«КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» ДЛЯ 1-х КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
«КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» ДЛЯ 1-х КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ
СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
1 клас
Мандрую з Пізнайком
Маршрутні точки розвитку |
Орієнтовні показники розвитку здобувачів початкової освіти |
Шляхи корекційно-розвивальної роботи |
Фізично-мовленнєвий розвиток |
||
Артикуляцій-ний П. [11, 13, 16, 17, 23, 24, 26] |
|
– звуковимовних навичок; − вміння узгоджувати власні рухи з мовленням; − праксисного структурного рівня мовлення; − фонематичного та лексичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення;
– міжпівкульної взаємодії; − аналітико-синтетичної діяльності; − предметного зорового, кольорового зорового, зорово-просторового, сомато-просторового гнозису; − коротко- та |
Графічний П. |
|
|
Конструктив-но-просторо-вий П. |
|
Продовження таблиці
Локомотор-ний, сомато-просторовий П. |
|
довготривалої, рухової, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті; − довільної слухової та зорової уваги; − номінативної, регулюючої функції мовлення; − основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання, письма); − поточного, кінцевого зорового та рухового контролю;
|
Мануальний, пальцевий П. [6, 7, 8, 9, 10] |
|
|
Мімічний П. |
|
|
Оральний П. |
|
|
Символічний П. |
|
|
Когнітивно-мовленнєва сфера |
||
Зоровий графічний Г. |
|
− навичок зосередженого та старанного виконання завдань педагога; − гностичного структурного рівня мовлення; − фонематичного та лексичного коду |
Продовження таблиці
Кольоровий зоровий Г. |
|
імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення;
− інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; − аналітико-синтетичної діяльності; – короткочасної зорової, слухової пам’яті; − основних видів мовлення (говоріння, слухання, читання);
|
Лицьовий зоровий Г. |
|
|
Предметний зоровий Г. |
|
|
Слуховий Г. [11, 13, 16, 23] |
|
|
Сомато-про-сторовий Г. |
|
|
Тактильний Г. |
|
Продовження таблиці
Зорова У. |
до 9; |
− гностичного та смислового структурного рівня мовлення; − лексичного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення; – диференційованих дій за словесною інструкцією;
− інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; − аналітико-синтетичної діяльності; − працездатності; − предметного зорового, зорово-просторового гнозису; − зосередженості, вибірковості, концентрації, рухливості, обсягу, розподілу, стійкості, переключення уваги; − короткочасної зорової, слухової пам’яті; − основних видів мовлення (говоріння, слухання, читання, |
|
||
Інтелекту- альна У. |
|
Продовження таблиці
|
здобутим результатом, може пояснити її; |
письма); − номінативної, пізнавальної, регулюючої, комунікативної функції мовлення; − поточного та кінцевого зорового, слухового контролю;
|
Рухова У. |
|