Дане корекційно-розвиткове заняття спрямоване для розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Заняття буде корисним практичним психологам ЗДО.
Корекційно-розвиткове заняття
«Сум» («Смуток»)
Мета: знайомство з емоцією «смутку», розвивати вміння адекватно виражати свої емоції, зняття психоемоційної напруги.
Обладнання: піктограма «смутку» олівці, папір, повітряна кулька, конверт.
Хід заняття
Мета: формування передумов для спілкування у групі, створення позитивного настрою.
Діти стають у колі, у центрі – дитина із зав’язаними очима. Усі йдуть по колу, приспівуючи: «Відгадай, відгадай, хто гукнув тебе, впіймай!».
Діти зупиняються, хтось із них звертається до гравця у колі: «Сергійко, привіт! Яке моє ім’я, відгадай??! Якщо Сергійко відгадав хто його покликав, обидва міняються місцями і гра триває.».
Діти, я сьогодні отримала дуже дивного листа. Давайте зараз ми його відкриємо і прочитаємо.
«Мене звуть Мовчок.
Я дуже, дуже самотній
Плачу я зовсім без причини
І від сліз зовсім промок.
Допоможіть мені
Смуток мій розкрити
І листа мені напам’ять
У світ емоцій відішліть.»
Психолог пропонує дітям розглянути малюнки з обличчями дівчаток і хлопчиків, в яких відсутні емоції. Діти повинні домалювати на обличчях «смуток».
Діти по колу повинні закінчити речення «мені подобається в тобі …».
Діти стоять в колі, тримаються за руки і промовляють: «Усім, усім, до побачення!».
- Що на занятті найбільше сподобалося?
- Які емоції ви відчуваєте зараз?