Корекційно-розвивальне заняття з розвитку пізнавальної сфери для дитини з ДЦП

Про матеріал
Індивідуальне корекційно-розвивальне заняття з розвитку пізнавальної сфери для дитини з ДЦП Мета: розвиток тонкої моторики, уваги, па мяті, мислення, розширення уявлення про оточуючий світ. матеріал може бути використано у роботі психолога, корекційного педагога
Перегляд файлу

Індивідуальне  корекційно-розвивальне заняття

з розвитку пізнавальної сфери

для дитини з ДЦП

 

Мета: розвиток тонкої моторики, уваги, па мяті, мислення, розширення уявлення про оточуючий світ.

 

Матеріал:  дзвіночки на мотузочках, маркер, зображення цілі на папері, список продуктів, таблиця з геометричними фігурами, набір цифр та предметних картинок для здійснення комунікації, список продуктів, картки із зображенням послідовних дій.

 

  1. Ритуал привітання «Дзвіночки».

Дитина дзвонить у дзвоники. Обирає піктограму, що відповідає її  настрою на початку заняття.

 

  1. Пальчикові ігри
    1.           «Давай привітаємось»
  • Твоя рука хоче погратись. Давай з нею пограємось. Рука піднялась вверх, вона напружена жорстка, сильна. От і утримуй її там та підсиль цей рух. Я буду рахувати до трьох. На рахунок  3 ти зробиш велике зусилля, щоб утримати в цьому положенні і підсилити рух. Тепер розслаб її та дай відпочити. Тепер вона мяка, розслаблена, важка.

Рахунок визначає початок і завершення процесу напруги, та перехід до наступного етапу – розслаблення.

  1.           «Сонечко»

Покласти долоньку –« сонечко» на стіл та розправити пальчики- «промінчики».

 

  1. Гра «Попади в ціль»

Провести маркером горизонтальну лінію на папері до зображеної цілі. 3 підходи. Визначаємо найкращий.

 

  1. Гра «Порахуй фігури»

Дитині пропонується таблиця із геометричними фігурами. Необхідно відповісти на запитання за допомогою набору геометричних фігур.

  • Скільки  кругів на малюнку?
  • Скільки червоних фігур?
  • Скільки великих квадратів?
  • Скільки трикутників?
  • Скільки маленьких кругів?
  • Скільки овалів?

Дод.питання:

  • Скільки ніг у собаки?
  • Скільки хвостів у півня?
  • Скільки рогів у корови?
  • Скільки ніг у берези?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Магазин»

Дитині пропонується запам’ятати список продуктів, що необхідно купити у магазині.

Перед дитиною викладаються картки з різними групами продуктів, з яких потрібно вибрати продукти зі списку.

 

  1. Гра «Знайди відповідь»

Перед дитиною викладаються групи карток, серед яких потрібно знайти предмети які круглі; деревяні; які можна розбити; ті, що мають колеса; якими можна гратися; бувають гарячими, холодними; мають колеса; ростуть на дереві; в’ють гнізда.

Дод.питання:

  • Чим ми їмо суп?
  • Що танцює на папері?
  • Яке дерево приносять у будинок?

 

  1. Гра «Розминка»

Визначити до якої групи належить слово і відповісти спеціальними діями, що обговорюються заздалегідь:

  • Слова солодкі, смачні – робимо губами «ам»;
  • Слова, що ходять по землі – буцаєм ніжками;
  • Слова з крилами – махаєм ручками.

 

Набір слів: цукерка, полуниця, муха, слоник, качка, льодяник, собачка, мама, яблуко, кішка, орел, сова, торт, папуга, зайчик, печиво, груша, носоріг, шоколадка, літак, тато, сорока, вертоліт, жираф, голуб, корова.

 

  1. Вправа «Послідовність подій»

Дитині пропонується викласти картинки послідовних дій, пов’язаних між собою в історію.

 

  1. Ритуал прощання «Дзвіночки»

Дитина обирає піктограму, що відповідає її настрою наприкінці заняття. Дзвонить у дзвоники.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
1517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку