КТП 5 клас 2 семестр

Про матеріал
за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 5), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова 5 клас Чумак нова рограмаКалендарно-тематичне планування

з французької мови

 

5 клас

1-й рік навчання

 

( за підручником  для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 5), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2016)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

II-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 4: свята та традиції (Les fetes et les traditions)

34

 

Громадянська

відповідальність

Місяці

Ех.4 а р.105

Le verbe

Pouvoir

Ex. 5 p.101

 

janvier, février, mars, avril, mai, juin, juillet, aout, septembre, octobre, novembre, décembre

Ех.1-2 р.100

Ех.7 с р.103

Ех.2 р.104

Ех.3 р.104

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють, вживати нову граматичну тему, правильно використовувати фонетичні вміння, розказувати про свято дня народження, питатися дати, знати місяці, вміти розрізняти традиції Різдва між Францією та Україною, вміють організовувати день народження, писати листи, робити прохання.

 

Ех.5 р.105

(усно)

35

 

Коли у тебе день народження?

Ех.4 в р.105

Le verbe

Pouvoir

Ex. 6 p.101

 

Ton anniversaire, c'est quand?

Quelle est la date de ton anniversaire?

Quelle est  ta date de naissance?

C'est le ……

Ех.1 р.104

Ех.7 р.103

Ех.2 р.104

Ех.3 р.101

Ех.5 р.105

(письмово)

36

 

Свято дня народження. Організація.

Ех.4 р.110

Il faut+infinitif

Ех.5 р.107

Faire la liste des propositions, preparer des activetés, choisir de la musique, faire des competitions sportives, faire de théatre, faire une tombola

Ех.1-2 р.106

Ех.6 р.108

Ех.2 р.100

Ех.6 р.111

Ех.7 р.111

(письмово)

37

 

Написання запрошення. Відмова

 

 

 

Ех.4 р.110

Il faut+infinitif

Ех.3 р.107

Je ne peux pas

Je ne veux pas, désolé(е), je suis occupée

Ех.1 р.109

Ех.5 р.111

Ех.3 р.109

Ех.6 р.111

Ех.8 р.111

(письмово)

38

 

Різдвяна ялинка

Ех.3 р.116

Les prepositions du lieux

Ех.4 р.113

 

l'étoile, la guirlande rouge, l'arbe de Noel,  la guirlande bleu, la guirlande jaune, les boules, le Pére Noel

Ех.1-2 р.112

Ех.5 р.114

Ех.2 р.116

Ех.6 р.115

Ех.5 р.117

(письмово)

39

 

Як я прикрашаю свою ялинку!

Ех.3 р.116

Les prepositions du lieux

Ех.3 р.113

Passe-moi une boule, s'il te plait!

Tiens!

Ех.1 р.116

Ех.5 р.114

Ех.2 р.116

Ех.4 р.118

Ех.6 р.117 (письмово)

40

 

Велике свято Різдва

Ех.4 р.122

Impératif

Couper

Ех.3 р.119

 

Couper, manger, prendre, servir, poser, le papier, le pain, la koutia,  la buche de Noel

Ех.1 р.118

Ех.5 р.121

Ех.3 р.122

Ех.5 р.123

Ех.6 р.123 (письмово)

41

 

 

Різдво у Франції та в Україні . Прохання

Ех.4 р.122

Impératif

Prendre

Ех.4 р.120

Sois poli!

Ne coupe pas la parole

 

Ех.1 р.118

Ех.5 р.121

Ех.3 р.122

Ех.6 р.121

Ех.7 р.123

(письмово)

42

 

Тест №3

Твір-розповідь:

« Моє улюблене свято»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

с.183

розповідати розповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5: Харчування (Nourriture)

43

 

Здоров'я тт. безпека

Сніданок по-французькі

Ех.4 а р.130

Article partitif

Ех.3 р.127

Des céréals, du café, des produits laitiers, du café au lait, des fruits, du chocolat chaud, des tartines avec du beurre et de la confiture, du jus de fruits, des croissants

Ех.1 р.125

Ех.6 р.129

Ех.2 р.130

Ех.2 р.126

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють поділяти їжу на види, розказувати що вони їдять на сніданок, розуміють про користь їжі, використовують нові граматичні функції, оперують фонетичними правилами, вживають нову набуту лексику.

Ех.5 р.131

(письмово)

44

 

Мій сніданок. Смаки.

Ех.4 в р.130

Article partitif

Ех.4 р.127

C'est bon!

C'est délicieux!

C'est bon pour la santé!

C'est mauvais!

C'est dégoutant!

C'est mauvais pour la santé!

Ех.1 р.129

Ех.5 р.129

Ех.2 р.130

Ех.2 р.126

Ех.6 р.131

(письмово)

45

 

Фрукти

Ех.4 р.137

 

Adjectif exlamatif

Quel

Ех.3 р.133

Les fruits, une pomme, un kiwi, des abricots, une poire, des prunes, un citron, une orange

Ех.1 р.132

Ех.5 р.135

Ех.3 р.136

Ех.2 р.133

Ех.5 р.137

(письмово)

46

 

Ягоди. Овочі

Ех.4 р.137

Adjectif exlamatif

Quel

Ех.4 р.133

Les baies, des fraises, des cassis, des groseilles, les legumes verts, du chou, des épinards, du persil

Ех.1-2 р.136

Ех.6 р.135

Ех.3 р.136

Ех.2 р.133

Ех.6 р.137

(письмово)

47

 

Молочні продукти. Солодощі

Ех.4 р.143

Verbe irrégulier

Connaitre

Ех.5 р.139

Le lait, le fromage, le yaourt, la crème, la crème fraiche,

les sucreries, les produits laitiers, un bonbon, un chocolat, un gateau

Ех.1 р.138

Ех.7 р.142

Ех.3 р.143

Ех.6 р.142

Ех.5 р.144

(письмово)

48

 

Напитки. Зернові овочі. Жирні продукти

Ех.4 р.143

Verbe irrégulier

Connaitre

Ех.3 р.139

Les boissons, legumes secs, des haricots, pois verts, du mais, les produits gras, la viande, le poisson, les oeufs

 

Ех.1-2 р.142

Ех.7 р.142

Ех.3 р.143

Ех.2 р.138

Ех.6 р.144

(письмово)

49

 

Об'єм їжі

Ех.4 р.150

Verbe irrégulier

Boire

Verbe de 1 groupe

Manger

Ех.3 р.146

 

Maigre, gros(se), mince

Ех.1 р.145

Ех.7 р.148

Ех.3 р.150

Ех.2 р.145

Ех.5 р.151

(письмово)

50

 

Швидка їжа. Порада

Ех.4 р.150

Verbe irrégulier

Boire

Verbe de 1 groupe

Manger

Ех.5 р.147

 

Une pizza, des frites, des pates, conseiller à qqn de faire qqch

Ех.1 р.149

Ех.6 р.148

Ех.3 р.150

Ех.2 р.149

Ех.6 р.151

(письмово)

51

 

 

Тест №4

Твір-розповідь:

«Мій сніданок»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.189

розповідати тему

Тема 6: Природа. Одяг. Канікули ( La nature. Les vetements. Les vacances)

52

 

Здоров'я тт. безпека

Пори року

Ех.4 р.157

Beaucoup de…

Peu de….

Assez de ...

Ех.3 р.154

l'été, l'automme, l'hiver, le printemps

Ех.1 р.153

Ех.6 р.156

Ех.3 р.157

Ех.2 р.153

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють, описувати погоду, знають пори року, розрізняють одяг, вміють описувати свій стиль одягу, вміють створювати карнавальний образ, складають плани на канікули, володіють новою фонетикою, використовують нові граматичні структури

Ех.5 р.158

(письмово)

53

 

Опис погоди

Ех.4 р.157

Beaucoup de…

Peu de….

Assez de ...

Ех.5 р.154

Il fait froid, il neige, il pleut, il fait beau, il fait chaud, le soleil brille, le temps est variable

Ех.1-2 р.157

Ех.7 р.156

Ех.3 р.157

Ех.2 р.153

Ех.6 р.158

(письмово)

54

 

Одяг. Літній одяг. Зимовий одяг

Ех.4 р.164

Adjectifs démonstratifs

Ех.3 р.160

 

Un bonnet, un manteaux, des bottes, des gants, une casquettes, un tee-shirt, un débardeur, des lunettes de soleil, des sandales

Ех.1 р.159

Ех.3 р.163

p.163

Ех.2 р.159

Ех.6 р.164 (письмово)

55

 

Осінній одяг. Шкільний одяг

Ех.4 р.164

Adjectifs démonstratifs

Ех.5 р.160

 

Un anorak, un pantalon, un pull-over, un gillet, l'uniforme

Ех.1 р.162

Ех.7 р.162

p.163

Ех.8 р.165

Ех.8 р.165

(письмово)

56

 

Карнавальний костюм

Ех.3 р.171

Future proche

Ех.5 р.167

Les déguisements,

La sorciére,  la fée, le magicien, le pirate

Ех.1 р.166

Ех.2 р.166

 р.171

Ех.4 р.172

Ех.5 р.172

(письмово)

57

 

Карнавал

Ех.3 р.171

Future proche

Ех.3 р.167

La veste, la jupe, les bijoux, les chassures. La chemise, le chapeau

Ех.1 р.170

Ех.7 р.170

р.171

Ех.4 р.172

Ех.6 р.172

(письмово)

58

 

Де проводити канікули?

Ех.3 р.176

Le verbe

voyager

Ех.4 р.177

Les vacances, d'abord, passer, puis, au bord du mer, à la champagne, en colonie, aux montagnes, à l'étranger

 

Ех.1-2 р.173

Ех.5 р.175

Ех.6 b р.176

Ех.6 a р.176

Ех.4 р.177

(письмово)

59

 

 

Спосіб подорожі.

Транспорт

Ех.3 р.176

Le verbe

voyager

Ех.4 р.177

En train, en bateau, en voiture, en avion, à

 

Ех.1 р.176

Ех.5 р.175

Ех.3 р.174

Ех.2 р.176

Ех.5 р.177

(письмово)

60

 

 

Тест №5

Твір-розповідь:

«Мої літній канікули»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

с.190

Розповідати розповідь

61

 

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

62

 

 

Контроль читання (семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

63

 

 

Контроль письма (семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О та Г.С

64

 

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

65

 

 

 

 

Читання в класі

 казки:

«Кіт у чоботях» Ш.Перро

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читати казку

66

 

 

Читання в класі казки:

«Червона шапочка» Ш.Перро.

 

 

 

 

 

 

 

 

Читати казку

67

 

 

Читання казки в класі:

«Ніч перед Різдвом»

 

 

 

 

 

 

 

 

Читати казку

68

 

 

Читання в класі:

«Рухливий будинок»

 

 

 

 

 

 

 

 

Читати казку

69

 

 

Повторення вивченої теми:

« Природа. Одяг. Канікули»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

70

 

 

Підсумок II семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
1960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку