" Сьогодні як ніколи гостро стоїть завдання формування лідерів нової генерації. Суспільству потрібна творча особистість, здатна критично мислити, генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність"
‘
Совенко Лариса Володимирівна – заступник директора з навчально-методичної роботи КПНЗ «ЦДЮТ «Дивосвіт», координатор з напряму «Розвиток дитячо-юнацького руху»в Покровському районі з 2008 року.
« Сьогодні як ніколи гостро стоїть завдання формування лідерів нової генерації. Суспільству потрібна творча особистість, здатна критично мислити, генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність.»
Спілка дитячих об’єднань «Дивосвіт»
Покровського району
На виконання Законів України «Про освіту», «Про молодіжні та дитячі громадські організації»,міської комплексної програми з національно-патріотичного виховання «Виховуємо дитину – будуємо країну» на 2015-2021 роки в Покровському районі створені належні умови для розвитку дитячих об’єднань та підтримки дітей, що мають лідерські здібності. Вся робота в цьому напрямку направлена на виконання наступних завдань:
Районне дитяче об’єднання Спілка дитячих об’єднань «Дивосвіт» Покровського району - це 22 шкільні дитячі об’єднання закладів освіти Покровського району.
Успішно працює районна школа «Лідер» - ( по 1-2 учні від закладу). Засідання проводяться 1-2 рази на місяць, 7 лідерів є членами міської ради лідерів МАДО.
За ініціативи лідерів в закладах освіти проводяться заходи для різних вікових категорій,цікаві зустрічі, акції. Учні є активними учасниками цікавих проектів. Знання набуті на тренінгових заняттях в ЦДЮТ «Дивосвіт» знаходять своє продовження на місцях.
З 2015-2016 н.р. значно оновився склад педагогів організаторів. На сьогодні в закладах освіти району працюють: 6 педагогів – організаторів,які мають досвід роботи на посаді більше 10 років,6 педагогів-організаторів,які працюють від 3 до 8 років,
в,9 педагогів - організаторів , які мають досвід роботи до 3-х років.
Акцентована увага всіх педагогів –ораганізаторів на облаштуванні кімнати дитячого об’єднання,відповідності її вимогам часу та її дієвості. Кімната має особливе значення для організації всієї діяльності з напряму : це і місце збору учнів,і методичний кабінет, і місце, в якому зібрані досягнення учнів, місце де учні вчаться вирішувати свої проблеми. Кращими на сьогодні є кімнати у КГ 49 (педагог – організатор Харченко І.Л.), КЗШ 36 (педагог – організатор Вороненко А.О.). Кімнати естетично оформлені,в них знаходиться вся довідкова база,цікаві рейтинги,літописи. Досвідчені педагоги – організатори,такі як Гулянська Т.В.,Левіна А.С., Грукаленко О.М.,Діденко А.М.,Харченко І.Л.,Пухленко М.Г., є лідерами,ініціаторами цікавих справ у районі,мають багато пропозицій щодо покращення роботи з напряму та підтримують ініціативи міської асоціації дитячих об’єднань МАДО.
2017 - 2018 навчальний рік традиційно розпочався з надання дислокацій, організаційних засідань педагогів – організаторів та членів районної школи «Лідер». Всі педагоги – організатори відповідально віднеслись до надання інформації,упорядкування роботи районного осередку.
В межах району щомісячно проводилися засідання районної школи «Лідер» та підготовка команд лідерів до участі в районних та міських заходах: участі у саміті МАДО «Лідер в освіті – лідер у світі!», участі у районному та міських турах Всеукраїнського чемпіонату «Що? Де? Коли?», рептиціях до міського балу лідерів,участі в міському проекті лідерів учнівського самоврядування МАДО «Сталеве серце України – місто щасливої дитини»
За рейтинговими показниками кращими дитячими об’єднаннями за 1 півріччя стали дитячі об’єднання : «Шкільне братерство» (КСШ №71), «Республіка «ТЕМП» (КЗШ №36), «Лідер» (КГ 49).
Дитячі об’єднання,які за рейтингами мають середні та достатні показники активності - «Сузір’я дитинства»(КЗШ № 34), «Єнаймось, друзі» КЗШ 121,«Птах» (КЗШ№126), «Коло друзів»(КЗШ№125) , «Я+ми» (КЗШ
№32), «Лелеча країна» (КЗШ №46), «Промінь»(КЗШ №62), КЗШ 93 (дитяче
об’єднання «Крок»), КЗШ 97 (дитяче об’єднання «Диво») , КЗШ 86 (дитяче об’єднання «МАК»).
Низькі показники активності в 1 півріччі 2017-2018 н.р. показали: КЗШ №33(дитяче об’єднання «Фенікс»),КЗШІ 4(дитяче об’єднання «Веселка»),КЗШ № 112(дитяче об’єднання «Сучасник»),КЗШ 57(дитяче об’єднання «Перлина»).
Стабільними залишаються показники активності участі в заходах з розвитку дитячого руху у дитячих об’єднаннях КСШ №71,КЗШ №34,КГ №49,
КЗШ №125,КЗШ№126.
Друге півріччя 2017-2018 навчального року видалося дуже насиченим та продуктивним для педагогів-організаторів .
Не вспіли відгусти новорічні свята,як прийшов час для конкурсу професійної майстерності «Педагог –організатор року -2018». В районному етапі конкурсу приймали участь 17 педагогів –організаторів. Вони надали друковані матеріали ,які були розглянуті районним журі конкурсу. Переможцем стала педагог-організатор КЗШ №36 Вороненко Анастасія Олександрівна, вона ж і достойно представила наш район на міському конкурсі та посіла 3 місце.
А в березні вже відбувся міський конкурс серед учнів –ігротехніків «Гра єднає нас»,який проходив на базі школи №126 нашого району та став справжньою колективною творчою справою для педагогів – організаторів. Педагог-організатор КОЛІ Левіна Анастасія Сергіївна –стала автором сценарію міського свята, Гулянська Тетяна Володимирівна -педагог-організатор КЗШ№97 – була режисером всього дійства,Грукаленко Олексій Миколайович –педагог-організатор КПЛ – створив чудову відео презентацію до свята,а всі інші – стали акторами,стюардесами,звукооператорами. Свято гри вдалося на славу.
А далі - цікаві лідерські Нон-стопи (подорожі нашим містом) разом з членами міської ради лідерів МАДО,участь у квесті «Ми –єдині!» та форум МАДО.
Міський проект лідерів учнівського самоврядування МАДО
«Сталеве серце України – місто щасливої дитини»
У 2017-2018 навчальному році лідери учнівського самоврядування Міської асоціації дитячих об’єднань ініціюють учнівський проект «Сталеве серце України – місто щасливої дитини», до участі в якому залучаються учні, педагоги та вихованці закладів освіти
м. Кривого Рогу.
Мета:
- формування в учнівської молоді цілісного уявлення про історію та сьогодення Кривого Рогу, визначних подій, видатних діячів, які визначили його розвиток та самоідентифікації з ними;
- виховання почуття гордості та співучасті за досягнення Криворіжжя у різних галузях.
Завдання:
Координацію проекту здійснюють методисти позашкільних закладів освіти відповідальні за організацію роботи дитячих об’єднань.
Рекомендації щодо реалізації проекту: Для позитивного перебігу заходів міського проекту «Сталеве серце України – місто щасливої дитини» в закладах освіти, підтримки лідерів учнівського самоврядування та надання допомоги її учасникам міською Радою лідерів в соціальній інтернет-мережі «Фейсбук» за адресою: https://www.facebook.com/groups/130059324224706/створено групу «Міська асоціація дитячих об’єднань м.Кривий Ріг».В групі розміщено логотип проекту та символ-оберіг.
Проект передбачає залучення всіх учасників навчально-виховного процесу в закладі, активізацію роботи органів учнівського самоврядування закладів освіти щодо розподілу обов’язків, вироблення чіткого алгоритму дій.
Термін реалізації проекту: листопад 2017 р. – квітень 2018 р.
Етапи реалізації проекту: Міський проект «Сталеве серце України – місто щасливої дитини» передбачає участь закладів освіти у запропонованих заходах на 4-х етапах (підготовчий, організаційний, практичний та заключний).
І етап (підготовчий)
ІІ етап (організаційний)
20 листопада 2017 року – Старт проекту на базах закладів освіти(інформ-дайджести, промоушен акції щодо проекту «Сталеве серце України – місто щасливої дитини»). Органи учнівського самоврядування протягом листопадаорганізувують інформаційні радіо, відео-дайджести про місто Кривий Ріг (загальні дані: протяжність, кількість населення, легенда щодо назви тощо). Для організації інформаційної кампанії використовувати розроблені представниками Ради лідерів МАДО логотип, листи-звернення до учнівської громади, які знаходяться в групі «Міська асоціація дитячих об’єднань м.Кривий Ріг» в соціальній інтернет-мережі «Фейсбук» за адресою:https://www.facebook.com/groups/130059324224706/
ІІІ етап (практичний)
Листопад 2017 року – квітень 2018 року – маршрутний експрес «Стежками рідного краю» Учні закладів освіти залучаються до відвідування визначних місць Кривого Рогу. Результатом участі в маршрутному експресі стане оформлений фото та відео-матеріал.
Листопад 2017 року – квітень 2018 року – лідерський нон-стоп «Сім чудес Кривого Рогу». Відвідування визначних місць районів (музеїв, пам’яток культури тощо) представниками районних дитячих об’єднань, що входять до складу Ради лідерів Міської асоціації дитячих об’єднань Реалізується за графіком:
06.12.2017 – Покровський район;
07.02.2018 – Саксаганський район;
21.03.2018 – Довгинцівський район;
28.03.2018 – Інгулецький район;
11.03.2018 – Центрально-Міський район;
18.04.2018 – Металургійний район;
25.04.2018 – Тернівський район.
Підсумок роботи в лідерському нон-стопі - відео-фільм «Сім чудес Кривого Рогу».
Грудень 2017 року – організація роботи арт-студій «Символіка мого міста»(виготовлення сувенірів в будь-якій техніці декоративно-ужиткового напрямку). Арт-студії організовує та проводить лідерський актив учнівського самоврядування закладу освіти із залученням місцевих майстрів народного мистецтва. Учасниками арт-студій є учні молодшої та середньої шкільної ланки. Сувеніри, виготовлені руками дітей, слід використовувати під час проведення благодійних новорічно-різдвяних акцій для воїнів АТО та дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування.
Січень 2018 року – засідання інтелектуального клубу «Невідомий відомий Кривий Ріг» на базах закладів освіти. Учасниками виступають лідери учнівського самоврядування, представники шкільних євроклубів,учні закладів освіти старшої ланки, представники громадських організацій нашого міста. Проблеми, які порушуються під час засідання клубу: екологія, участь молоді в житті міста тощо. Матеріали для проведення засідань надіслаються на електрону адресу модератору засідання інтелектуального клубу напередодні.
Лютий2018 року – квест «Ми – єдині!» (залучаються учні середньої шкільної ланки, організаторами виступають лідери учнівського самоврядування закладу). Квест проходить за єдиною розробкою, створеною представниками міської ради лідерів МАДО.
Матеріали квесту розміщені в соціальній інтернет-мережі «Фейсбук»,в групі «Міська асоціація дитячих об’єднань м.Кривий Ріг»22.01.2018
Березень2018 року – фотоконкурс «Перлина держави».До фотоконкурсу залучаються учні 1-11 класів закладів освіти. Для участі необхідно надати в оргкомітет закладу тематичне фото формату А-4, роздруковане на фотопапері та у форматі jpeg в електронному вигляді. Зміст фото повинен розкривати красу та велич Кривого Рогу за номінаціями:
«Постаті, що змінювали історію»,
«Події, що визначали долю»,
«Місця, що зачаровують красою»,
«Кривий Ріг вдень та вночі»,
«Ідеї, що розширювали горизонти»,
«Загадки, що створювали відкриття»,
«Випробування, що загартовували дух»,
«Мрії, що ставали реальністю» тощо.
Інформаційно-методичні матеріали щодо організації та проведення фотоконкурсу:
Завдання конкурсу: засобами фотографії показати найбільш характерні сторони життя мешканців нашого міста, ставлення до природи, близьких людей і друзів, навчання, праці і процесів, що відбуваються в суспільстві, а також спорт і дозвілля.
Вимоги до конкурснихробіт: фотографіїчорно-біліабокольорові, розміромвід 20х30 см. в роздрукованому та електроному вигляді. Надаютьсятількиавторськіроботи.
Всі роботи, що посіли призові місця, а також роботи, рекомендовані журі, беруть участь у фотовиставці в рамках проведення Міського Форуму лідерів учнівського самоврядування МАДО в травні.
Підсумок фотоконкурсу створення тематичної фотовиставки в закладах освіти.
ІІІ етап (заключний)
Квітень2018 року:
Флеш-моб виконується за єдиною постановкою, запропонованою Радою лідерів МАДО (відео-урок та музичний матеріал розміщуються в групі «Міська асоціація дитячих об’єднань м.Кривий Ріг» в соціальній інтернет-мережі «Фейсбук» 05.03.2018).
Проведення флеш-мобу «Сталеве серце України» слід завершити єдиним гаслом:
На перехресті всіх доріг,
Дай до землі тобі вклонитись.
Мій рідний краю, Кривий Ріг!
Сталеве серце мусить битись!
Підведення підсумків
Для пiдведенняпiдсумкiв роботи в рамках міського проекту лідерів учнівського самоврядування «Сталеве серце України – місто щасливої дитини»органам учнівського самоврядування кожного закладу освіти необхідно до 16 квітня 2018 року надати:
Підсумкову інформацію щодо участі в проекті надавати в роздрукованому та електронному варіантах в організаційний комітет, робочу групу району, що діє на базі закладу позашкільної освіти.
Нагородження найактивніших учасників проекту
Переможці проекту:
Лідерський нон-стоп у Довгинцівському районі
Залізничний вокзал «Кривий Ріг-головний»
(березень 2018 рік)
Лідерський нон-стоп в Інгулецькому районі
Музей Піденного ГЗК
(березень 2018 рік)
Лідерський нон-стоп у Покровському районі
Музей ЦГЗК та СЮН
(грудень 2017)
Лідерський нон-стоп у Центрально-Міському районі
Подорож до авіаційного коледжу(квітень -2018)
Міський майстер-клас "Emojnarium"
(березень 2018 рік)
30 березня 2018року у Металургійному районі на базі КЗШ №26 відбувся міський майстер-клас «Emojnarium» за матеріалами 11 Міжнародного проекту "Лабораторія гри" для педагогів-організаторів міста. Учасники мали змогу отримати нові знання щодо організації дозвілля школярів та нові ігрові технології.Педагоги-органызатори Покровського району були як учасниками так і ведучими майстер-класів.
Сценарій
міського конкурсу серед учнів –ігротехніків
«Гра єднає нас»
(березень 2018 рік)
(Світло вимкнуте…Голос за кадром..)
Режисер: Світло!Розпочинаємо зйомки спецвипуску тревел шоу «Орел і решка. Євро тур без віз». Увага!
Асистент: Сцена перша! Кадр перший! Дубль «Аеропорт»!
Режисер:Камера!Мотор! Почали!
(Аеропорт…шум натовпу…люди з чемоданами…)
Танець з чемоданами
(на чемоданах прапори країн, всі одягнені згідно краї, в які ми полетимо)
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс «Гра єднає нас» до країн Європи.
Ведуча 2: Привіт!
Ведучий 1:Привіт! Класно виглядаєш!
Ведуча 2:Дякую! Ти квитки взяв?
Ведучий 1: Взяв!
Ведуча 2:Паспорти перевірив?
Ведучий 1:Перевірив!
Ведуча 2:А візи?
Ведучий 1:(шукає по карманах) Без віз!!! Добрий день, друзі! З вами (показує спочатку на себе, а потім на ведучу) «Орел і решка. Євро тур без віз». І ми розпочинаємо наш цікавий уїк-енд!
Ведуча 2: А все тому, що ми знаходимося на міському турі конкурсу «Гра єднає нас», де відбудеться цікава подорож країнами Європи!
Ведучий 1:Ну, що, все? Нічого не забули? Всі на місцях?
Ведуча 2:Ні, не всі! Пасажирів бізнес-класу не вистачає!
Ведучий 1:А де ж вони!?
Ведуча 2:Та он де. Вже пройшли реєстрацію і поспішають до нас! Зустрічайте пасажирів…
Ведучий 1:До речі, реєстрацію на рейс ви вже пройшли, а митний контроль пройшли?
Члени команд: НІ!
Ведучий 1:Зараз у вас є така можливість!
Ведуча 2:Представляємо вам наш митний контроль!
Представлення членів журі
Ведучий 1:Слово надається голові журі…..
Журі: ………………………………………….. Тривалість виступу кожної команди не повинна бути більше ніж 10 хвилин. Звук посадки на інший рейс буде повідомляти нам про завершення часу!Отже! Ми можемо розпочинати! Митний контроль вами пройдено!
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Завершується посадка на рейс «Гра єднає нас» до країн Європи.
Ведучий 1:Ну що, всі готові? (звертається до залу)
Ведуча 2:Час вирушати!
(Звук літака. Заставка «Орел і решка». Команди йдуть зі сцени.)
Стюардеса: Шановні пасажири! Ласкаво просимо на борт літака авіакомпанії Покровського району.Прослухайте, будь ласка, інформацію про правила, яких необхідно дотримуватися в польоті. На борту літака не дозволяється сумувати, нудьгувати, вставати без дозволу зі своїх місць і пересуватися по салону під час усього польоту. Також повинні бути вимкненими усі електронніпристрої. Дякуємо за увагу! Бажаємо вам приємного польоту!
Стюардеса:А чи ви готові вирушати до країн Європи?
Стюардеса: Тоді ми можемо розпочинати наш політ. А як саме ми будемо летіти покажуть вам ось ці чудові стюардеси, а ви будете за ними повторювати! Домовилися? Тоді полетіли!(рухома гра з залом)
Встаньте, діти, посміхніться,
І у гору подивіться.
Один, два – полетіли.
Три, чотири – всі присіли.
П'ять! Шість! Піднімаємось в блакить.
Набираємо висоту.
Гудимо всі «у-у-у». А я не чую як працюють ваші моторчики!
Руки вгору, руки вниз.
На сусіда подивись.
Сім! Вісім! Усі веселі.
Летимо, як в каруселі.
Повертаємося вліво - вправо.
Все виконуємо гарно.
Дев'ять! Десять! Відпочили
На місця всі дружно сіли.
Ведучий 1: Швидко скінчилась хвилинка?(звертається до залу)Вас збадьорила розминка?
Ведуча 2: У цій подорожі вам потрібно вміти фантазувати, сміятися і не засмучуватися, грати і веселитися, взагалі здорово проводити час. Ви готові? (звертається до залу)
Звук літака. Заставка «Орел і решка».
Заставка першої країни (ФРАНЦІЯ)
Танок «Французький»
Ведуча 2: О, а давай і ми так спробуємо?
Ведучий 1: Ні, в мене інші плани.
Ведуча 2: Які це?
Ведучий 1: Завжди мріяв поснідати біля Ейфелевої вежі.
Ведуча 2: Ти що, бутерброди свої притягнув?
Ведучий 1: Та ні, я буду смакувати французьськимкруасаном, а ти поки що кинь монетку, і дізнайся команда якого району знається на французьських іграх краще за всіх.
Підкидають монету
Ведучий 2: Зустрічайте команду Центрально-Міського району.
В кінці виступу команди ввімкнути
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс
«Гра єднає нас» до Німеччини.
Ведучий 1: Дякуємо команді Центрально-Міського району за цікаву подорож Францією! А нам час вирушати до наступної країни.
Звук літака. Заставка «Орел і решка».
Заставка другої країни (НІМЕЧЧИНА)
(Хода футбольних вболівальників)
Ведучий 1: (Іде за натовпом)
Ведуча 2: Богдане, ти куди?
Ведучий 1: Як куди? На футбол! Сьогодні ж грає «Баварія таБоруссії»! Оце шоу буде!
Ведуча 2: О, знов з їжею! Що це ти їси?
Ведучий 1: Та це ж традиційна німецька страва – баварські сосисочки. Ох і смакота!
Ведуча 2: Тобі не здається, що ти захопився дуже і забув про нашу програму. Де монета? Підкидай, і будемо знати, хто ж про німецькі традиційні ірги знає краще за інших.
Ведучий 1: Ну, добре! Давай визначимо!
Підкидають монету
Ведучий 2: Зустрічайте команду Інгулецького району.
В кінці виступу команди ввімкнути
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс
«Гра єднає нас» до Іспанії.
Ведучий 1: Ох, і повеселилися ж ми у Німеччині, час вирушати до наступної країни!
Звук літака. Заставка «Орел і решка».
Заставка третьої країни (ІСПАНІЯ)
(Танок «Пасадобль»)
Ведучий 1: А ти бачила, які пристрасті танці? Де це ми?
Ведуча 2: Богдане, це ж країна яскравого літнього сонця, музики, екстравагантної культури і неповторної кухні!
Ведучий 1: Кухні?! А, так ми в Іспанії!...
Ведуча 2: До речі, а які іспанські ігри ти знаєш?
Ведучий 1: Краще дізнаємося про це у наступної команди. Де наша знаменита монета?
Підкидають монету
Ведучий 2: Зустрічайте команду Металургійного району.
В кінці виступу команди ввімкнути
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс
«Гра єднає нас» до країн Європи.
Ведуча 2: Дякуємо Металургійному району за цікавий виступ. Це було класно!
Ведучий 1: Ну що, вам сподобалась яскрава подорож з програмою «Орел і решка»?
Ведуча 2: А зараз час повертатися додому.
Стюардеса: Відстебніть паски безпеки, розправте крила, приготуйте шасі.
Діти вилітають (зміна глядачів).
Інші залітають
Ведучий 1: Вітаємо нових пасажирів нашого рейсу «Гра єднає нас». Вам пощастило потрапити на зйомки спецвипуску тревел шоу «Орел і решка. Євро тур без віз».
Ведуча 2: Вітаємо гучними оплесками!
Стюардеса: Шановні пасажири! Ласкаво просимо на борт літака авіакомпанії Покровського району. Прослухайте, будь ласка, інформацію про правила, яких необхідно дотримуватися в польоті. На борту літака не дозволяється сумувати, нудьгувати, вставати без дозволу зі своїх місць і пересуватися по салону під час усього польоту. Також повинні бути вимкненими усі електронні пристрої. Дякуємо за увагу! Бажаємо вам приємного польоту!
Стюардеса: А чи ви готові вирушати до країн Європи?
Стюардеса: Тоді ми можемо розпочинати наш політ. А як саме ми будемо летіти покажуть вам ось ці чудові стюардеси, а ви будете за ними повторювати! Домовилися? Тоді полетіли! (рухома гра з залом)
Встаньте, діти, посміхніться,
І у гору подивіться.
Один, два – полетіли.
Три, чотири – всі присіли.
П'ять! Шість! Піднімаємось в блакить.
Набираємо висоту.
Гудимо всі «у-у-у». А я не чую як працюють ваші моторчики!
Руки вгору, руки вниз.
На сусіда подивись.
Сім! Вісім! Усі веселі.
Летимо, як в каруселі.
Повертаємося вліво - вправо.
Все виконуємо гарно.
Дев'ять! Десять! Відпочили
На місця всі дружно сіли.
Ведучий 1: Швидко скінчилась хвилинка?(звертається до залу)Вас збадьорила розминка?
Ведуча 2: У цій подорожі вам потрібно вміти фантазувати, сміятися і не засмучуватися, грати і веселитися, взагалі здорово проводити час. Ви готові? (звертається до залу)
Звук літака. Заставка «Орел і решка».
Заставка четвертої країни (ПОЛЬЩА)
Ведуча 2: І ось ми у Польщі. (вітається польською)
Ведучий 1:Що? Що?
Ведуча 2:Це я з тобою польською привіталася!
Ведучий 1:Ааааа. Ну добре, польську мову ти знаєш, а що ще цікавенького тобі відомо про цю країну?
Ведуча 2: Я знаю, що поляки - одна з небагатьох націй, у якій до цих пір прийнято, щоб чоловіки при зустрічі цілували руку жінці.
Ведучий 1: А я знаю, що у Варшаві є вулиця імені Вінні-Пуха і що найпопулярніший десерт польської кухні - це пряники.
Ведуча 2: Ну звичайно, ти про пряники все знаєш. А ти знаєш, що поляки, як і багато інших народів, дуже полюбляють грати в різноманітні ігри.
Ведучий 1: Так, знаю. І сьогодні в нас є можливість подивитися, в які саме ігри грають у Польщі.
Ведуча 2: А хто краще за всіх знається на польських іграх покаже наша золота монета.
Підкидають монету
Ведучий 1: Зустрічайте команду Довгинцівського району.
В кінці виступу команди ввімкнути
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс
«Гра єднає нас» до Болгарії.
Ведуча 2: Дякуємо за цікаву подорож Польщею, а нам час вирушати до іншої країни.
Звук літака. Заставка «Орел і решка».
Заставка п’ятої країни (БОЛГАРІЯ)
На фоні звук моря(окуляри, пляжний зонт)
Ведучий 1: Наша наступна зупинка – це сонячна Болгарія. Батьківщинаславетного кетчупу.
Ведуча 2: Знову ти про їжу. Болгарія – це країна золотих пляжів і фестивалю гумору, це гори, море і багато-багато сонця. До речі, про сонце. Я тут на пляж планую сходити. Ти як, зі мною?
Ведучий 1: Звичайно. Але спочатку, давай з’ясуємо яка команда познайомить наших глядачів з болгарськими розвагами та іграми.
Підкидають монету
Ведучий 2: Зустрічайте команду Покровського району.
В кінці виступу команди ввімкнути
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс
«Гра єднає нас» до Греції.
Звук літака. Заставка «Орел і решка».
Заставка шостої країни (ГРЕЦІЯ)
На фоні музика «Сиртакі» та Олімпійські боги.
Ведуча 1: Куди ж ми потрапили на цей раз?Ооо. Так ми ж у Греції.
Ведуча 2: Греція – країна богів. Це справжня колиска мистецтва, науки, архітектури, світової літератури і міфології.
Ведучий 1: Греція – це дивовижний теплий і гостинний куточок світу.
Ведуча 2: Залита сонцем, оспівана античними поетами і скульпторами прекрасна Греція може запропонувати розкішний відпочинок для своїх гостей. Райські пейзажі магічних грецьких островів з дивовижними піщаними пляжами і кристально-чистим морем будуть до смаку навіть найвибагливішим туристам.
Ведучий 1: А ти знаєш, що перші Олімпійські ігри відбулися у стародавній Греції ще у 776 році до н.е.?
Ведуча 2: Так знаю. Але не тільки спортивними іграми славиться Греція, а ще й розважальними. А хто ж покаже нам ці грецькі ігри визначить наша золота монета.
Підкидають монету
Ведучий 1: Зустрічайте команду Тернівського району.
В кінці виступу команди ввімкнути
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс
«Гра єднає нас» до Литви.
Ведуча 2: Дякуємо Тернівському району за чудовий виступ, а нам час летіти до іншої країни.
Звук літака. Заставка «Орел і решка».
Заставка сьомої країни (ЛИТВА)
Ведучий 1: (Виходить на сцену з чемоданом. Відкриває і починає копирсатися в ньому. Поступово дістає баскетбольну форму та м’яч.)
Ведуча 2: (Заглядає через плече Богдана.) Що це ти робиш? Вирішив скинути пару кілограмів?
Ведучий 1: Дуже смішно?
Ведуча 2: А що, баварські сосисочки дають про себе знати?
Ведучий 1: Та ні, ти що не знаєш, що у Литві дуже полюбляють грати у баскетбол. Це національний вид спорту.
Ведуча 2: Ааа, зрозуміла.
Ведучий 1: (Починає робити трюки з м’ячем перед ведучою). Давай зіграємо?
Ведуча 2: Та ні, я пас! Цікаво, наступна команда вміє грати в баскетбол?
Ведучий 1: Так давай дізнаємося?
Підкидають монету
Ведучий 2: Зустрічайте команду Саксаганського району.
Ведучий 1: (Обводить м’яч навколо команди Саксаганського району)
В кінці виступу команди ввімкнути
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Розпочинається посадка на рейс
«Гра єднає нас» до наступної країни.
Ведучий 1: Ну, як тобі? Сподобалось?
Ведуча 2: Я в захваті! А вам, діти? (звертається до залу)
Ведучий 1: Тоді час повертатися додому.
Стюардеса: Відстебніть паски безпеки, розправте крила, приготуйте шасі.
Діти вилітають
Звук об’яви у аеропорту:Увага! Прибув рейс
«Гра єднає нас» країн Європи.
Ведуча 2: До побачення, діти! До нових зустрічей!
Ведучий 1: А зараз, митний контроль, час перевірити декларації кожної команди.
Асистент: Сцена 236! Кадр 81! Дубль «Повернення в рідну Україну»!
Режисер:Зйомки завершено!
Ведуча 2: Поки журі підводять підсумки, вас вітають юні артисти ЦДЮТ «Дивосвіт»
Ведучий 1: Під час зйомок нашого спецвипуску тревел шоу у нас було чимало зйомок за кадром!
Ведуча 2: Ми пропонуємо вам переглянути кадри, які не ввійшли в «Орел і решка. Євро тур без віз».
Ведучий 1: Увага на екран!
Зйомка за кадром
Ведуча 2: Вітаємо членів журі, які повернулися до зали, бурхливими оплесками!
Ведучий 1: До слова запрошується голова журі
.
Педагоги-організатори закладів освіти
Покровського району -2018
Районна квест –гра «Ми –команда»
(листопад 2017рік)
Мета. формувати у старшокласників активну життєву установку, навички моделювання, планування та рефлексії, створити умови для осмислення учнями власної системи цінностей, усвідомлення себе, як суб'єкта життєвих ситуацій,розвивати комунікативні навички, вміння слухати та розуміти своїх товаришів по команді,бути впевненими та активними.
Категорія учасників: для учнів 8-11 класів.
Умови гри-квесту.
За умовами педагоги-організатори готують 5 локацій для гри(обладнання,завдання,наочність). Завдання гри спрямовані на розвиток вміння працювати в команді,розвиток лідерських якостей учасників(10 завдань,які включають в себе – назву команди,та ідею квесту,як наприклад,втеча з кімнати. Вже по самій назві зрозуміло, де проводиться дане змагання. Його суть полягає в тому, що учасники за допомогою підказок повинні знайти ключ, щоб вибратися з неї).
Тривалість гри - 60 хв.
Модератори гри знаходяться в кімнаті,разом з командою,роблять фото,відео зйомку ходу гри,аналіз виконання завдань командою,оцінюють рівень участі, активності кожного гравця і команди вцілому. Та не втручаються у процес виконання завдань.
(У модераторів в наявності : мобільні телефони для зйомки,фото,відео апаратура,ноутбук,форми для оцінювання.)
Перед початком гри лідери збираються в залі, та об’єднуються в 5 команд. Кожен учасник команди отримує номер(від 1 до 10),який закріплюється на одязі. Потім команди розходяться по кімнатам (локаціям) , які зарані підготували педагоги-організатори та протягом 1 години виконують завдання. Через годину всі команди зустрічаються в залі. Проходить обговорення гри, команди отримують солодкі призи.
1