Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт “English"
№ | Дата | Зміна дати | Тема уроку | Мовлен-нєві функції
| Засоби вираження | Лексика
| Аудіювання | Мов-лення | Письмо | Читання | Домашнє завдання |
23 |
|
| Ким я хочу стати? |
| What's your / his / her job? | To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time | Ex. 1, 4 p. 50-51 | Ex. 2-4 pp. 50-51 | Vocabu-lary dictation | Ex. 1 p. 50 | Ex. 5 p. 51 скласти та написати 5 запитань |
24 |
|
| Світ професій. | How old are you ? |
| Ex. 1p. 52 | Ex. 3 p. 53 | Ex. 1, 2 p. 54 | Ex. 2, 3p. 52, 54 | Ex. 5 p. 53 написати про своїх батьків | |
25 |
|
| Я, моя сім'я та друзі. Тест. |
| |||||||
26 |
|
| Контроль аудіювання |
| |||||||
27 |
|
| Контроль говоріння |
| |||||||
28 |
|
| Контроль читання |
| |||||||
29 |
|
| Контроль письма |
| |||||||
Тема 4: Людина. Зовнішність
| |||||||||||
30 |
|
| Зовнішність людини. | Вміти: опису-вати тварин / людей; давати елементарну харак-терис-тику комусь /чо-мусь; розпи-тувати про зовніш-ність | This is my … That is my … These are my… Those are my… | Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, face.
| Ex. 1 p. 56 | Ex. 2, 4, 5 pp. 56-57 |
| Ex. 2, 3 pp. 56-57 Text 4 p. 141 | Ex. 1 p. 56 вивчити нові слова Ex. 5 p. 57 письмово описати іграшку
|
31 |
|
| Опис зовнішності. | He / She has got … | Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy
| Ex. 1 p. 58 Listening test | Ex. 2, 4 pp. 58-59 | Vocabu-lary dictation | Ex. 3 p. 59 | Ex. 1 p. 58 вивчити нові слова Ex. 3 p. 59 читати і перекладати
| |
32 |
|
| Опис зовнішності казкового героя.
| I have got … He / She has got … | A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.
| Ex. 1, 4 p. 60-61 | Ex. 2-3 pp. 60-61
| Завдання на картках | Ex.4 p. 61 | Ex. 1 p. 60 вивчити нові слова Ex. 5 p. 61 письмово вставити пропущені слова | |
33 |
|
| Зовнішність моїх друзів.
| This is my … That is my … | Лексичний матеріал, вивчений за темою |
| Ex. 2-4 p. 63 | Vocabu-lary dictation | Ex. 1 p. 62 Reading test | Ex. 1, 5 pp. 62-63 читати текст, написати опис свого друга | |
34 |
|
| Зовнішність моїх батьків.
| These are my… Those are my… | Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round | Ex, 1 p. 64 | Ex. 3-4 p. 65 | Завдання на картках | Ex. 2 p. 64 | Ex. 1 p. 64 вивчити нові слова Ex. 5 p. 65 Описати свою | |
35 |
|
| Перевір себе |
| Лексичний матеріал, вивчений за темою | Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 66-67 | Ex. 2, 5 pp. 66-67 читати текст, описати свого родича | ||||
36 |
|
| Людина. Зовнішність Тест |
| |||||||
Тема 5: Свята та традиції
| |||||||||||
37 |
|
| Свята. Моє улюблене свято. | Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про свята; вітати зі свя-том; опису-вати дії під час святку-вання.
| My favourite holiday | Birthday, New Year, Christmas, Easter | Ex. 1, 2 p. 70 | Ex. 3, 4 pp. 70-71 | Ex. 5 p. 71 | Ex. 2 p. 70 | Ex. 1 p. 70 вивчити нові слова Ex. 2 p. 70 читати та перекладати
|
38 |
|
| Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної структури have to / has to. |
| To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents | Ex. 1 p. 72 | Ex. 2-4 pp. 72-73 | Vocabu-lary dictation | Ex. 2 p. 72 | Ex. 2 p. 72 читати діалог Ex. 5 p. 73 написати речення | |
39 |
|
| Запрошення на святку-вання дня народження. | Запитання з When? When is the New Year Day? – It's in winter. | Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish | Ex. 1 p. 74 | Ex. 2-4 pp. 74-75 |
| Ex. 2 p. 74 | Ex. 5 p. 75 написати запрошення на вечірку | |
40 |
|
| Мій день народження. Вечірка. | Who has got a party today? | To blow candles, to sing a song | Ex. 1 p. 76 | Ex. 2(a), 3, 4 pp. 76-77 | Завдання на картках | Ex. 2 (b) p. 77 | Ex. 2 p. 76 читати та перекладати Ex. 5 p. 77 написати про своє день народження
| |
41 |
|
| Свята. Подарунки на свята. | Конструкція I like … | A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass | Ex. 1-2 p. 78 | Ex. 2 p. 78 |
| Ex. 3-4 p. 79 Text 5 p. 143 | Ex. 5 p. 79 написати про подарунки | |
42 |
|
| Новий рік та Різдво в Україні. | How do they decorate …? | To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards | Ex. 1 p. 80 | Ex. 3, 4 p. 81 | Завдання на картках | Ex. 2 p. 80 | Ex. 5 p. 81 написати 5 речень | |
43 |
|
| Різдво у великій Британії та США. | Do you have a birthday party? – Yes, I do./No, I don't | Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send | Ex. 1 p. 82 | Ex. 3, 4 p. 82-83 | Ex. 2 p. 82 | Ex. 1 p. 82 | Ex. 1 p. 82 читати і перекладати Ex. 5 p. 83 написати речення | |
44 |
|
| Свята. Великдень. | Конструкція I like … | A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present | Ex. 1 p. 84 | Ex. 3-4 p. 85 | Завдання на картках | Ex. 2 p. 84
| Ex. 1 p. 84 вивчити нові слова Ex. 5 p. 85 написати 5 речень про Великдень
| |
45 |
|
| Я маю багато друзів |
| sweets, cake, ice-cream, chocolate |
| Складання речень | Завдання на картках | Text 3 p. 144 | Написати про подарунок своєму | |
46 |
|
| Мої товариші. | These are my… Those are my… | sing, dance |
| Складання речень | Завдання на картках | Text 2 p. 158 | Text 7 p. 158 читати і перекладати
| |
47 |
|
| Перевір себе |
| Лексичний матеріал, вивчений за темою Always, often, some-times | Виконання завдань Ex. 1-2, 4 pp. 66-67 | Ex. 5 p. 67 Напиши про свого друга чи родича | ||||
48 |
|
| Свята та традиції. Тест |
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт “English"
№ | Дата | Зміна дати | Тема уроку | Мовлен-нєві функції
| Засоби вираження | Лексика
| Аудіювання | Мов-лення | Письмо | Читання | Домашнє завдання |
23 |
|
| Ким я хочу стати? |
| What's your / his / her job? | To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time | Ex. 1, 4 p. 50-51 | Ex. 2-4 pp. 50-51 | Vocabu-lary dictation | Ex. 1 p. 50 | Ex. 5 p. 51 скласти та написати 5 запитань |
24 |
|
| Світ професій. | How old are you ? |
| Ex. 1p. 52 | Ex. 3 p. 53 | Ex. 1, 2 p. 54 | Ex. 2, 3p. 52, 54 | Ex. 5 p. 53 написати про своїх батьків | |
25 |
|
| Я, моя сім'я та друзі. Тест. |
| |||||||
26 |
|
| Контроль аудіювання |
| |||||||
27 |
|
| Контроль говоріння |
| |||||||
28 |
|
| Контроль читання |
| |||||||
29 |
|
| Контроль письма |
| |||||||
Тема 4: Людина. Зовнішність
| |||||||||||
30 |
|
| Зовнішність людини. | Вміти: опису-вати тварин / людей; давати елементарну харак-терис-тику комусь /чо-мусь; розпи-тувати про зовніш-ність | This is my … That is my … These are my… Those are my… | Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, face.
| Ex. 1 p. 56 | Ex. 2, 4, 5 pp. 56-57 |
| Ex. 2, 3 pp. 56-57 Text 4 p. 141 | Ex. 1 p. 56 вивчити нові слова Ex. 5 p. 57 письмово описати іграшку
|
31 |
|
| Опис зовнішності. | He / She has got … | Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy
| Ex. 1 p. 58 Listening test | Ex. 2, 4 pp. 58-59 | Vocabu-lary dictation | Ex. 3 p. 59 | Ex. 1 p. 58 вивчити нові слова Ex. 3 p. 59 читати і перекладати
| |
32 |
|
| Опис зовнішності казкового героя.
| I have got … He / She has got … | A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.
| Ex. 1, 4 p. 60-61 | Ex. 2-3 pp. 60-61
| Завдання на картках | Ex.4 p. 61 | Ex. 1 p. 60 вивчити нові слова Ex. 5 p. 61 письмово вставити пропущені слова | |
33 |
|
| Зовнішність моїх друзів.
| This is my … That is my … | Лексичний матеріал, вивчений за темою |
| Ex. 2-4 p. 63 | Vocabu-lary dictation | Ex. 1 p. 62 Reading test | Ex. 1, 5 pp. 62-63 читати текст, написати опис свого друга | |
34 |
|
| Зовнішність моїх батьків.
| These are my… Those are my… | Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round | Ex, 1 p. 64 | Ex. 3-4 p. 65 | Завдання на картках | Ex. 2 p. 64 | Ex. 1 p. 64 вивчити нові слова Ex. 5 p. 65 Описати свою | |
35 |
|
| Перевір себе |
| Лексичний матеріал, вивчений за темою | Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 66-67 | Ex. 2, 5 pp. 66-67 читати текст, описати свого родича | ||||
36 |
|
| Людина. Зовнішність Тест |
| |||||||
Тема 5: Свята та традиції
| |||||||||||
37 |
|
| Свята. Моє улюблене свято. | Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про свята; вітати зі свя-том; опису-вати дії під час святку-вання.
| My favourite holiday | Birthday, New Year, Christmas, Easter | Ex. 1, 2 p. 70 | Ex. 3, 4 pp. 70-71 | Ex. 5 p. 71 | Ex. 2 p. 70 | Ex. 1 p. 70 вивчити нові слова Ex. 2 p. 70 читати та перекладати
|
38 |
|
| Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної структури have to / has to. |
| To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents | Ex. 1 p. 72 | Ex. 2-4 pp. 72-73 | Vocabu-lary dictation | Ex. 2 p. 72 | Ex. 2 p. 72 читати діалог Ex. 5 p. 73 написати речення | |
39 |
|
| Запрошення на святку-вання дня народження. | Запитання з When? When is the New Year Day? – It's in winter. | Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish | Ex. 1 p. 74 | Ex. 2-4 pp. 74-75 |
| Ex. 2 p. 74 | Ex. 5 p. 75 написати запрошення на вечірку | |
40 |
|
| Мій день народження. Вечірка. | Who has got a party today? | To blow candles, to sing a song | Ex. 1 p. 76 | Ex. 2(a), 3, 4 pp. 76-77 | Завдання на картках | Ex. 2 (b) p. 77 | Ex. 2 p. 76 читати та перекладати Ex. 5 p. 77 написати про своє день народження
| |
41 |
|
| Свята. Подарунки на свята. | Конструкція I like … | A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass | Ex. 1-2 p. 78 | Ex. 2 p. 78 |
| Ex. 3-4 p. 79 Text 5 p. 143 | Ex. 5 p. 79 написати про подарунки | |
42 |
|
| Новий рік та Різдво в Україні. | How do they decorate …? | To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards | Ex. 1 p. 80 | Ex. 3, 4 p. 81 | Завдання на картках | Ex. 2 p. 80 | Ex. 5 p. 81 написати 5 речень | |
43 |
|
| Різдво у великій Британії та США. | Do you have a birthday party? – Yes, I do./No, I don't | Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send | Ex. 1 p. 82 | Ex. 3, 4 p. 82-83 | Ex. 2 p. 82 | Ex. 1 p. 82 | Ex. 1 p. 82 читати і перекладати Ex. 5 p. 83 написати речення | |
44 |
|
| Свята. Великдень. | Конструкція I like … | A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present | Ex. 1 p. 84 | Ex. 3-4 p. 85 | Завдання на картках | Ex. 2 p. 84
| Ex. 1 p. 84 вивчити нові слова Ex. 5 p. 85 написати 5 речень про Великдень
| |
45 |
|
| Я маю багато друзів |
| sweets, cake, ice-cream, chocolate |
| Складання речень | Завдання на картках | Text 3 p. 144 | Написати про подарунок своєму | |
46 |
|
| Мої товариші. | These are my… Those are my… | sing, dance |
| Складання речень | Завдання на картках | Text 2 p. 158 | Text 7 p. 158 читати і перекладати
| |
47 |
|
| Перевір себе |
| Лексичний матеріал, вивчений за темою Always, often, some-times | Виконання завдань Ex. 1-2, 4 pp. 66-67 | Ex. 5 p. 67 Напиши про свого друга чи родича | ||||
48 |
|
| Свята та традиції. Тест |
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт “English”
№ |
Дата |
Зміна дати |
Тема уроку |
Мовлен-нєві
функції
|
Засоби вираження |
Лексика
|
Аудіювання |
Мов-лення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
23 |
|
|
Ким я хочу стати? |
|
What’s your / his / her job? |
To get up, to make food, to feed, to talk, to clean, to go home. Time |
Ex. 1, 4 p. 50-51 |
Ex. 2-4 pp. 50-51 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 50 |
Ex. 5 p. 51 скласти та написати 5 запитань |
24 |
|
|
Світ професій. |
How old are you ? |
|
Ex. 1p. 52 |
Ex. 3 p. 53 |
Ex. 1, 2 p. 54 |
Ex. 2, 3p. 52, 54 |
Ex. 5 p. 53 написати про своїх батьків |
|
25 |
|
|
Я, моя сім’я та друзі. Тест. |
|
|||||||
26 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||
27 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||||
28 |
|
|
Контроль читання |
|
|||||||
29 |
|
|
Контроль письма |
|
|||||||
Тема 4: Людина. Зовнішність
|
|||||||||||
30 |
|
|
Зовнішність людини. |
Вміти: опису-вати тварин / людей; давати елементарну харак-терис-тику комусь /чо-мусь; розпи-тувати про зовніш-ність |
This is my … That is my … These are my… Those are my… |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, face.
|
Ex. 1 p. 56 |
Ex. 2, 4, 5 pp. 56-57 |
|
Ex. 2, 3 pp. 56-57
Text 4 p. 141 |
Ex. 1 p. 56 вивчити нові слова Ex. 5 p. 57 письмово описати іграшку
|
31 |
|
|
Опис зовнішності. |
He / She has got … |
Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy
|
Ex. 1 p. 58 Listening test |
Ex. 2, 4 pp. 58-59 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 3 p. 59 |
Ex. 1 p. 58 вивчити нові слова Ex. 3 p. 59 читати і перекладати
|
|
32 |
|
|
Опис зовнішності казкового героя.
|
I have got … He / She has got … |
A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.
|
Ex. 1, 4 p. 60-61 |
Ex. 2-3 pp. 60-61
|
Завдання на картках |
Ex.4 p. 61 |
Ex. 1 p. 60 вивчити нові слова Ex. 5 p. 61 письмово вставити пропущені слова |
|
33 |
|
|
Зовнішність моїх друзів.
|
This is my … That is my … |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Ex. 2-4 p. 63 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 62 Reading test |
Ex. 1, 5 pp. 62-63 читати текст, написати опис свого друга |
|
34 |
|
|
Зовнішність моїх батьків.
|
These are my… Those are my… |
Adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round |
Ex, 1 p. 64 |
Ex. 3-4 p. 65 |
Завдання на картках |
Ex. 2 p. 64 |
Ex. 1 p. 64 вивчити нові слова Ex. 5 p. 65 Описати свою |
|
35 |
|
|
Перевір себе |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 66-67 |
Ex. 2, 5 pp. 66-67 читати текст, описати свого родича |
||||
36 |
|
|
Людина. Зовнішність Тест |
|
|||||||
Тема 5: Свята та традиції
|
|||||||||||
37 |
|
|
Свята. Моє улюблене свято. |
Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про свята; вітати зі свя-том; опису-вати дії під час святку-вання.
|
My favourite holiday |
Birthday, New Year, Christmas, Easter |
Ex. 1, 2 p. 70 |
Ex. 3, 4 pp. 70-71 |
Ex. 5 p. 71 |
Ex. 2 p. 70 |
Ex. 1 p. 70 вивчити нові слова Ex. 2 p. 70 читати та перекладати
|
38 |
|
|
Вечірка з приводу Дня народження. Вивчення граматичної структури have to / has to. |
|
To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, to give/get presents |
Ex. 1 p. 72 |
Ex. 2-4 pp. 72-73 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 2 p. 72 |
Ex. 2 p. 72 читати діалог
Ex. 5 p. 73 написати речення |
|
39 |
|
|
Запрошення на святку-вання дня народження. |
Запитання з When? When is the New Year Day? – It’s in winter. |
Welcome, to dance, to sing, to play games, to eat cakes, start, finish |
Ex. 1 p. 74 |
Ex. 2-4 pp. 74-75 |
|
Ex. 2 p. 74 |
Ex. 5 p. 75 написати запрошення на вечірку |
|
40 |
|
|
Мій день народження. Вечірка. |
Who has got a party today? |
To blow candles, to sing a song |
Ex. 1 p. 76 |
Ex. 2(a), 3, 4 pp. 76-77 |
Завдання на картках |
Ex. 2 (b) p. 77 |
Ex. 2 p. 76 читати та перекладати Ex. 5 p. 77 написати про своє день народження
|
|
41 |
|
|
Свята. Подарунки на свята. |
Конструкція I like … |
A doll house, a book, a cup, a T-shirt, nice, cotton, interesting, glass |
Ex. 1-2 p. 78 |
Ex. 2 p. 78 |
|
Ex. 3-4 p. 79 Text 5 p. 143 |
Ex. 5 p. 79 написати про подарунки |
|
42 |
|
|
Новий рік та Різдво в Україні. |
How do they decorate …? |
To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards |
Ex. 1 p. 80 |
Ex. 3, 4 p. 81 |
Завдання на картках |
Ex. 2 p. 80 |
Ex. 5 p. 81 написати 5 речень |
|
43 |
|
|
Різдво у великій Британії та США. |
Do you have a birthday party? – Yes, I do./No, I don’t |
Great Britain, Santa Claus, to decorate, to buy, to clean, to open, to phone, to write, to send |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 3, 4 p. 82-83 |
Ex. 2 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 читати і перекладати Ex. 5 p. 83 написати речення |
|
44 |
|
|
Свята. Великдень. |
Конструкція I like … |
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present |
Ex. 1 p. 84 |
Ex. 3-4 p. 85 |
Завдання на картках |
Ex. 2 p. 84
|
Ex. 1 p. 84 вивчити нові слова Ex. 5 p. 85 написати 5 речень про Великдень
|
|
45 |
|
|
Я маю багато друзів |
|
sweets, cake, ice-cream, chocolate |
|
Складання речень |
Завдання на картках |
Text 3 p. 144 |
Написати про подарунок своєму |
|
46 |
|
|
Мої товариші. |
These are my… Those are my… |
sing, dance |
|
Складання речень |
Завдання на картках |
Text 2 p. 158 |
Text 7 p. 158 читати і перекладати
|
|
47 |
|
|
Перевір себе |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою Always, often, some-times |
Виконання завдань Ex. 1-2, 4 pp. 66-67 |
Ex. 5 p. 67 Напиши про свого друга чи родича |
||||
48 |
|
|
Свята та традиції. Тест |
|