Заняття проводиться із дітьми 5-6 років, які мають особливі освітні потрeби (затримку психічного розвитку). Мeта - розвиток моторики рук, пам°яті, уваги, формування моральних цінностeй.
ЗАНЯТТЯ «СПРАВЖНІЙ ДРУГ»
Мета: розвивати моторику рук, пам'ять та увагу, формувати моральні цінності
Обладнання: папір, олівці, фломастери.
Хід заняття:
Вправа «Мій настрій»
Мета: створення позитивного настрою, налаштування на роботу
Хід заняття: дитині пропонується намалювати на папері настрій того, кольору, який йому найбільше підходить. Пояснюється, що малювати можна як завгодно: лініями, кляксами, фігурами тощо.
Обговорення:
Вправа «Друг»
Мета: розвиток уваги та пам’яті, дрібної моторики рук дитини
Форма роботи: техніка оригамі
Вправа-гра «Давай подружимось»
Мета: формувати основи дружнього ставлення до інших, розвивати комунікативні вміння
Хід виконання: психолог пропонує дитині подружити собачок між собою та розповісти про себе один одному.
Обговорення:
Вправа-релаксація «Веселка»
Мета: зняти емоційне напруження
Займіть зручну позицію, заплющіть очі і протягом 1-2 хвилин уявіть собі легку, чарівну веселку, прекрасну гру фарб і себе – у спокійному, приємному, розслабленому стані. Ви відпочиваєте. Вас поступово наповнює почуття спокою, розслаблення...
Роздивіться уважно всі кольори веселки. Які ви бачите кольори? Зафіксуйте кожний колір. Відчуйте, як зміна кольорів (червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий) приносить задоволення і приємність вашій душі і тілу. Відчувши повний спокій і задоволення, зафіксуйте свій стан. Поділіться враженнями.