Дата: 09.02 – 21.02
Конспект заняття хореографічного гуртка «Newdance»
Тема заняття: Port de bras 1, 2.
Мета заняття: навчити виконувати Port de bras, виробити стійкість виконання вправи на середині залу, вчити запам’ятовувати і дотримуватись послідовності танцювальних елементів, формувати вміння користуватись хореографічними термінами.
Розвивати навички пластичності, виразності, граційності, музично – ритмічне почуття, фізичні властивості організму.
Виховувати художньо-естетичний смак, емоційне вираження, інтерес до класичної музики та танцю, почуття відповідальності та працьовитості.
Завдання заняття: навчити виконувати Port de bras.
Методи:
Тип заняття: вивчення нових знань.
Форма заняття: групове.
Обладнання: ТЗН, балетки, станок, килим.
Очікуваний результат: правильно, чітко виконувати вправу Port de bras. .
Хід заняття
І. Вступна частина
Port de bras лежить в основі великої науки рук в класичному танці. Руки, ноги і корпус виховуються окремо особливими вправами; розвивається мускулатура ніг, манера тримати корпус, але тільки правильне знаходження свого місця для рук завершує мистецьке обличчя танцівниці і дає повну гармонію танцю, голова остаточно приводить до ладу його, дає красу всьому малюнку. Поворот голови, напрям погляду грають вирішальну роль в образі кожного руху.
Port de bras - це найбільш важка частина танцю, яка вимагає великої роботи і турботи. Уміння управляти руками відразу виявляє хорошу школу. Особливо важко доводиться тим, кому природа не дала красивих рук; їм потрібно особливо стежити за руками - обдумано керуючи ними, можна домогтися краси рухів. Доводилося займатися з ученицями, які мають від природи прекрасним рукам, але незнання port de bras не давало їм свободи рухів, і тільки коли вони його засвоювали, вони починали справлятися з руками.
Потрібно, щоб руки з підготовчого положення були закруглені так, щоб точка ліктів була невидима, інакше лікті утворюють кути, які руки не повинні мати. Кисть руки повинна бути на рівні згину руки в лікті, її слід підтримувати і не дуже згинати, - інакше лінія буде зламана. Зараз спостерігається надмірне витягування кистей рук, яке дає напружену жорстку лінію. Лікті потрібно підтримувати, а пальці тримати з'єднаними в зазначеній угрупованню. Не слід допускати відтягування великого пальця. Плечі тримати опущеними і нерухомими. Потрібно, щоб позиції рук і port de bras здавалися невимушеними. Кожен рух рук (пози) має відбуватися через I позицію.
Так, чудово, дуже добре впорались з цим завданням.
I port de bras
II port de bras
II. Основна частина
III. Заключна частина
Що вам найбільше подобалося на нашому занятті?
- Ви дуже активно працювали сьогодні на занятті, показали хороші знання з класичного танцю. Наше заняття підійшло до кінця. Дякую всім за роботу.