Кросенс " Кросенс "Ганс Крістіан Андерсен "Соловей"

Про матеріал
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів». Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими. Починати розгадувати кроссенс можна з будь-якої картинки, що розпізнається, але центральним є квадрат під номером 5. Центральна картинка, за бажанням автора, може бути пов’язана за змістом зі всіма зображеннями в кроссенсі. Але зазвичай потрібно встановити зв’язки по периметру між квадратами 1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8 8-7, 7-4, 4-1 («основа»), а також по центральному хресту між квадратами 2-5, 6-5, 8-5 и 4-5 («хрест»). Таким чином, кроссенс є сукупністю дванадцяти (за числом сусідніх пар) асоціативних головоломок. Відповідь не завжди є однозначною, але в більшості випадків ті, хто відгадують, знаходять однаковий ланцюжок асоціацій. Якщо образи на зображеннях прості і логічні, то для розгадки кроссенса треба лише знання фактів. У такому разі правильна відповідь одна і тематика конкретна. При створенні кроссенса можна скористатися таким алгоритмом: 1. Визначити тематику(загальну ідею). 2. Вибрати 8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми. 3. Найти зв'язок між елементами. 4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа».
Перегляд файлу

                                                    Ганс Крістіан Андерсен "Соловей"                                                                  

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\13c0426f1.jpg

C:\Users\ADMIN\Desktop\250px-Jenny_Lind_in_La_Sonnambula.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\6d8488fe1f050b5c1611db58b7024790.png

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\roza-37-2.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\9e63e1ce643a8ba0a9bc761a75ee162f.jpg

C:\Users\ADMIN\Desktop\depositphotos_80158378-stock-photo-misty-mort-4.jpgC:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (2).jpg

 

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\hqdefault.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\solovei-1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По периметру:

1 - 2.   У Данському королівстві в невеличкому містечку Оденсе народився хлопчик, який згодом став всесвітньо відомим казкарем, звали його Г.К. Андерсеном. Від своїх рідних Ганс  почув багато переказів і пісень. Він ріс великим мрійником і фантазером. Інтерес до іграшок і вигадування історій, пов`язаних із ними, письменник зберігав протягом усього життя.

2 – 3. На задум казки вплинуло знайомство Андерсена з шведською оперною співачкою Ієні Лінд, яку називали шведським соловейком.

3 – 4.   Китайський імператор мешкав у найрозкішнішому палаці. Чудовий сад з розкішними квітами оточував його. З усіх країн світу приїздили мандрівники в столицю імператора і дивувалися з міста, палацу і саду.

4 –5. Та найбільшим дивом усі мандрівники вважали спів солов`я. Але сам імператор ніколи не чув спів соловейка. На прохання маленької куховарочки соловей прилетів до палацу і заспівав для імператора. Винагорода за гарний спів вийшла дуже сумнівною, бо бідолашна пташка потрапила до клітки.

5 – 6. Від японського імператора прийшов незвичайний подарунок - штучний соловей, але виконувати він міг лише одну пісню. Придворним та імператорові дуже сподобалася незвичайна іграшка і справжнього солов`я оголосили вигнаним за межі держави.

6 – 7.  Якось імператор тяжко захворів, усі покинули його, а до ліжка, на якому лежав хворий, прийшла Смерть. Разом зі Смертю прийшли добрі та погані вчинки імператора. Життя поволі покидало його.

7 – 8.  Маленький живий соловей почув про хворобу імператора і поспішив до палацу, щоб своїми співами збудити надії, втішити його. Соловейко співав так гарно, що Смерть відступила, а імператор одужав.

8 – 1.  Китайський імператор до певного часу не розуміє справжньої цінності живої природи. Тільки наближення смерті примушує його усвідомити животворну силу солов`їного співу, співу, якого він свого часу не поцінував.

По хресту:

2 – 9. У цій казці знайшли відображення роздуми Андерсена про мистецтво та його вплив на людей.

4 – 9.  Життя дуже коротке, тому кожна людина повинна подумати про те, який слід вона залишить по собі.

6 – 9. У цій казці знайшли відображення роздуми Андерсена про справжні та фальшиві цінності.

8 – 9.  Андерсен намагався допомогти людям подолати жах смерті за допомогою мистецтва, яке може відкрити в них щось таке, чого вони не знали досі.

 

                                       Ільченко Микола Миколайович, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

                                       Ільченко Алла Михайлівна,. учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

 

doc
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку