Корекційне заняття « Принцеса Несміяна».

Про матеріал
Корекційне заняття « Принцеса Несміяна». Мета: формувати вміння усміхатись іншій людині , розширювати знання про радість, відчувати радість від усмішки. Робити іншим приємно. Тренувати вміння визначати стан дітей за мімікою.Виховувати бажання спів діяти із однолітками.
Перегляд файлу

 Корекційне заняття  « Принцеса Несміяна».

Мета: формувати вміння усміхатись іншій людині , розширювати знання про радість, відчувати радість від усмішки. Робити іншим приємно. Тренувати вміння визначати стан дітей за мімікою.Виховувати бажання спів діяти із однолітками.

Матеріал: смайли-:один- засмучений, інший- веселий.

Вступна частина.

  1. Вправа «Вітання».

Учні  повторюють за психологом слова привітання, намагаючись доповнити слова віршика певними рухами, щоб легше було запам ятати.

Здрастуй, здрастуй, любий друже!

Кожен з нас тут не байдужий.

Станем всі- одна сім я:

Будем друзі: ти і я!

Основна частина.

  • У кого з вас є друзі? Друг- це той, з ким ти завжди проводиш час.
  • Хто твій друг?
  • Я вам розкрию велику таємницю: дружба починається з усмішки.
  • Сьогодні  разом зі мною прийшла моя подруга, її імя Веселка(веселий смайлик). Вона хоче з вами подружитись, тому дарує вам свою посмішку.
  • Коли вона подарувала вам свою посмішку, чи стало вам приємно?

( Показ дітям засмученого смайлика).

  • Познайомтесь, це – Смутончик. Він прийшов до вас разом із Веселкою.
  • Як ви вважаєте, який у нього настрій?
  • Що могло з ним трапитись?
  • Що ми можемо зробити для того, щоб він посміхнувся?

2.Наочний експеримент.

Психолог бере 2 склянки з водою і говорить: - Кои ви почуваєте себе добре, у вас все виходить, ви всім задоволені, то в цей час ваш настрій схожий на чисту воду. І думки у вас ясні і « чисті» ( показує склянку з чистою водою)- ми радіємо;

  • але буває, що думки сумні і неприємні, нам погано чи образливо, то думки схожі на темну, мутну воду( кидає у воду шматочок глини)- це поганий настій.
  1. Етюди на вираження суму.

« Попелюшка».

Дівчинка зображує Попелюшку,  яка прийшла додому сумною: вона загубила черевичок. Виразні рухи: похнюплена голова, зведені брови. Опущені куточки губ, уповільнена хода.

  • На кого ти схожа, на Веселку, чи Смутончика?

« Острів плакс».

Мандрівник потрапив на чарівний остров, де живуть одні плакси. Він намагається утішити то одного, то іншого, але всі діти не звертають на нього уваги і продовжують плакати.

Міміка6 брови підняті і зведені. Рот напіввідкритий.

  • На кого ти схожий, на Веселку, чи Смутончика?
  1. Психогімнастична вправа.

 Гра « Принцеса- Несміяна».

 Мета: тренування контролю за емоціями.

Один гравець сідає на стілець у центрі кола. Це і буде « Принцеса- Несміяна». Він зображує сум та незадоволеність, незворушність. Інші діти по черзі або разом намагаються його розсмішити будь-яким способом, крім дотиків та лоскотанням. Перемагає та « принцеса», яка протрималась хоча б 3 хвилини.

Питання для обговорення:

- Чи легко було придумати спосіб розсмішити?

- Чи легко було стриматись?

- Яка роль на вашу думку була найважчою: принцеси, чи того, хто смішить?

Прощання.

5.Вправа « Поділися усмішкою».

Мета: формувати уміння усміхатися іншій людині, відчувати радість від усмішки.

  • Давайте візьмемось за руки і утворимо коло. Поверніться до свого сусіда з правої  сторони і подаруйте йому усмішку. Те саме зробіть із товаришем, який знаходиться у вас з лівої сторони.
  • А тепер давайте подаруємо усмішку нашим гостям. Які зміни ви помітили? ( Смутончик став посміхатись). Ви подарували йому усмішку і він змінився. Даруйте усмішку всім своїм близьким!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
25 жовтня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку