Корекційно-розвиткове заняття "Страх"

Про матеріал

Корекційно-розвиткове заняття спрямоване для розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Буде корисним практичним психологам ЗДО.

Перегляд файлу

Корекційно-розвиткове заняття

«Страх»

Мета: знайомство з емоцією «страху», розвиток уміння адекватно виражати свій емоційний стан

Обладнання: піктограма «страх», картки із зображенням героїв, які відчувають страх, папір, олівці.

Хід заняття

  1.               Привітання

Діти по колу передають потиск руки.

  1.               Вправа «Знайомство з емоцією страху»

Діти, подивіться на цю картинку. Які почуття відчуває людина з таким виразом обличчя? Зверніть увагу, у нього широко відкриті очі, рот, він ось-ось закричить. Яка емоція на обличчі? Правильно, це почуття страху.

3. Демонстрація піктограми страху

4. Вправа «Продовж речення»

Дітям пропонують продовжити речення «Страх – це …» і назвати емоції зі словом «страх».

5. Етюд «Лисеня боїться»

Лисеня бачить на іншому березі струмка свою маму, але боїться увійти у воду. Вода така холодна, та й глибоко тут…

Методичні рекомендації: на роль дитинчати і мами обираються діти за бажанням. Виразні рухи лисеняти: поставити ногу на носок струснути, потім поставити ногу на місце.

  1. Бесіда «Способи подолання страху»

- Розповісти про те, чого боїшся близькій людині, яка зрозуміє і підтримає;

- намалювати об’єкт страху, а потім розмалювати його яскравими фарбами та домалювати йому різні фігури, щоб він став смішним;

- зліпити фігурку того, чого боїшся та зім’яти її.

  1. Вправа «Зобразимо страх»

Психолог пропонує дітям розглянути малюнки із обличчями дівчаток і хлопчиків, в яких відсутні емоції. Діти повинні домалювати на малюнках емоцію «страху».

  1. Гра «Вітер дме на…»
  •                   Ви відчуваєте, здається починається слабенький вітерець. На кого ж він подме? Давайте з ним пограємо.

Вітер подув на тих хто любить малювати (виходять вперед діти, які люблять малювати) і т. п.

  1.               Кричалка «Я нічого не боюся»

Страх-страх-страшилко,

Геть, геть котися!

На сміх-сміх-смішинку

Пе-ре-тво-ри-ся!

  1.          Прощання

Діти передають по колу посмішку і говорять хором «До побачення!».

  1.          Рефлексія заняття

- Що нового сьогодні дізналися?

- Із ким ви поділитеся своїм досвідом?

- Що ви зараз відчуваєте?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Семененко Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
4262
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку