Корекційне заняття на тему: «Нашому роду нема переводу» 1 клас.
Мета: розширювати знання учнів про найближчих. найдорожчих людей : маму і тата. Ознайомити із такими якостями особистості як співпереживання та співчуття, створювати умови для формування даних гуманних почуттів на занятті. Формувати уявлення про те. Що обов ‘ язок батьків – піклуватися про своїх дітей, а обв ‘ язок дітей - любити тата й маму, допомагати їм, слухатись. Вчити вживати та пояснювати значення слів на позначення рис характеру поведінки: лагідна, добра, щира, дужий, уважний, справедливий.Розвивати пам‘ ять, увагу, мислення. Виховувати гуманні почуття як на рівні суджень, так і у поведінці.
Матеріал: магнітофон, книга з творами, м ‘ яч.
« Ти долонькою до друга доторкнись і йому привітно посміхнись».
– Діти, за що ви любите свою маму? ( Піклується6 готує їжу, вдягає, купує іграшки. Читає казки. Лікує, втішає. Захищає. Коли ображають).
3. Вправа « Закінчи фразу».
- Діти, подумайте і скажіть мені, які ваші мама і тато найкращі. Я почну говорити: Машина мама най…( лагідніша, добріша, щиріша). Веронікін тато най…( дужий, уважний, справедливий).
4. Фізкультхвилинка.
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки вбоки,
Всі зробіть чотири кроки.
Вище руки підніміть.
А тепер їх опустіть.
Плигніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд.
У натовпі на вулиці заблудилася дитина. Бігає, кричить, шукає матір. Люди питають у дитини: «Яка ж твоя мама, дитинко?» А дитина крізь сльози відповідає: «Невже ви не знаєте? Моя мама та, що краща за всіх!».
Діти виконують рухи, вимовляючи такі слова:
«Мама є»- плеснути в долоні, підстрибнути.
« Ось тато йде»- походити на місці.
« Я за ним біжу»- біг на місці.
« Мама- сонце»- руки вгору.
« Тато- небо»- розвести руки в сторони.
« Я- квітка в саду»- притулити руки до обличчя.
_ Мама і тато- найдорожчі, найрідніші. Найближчі вам люди. Ми маємо бути вдячними їм за подароване життя , любов, піклування, турботу.
Психолог плескає у долоні й каже: « До побачення!»
Діти повторюють дії за психологом.