Коротке пояснення письмового додавання двоцифрових чисел.

Про матеріал
Дана розробка уроку выдповідає чинній програмі для 3 класу. Використано сучасні педагогічні технології, новітні форми навчання, кожний етап спрямований на реалізацію мети та завдань уроку. Усі етапи викладення матеріалу взаємопов’язані. Урок спрямовано на активну пізнавальну діяльність учнів, створення проблемної ситуації та спонукання учнів до її розв’язання, до пошукової роботи.
Перегляд файлу

Тема. Коротке пояснення письмового додавання двоцифрових чисел.

Мета: ознайомити  з коротким поясненням  письмового  додаванням двоцифрових чисел, удосконалювати обчислювальні навички; закріплювання знання усної і письмової нумерації в межах 1000, вчити творчо працювати над задачею; розвивати мислення; виховувати уважність.

                                      ХІД УРОКУ 
I. Організаційна частина 
Ось і дзвоник пролунав, 
Для навчання час настав. 
Дітки, сядьте всі зручненько, 
Руки покладіть гарненько, 
Бо урок у нас незвичний - 
Чарівний, математичний! 

-    Ви веселі, бадьорі і будемо працювати старанно, гарно, на радість усім.

-    Поверніться, будь ласка, один до одного і подаруйте один одному посмішку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

      Оголошення теми і завдань уроку.

-    Для досягнення своєї мрії кожній людині потрібні знання; в народі кажуть недарма: ЦАРИЦЯ ВСІХ НАУК МАТЕМАТИКА!

-    Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Наш девіз:

«Якщо хочете багато знати, треба більше працювати».

Видумуй! Пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним й уважним будь

І про кмітливість не забудь! 

 

 

 

 

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання. Самоперевірка .

         

ІV. Актуалізація опорних знань

  • Індивідуальна робота  на флеш-картках

 

  • Усний рахунок  за слайдами

1.Усна нумерація в межах 1000.

  • Назвати числа.
  • Скільки у числі одиниць, десятків, сотень?
  • Сусіди чисел.
  • Найбільше і найменше число.
  • Назвати у порядку зростання.
  • Розрядні доданки чисел.

2. Перетворення величин.

 

3. Підбери дію.

4. Відшукай периметр.

 

 

 

 

 

 

 

  • Каліграфічна хвилинка

2   5   7

Утвори трицифрові числа.

  • Математичний диктант

Кролик з мамою (не сам)

З'їли моркви 800 грамів.

Кролик схрумав 200 грамів.

Скільки залишилось мамі?

(800 – 200 = 600)

Пройшов 100 метрів Вінні-Пух,

Постояв, перевівши дух.

А потім ще 130 ішов він до крамниці.

LANDS011Втомився дуже, ледь не впав!

Яку ж він відстань подолав?

(100 + 130 = 230)

 

 

 

508 беріз в гаї, 209 - то дуби.
Скільки ж їх тут  всіх?

               (508 + 209 = 717)

Граби, вільхи й ясени ростуть в цьому гаї.
Грабів - 300, 200 - вільх,

Ясенів - вгадай-но!

Бо дерев у цьому гаї — 1000

 — лісник це знає.

(1000 – 300 – 200 = 500)

Є 500 машин у Льоні:

Білі, сині і червоні.

Синіх і червоних – 370,

Скільки біленьких  авто?

Відповість на це нам хто?

(500-370 = 130)

BELLFL1

Намалювала Риточка

504 квіточки.

304 разом жовтих і червоних.

А для вас завдання, діти:

Полічіть синенькі  квіти.

(504 -304= 200)

 

 

  • Вправа «Кубик Блума»

 Повторення теорії .

Назви компоненти дії додавання.

Чому   важливо знати знати математику. 

Подумай, що буде якщо ми не вмітимемо рахувати.

Поділись, як зручніше виконувати додавання.

Поясни , як виконати письмове додавання.

Запропонуй  короткий варіант  пояснення .

   V.   Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми познайомимося із коротким поясненням письмового додавання двоцифрових чисел, вдосконалюватимемо обчислювальні навички, закріпимо  знання усної і письмової нумерації в межах 1000, будемо  творчо працювати над задачею.

VІ. Пояснення нового матеріалу.

  

 

 

 

 

VІІ. Закріплення  вивченого матеріалу.

 

  1. Пояснення за № 599
  2. Приклади № 600.

25        67        44        59      36

72        23        37        29      36

97        90        81        88      72

 

 

 

  1. Задача № 602  (усно)

Прочитала - ? ст.

                                             640 ст.

Прочитати – 340 ст.

 

640-340=300 (ст.)

Відповідь: 300 сторінок прочитала.

 Обернена задача

  Прочитала - 300 ст.

                                             ? ст.

Прочитати – 340 ст.

 

Прочитала - 300 ст.

                                             640 ст.

Прочитати – ? ст.

  1.   Задача  № 601

1 група

Задача 2

І дн. – 600 кг цукру

                                                            ?

ІІ дн. - ?, на 240 кг менше

 

600 -240 = 360 (кг) – ІІ дня.

600 + 360 = 960 (кг) – всього.

Обернена  задача.

 

І дн. – 600 кг цукру

                                                          960 кг        На ? кг  м.

ІІ дн. - ?

 

960-600=360(кг)- ІІ дня.

600 – 360=240(кг)- менше.

 

 

 

  1. Задача № 603.

6+6+3+3=18 (см) – периметр  прямокутника.

18: 3= 6 (см)- сторона трикутника.

  1. Рівняння

Х – 340=700              345- Х= 145

Х=360                        Х=200

  1.  Робота з перфокартками.
  2. Логічні завдання за слайдами.

VІІІ. Пісумок уроку

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 березня 2019
Переглядів
1380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку