Календарне планування до підручника Тетяни Будної на ІІ семестр. Кількість годин на семестр - 57. Зі змістовими лініями
ІІ СЕМЕСТР
2021-2022 н.р
№ |
Дата |
Тема |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||
Тема 6. Our wonderful world |
|||||||||
49. |
|
Планета Земля |
Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, бережне ставлення до свого здоров’я. Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування
|
ocean, continent, mountain, country, sea, stream, hill |
That’s not a… It’s a… |
Впр.1,2 с.56
|
Впр. 2 с. 56 |
Впр. 3 с 56 |
Впр.3 с.56 |
50. |
|
Гори і водойми |
wide, deep, high, low |
long — longer high — higher large — larger wide — wider big — bigger hot — hotter dry — drier windy — windier |
Впр.1,3 с.57 |
Впр.2 с.57 |
Впр. 4 с. 57 |
|
|
51. |
|
Океани |
Pacific Ocean Atlantic Ocean Indian Ocean Arctic Ocean |
How big is it? How warm is it? How deep is it? |
Впр.1 с.58 |
Впр. 2, 4 с. 58 |
Впр. 1, 4 с. 58 |
Впр.2, 3 с. 58 |
|
52. |
|
Книга рекордів |
mountains, waterfalls, rivers |
long longer the longest |
Впр. 3, 4 с. 59 |
Впр.2, 4-5 с.59 |
Впр.5 с.59 |
Впр.2, с.59 |
|
53. |
|
Збережи планету! |
recycle, pick up litter, pollute water, save the planet, keep clean |
|
Впр 1,3 с 60 |
Впр.1,3 с.60 |
|
Впр 3 с 60 |
|
54. |
|
У джунглях |
jungle coconut, thick, orangutan, tall, ranger,
|
|
Впр. 1, 3 с. 61 |
|
Впр. 3 с. 61 |
Впр.3, с.61 |
|
55 |
|
Подорож Австралією |
travel sail climb island |
We are climbing. He is taking photos. |
|
|
|
|
|
56 |
|
Подорожуємо Україною
|
the Dnieper River the Snake Island Hoverla the Carpathian Mountains
|
What’s the biggest city in Ukraine? What’s the longest river in Ukraine?
|
|
|
С. 63 |
|
|
57 |
|
Наша планета Let’s play |
лексика з теми |
The fastest animal… |
|
|
Riddles с. 64 |
|
|
58 |
|
Наш чудовий світ! Let’s sing! Project work. |
|
створення проєкту |
Впр. 1 с. 65 |
|
Впр.2 с.65 |
|
|
59 |
|
Діагностична робота №6 |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Shops and shopping |
|||||||||
60 |
|
У магазині |
Підприємливість і фінансова грамотність: розуміти необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку. Здоров’я і безпека: розуміти необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.
|
Повторення вивченої раніше лексики за темою. |
Can I help you? I would like to… How much are… |
Впр. 2 с. 66 |
Впр.2-3 с. 66 |
Впр.1 с.66 |
Впр. 3 с. 66 |
61 |
|
Види магазинів |
bookshop, grocery, mall, market, pet shop, pharmacy |
I want a… Let’s go to… Where can we buy..? |
Впр. 1 с. 67 |
Впр.2, 4 с.67 |
Впр.4,3 с.67 |
Впр. 2-3 с. 67 |
|
62 |
|
У супермаркеті |
customer, pack, shop assistant, trolley, shopping bag |
Comparatives and superlatives famous-more famous- the most famous…
|
Впр. 1 с. 68 |
Впр.2 с.68 |
Впр.5 с.68 |
Впр. 4 с. 68 |
|
63 |
|
Упаковкуємо продукти |
a packet of biscuits, a bottle of lemonade, a bag of rice, a box of chocolates, a carton of juice |
Some and any There is some.. There are some There aren’t some… |
Впр.1 c 69 |
Впр. 4 c. 69 |
Впр.4 c. 69 |
|
|
64 |
|
Гроші |
banknote, coin, dollar, euro, hryvnia, pound |
How many… How much… |
Впр.1 с.70 |
Впр 3 c 70 |
Впр 3 c. 70 |
|
|
65 |
|
Покупки |
fish, backpack bag, fish, meat thanks, claps, box |
Do you buy…? How much is it? Have you got any … in your trolley? |
Впр. 1 с. 71 |
Впр 2 , 3 с. 71 |
Впр. 4 с. 71 |
Впр. 2, 3 с. 71 |
|
66 |
|
Покупки |
|
Do you like shopping? Where do you like to shop? What things do you like to buy? |
Впр 1 с 72 |
Впр1, 2 с. 72 |
Впр 3 с. 72 |
|
|
67 |
|
Список покупок |
|
|
|
|
|
Бесіда про покупки |
|
68 |
|
Магазини і покупки . Let’s play. |
Гра-основний елемент у вивченні лексики з теми «Покупки» |
|
|
|
Гра с. 74 |
|
Словниковий диктант |
69 |
|
Магазини і покупки Let’s sing! Project work. |
|
|
|
Впр 1 с 75 |
|
Впр 2 с 75 |
|
70 |
|
Діагностична робота №7 |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 8. Free time |
|||||||||
71 |
|
У зоопарку |
Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими. Враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку.
Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту.
|
weekend, lemur, feeding time |
Was...? Were..?
|
Впр.1, 2 с. 76 |
Впр. 2 с. 76 |
Впр.3 с. 76 |
|
72 |
|
Фестиваль у Львові |
street, parade, concert, fireworks, festival |
There was… There were…
|
|
Впр 1, 2 с. 77 |
Впр 2 с. 77 |
Впр.5 с. 77 |
|
73 |
|
Історичний музей |
the Natural History Museum, model of a dinosaur, guide, escalator
|
Past Simple. Regular verbs
|
Впр.1, 2 с.78 |
Впр 2 с. 78 |
|
Впр 5 c. 78 |
|
74 |
|
Похід до розважального центру |
go — went drive — drove have — had |
Past Simple. Irregular verbs
|
Впр.1,2 c. 79 |
Впр.2, c. 79 |
Впр.4 c. 79 |
|
|
75 |
|
Вечірка |
outside party, inside party, weather, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
sing — sang wear — wore give — gave get — got eat — ate drink — drank
|
Впр. 1,3 с. 80 |
Впр.2 с. 80 |
Впр.4 с. 80 |
|
|
76 |
|
Країни та їх традиції |
eat noodles, make a wish, pull on the ears, blow out the candle |
make — made find — found blow — blew
|
Впр.1, 3 с 81 |
Впр.2, 3 с 81 |
Впр.4, 5 с 81 |
|
|
77 |
|
Подорож до Києва |
|
Where did they go? When did they… How many places… Why did they
|
|
Впр.1,2 с. 82 |
Впр.3 с. 82 |
|
|
78 |
|
Подорож |
|
|
|
|
Speaking с.83 |
|
|
79 |
|
Давай пограємо! |
|
|
|
|
|
|
|
80 |
|
Вільний час. Let’s sing! Project work. |
|
|
Впр 1 с. 85 |
|
Впр 2 с. 85 |
|
|
81 |
|
Діагностична робота №8 |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 9. Happy Hours |
|||||||||
82 |
|
Улюблені книги |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку. Здоров’я і безпека: розуміти базові правила безпечної поведінки. Підприємливість і фінансова грамотність: розуміти необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.
|
|
I’m bored. Me too. What book is it from? Let’s…
|
Впр.1, 3 с. 86
|
Впр.3 с. 86
|
Впр.2 с. 86 |
|
83 |
|
Мій улюблений мультфільм |
Space Police, die out, lantern, ring, belt, сhief |
|
|
Впр.1 с. 87 |
Впр 1-3 с. 87 |
Впр 4 с. 87 |
|
84 |
|
День Матері, День Батька |
|
|
Впр.1, 3 с. 88 |
Впр.2,3 с 88 |
Впр.2 с. 88 |
|
|
85 |
|
Великдень |
Easter egg, hunt, paint eggs, find — found hide — hid |
Do you like Easter? Do you play Easter egg hunt with your friends?
|
Впр.1, 2 с. 89 |
Впр 2 с 89 |
Впр. 3 с. 89 |
|
|
86 |
|
Великдень |
in front of under next to inside behind Hop like a bunny. Paint an egg. Hide eggs. Run like a chick. Spin like an egg. |
How many eggs did you find? Where did you find them?
|
Впр.1 с. 90 |
|
Впр 2-4 с. 90 |
|
|
87 |
|
Великодній кошик |
Easter basket, Easter eggs, Easter bread, onion peels, beetroot, wax |
Do you like Easter? Сan you make Easter baskets? Did you dye or paint eggs last Easter? |
Впр.1 с. 91 |
Впр.1-2 с. 91 |
Впр.3-4 с. 91 |
Впр.2 с. 91 |
|
88 |
|
Лист Великодньому кролику |
|
|
|
|
|
|
|
89 |
|
Великодня листівка |
|
|
Впр.1 с. 93 |
|
Впр.2 с. 93 |
|
|
90 |
|
Діагностична робота №9 |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 10. Travelling |
|||||||||
91 |
|
Давай подорожувати |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого виду подорожі, обирати оптимальний вид транспорту. Здоров’я і безпека: обирати безпечний шлях пересування. Підприємливість і фінансова грамотність: розуміти необхідність планування подорожей у межах бюджету.
|
south, west, north, east, by bus, by car |
|
Впр. 1, 2 с. 94 |
Впр. 2 с. 94 |
Впр 3 с. 94 |
|
92 |
|
Плануємо подорож |
|
Be going to
|
Впр. 1 с. 95 |
Впр. 3 с. 95 |
|
|
|
93 |
|
Де я живу? |
city, town, church, farmhouse, field |
|
Впр 1,2 с. 96 |
Впр 2 с. 96 |
Впр 3 с. 96 |
Впр 3 с. 96 |
|
94 |
|
Об’єднане Королівство |
London, England Cardiff, Wales Edinburgh, Scotland Belfast, Northern Ireland |
|
Впр 1, 2 с. 97 |
Впр. 2 с. 97 |
Впр. 3 с. 97 |
|
|
95 |
|
Похід у кафе |
Chocolate Cafе / hot chocolate, cakes Puzata Khata Cafå / potatoes, borsch, varenyky Mr Grill Cafе / hotdogs, burgers |
|
Впр. 1 с. 98 |
Впр. 1-2 с. 98 |
Впр. 2-3 с. 98 |
|
|
96 |
|
Символи країн |
red rose, shamrock, daffodil, thistle, sunflower, field flowers, snowball tree
|
What is the symbol of…
|
Впр 1-3 с. 99 |
|
Впр. 4 с. 99 |
Впр. 2, 3 с. 99 |
|
97 |
|
Лист другу |
|
|
Впр 2 с. 100 |
Впр 1, 3 с 100 |
Впр 2 с. 100 |
Впр 1, 3 с. 100 |
|
98 |
|
Відгук про кафе |
|
|
|
Впр. 1 с. 103 |
Speaking с. 101 |
Впр. 2 с. 103 |
|
99 |
|
Пограємося? |
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
Подорож моєї мрії |
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
|
С. 106 |
|
|
102 |
|
Діагностична робота. Читання |
|
|
|
С. 107 |
|
|
|
103 |
|
Діагностична робота. Письмо |
|
|
|
|
|
|
С. 104-105 |
104 |
|
Діагностична робота. Говоріння |
|
|
|
|
|
С.108 |
|
105 |
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|