Корекційно-розвиткове заняття спрямоване для розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Буде корисним практичним психологам ЗДО.
Корекційно-розвиткове заняття
«Подив» («Здивування»)
Мета: знайомство з емоцією подиву, розвиток творчих здібностей.
Обладнання: дзвіночок, піктограми «подиву», «радості», «страху», сюжетні картинки, олівці, папір, чарівна коробка.
Хід заняття
Діти передають по колу посмішку одне одному.
Психолог. Чарівний дзвіночок запрошує нас у гості до маленького Дивунчика. Подумайте і скажіть, чому в нього таке ім’я? Як ви гадаєте, що означає «здивуватися»? Дивунчик полюбляє слухати чарівні казки, адже в них багато цікавого й незвичайного. Він пропонує вам пригадати те, чому ви дивувалися, коли вам читали казки.
4. Етюд «Фокусник у цирку»
Психолог пропонує дітям побувати фокусниками й перетворити, наприклад, котика на мишку. У фокусника є чарівна коробка. Всі охочі можуть побувати в ролі фокусника, інші діти – глядачі, які дивуються тому, що відбувається на арені.
5. Вправа «Намалюємо подив»
Психолог пропонує дітям розглянути малюнки з обличчями дівчаток і хлопчиків, в яких відсутні емоції. Діти повинні домалювати на обличчях емоцію «подиву».
6. Вправа «Фантазії»
Діти продовжують речення:
7.Прощання
Станьмо разом всі у коло,
Скільки друзів – глянь навколо!
Ми сьогодні молодці!
Працювали від душі!
8.Рефлексія заняття
- Що вам сподобалося на занятті?
- Що нового сьогодні дізналися?
- Із ким ви поділитеся своїм досвідом?
- Що ви зараз відчуваєте?