Заняття з корекція дрібної моторики руки дитини 1 класу Нової української школи за допомогою арт-терапевтичних технік «Розрізняти і позначати основні кольори»

Про матеріал
Мета: називати основні і відтінкові кольори предмета, вчити групувати предмети за кольором, розвивати вміння аналізувати, порівнювати та класифікувати, розвивати дрібну моторику.
Перегляд файлу

Заняття  з корекція дрібної моторики  руки  дитини 1 класу Нової української школи за допомогою  арт-терапевтичних технік

 

 

Тема: «Розрізняти і позначати основні кольори»

Мета: називати основні і відтінкові кольори предмета, вчити групувати предмети за кольором, розвивати вміння аналізувати, порівнювати та класифікувати, розвивати дрібну моторику.

Обладнання:  різнокольорові картки, різнокольорові  картки-малюнки, картинка із зображенням веселки, розрізані навпіл дуги 7 кольорів веселки, відеозапис фізкультхвилинки «Веселка» You Tube, папір А4, різнокольорові олівці, різнокольорові полокки для виготовлення ковдри, ковдра з різнокольорових смужок.

 

Хід заняття:

 

1. Вправа  «Привітання долоньками» (2 хв)

        Ведучий і дитина вітаються один з одним долоньками: однією, потім двома. Аплодисменти!

 

2. Вправа «Кольорові компліменти» (3 хв.)

       Сидячи напроти дитини, взяти її за руки.  Дивлячись в очі, треба сказати їй кілька добрих слів, порівнявши з кольором.(наприклад, помаранчевий – радісний.) Інший киває головою і говорить: «Спасибі, мені дуже приємно». Потім він дарує комплімент, порівнює з кольором.

3. Вправа «Знайди предмети такого ж кольору» (5 хв.)

        Ведучий кладе перед  дитиною картки, на яких нанесені різні зображення червоного, синього, жовтого, зеленого кольору. Визначивши якого кольору зображення на картці, учень вибирає фігури заданого кольору, називає колір.

 

4. Дидактична гра  «Склади веселку» (7 хв.) (Додаток до заняття 9, вправа 4)

Дитині загадується загадка.

Дощ пройшов, через місток,

Перекинувся місток.

Кольорів у ньому сім, Він подобається всім!

   Якщо дитина не відповідає, то показати картинку з веселкою і запитати, що зображено.

        Запропонувати дитині із різнокольорових дуг зібрати по зразку  веселку, називаючи кольори.

 

5. Пальчикова гімнастика (4 хв.)

Щоби гарно малювати, треба пальці розім`яти,

Раз, два, три, чотири, п`ять, будемо пальчики згинать.

І збирати в кулачок, бігати, як павучок,

Ніби кішка підкрадатись, й до роботи швидко братись!

 Дитина повторює рухи за ведучим.

 

6. Малювання «Веселка» (8 хв.)

 

7. Вправа «Сплети ковдру» (8 хв.) (Додаток до заняття 9, вправа 7)

      Дитині пропонується уважно подивитися на картинку із зображенням різнокольорової ковдри, запам`ятати кольори. Потім, використовуючи різнокольорові  смужки, сплести свою ковдрочку.

 

8. Завершення заняття. Ритуал прощання (3 хв.)

       Запропонувати  дитині пригадати все, що робили на занятті.  В знак  подяки та  підтримки хорошого настрою взяти дитину за руки, подивитися в очі і проговорити разом з дитиною слова: «Ми молодці! Спасибі нам!»

 

ДОДАТКИ ДО ЗАНЯТТЯ 

Описание: Результат пошуку зображень за запитом "дидактичні картинки  чорні  кольори"Вправа 4

 

 

 

 

 

 

 

Описание: Картинки по запросу коврик из разноцветных полосокВправа 7

 

 

 

 

doc
Додано
9 листопада 2019
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку