Календарно-тематичне планування уроків української мови у 5 класі на ІІ семестр (НУШ)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене відповідно до чинної програми та методичних рекомендацій МОН (поточні та підсумкові роботи розподілені відповідно до оцінювання груп резулльтатів).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

навчального  матеріалу з  української мови

в 5 класі на  ІІ семестр 2024/2025 н.р.

Складене за програмою МОН:

Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

До підручника:

Українська мова : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Заболотний, Віктор Заболотний. — Київ : Генеза, 2022. — 240 с. :

ІІ семестр

№ з/п

Зміст навчального матеріалу за програмою

Дата

Примітки

65

Тема №5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів

Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).

 

 

66

Ненаголошені голосні в коренях слів (тренувальні вправи). Орфограма, орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник.

 

 

67

Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків.

 

 

68

Уподібнення приголосних звуків (тренувальні вправи). Написання слів із сумнівними приголосними.

 

 

69

Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі), без-.

 

 

70

Спрощення в групах приголосних.

 

 

71

Спрощення в групах приголосних (тренувальні вправи).

 

 

72

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично).

 

 

73

РМ 18 Особливості складання есе. Письмове есе на одну з тем: «Краса й милозвучність української мови», «Транспорт майбутнього», «Вода в природі»).

 

 

74

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично).

 

 

75

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків .Тренувальні вправи.

 

 

76

Основні випадки чергування [у] - [в], [і] - [й] (правила милозвучності).

 

 

77

Уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

 

 

78

Комплексна підсумкова робота «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів»

 

 

 

ПО Група результатів ПВ

 

 

79

Тема№6.Фонетика. Графіка.Орфоепія.Орфографія.Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення).

 

 

80

Уживання м’якого знака (тренувальні вправи).

 

 

81

Сполучення букв йо, ьо.

 

 

82

РМ19 Будова елементарного роздуму Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом) .

 

 

83

Апостроф (повторення і поглиблення).

 

 

84

Вживання апострофа (тренувальні вправи)

 

 

85

РМ 20Написання твору-роздуму на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом)

 

 

86

Аналіз письмового твору-роздуму.Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних.

 

 

87

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних (тренувальні вправи).

 

 

88

РМ21 АУДІЮВАННЯ

 

 

89

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних .

 

 

90

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних (тренувальні вправи).

 

 

91

Узагальнення вивченого з теми

 

 

92

Комплексна підсумкова робота «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв» (тестові та практичні завдання).

 

 

 

ПО Група результатів УВ

 

 

 

 

93

Тема №7. Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення                                                               Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.                                                                

 

 

94

Головне й залежне слово в словосполученні.

 

 

95

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

 

 

96

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).

 

 

97

Граматична основа речення (тренувальні вправи).

 

 

98

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).

 

 

99

РМ22  Письмовий твір-роздум у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

 

 

100

Аналіз письмового твору-роздумуДругорядні члени речення. Додаток.

 

 

101

Означення як другорядний член речення.

 

 

102

Додаток, означення (тренувальні вправи).

 

 

103

Обставина як другорядний член речення.

 

 

104

Обставина (тренувальні вправи).

 

 

105

Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

 

 

106

Синтаксичний розбір простого речення.

 

 

107

Комплексна підсумкова робота  «Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення» (тестові та практичні завдання).

 

 

 

ПО Група резутатів ПТ

 

 

 

 

 

108

Тема №8. Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог

Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками).

 

 

109

Речення з однорідними членами.Кома між однорідними членами речення.

 

 

110

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

 

 

111

Двокрапка перед ОЧР після узагальнювального слова.

 

 

112

Тире перед узагальнювальним словом.

 

 

113-114

РМ23-24 Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму,що містить однорідні члени члени речення

 

 

115

Звертання. Непоширені і поширені звертання.

 

 

116

Розділові знаки для виділення звертань (повторення)

 

 

117

РМ25 ЧИТАННЯ МОВЧКИ

 

 

118

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.

 

 

119

Вставні слова та сполучення слів (тренувальні вправи).

 

 

120

РМ26Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

 

 

121

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

 

 

122

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком (тренувальні вправи).

 

 

123

Кома між частинами складного речення.

 

 

124-125

РМ27-28 Письмо.Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

 

 

126

Аналіз письмового переказу.Складні речення, розділові знаки у них (тренувальні вправи).

 

 

127

  Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови

 

 

128

Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови.

 

 

129

Пряма мова (тренувальні вправи).

 

 

130

Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу.

 

 

131

Узагальнення вивченого з теми «Відомості із синтаксису та пунктуації»

 

 

132

Контрольний диктант

 

 

133

Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі                                           

Лексикологія.

 

 

134

Будова слова й орфографія.

 

 

135

Фонетика й графіка. Орфоепія.

 

 

136

Орфографія.

 

 

137

Синтаксис і пунктуація.

 

 

138

Комплексна підсумкова робота «Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів

 

 

139

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

140

Підсумковий урок за ІІ семестр.

 

 

 

ПО Група результатів ДМ

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку