Корекційні завдання до навчально-пізнавальної програми "Розібрані малюнки.Будинок""

Про матеріал
Запропоновані завдання допоможуть учням закріпити знання про геометричні фігури, вправлятися у словозміні та словотворенні, вживанні прийменників, сприятимуть збагаченню словникового запасу словами - синонімами, фразеологізмами,прислів'ями та приказками,допоможуть розвивати зв'язне мовлення.
Перегляд файлу

Навчально - розвивальна програма «Розібрані малюнки»


     Будинок


 


 

 

 


image7


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика: робота з мишею.

Корекційні завдання: розвиток уваги, уяви, мовлення.

  1.   Супроводжу вати дії мовленням.
  2.    Додати слова-ознаки: (будинок новий, гарний, красивий, зручний...)
  3.    Додати слова-дії: (будинок будується, стоїть, височіє...)
  4.    Які геометричні фігури використані в малюнку?
  5.    Назвати частини будинку.
  6.    Дібрати слова-синоніми до слова «будинок »: (хата, дім, будівля...)

7.Вправа «Прийменник загубився:

... будинку (з, біля, до...),.. .будинком (за, перед, під...)

8.Добери потрібний прийменник:  ...будинком ( біля, за, до ), будинку (перед, за, до),     .

  1.    Що означають ці вислови? Як їх можна пояснити?:

Моя хата скраю-нічого не знаю.



  1. Що означають ці вислови? Як їх можна пояснити?:

Моя хата скраю – нічого не знаю.

Хоч з хати тікай.

Триматися хати.

Виносити сміття з хати.

  1. Пригадати прислів’я та приказки про хату.

   Добре тому, хто в своєму домі.

   Своя хата-своя правда.

  У своїй хаті кожен пан.

  Ліпше своя хата, як чужа палата.

  Своя хата-не ворог, коли прийдеш - прийме.

  Чужа хата не гріє.

   Чужа хата гірше ката.

   Хата чужая , як свекруха лихая .)

11.Назвати кольори, які використані в малюнку. А як би розфарбував малюнок ти?

12.Відгадати загадки про частини будинку:

Стоїть при дорозі, усім заважає:

Хто йде, той штовхне, а з дороги ніхто не приймає.

       (Двері)

Поля скляні, межі дерев’яні.

       (Вікно)

Що в хаті зимою замерзає, а надворі - ні.?

       (Вікно)

13.Скласти розповідь: „З чого дім ми будували?,,

14.Скласти розповідь: „Наш будинок і в гнома дім.„(У нас будинок, а в гнома будиночок. У нашому будинку великі вікна, а в гнома

  1.        Повторити чистомовки:

Ар- ар - ар - у будинку є димар.

Ері-ері-ері-в нас красиві двері.

Ір- ір- ір -в нас чудовий двір.

  1.        „Хто живе у будинку?”

-Діти, в іменах яких ми чуємо звук [р] (Роман, Рая, Римма, Руслан, Рита, Назар, Тамара, Артем...), [л] (Леонід, Лариса, Олеся, Олександр, Ольга, Микола...), (с| (Сергій, Семен, Світлана, Денис, Анастасія, Лариса...), [з] (Зінаїда, Зоя, Назар...).


 маленькі віконечка. У нас широкі двері, а в гнома вузенькі дверцята...”

  1.  Повторити чистомовки:

  Аш – аш – аш – будинок наш.

  Уш – уш – уш – за будинком літній душ.

    Аж – аж – аж – біля будинку –гараж.

Ар- ар - ар - у будинку є димар.

Ері-ері-ері - в нас красиві двері.

Ір- ір- ір - в нас чудовий двір.

  Ал – ал – ал – під будинком є підвал.

  Алі – алі – алі – консервація в підвалі.

  1. Вправа  „Хто живе у будинку?” (Діти, в іменах яких ми чуємо звук:

       [р]: (Роман, Рая, Римма, Руслан, Рита,  Назар, Тамара, Артем...),

 [л]: (Леонід, Лариса, Олеся, Олександр, Ольга, Микола...),

 [с]: (Сергій, Семен, Світлана, Денис, Анастасія, Лариса...),

 [з]: (Зінаїда, Зоя, Назар...).

17. Скласти розповідь «Мій будинок».

  1.  

 


 


 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку