Заняття з корекція дрібної моторики руки дитини 1 класу Нової української школи за допомогою арт-терапевтичних технік "Мій настрій"

Про матеріал
Мета: розвивати емоційну, пізнавальну, комунікативну, особистісну сфери; розвивати навички спiлкyвання, групової взаємодії, по¬чуття єдності, поваги; розвивати тактильно-кінестетичну чутливість та емоційно-чуттєвий компонент психіки, дрібну моторику руки, сприяти встановленню контакту довіри з дітьми; формувати соціальний та мотиваційний компонент психологічної готовності дитини до школи.
Перегляд файлу

Заняття  з корекція дрібної моторики  руки  дитини 1 класу Нової української школи за допомогою  арт-терапевтичних технік

 

 

Тема:  «Мій настрій»

Мета: розвивати емоційну, пізнавальну, комунікативну, особистісну сфери; розвивати навички спiлкyвання, групової взаємодії, по¬чуття єдності, поваги; розвивати  тактильно-кінестетичну чутливість та  емоційно-чуттєвий компонент психіки, дрібну моторику руки, сприяти встановленню контакту  довіри з дітьми; формувати соціальний та мотиваційний компонент психологічної готовності дитини до школи.

Обладнання: ноутбук, мультимедійний проектор, екран, фотоапарат;   креативний столик для малювання піском;   креативна дошка для малювання на склі;   ігровий барабан «Сонечко»;   пісочниця з гравієм; набір об’єктів для пісочної терапії;   кольорові пальчикові фарби, виготовлені власноруч   відрізки різнокольорових паперових стрічок; 9 скриньок різного розміру; різнокольорові камінці;   6 серветок з тканини різного кольору;   саморобні іграшки з вовни (6 штук), м’ячик із вовни; свічка;   макети зірочок для привітання; ігрові дерев’яні палички;   вологі серветки, кольорове відро, запис «Весела перерва» You Tube.

Використані елементи арт-терапевтич¬них технік:

  • танцювально-рухова терапія; 
  • ігрова терапія; пісочна терапія; 
  • кольоротерапія; 
  • сміхотерапія; 
  • образотерапія

 

Хід заняття:

 

1. Гра «Привітання» (3 хв.)

 Дитина  вітається з ведучим:

  • один оплеск – вітаються за руку;
  • два оплески – вітаються плечима;
  • три оплески – вітаються спинами.

 

2. Психогімнастика «Збираємося в подорож» (4 хв.)

Сьогодні ми вирушимо в чарівну подорож, але перш ніж подорожувати нам потрібно  підготуватися:

зігріємо  руки;

уявимо, що може знаходитися в руках; 

зігріємо щічки;

а ще нам з собою треба взяти пиріжків;

замісимо тісто (ритмічні рухи руками); 

зробимо пиріжки;

а що ще ми візьмемо з собою? («хваталочки»);

а по дорозі в осінньому лісі зустрінемо пташечку, зігрі¬ємо, і відпустимо її.

Настрій у нас покращився, давай поділимося гарним на¬строєм з усіма кого зустрічатимо, бо настав час вирушити у подорож до «Чарівної Школи Гарного настрою». А допоможе в подорожі наш чарівний м’ячик (з’являється зі скриньки).

 

3. Бесіда «Настрій» (3 хв.)

Навчатися в «Чарівній Школі Гарного Настрою» може тільки та дитина, яка прагне до нових знань, любить гратися і фантазувати, подорожувати і дуже хоче до школи. Я впевнена, що ти саме такий!

А що таке школа?

Урок? 

Перерва?

Дзвінок?

А який настрій в учнів буває? Що треба, щоб його покращити?

 

4. Застосування елементів пісочної терапії (7 хв.)

Привітайся  з камінчиками, не словами, а  руками:

пальчиками;

кулачками;

долоньками;

поплескай нашим чарівним камінчикам (психолог звер¬тає увагу на скриньку, яка стоїть посередині таці з камі¬нцями).

Наша чарівна скринька відкривається, і я розкрию тобі свій секрет: коли я була такою як ти, я дуже хотіла навчатися в школі. Пізніше, коли я вже вчилася у школі і була на уроках, то саме ця (дістаю з скриньки і показую) маленька лялечка чекала мене зі школи, і хотіла зі мною погратися, але я спочатку займалася уроками  і лише потім ми з нею гралися. І настрій у нас  завжди був гарний. Тепер іграшка буде жити саме тут, серед чарівних камінчиків  (розміщую її в пісочниці), а  ти візьми з коробки декілька іграшок, які найбільше подобаються і розмісти їх поряд з моєю лялечкою. Їм добре разом і вони веселі. Настав час перерви для них.

 

5. Малювання на креативному столі пальчиками «Що потрібно в школі?» (8 хв.)

Перед тобою чарівний пісочок, давай привітаємось з ним,  легенько погладимо долоньками. Який він приємний і теплий, поплескай йому в долоні. Намадюй предмет, який потрібний для навчання в школі, а я відгадаю. Ще що потрібно? Намалюй , а я знову буду відгадувати.

 

6. Застосування елементів танцювальної терапії  «Весела перерва» (4 хв.)

      На перерві всі відпочивають, відпочинемо і ми!

 

7. Вправа «Мій настрій» (малювання на креативному склі) (5 хв.)

    Запропонувати дитині намалювати свій настрій фарбами.

     Про який  настрій розповідають ваші малюнки?

 

8. Гра «Кольоровий салют» (4 хв.)

В чарівній скрині знаходиться кольоровий салют. По команді на рахунок 1-2-3 кольоровий салют  дитина підкидає високо в гору. 

По команді 1-2-3 швидко салют свій весь збери (дитина швидко  збирає паперові стрічки в  торбинки).

 

9. Завершення заняття. Ритуал прощання (2 хв.)

           В знак  подяки та підтримки хорошого настрою взяти дитину за руки, подивитися в очі і проговорити разом з дитиною слова: «Ми молодці! Спасибі нам!»

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 листопада 2019
Переглядів
1214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку