Критерії оцінювання з предмета "Устаткування підприємств харчування"

Про матеріал

Розробка критеріїв оцінювання з предмета "Устаткування підприємств харчування" з професії "Кухар.Бармен" для учнів 1,2,3 курсів навчання,профтехнічних ліцеїв

Перегляд файлу

Критерії  оцінювання навчальних досягнень                                               учнів                                                                                              з предмету                                                        «Устаткування підприємств харчування»

I рівень-початковий                    1бал

Учень з допомогою викладача відтворює на рівні розпізнання окремі елементи навчального матеріалу та виконує зі значними труднощами окремі елементи практичних завдань. Не знає призначення устаткування та дає неправильні відповіді на прості запитання.                                                                                                          2 бали

       Учень з допомогою викладача відтворює на рівні розпізнання окремі фрагменти навчального матеріалу та не усвідомлено виконує окремі фрагменти практичних завдань. При відповіді і виконанні практичних завдань припускається суттєвих помилок.

3 бали

      Учень з допомогою викладача відтворює фрагменти навчального матеріалу та не усвідомлено виконує частину практичних завдань. При відповіді і виконанні практичних завдань припускається суттєвих помилок. Не може назвати устаткування  та визначити його марку.                      

II рівень – середній                          4 бали

        Учень на рівні запам'ятовування без розуміння  може назвати  призначення устаткування та виконує практичні завдання з допомогою викладача. Має значні труднощі при аналізі та порівнянні устаткування. Недостатньо усвідомлено користується технічною та технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається значної кількості помилок, які самостійно виправити не може.

5 балів

     Учень на рівні запам'ятовування без достатнього розуміння  може назвати марку  і застосування устаткування та виконує практичні завдання з частковою допомогою викладача. З помилками дає визначення основних операцій. Може частково обгрунтувати і проаналізувати свою відповідь. Недостатньо усвідомлено користується технічною і технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається помилок, які самостійно виправити не може.

6 балів

           Учень без достатнього розуміння відтворює основний навчальний матеріал та виконує практичні завдання з епізодичною допомогою викладача. З окремими помилками дає визначення основних понять. Може частково  охарактеризувати і класифікувати устаткування, порівнювати і робити висновки. Користується окремими видами технічної і технологічної документації. При відповід і та виконанні практичних завдань припускається помилок, які може частково виправити.

III рівень – достатній                          7балів

      Учень  самостійно з розумінням відтворює суть основних положень  матеріалу та застосовує його при виконанні практичних завдань. Дає визначення основних понять, знає призначення, будову устаткування. Його відповідь в цілому правильна, але містить неточності і недостатньо обгрунтована. Користується довідковою інформацією, технічною і технологічною документацією. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

8 балів

      Учень  самостійно з розумінням  знає призначення,будову,принцип роботи устаткування  та застосовує  при виконанні практичних завдань. Дає визначення основних понять у повному обсязі,  порівнює інформацію, встановлює її зв'язок з обраною професією та робить висновки. Відповідь у цілому правильна, логічна та достатньо обгрунтована. Виконує практичні завдання з консультативною допомогою викладача. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які частково виправляє.

9 балів

        Учень  володіє основним  навчальним матеріалом в усній і письмовій  формах  у повному обсязі та застосовує його при виконанні практичних завдань як у типових, так і в дещо ускладнених умовах.  Знає призначення, будову, принцип роботи, правила експлуатації та класифікацію  устаткування, встановлює зв'язок з обраною професією та робить висновки. Його відповідь в цілому правильна, логічна і достатньо обгрунтована. Виконує практичні завдання з консультацією викладача. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається несуттєвих помилок, які може виправити.

IV рівень – високий               10 балів

        Учень  уміє усвідомлено засвоювати нову інформацію в обсязі, що передбачено програмою. Володіє глибокими, міцними знаннями знає будову, принцип роботи, правила експлуатації та технічні вимоги безпеки праці при роботі з устаткуванням. Відповідь учня повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Встановлює міжпредметні зв'язки, робить аргументовані висновки з незначною консультацією викладача. Вміє самостійно користуватися джерелами інформації. Учень самостійно й правильно застосовує довідкову інформацію, технічну і технологічну документацію. Практичні завдання виконує в цілому правильно в повному  обсязі.При відповіді та виконанні практичних завдань припускається окремих неточностей, які може виправити самостійно. Виявляє інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

11 балів

      Учень володіє узагальненими знаннями навчального матеріалу в повному обсязі та здатний їх ефективно використовувати для виконання всіх передбачених навчальною програмою практичних завдань. Відповідь учня повна, правильна, логічна і містить аналіз, систематизацію, узагальнення навчального матеріалу. Знає самостійно назвати марку, будову, принцип роботи, правила експлуатації, класифікацію устаткування  та технічні вимоги безпеки праці, знаходити й користуватися джерелами інформації, оцінювати отриману інформацію. Встановлює  міжпредметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно й усвідомлено застосовує всі види довідкової інформації, технічної  технологічної документації в межах навчальної програми. Практичні завдання виконує правильно, у повному обсязі. При відповіді та виконанні практичних завдань припускається незначних неточностей, які самостійно виявляє та виправляє. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

12 балів

       Учень володіє системними знаннями навчального матеріалу та ефективно їх застосовує для виконання практичних завдань, що передбачені навчальною програмою. Відповідь учня повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення. Вміє самостійно знаходити і користуватися джерелами інформації, бездоганно володіє всіма відомостями про устаткування, знає причини та вирішення їх в проблемних ситуаціях, оцінювати отриману інформацію. Встановлює причинно-наслідкові та міжпредметні зв'язки. Робить аргументовані висновки. Правильно й усвідомлено використовує всі види технічної  і  технологічної документації в межах навчальної програми. Бездоганно виконує практичні завдання як з використанням типового алгоритму, так і за самостійно розробленим алгоритмом. Виявляє пізнавально-творчий інтерес до обраної професії, нової техніки і технології.

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
2140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку