Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу з української мови
в 5 класі на ІІ семестр 2024/2025 н.р.
Складене за програмою МОН:
Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
До підручника:
Українська мова : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Заболотний, Віктор Заболотний. — Київ : Генеза, 2022. — 240 с. :
ІІ семестр
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу за програмою |
Дата |
Примітки |
65 |
Тема №5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення). |
|
|
66 |
Ненаголошені голосні в коренях слів (тренувальні вправи). Орфограма, орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник. |
|
|
67 |
Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. |
|
|
68 |
Уподібнення приголосних звуків (тренувальні вправи). Написання слів із сумнівними приголосними. |
|
|
69 |
Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі), без-. |
|
|
70 |
Спрощення в групах приголосних. |
|
|
71 |
Спрощення в групах приголосних (тренувальні вправи). |
|
|
72 |
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). |
|
|
73 |
РМ 18 Особливості складання есе. Письмове есе на одну з тем: «Краса й милозвучність української мови», «Транспорт майбутнього», «Вода в природі»). |
|
|
74 |
Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично). |
|
|
75 |
Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків .Тренувальні вправи. |
|
|
76 |
Основні випадки чергування [у] - [в], [і] - [й] (правила милозвучності). |
|
|
77 |
Уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності). |
|
|
78 |
Комплексна підсумкова робота «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів» |
|
|
|
ПО Група результатів ПВ |
|
|
79 |
Тема№6.Фонетика. Графіка.Орфоепія.Орфографія.Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення). |
|
|
80 |
Уживання м’якого знака (тренувальні вправи). |
|
|
81 |
Сполучення букв йо, ьо. |
|
|
82 |
РМ19 Будова елементарного роздуму Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом) . |
|
|
83 |
Апостроф (повторення і поглиблення). |
|
|
84 |
Вживання апострофа (тренувальні вправи) |
|
|
85 |
РМ 20Написання твору-роздуму на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом) |
|
|
86 |
Аналіз письмового твору-роздуму.Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних. |
|
|
87 |
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних (тренувальні вправи). |
|
|
88 |
РМ21 АУДІЮВАННЯ |
|
|
89 |
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних . |
|
|
90 |
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних (тренувальні вправи). |
|
|
91 |
Узагальнення вивченого з теми |
|
|
92 |
Комплексна підсумкова робота «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв» (тестові та практичні завдання). |
|
|
|
ПО Група результатів УВ |
|
|
93 |
Тема №7. Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. |
|
|
94 |
Головне й залежне слово в словосполученні. |
|
|
95 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). |
|
|
96 |
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). |
|
|
97 |
Граматична основа речення (тренувальні вправи). |
|
|
98 |
Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). |
|
|
99 |
РМ22 Письмовий твір-роздум у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»). |
|
|
100 |
Аналіз письмового твору-роздумуДругорядні члени речення. Додаток. |
|
|
101 |
Означення як другорядний член речення. |
|
|
102 |
Додаток, означення (тренувальні вправи). |
|
|
103 |
Обставина як другорядний член речення. |
|
|
104 |
Обставина (тренувальні вправи). |
|
|
105 |
Другорядні члени речення. Тренувальні вправи |
|
|
106 |
Синтаксичний розбір простого речення. |
|
|
107 |
Комплексна підсумкова робота «Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення» (тестові та практичні завдання). |
|
|
|
ПО Група резутатів ПТ |
|
|
108 |
Тема №8. Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). |
|
|
109 |
Речення з однорідними членами.Кома між однорідними членами речення. |
|
|
110 |
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. |
|
|
111 |
Двокрапка перед ОЧР після узагальнювального слова. |
|
|
112 |
Тире перед узагальнювальним словом. |
|
|
113-114 |
РМ23-24 Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму,що містить однорідні члени члени речення |
|
|
115 |
Звертання. Непоширені і поширені звертання. |
|
|
116 |
Розділові знаки для виділення звертань (повторення) |
|
|
117 |
РМ25 ЧИТАННЯ МОВЧКИ |
|
|
118 |
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. |
|
|
119 |
Вставні слова та сполучення слів (тренувальні вправи). |
|
|
120 |
РМ26Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів. |
|
|
121 |
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
|
122 |
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком (тренувальні вправи). |
|
|
123 |
Кома між частинами складного речення. |
|
|
124-125 |
РМ27-28 Письмо.Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
|
|
126 |
Аналіз письмового переказу.Складні речення, розділові знаки у них (тренувальні вправи). |
|
|
127 |
Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови |
|
|
128 |
Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови. |
|
|
129 |
Пряма мова (тренувальні вправи). |
|
|
130 |
Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу. |
|
|
131 |
Узагальнення вивченого з теми «Відомості із синтаксису та пунктуації» |
|
|
132 |
Контрольний диктант |
|
|
133 |
Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі Лексикологія. |
|
|
134 |
Будова слова й орфографія. |
|
|
135 |
Фонетика й графіка. Орфоепія. |
|
|
136 |
Орфографія. |
|
|
137 |
Синтаксис і пунктуація. |
|
|
138 |
Комплексна підсумкова робота «Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів |
|
|
139 |
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
140 |
Підсумковий урок за ІІ семестр. |
|
|
|
ПО Група результатів ДМ |
|
|
|