Кросенс "Арабська народна казка "Синдбад-мореплавець"(третя подорож) "

Про матеріал
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів». Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими. Починати розгадувати кроссенс можна з будь-якої картинки, що розпізнається, але центральним є квадрат під номером 5. Центральна картинка, за бажанням автора, може бути пов’язана за змістом зі всіма зображеннями в кроссенсі. Але зазвичай потрібно встановити зв’язки по периметру між квадратами 1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8 8-7, 7-4, 4-1 («основа»), а також по центральному хресту між квадратами 2-5, 6-5, 8-5 и 4-5 («хрест»). Таким чином, кроссенс є сукупністю дванадцяти (за числом сусідніх пар) асоціативних головоломок. Відповідь не завжди є однозначною, але в більшості випадків ті, хто відгадують, знаходять однаковий ланцюжок асоціацій. Якщо образи на зображеннях прості і логічні, то для розгадки кроссенса треба лише знання фактів. У такому разі правильна відповідь одна і тематика конкретна. При створенні кроссенса можна скористатися таким алгоритмом: 1. Визначити тематику(загальну ідею). 2. Вибрати 8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми. 3. Найти зв'язок між елементами. 4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа».
Перегляд файлу

                   Арабська народна казка "Синдбад-мореплавець"(третя подорож)                                                  

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\images.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\image178.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Downloads\Sky_Waterfalls_Island_Denmark_Clouds_Crag_580792_1280x853.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\44427602_303.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\tisyacha_j_odna_nich_41042-295x350.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\unnamed.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\unnamed (1).jpg

 

.C:\Users\ADMIN\Desktop\depositphotos_1797122-stock-photo-raft.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\cyklop2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По периметру:

1 - 2.  Купець Синдбад,  знудившись серед бенкетів і розваг, збирає товаришів, закуповує крам і знову відправляється у подорож.

2 – 3. Довго плавали вони цілком щасливо, приставали до різних земель і вигідно торгували своїм крамом. Та якось серед моря їх застигла жахлива буря.

3 – 4.  Кілька днів корабель гойдали хвилі й кидали його, як тріску, поки не пригнали до якогось невідомого острова. Плем`я дикунів, що жило на острові, пограбувало корабель і відвезло моряків на інший острів.

4 –5. На острові мешкав страшний велетень-людожер.

5 – 6. Команда не могла справитися з чудовиськом і вирішила втекти з острова. Зрубавши великі дерева, моряки зробили плоти, які й допомогли покинути страшний острів.

6 – 7.  Важкі випробування не полишають моряків. Бурхливе море пригнало плоти до острова, де, як виявилося, жила величезна гадюка. Вона почала полювати на людей.

7 – 8.  Страшні випробування змучили Синдбада так, що йому обридло саме життя, і він захотів кинутися у море.

 8 – 1.  На щастя Синдбада, його помітили з корабля і врятували. Капітан корабля, пізнавши купця, повернув йому весь крам. Синдбад вдало розпродав весь крам і повернувся до рідного міста.

По хресту:

2 – 9. Збірка казок "Тисяча і одна ніч" розповідає про особливості життя стародавнього Сходу, де бідняки нерідко потерпали від жорстокості султанів і халіфів та мріяли про вільне життя.              

4 – 9.   Арабські купці вирушали на пошуки невідомих морів і земель, опановували широкий світ за межами своєї держави.

6 – 9. Арабські купці мандрували морями й океанами в Індію й Китай, долаючи тисячі кілометрів.

8 – 9.  Розумні й мужні герої не мали знатного походження, але своєю кмітливістю, винахідливістю, сміливістю могли знайти вихід із будь-якого становища, подолати небезпечні обставини.

 

 

                                       

                                       Ільченко Микола Миколайович, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

                                       Ільченко Алла Михайлівна,. учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

 

 

doc
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку