Критерії оцінювання діяльності асистента вчителя під час атестації
Критерії оцінювання |
|||||
Організаційні критерії: 1.Допомога вчителю в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням. 2.Надання допомоги учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця. 3.Ведення спостережень та оформлення журналу спостережень за дітьми з ООП з метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб. 4.Допомога в концентрації уваги, сприяння формуванню саморегуляції та самоконтролю учня. 5.Співпраця з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають у розробленні індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану. 6.Ведення встановленої педагогічної документації.
|
|
|
|
|
|
Навчально-розвиткові критерії: 1.Співпраця з вчителем класу, надання освітніх послуг, спрямованих на задоволення освітніх потреб учнів з ООП. 2.Здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей з ООП, допомога в професійному самовизначенні та соціальній адаптації учнів . 3.Сприяння розвитку дітей з особливими освітніми потребами, поліпшення їхнього психоемоційного стану. 4.Стимулювання розвитку соціальної активності дітей з особливими освітніми потребами, допомога розкриттю їхній здібностей, талантів, обдарувань шляхом їх участі у науковій, технічній, художній творчості. 5.Створення навчально-виховних ситуацій,обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому. |
|
|
|
|
|
Діагностичні критерії: 1.Разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку, вивчення особливостей діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. 2.Вивчення та аналіз динаміки розвитку учня.
|
|
|
|
|
|
Прогностичні критерії: 1.На основі вивчення актуального та потенціального розвитку дитини разом з командою психолого-педагогічного супроводу розроблення індивідуальної програми розвитку. |
|
|
|
|
|
Консультативні критерії: 1.Постійне спілкування з батьками, надання їм необхідної консультативної допомоги. 2.Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня з особливими освітніми потребами. 3.Постійне підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури.
|
|
|
|
|
|