Критерії оцінювання роботи асистента вчителя під час атестації.

Про матеріал
Атестація асистента вчителя ще тільки впроваджується , тому постає питання згідно яких критерій оцінювати роботу асистента вчителя. Оскільки цих критеріїв ще не існує , а атестацію пропонують проводити згідно посадових обов'язків асистента вчителя, то на основі функціональних обов'язків розробила критерії оцінювання асистента вчителя під час атестації.
Перегляд файлу

Критерії оцінювання діяльності асистента вчителя під час атестації

 

Критерії оцінювання

Високий  рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Низький рівень

Примітки

Організаційні критерії:

1.Допомога вчителю в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням.

2.Надання допомоги учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця.

3.Ведення спостережень та оформлення журналу спостережень за дітьми з ООП з метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

4.Допомога в концентрації уваги, сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учня.

5.Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають у розробленні індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану.

6.Ведення встановленої педагогічної документації.

 

 

 

 

 

 

Навчально-розвиткові критерії:

1.Співпраця з вчителем класу, надання освітніх послуг, спрямованих на задоволення освітніх потреб учнів з ООП.

2.Здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей з ООП, допомога в професійному самовизначенні та соціальній адаптації учнів .

3.Сприяння розвитку дітей з особливими освітніми потребами, поліпшення їхнього психоемоційного стану.

4.Стимулювання розвитку соціальної активності дітей з особливими освітніми потребами, допомога розкриттю їхній здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі у науковій, технічній, художній творчості.

5.Створення навчально-виховних ситуацій,обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому.

 

 

 

 

 

Діагностичні критерії:

1.Разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку, вивчення особливостей діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

2.Вивчення та аналіз динаміки розвитку учня.

 

 

 

 

 

 

Прогностичні критерії:

1.На основі вивчення актуального та потенціального розвитку дитини разом з командою психолого-педагогічного супроводу розроблення індивідуальної програми розвитку.

 

 

 

 

 

Консультативні критерії:

1.Постійне спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги.

2.Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня з особливими освітніми потребами.

3.Постійне підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Малихіна Лариса Іллівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Марченко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали для друку
Інкл
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
5894
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку