Корекційно-розвивальне заняття для дітей молодшого шкільного віку «Пісочні судини»

Про матеріал


Технологія: арт-терапія в поєднанні з пісочної терапією, синестезія

Техніки: заповнення скляної посудини різнобарвним піском і кольоровими солями.

Цілі: гармонізація емоційної сфери, розвиток уяви і творчості, навчання взаємодії з однолітками, накопичення нового кінестетичного і сенсорно-перцептивного досвіду
Перегляд файлу

Корекційно-розвивальне заняття для дітей молодшого шкільного віку «Пісочні судини»

 

Вчитель початкових класів: Мистецька Л.Л., Овруцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3

Тема: Заповнення скляної посудини

Технологія: арт-терапія в поєднанні з пісочної терапією, синестезія

Техніки: заповнення посудини різнобарвним піском і кольоровими солями.

Цілі: гармонізація емоційної сфери, розвиток уяви і творчості, навчання взаємодії з однолітками, накопичення нового кінестетичного і сенсорно-перцептивного досвіду.

Примітка: дане заняття може бути доповнено наступними самостійними варіантами роботи:

• Розпис скляної посудини акриловими фарбами

• Наповнення посудини різними предметами і матеріалами

• Використання елементів ароматерапії - виготовлення квіткового попурі.

 

п/п

Основні

етапи заняття

Психолого-корекційні завдання

Діяльність дітей і вчителя

Матеріали і

обладнання

1.

Попередній

Введення дітей у підгрупову роботу, формування психологічно-комфортного клімату

Розгляд ілюстрацій по темі «Стихії», дидактична гра «Асоціації»

Картинки з зображенням природних стихій; символи, що позначають природні стихії. Ароматичні солі і пляшечки

2.

Організаційний

Спільна робота з дорослим і однолітками в парах

  1. Вчитель пропонує просіяти пісок через сито
  2. Заповнити стаканчик піском (руками)
  3. Діти обирають певний колір гуаші (обґрунтовують вибір), потім додають гуаш  і воду в стаканчики з піском
  4. Діти за допомогою палички розмішують кольоровий пісок (під медитативну музику)
  5. Стаканчики з піском ставлять на батарею щоб підсушити пісок
  6. Пофарбований пісок просівають в окремі ємності

1. Пісок, паперові серветки, рідке мило, фартухи

2. Одноразові стаканчики

3. Глечик з водою, гуаш

4. Дерев'яні палички

3.

Основний

Занурення в творчий процес, актуалізація почуттів і асоціацій

Інструкція вчителя: «Діти, сьогодні ви будете працювати в парах (попередньо дітей об’єднати в пари). Оберіть собі пляшечку і картинку з зображенням стихії: вода, вогонь, повітря і земля. Подивіться, який різнокольоровий пісок і кольорові солі є у нас. Понюхайте, доторкніться до них, розкажіть які вони. Уважно подивіться на картинку і подумайте, які солі і який кольоровий пісок ви будите використовувати при наповненні судини. Зараз, по черзі ви будите наповнювати піском і сіллю обрані судини за допомогою ложок »

Пляшки з кришками, картинки із зображенням стихій, одноразові ложки. В ході заняття звучить музика

4

Заключний

Рефлексія, повернення в ситуацію «тут і зараз»

Після того, як діти закінчили заповнювати посуд, вчитель пропонує поставити його на відповідні картинки «стихій». Діти діляться своїми враженнями і почуттями, які виникали у них під час  своєї роботи і при розгляданні чужих робіт.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку