Кросенс " Елеанор Портер "Полліанна"

Про матеріал
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів». Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими. Починати розгадувати кроссенс можна з будь-якої картинки, що розпізнається, але центральним є квадрат під номером 5. Центральна картинка, за бажанням автора, може бути пов’язана за змістом зі всіма зображеннями в кроссенсі. Але зазвичай потрібно встановити зв’язки по периметру між квадратами 1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8 8-7, 7-4, 4-1 («основа»), а також по центральному хресту між квадратами 2-5, 6-5, 8-5 и 4-5 («хрест»). Таким чином, кроссенс є сукупністю дванадцяти (за числом сусідніх пар) асоціативних головоломок. Відповідь не завжди є однозначною, але в більшості випадків ті, хто відгадують, знаходять однаковий ланцюжок асоціацій. Якщо образи на зображеннях прості і логічні, то для розгадки кроссенса треба лише знання фактів. У такому разі правильна відповідь одна і тематика конкретна. При створенні кроссенса можна скористатися таким алгоритмом: 1. Визначити тематику(загальну ідею). 2. Вибрати 8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми. 3. Найти зв'язок між елементами. 4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа».
Перегляд файлу

                                                            Елеанор Портер   "Полліанна"     

 

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия.jpg

 

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (1).jpg

 

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\pexels-photo-6466299.jpeg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\8adadd3334f63773c55fb83e5cb98b09.gif

 

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (2).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\depositphotos_4986491-stock-photo-silhouette.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (3).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\depositphotos_8139843-stock-photo-cute-child-with-sunflower.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По периметру:

1 - 2.  Міс Поллі Гаррінгтон отримала листа, який став для неї прикрою несподіванкою. У листі сповіщалося, що помер чоловік її покійної сестри Джон Віттієр, і її небога залишилася сиротою. Їй, як єдиній родичці, пропонували взяти опіку над дівчинкою.

2 – 3. Приїзд Полліанни зовсім не радував міс Поллі, бо вона вважала її  небажаною дитиною і взяла до себе лише з обов`язку.

3 – 4.  Раділа приїзду маленької дівчинки лише служниця Ненсі, яка сподівалася, що життя господині зміниться на краще, коли поряд буде рідна душа.

4 –5. Наказ підготувати кімнату на горищі викликав у Ненсі подив, але вона не посміла перечити господині і постаралася зробити все якнайкраще, щоб хоч трохи втішити дитину.

5 – 6. Дівчинці було важко і страшно в будинку тітки, але вона підтримувала себе, згадуючи батька та придуману ним гру. Гра полягала в тому, щоб знаходити привід для радощів у всьому без винятку. Згодом, в "гру в радість" грало все містечко.

6 – 7.  Гра в радість змінила життя жителів невеликого містечка, повернувши їм оптимізм та можливість бачити світлі сторони життя.

7 – 8.  Коли з Полліанною сталося лихо, усі жителі містечка підтримали дівчинку і зробили все, щоб радість повернулася і до їхньої маленької рятівниці.

8 – 1.  Лист, якого на початку тітка Поллі вважала прикрим, допоміг з`єднати та порозумітися двом рідним людям, змінивши їхнє життя на краще.

По хресту:

2 – 9. "Кожен несе в собі добре світло, тільки треба вміти відкрити свою душу й подарувати це світло людям". Слова Е.  Портер стосуються не тільки її маленької героїні, а й її самої.

4 – 9. Не можна заперечувати існування труднощів, страждань і зла, але ліпше зустрічати Невідоме бадьоро й радісно. 

6 – 9. Коли світ переживав глибоку кризу, люди понад усе прагнули стабільності й опори. Цей твір дав відчуття оптимізму, духовну опор нації, поколінню, яке мужньо боролося з труднощами й не втрачало надії на майбутнє.

8 – 9.  У книжці утверджуються такі цінності як щастя в родинному колі, допомога ближньому, пошук духовної опори в житті, віра в Бога і можливість змінити довколишній світ на краще.

                                                         

 

                                       Ільченко Микола Миколайович, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

                                       Ільченко Алла Михайлівна, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сазанська Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
532
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку