Технологія: арт-терапія в поєднанні з пісочної терапією, синестезія
Техніки: заповнення скляної посудини різнобарвним піском і кольоровими солями.
Цілі: гармонізація емоційної сфери, розвиток уяви і творчості, навчання взаємодії з однолітками, накопичення нового кінестетичного і сенсорно-перцептивного досвідуКорекційно-розвивальне заняття для дітей молодшого шкільного віку «Пісочні судини»
Вчитель початкових класів: Мистецька Л.Л., Овруцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3
Тема: Заповнення скляної посудини
Технологія: арт-терапія в поєднанні з пісочної терапією, синестезія
Техніки: заповнення посудини різнобарвним піском і кольоровими солями.
Цілі: гармонізація емоційної сфери, розвиток уяви і творчості, навчання взаємодії з однолітками, накопичення нового кінестетичного і сенсорно-перцептивного досвіду.
Примітка: дане заняття може бути доповнено наступними самостійними варіантами роботи:
• Розпис скляної посудини акриловими фарбами
• Наповнення посудини різними предметами і матеріалами
• Використання елементів ароматерапії - виготовлення квіткового попурі.
№ п/п |
Основні етапи заняття |
Психолого-корекційні завдання |
Діяльність дітей і вчителя |
Матеріали і обладнання |
1. |
Попередній |
Введення дітей у підгрупову роботу, формування психологічно-комфортного клімату |
Розгляд ілюстрацій по темі «Стихії», дидактична гра «Асоціації» |
Картинки з зображенням природних стихій; символи, що позначають природні стихії. Ароматичні солі і пляшечки |
2. |
Організаційний |
Спільна робота з дорослим і однолітками в парах |
|
1. Пісок, паперові серветки, рідке мило, фартухи 2. Одноразові стаканчики 3. Глечик з водою, гуаш 4. Дерев'яні палички |
3. |
Основний |
Занурення в творчий процес, актуалізація почуттів і асоціацій |
Інструкція вчителя: «Діти, сьогодні ви будете працювати в парах (попередньо дітей об’єднати в пари). Оберіть собі пляшечку і картинку з зображенням стихії: вода, вогонь, повітря і земля. Подивіться, який різнокольоровий пісок і кольорові солі є у нас. Понюхайте, доторкніться до них, розкажіть які вони. Уважно подивіться на картинку і подумайте, які солі і який кольоровий пісок ви будите використовувати при наповненні судини. Зараз, по черзі ви будите наповнювати піском і сіллю обрані судини за допомогою ложок » |
Пляшки з кришками, картинки із зображенням стихій, одноразові ложки. В ході заняття звучить музика |
4 |
Заключний |
Рефлексія, повернення в ситуацію «тут і зараз» |
Після того, як діти закінчили заповнювати посуд, вчитель пропонує поставити його на відповідні картинки «стихій». Діти діляться своїми враженнями і почуттями, які виникали у них під час своєї роботи і при розгляданні чужих робіт. |
|