"План - конспект на відкритого заняття"

Про матеріал
Port de bras 1, 2. Навчити виконувати Port de bras, виробити стійкість виконання вправи на середині залу, вчити запам’ятовувати і дотримуватись послідовності танцювальних елементів, формувати вміння користуватись хореографічними термінами.
Перегляд файлу

 Дата: 09.02 – 21.02

Конспект заняття хореографічного гуртка «Newdance» 

Тема заняття: Port de bras 1, 2.

Мета заняття: навчити виконувати Port de bras, виробити стійкість виконання вправи на середині залу, вчити запам’ятовувати і дотримуватись послідовності танцювальних елементів, формувати вміння користуватись  хореографічними термінами.

Розвивати навички пластичності, виразності, граційності, музично – ритмічне почуття, фізичні властивості організму.

Виховувати художньо-естетичний смак, емоційне вираження, інтерес до класичної музики та танцю, почуття відповідальності та працьовитості.      

Завдання заняття: навчити виконувати Port de bras.

Методи:

  • Пояснення
  • Тренувальні вправи
  • Відтворювальні вправи, самостійна робота
  • Метод «Хто краще»

Тип заняття: вивчення нових знань.

Форма заняття: групове.

Обладнання: ТЗН, балетки, станок, килим.

Очікуваний результат: правильно, чітко виконувати вправу Port de bras. . 

 

Хід заняття

І. Вступна частина

  • Організаційний момент.
  • Актуалізація.

Port de bras лежить в основі великої науки рук в класичному танці. Руки, ноги і корпус виховуються окремо особливими вправами; розвивається мускулатура ніг, манера тримати корпус, але тільки правильне знаходження свого місця для рук завершує мистецьке обличчя танцівниці і дає повну гармонію танцю, голова остаточно приводить до ладу його, дає красу всьому малюнку. Поворот голови, напрям погляду грають вирішальну роль в образі кожного руху.

Port de bras - це найбільш важка частина танцю, яка вимагає великої роботи і турботи. Уміння управляти руками відразу виявляє хорошу школу. Особливо важко доводиться тим, кому природа не дала красивих рук; їм потрібно особливо стежити за руками - обдумано керуючи ними, можна домогтися краси рухів. Доводилося займатися з ученицями, які мають від природи прекрасним рукам, але незнання port de bras не давало їм свободи рухів, і тільки коли вони його засвоювали, вони починали справлятися з руками.

Потрібно, щоб руки з підготовчого положення були закруглені так, щоб точка ліктів була невидима, інакше лікті утворюють кути, які руки не повинні мати. Кисть руки повинна бути на рівні згину руки в лікті, її слід підтримувати і не дуже згинати, - інакше лінія буде зламана. Зараз спостерігається надмірне витягування кистей рук, яке дає напружену жорстку лінію. Лікті потрібно підтримувати, а пальці тримати з'єднаними в зазначеній угрупованню. Не слід допускати відтягування великого пальця. Плечі тримати опущеними і нерухомими. Потрібно, щоб позиції рук і port de bras здавалися невимушеними. Кожен рух рук (пози) має відбуватися через I позицію.

Так, чудово, дуже добре впорались з цим завданням.

I port de bras

II port de bras

http://xn--c1ajtfjx.xn--p1ai/wp-content/uploads/2020/04/1-12.png

http://xn--c1ajtfjx.xn--p1ai/wp-content/uploads/2020/04/2-11.png

 

  • Повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів.
  • Інструктаж з техніки безпеки поводження в хореографічному залі.

 

 

II. Основна частина

  • Перевірка готовності дітей до заняття.
  • Уклін.
  • Розминка на середині залу.
  • Пояснення теми заняття.
  • Метод «Точка зору».
  • Відтворювання  вправи.
  • Самостійне виконання вправи.
  • Виправлення помилок під час виконання руху
  • Перевірка, закріплення  вмінь.
  • Уклін

III. Заключна частина

 Що вам найбільше подобалося на нашому занятті?

- Ви дуже активно працювали сьогодні на занятті, показали хороші знання з класичного танцю. Наше заняття підійшло до кінця. Дякую всім за роботу.

 

docx
Додано
1 червня 2022
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку