Кросенс " Китайська народна казка "Пензлик Маляна"

Про матеріал
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів». Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими. Починати розгадувати кроссенс можна з будь-якої картинки, що розпізнається, але центральним є квадрат під номером 5. Центральна картинка, за бажанням автора, може бути пов’язана за змістом зі всіма зображеннями в кроссенсі. Але зазвичай потрібно встановити зв’язки по периметру між квадратами 1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8 8-7, 7-4, 4-1 («основа»), а також по центральному хресту між квадратами 2-5, 6-5, 8-5 и 4-5 («хрест»). Таким чином, кроссенс є сукупністю дванадцяти (за числом сусідніх пар) асоціативних головоломок. Відповідь не завжди є однозначною, але в більшості випадків ті, хто відгадують, знаходять однаковий ланцюжок асоціацій. Якщо образи на зображеннях прості і логічні, то для розгадки кроссенса треба лише знання фактів. У такому разі правильна відповідь одна і тематика конкретна. При створенні кроссенса можна скористатися таким алгоритмом: 1. Визначити тематику(загальну ідею). 2. Вибрати 8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми. 3. Найти зв'язок між елементами. 4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа».
Перегляд файлу

                                            Китайська народна казка "Пензлик  Маляна"               

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\21.jpg

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\nzm-1317.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\unnamed.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\53bbc103d3c0d0755b7c3d8345691061.jpg

 

Иероглиф "Добро" (Олег) - ИЕРОГЛИФ

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\depositphotos_79649494-stock-photo-bull-frog-close-up-portrait.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\depositphotos_4350099-stock-photo-colorful-golden-dragon-statue-on.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\28.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По периметру:

1 - 2.  У Центральній та Східній Азії на березі трьох морів (Жовтого, Східнокитайського і Південнокитайського) розташована країна давньої культури - Китай, що подарувала світові величезну кількість мистецьких надбань і наукових відкриттів.

2 – 3. Уміння відтворювати дійсність у живописних образах здавна було популярним у Китаї.

3 – 4.  Живопис, поезію і каліграфію давні китайці розглядали як єдиний світ, утілений за допомогою ієрогліфа. У глибоку давнину ієрогліфи писали пензликами. Тому той, хто знав грамоту, мав ще й красиво малювати.

4 –5. Бідний хлопчик Малян із самого малечку мріяв про те, щоб навчитися малювати. Доля зглянулася над хлопчиком, він отримав у подарунок чарівного пензлика. За допомогою чарівного пензлика він допомагав бідним односельчанам, створюючи усілякий реманент. Та дізнався про це поміщик і захотів, щоб Малян малював лише для нього одного. Довелося хлопцеві тікати з рідного села. Та згодом про незвичайного пензлика дізнався імператор і теж захотів поставити собі на службу художника.

5 – 6. Примушуючи Маляна намалювати дракона, імператор прагнув здобути ще більше влади.

6 – 7. Зображений разом із драконом(символом імператора), фенікс (символ імператриці) мав скласти "неподільну єдність". Малян знав, що імператор гнобить людей, стягає з них непосильні податки, тому, як і всі селяни, ненавидів його і не бажав, щоб така людина отримала ще більше влади.

7 – 8.  Намальоване Маляном море потопило корабель з імператором та усіма його попутниками.

8 – 1.  Стихії вітру та води допомагають Малянові перемогти жорстокого імператора,звільнити від нього всіх людей.

По хресту:

2 – 9. Із назви твору зрозуміло, що він присвячений образу митця й проблемі мистецтва, його дивовижній силі й впливу на людей.

4 – 9. Мистецтво повинне нести людям добро, робити людину кращою,утверджувати й збагачувати мораль свого народу.

6 – 9. У казці стверджується народний ідеал - подолання зла за допомогою сили мистецтва.

8 – 9.  Згідно з уявленнями давніх китайців, стихії вітру і води допомагають людині жити в гармонії зі світом.

                                                         

 

 

                                       Ільченко Микола Миколайович, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

                                       Ільченко Алла Михайлівна,. учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Анадруцька Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
844
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку