Саме така робота дає змогу сформувати у дітей толерантність, доброзичливість, міжособистісні стосунки та відповідальність у роботі та майбутньому житті.

Основні завдання заняття: усвідомити важливість прав та обов’язків. Навчити дітей висловлювати свої думки. Зняти емоційне навантаження. Навчитися продуктивно та корисно розвиватися.

Мета: активний розвиток мислення, вміння працювати в групі, розрізняти права та обов’язки. Сформувати дружню атмосферу.

Час: 45-60 хв.

Матеріали: папір, фломастери, крейда, ватман.

 

Хід заняття

 

Вправа «Знайомство»

Мета: створення емоційно комфортної атмосфери довіри. Ця вправа  є неодмінним етапом проведення тренінгу, навіть тоді, коли всі учасники тренінгу знайомі один з одним.

Обладнання: листочки паперу, фломастери.

Кожна дитина пише на листочку своє ім’я. Всі папірці вкидаються до одного мішечка або коробочки. Перемішується. Діти по черзі дістають листочки та зачитують ім’я, говорячи приємність про написану людину.

Вправа «Асоціативне дерево»

Мета: проаналізувати знання учнів, щодо теми.

Матеріали: дошка, крейда.

На дошці прописуються слова «Права» та «Обов’язки». Формується асоціативне дерево.

 

Інформаційний блок на тему «Конвенція ООН про права дитини»

Конвенція ООН про права дитини - головний міжнародний документ про захист дітей.

Права дитини, визнані Конвенцією, можуть бути поділені на п'ять груп згідно з традиційною класифікацією прав людини.

(а також підбір індивідуальної інформація , котра підходить для певної вікової категорії)

 

Вправа-розминка

Мета: підняти настрій, зняти напругу, активізувати увагу образне уявлення, підвищити згуртованість в групі.

  • долоні положення вниз;
  • долоні в положенні «ребро»;
  • долоні в положенні вверх;
  • оплеск.

Повторити 3-5 раз збільшуючи темп виконання.

 

Вправа «Ми разом»

Мета: розвинути мислення. Забезпечити сприятливу емоційну атмосферу.

 Матеріали: ватман, кольорові олівці, фломастери.

Спільний малюнок на ватмані «Мої – права, мої – обов’язки»

 

Підсумок

- Що таке конвенція ООН?

- Що вам знадобиться в подальшому житті?

- Що запам’яталося?

- Що було найцікавішим?

- Що було важко ?

- Які у вас були відчуття?

- Що не дуже сподобалося?

- Що хотіли б повторити?

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку