КПР 5 клас НУШ. Текст. Речення. Слово (повторення). Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах

Про матеріал
Підсумоква комплексна робота для учнів 5 класу. Тема "Текст. Речення. Слово (повторення). Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах". Задіяно усі групи результатів: усна взаємодія, працює з текстом, письмово взаємодіє, досліджує мовлення.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Текст. Речення. Слово (повторення). Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах

 

Частина 1: Усна взаємодія 

Завдання: Робота в парах. Кожен учень отримує картку з коротким текстом (3-4 речення) про улюблену пору року. Учні по черзі читають свої тексти один одному, а потім обговорюють наступні питання:

 

1. Яка пора року описана у тексті партнера?

2. Які ключові слова допомогли визначити пору року?

3. Чи погоджуєтеся ви з описом? Чому?

 

Для тих, хто працює асинхронно: Оберіть один з текстів та дайте відповідь на питання. 

Текст 1 (Весна): Природа прокидається від зимового сну. Повітря наповнюється ароматом перших квітів, а дерева вкриваються ніжним зеленим листям. Птахи повертаються з теплих країв і наповнюють парки своїм веселим щебетанням.

Текст 2 (Літо): Сонце щедро дарує своє тепло землі. Дні стають довгими, а ночі - короткими і теплими. У садах достигають соковиті ягоди та фрукти, а на полях колоситься золота пшениця. Це час відпочинку, пригод і нових вражень.

Текст 3 (Осінь): Дерева одягаються в яскраві жовті та червоні шати. Прохолодний вітер грайливо кружляє опале листя в повітрі. У садах збирають багатий врожай яблук і груш, а на полях - гарбузи та інші овочі. Це пора, коли природа готується до зимового відпочинку.

Текст 4 (Зима): Земля вкривається білим сніговим килимом. Морозні візерунки прикрашають вікна, а бурульки звисають з дахів будинків. Діти радісно граються у сніжки та ліплять сніговиків. Це час чарівних свят і затишних вечорів біля каміна.

 

Оцінювання: Вчитель спостерігає за взаємодією учнів, оцінюючи їхню здатність слухати, ставити запитання та відповідати на них, аргументувати свою думку.

 

Частина 2: Робота з текстом 

Текст для аналізу:

Осінь – чарівна пора року. Дерева одягаються в яскраві жовті та червоні шати. Листя тихо кружляє в повітрі і встеляє землю різнобарвним килимом. Птахи готуються до далекої подорожі у теплі краї. А в садах достигають соковиті яблука та груші.

 

Завдання:

1. Визначте тему та основну думку тексту.

2. Підкресліть головні члени речення у другому реченні.

3. Знайдіть у тексті синоніми до слова "красива" (щодо осені).

 

Частина 3: Письмова взаємодія 

Завдання: Напишіть коротке повідомлення (3-4 речення) своєму другові про те, як ви провели вихідні. Використайте щонайменше:

- 2 прикметники

- 1 синонім

- 1 антонім

 

Частина 4: Дослідження мовлення 

Завдання:

1. Прочитайте наступні пари слів. Визначте, які з них є синонімами, а які – антонімами:

   а) веселий - радісний

   б) високий - низький

   в) швидко - повільно

   г) говорити - казати

 

2. Доберіть антоніми до наступних слів:

   а) день - _________

   б) гарячий - _________

   в) початок - _________

 

3. Розподіліть подані слова за частинами мови (іменник, прикметник, дієслово):

   Сонце, яскравий, світити, небо, блакитний, пливти, хмара, білий, летіти

 

Кожна частина контрольної роботи оцінюється окремо за шкалою від 0 до 3 балів:

  1. Усна взаємодія: 0-3 бали
  2. Робота з текстом: 0-3 бали
  3. Письмова взаємодія: 0-3 бали
  4. Дослідження мовлення: 0-3 бали

Загальна оцінка: від 0 до 12 балів

Критерії оцінювання для кожної частини:

0 балів - учень не впорався із завданням або виконав його неправильно. 1 бал - учень частково впорався із завданням, допустив значні помилки. 2 бали - учень добре впорався із завданням, але допустив деякі незначні помилки. 3 бали - учень відмінно впорався із завданням, виконав його повністю і правильно.

Загальна оцінка формується шляхом додавання балів за всі чотири частини:

1-3 бали: початковий рівень 4-6 балів: середній рівень 7-9 балів: достатній рівень 10-12 балів: високий рівень

Інтерпретація оцінок:

1-3 бали: учень потребує значної допомоги у засвоєнні матеріалу. 4-6 балів: учень засвоїв основний матеріал, але потребує додаткової практики. 7-9 балів: учень добре засвоїв матеріал, але може покращити деякі аспекти. 10-12 балів: учень відмінно засвоїв матеріал і може застосовувати свої знання на практиці.

 

docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку