Індивідуальне корекційно-розвивальне заняття
з розвитку пізнавальної сфери
для дитини з ДЦП
Мета: розвиток тонкої моторики, уваги, па мяті, мислення, розширення уявлення про оточуючий світ.
Матеріал: дзвіночки на мотузочках, маркер, зображення цілі на папері, список продуктів, таблиця з геометричними фігурами, набір цифр та предметних картинок для здійснення комунікації, список продуктів, картки із зображенням послідовних дій.
Дитина дзвонить у дзвоники. Обирає піктограму, що відповідає її настрою на початку заняття.
Рахунок визначає початок і завершення процесу напруги, та перехід до наступного етапу – розслаблення.
Покласти долоньку –« сонечко» на стіл та розправити пальчики- «промінчики».
Провести маркером горизонтальну лінію на папері до зображеної цілі. 3 підходи. Визначаємо найкращий.
Дитині пропонується таблиця із геометричними фігурами. Необхідно відповісти на запитання за допомогою набору геометричних фігур.
Дод.питання:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дитині пропонується запам’ятати список продуктів, що необхідно купити у магазині.
Перед дитиною викладаються картки з різними групами продуктів, з яких потрібно вибрати продукти зі списку.
Перед дитиною викладаються групи карток, серед яких потрібно знайти предмети які круглі; деревяні; які можна розбити; ті, що мають колеса; якими можна гратися; бувають гарячими, холодними; мають колеса; ростуть на дереві; в’ють гнізда.
Дод.питання:
Визначити до якої групи належить слово і відповісти спеціальними діями, що обговорюються заздалегідь:
Набір слів: цукерка, полуниця, муха, слоник, качка, льодяник, собачка, мама, яблуко, кішка, орел, сова, торт, папуга, зайчик, печиво, груша, носоріг, шоколадка, літак, тато, сорока, вертоліт, жираф, голуб, корова.
Дитині пропонується викласти картинки послідовних дій, пов’язаних між собою в історію.
Дитина обирає піктограму, що відповідає її настрою наприкінці заняття. Дзвонить у дзвоники.