Календарно-тематичне планування
з французької мови
5 клас
1-й рік навчання
( за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 5), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
II-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 4: свята та традиції (Les fetes et les traditions) |
|||||||||||||
34 |
|
Місяці |
Ех.4 а р.105 |
Le verbe Pouvoir Ex. 5 p.101
|
janvier, février, mars, avril, mai, juin, juillet, aout, septembre, octobre, novembre, décembre |
Ех.1-2 р.100 |
Ех.7 с р.103 |
Ех.2 р.104 |
Ех.3 р.104 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють, вживати нову граматичну тему, правильно використовувати фонетичні вміння, розказувати про свято дня народження, питатися дати, знати місяці, вміти розрізняти традиції Різдва між Францією та Україною, вміють організовувати день народження, писати листи, робити прохання.
|
Ех.5 р.105 (усно) |
||
35 |
|
Коли у тебе день народження? |
Ех.4 в р.105 |
Le verbe Pouvoir Ex. 6 p.101
|
Ton anniversaire, c'est quand? Quelle est la date de ton anniversaire? Quelle est ta date de naissance? C'est le …… |
Ех.1 р.104 |
Ех.7 р.103 |
Ех.2 р.104 |
Ех.3 р.101 |
Ех.5 р.105 (письмово) |
|||
36 |
|
Свято дня народження. Організація. |
Ех.4 р.110 |
Il faut+infinitif Ех.5 р.107 |
Faire la liste des propositions, preparer des activetés, choisir de la musique, faire des competitions sportives, faire de théatre, faire une tombola |
Ех.1-2 р.106 |
Ех.6 р.108 |
Ех.2 р.100 |
Ех.6 р.111 |
Ех.7 р.111 (письмово) |
|||
37 |
|
Написання запрошення. Відмова
|
Ех.4 р.110 |
Il faut+infinitif Ех.3 р.107 |
Je ne peux pas Je ne veux pas, désolé(е), je suis occupée |
Ех.1 р.109 |
Ех.5 р.111 |
Ех.3 р.109 |
Ех.6 р.111 |
Ех.8 р.111 (письмово) |
|||
38 |
|
Різдвяна ялинка |
Ех.3 р.116 |
Les prepositions du lieux Ех.4 р.113
|
l'étoile, la guirlande rouge, l'arbe de Noel, la guirlande bleu, la guirlande jaune, les boules, le Pére Noel |
Ех.1-2 р.112 |
Ех.5 р.114 |
Ех.2 р.116 |
Ех.6 р.115 |
Ех.5 р.117 (письмово) |
|||
39 |
|
Як я прикрашаю свою ялинку! |
Ех.3 р.116 |
Les prepositions du lieux Ех.3 р.113 |
Passe-moi une boule, s'il te plait! Tiens! |
Ех.1 р.116 |
Ех.5 р.114 |
Ех.2 р.116 |
Ех.4 р.118 |
Ех.6 р.117 (письмово) |
|||
40 |
|
Велике свято Різдва |
Ех.4 р.122 |
Impératif Couper Ех.3 р.119
|
Couper, manger, prendre, servir, poser, le papier, le pain, la koutia, la buche de Noel |
Ех.1 р.118 |
Ех.5 р.121 |
Ех.3 р.122 |
Ех.5 р.123 |
Ех.6 р.123 (письмово) |
|||
41 |
|
Різдво у Франції та в Україні . Прохання |
Ех.4 р.122 |
Impératif Prendre Ех.4 р.120 |
Sois poli! Ne coupe pas la parole
|
Ех.1 р.118 |
Ех.5 р.121 |
Ех.3 р.122 |
Ех.6 р.121 |
Ех.7 р.123 (письмово) |
|||
42 |
|
Тест №3 Твір-розповідь: « Моє улюблене свято» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
с.183 розповідати розповідь
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 5: Харчування (Nourriture) |
|||||||||||||
43 |
|
Сніданок по-французькі |
Ех.4 а р.130 |
Article partitif Ех.3 р.127 |
Des céréals, du café, des produits laitiers, du café au lait, des fruits, du chocolat chaud, des tartines avec du beurre et de la confiture, du jus de fruits, des croissants |
Ех.1 р.125 |
Ех.6 р.129 |
Ех.2 р.130 |
Ех.2 р.126 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють поділяти їжу на види, розказувати що вони їдять на сніданок, розуміють про користь їжі, використовують нові граматичні функції, оперують фонетичними правилами, вживають нову набуту лексику. |
Ех.5 р.131 (письмово) |
||
44 |
|
Мій сніданок. Смаки. |
Ех.4 в р.130 |
Article partitif Ех.4 р.127 |
C'est bon! C'est délicieux! C'est bon pour la santé! C'est mauvais! C'est dégoutant! C'est mauvais pour la santé! |
Ех.1 р.129 |
Ех.5 р.129 |
Ех.2 р.130 |
Ех.2 р.126 |
Ех.6 р.131 (письмово) |
|||
45 |
|
Фрукти |
Ех.4 р.137
|
Adjectif exlamatif Quel Ех.3 р.133 |
Les fruits, une pomme, un kiwi, des abricots, une poire, des prunes, un citron, une orange |
Ех.1 р.132 |
Ех.5 р.135 |
Ех.3 р.136 |
Ех.2 р.133 |
Ех.5 р.137 (письмово) |
|||
46 |
|
Ягоди. Овочі |
Ех.4 р.137 |
Adjectif exlamatif Quel Ех.4 р.133 |
Les baies, des fraises, des cassis, des groseilles, les legumes verts, du chou, des épinards, du persil |
Ех.1-2 р.136 |
Ех.6 р.135 |
Ех.3 р.136 |
Ех.2 р.133 |
Ех.6 р.137 (письмово) |
|||
47 |
|
Молочні продукти. Солодощі |
Ех.4 р.143 |
Verbe irrégulier Connaitre Ех.5 р.139 |
Le lait, le fromage, le yaourt, la crème, la crème fraiche, les sucreries, les produits laitiers, un bonbon, un chocolat, un gateau |
Ех.1 р.138 |
Ех.7 р.142 |
Ех.3 р.143 |
Ех.6 р.142 |
Ех.5 р.144 (письмово) |
|||
48 |
|
Напитки. Зернові овочі. Жирні продукти |
Ех.4 р.143 |
Verbe irrégulier Connaitre Ех.3 р.139 |
Les boissons, legumes secs, des haricots, pois verts, du mais, les produits gras, la viande, le poisson, les oeufs
|
Ех.1-2 р.142 |
Ех.7 р.142 |
Ех.3 р.143 |
Ех.2 р.138 |
Ех.6 р.144 (письмово) |
|||
49 |
|
Об'єм їжі |
Ех.4 р.150 |
Verbe irrégulier Boire Verbe de 1 groupe Manger Ех.3 р.146
|
Maigre, gros(se), mince |
Ех.1 р.145 |
Ех.7 р.148 |
Ех.3 р.150 |
Ех.2 р.145 |
Ех.5 р.151 (письмово) |
|||
50 |
|
Швидка їжа. Порада |
Ех.4 р.150 |
Verbe irrégulier Boire Verbe de 1 groupe Manger Ех.5 р.147
|
Une pizza, des frites, des pates, conseiller à qqn de faire qqch |
Ех.1 р.149 |
Ех.6 р.148 |
Ех.3 р.150 |
Ех.2 р.149 |
Ех.6 р.151 (письмово) |
|||
51 |
|
|
Тест №4 Твір-розповідь: «Мій сніданок» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
с.189 розповідати тему |
|
Тема 6: Природа. Одяг. Канікули ( La nature. Les vetements. Les vacances) |
|||||||||||||
52 |
|
Пори року |
Ех.4 р.157 |
Beaucoup de… Peu de…. Assez de ... Ех.3 р.154 |
l'été, l'automme, l'hiver, le printemps |
Ех.1 р.153 |
Ех.6 р.156 |
Ех.3 р.157 |
Ех.2 р.153 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють, описувати погоду, знають пори року, розрізняють одяг, вміють описувати свій стиль одягу, вміють створювати карнавальний образ, складають плани на канікули, володіють новою фонетикою, використовують нові граматичні структури |
Ех.5 р.158 (письмово) |
||
53 |
|
Опис погоди |
Ех.4 р.157 |
Beaucoup de… Peu de…. Assez de ... Ех.5 р.154 |
Il fait froid, il neige, il pleut, il fait beau, il fait chaud, le soleil brille, le temps est variable |
Ех.1-2 р.157 |
Ех.7 р.156 |
Ех.3 р.157 |
Ех.2 р.153 |
Ех.6 р.158 (письмово) |
|||
54 |
|
Одяг. Літній одяг. Зимовий одяг |
Ех.4 р.164 |
Adjectifs démonstratifs Ех.3 р.160
|
Un bonnet, un manteaux, des bottes, des gants, une casquettes, un tee-shirt, un débardeur, des lunettes de soleil, des sandales |
Ех.1 р.159 |
Ех.3 р.163 |
p.163 |
Ех.2 р.159 |
Ех.6 р.164 (письмово) |
|||
55 |
|
Осінній одяг. Шкільний одяг |
Ех.4 р.164 |
Adjectifs démonstratifs Ех.5 р.160
|
Un anorak, un pantalon, un pull-over, un gillet, l'uniforme |
Ех.1 р.162 |
Ех.7 р.162 |
p.163 |
Ех.8 р.165 |
Ех.8 р.165 (письмово) |
|||
56 |
|
Карнавальний костюм |
Ех.3 р.171 |
Future proche Ех.5 р.167 |
Les déguisements, La sorciére, la fée, le magicien, le pirate |
Ех.1 р.166 |
Ех.2 р.166 |
р.171 |
Ех.4 р.172 |
Ех.5 р.172 (письмово) |
|||
57 |
|
Карнавал |
Ех.3 р.171 |
Future proche Ех.3 р.167 |
La veste, la jupe, les bijoux, les chassures. La chemise, le chapeau |
Ех.1 р.170 |
Ех.7 р.170 |
р.171 |
Ех.4 р.172 |
Ех.6 р.172 (письмово) |
|||
58 |
|
Де проводити канікули? |
Ех.3 р.176 |
Le verbe voyager Ех.4 р.177 |
Les vacances, d'abord, passer, puis, au bord du mer, à la champagne, en colonie, aux montagnes, à l'étranger
|
Ех.1-2 р.173 |
Ех.5 р.175 |
Ех.6 b р.176 |
Ех.6 a р.176 |
Ех.4 р.177 (письмово) |
|||
59 |
|
|
Спосіб подорожі. Транспорт |
Ех.3 р.176 |
Le verbe voyager Ех.4 р.177 |
En train, en bateau, en voiture, en avion, à
|
Ех.1 р.176 |
Ех.5 р.175 |
Ех.3 р.174 |
Ех.2 р.176 |
Ех.5 р.177 (письмово) |
||
60 |
|
|
Тест №5 Твір-розповідь: «Мої літній канікули» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
|
с.190 Розповідати розповідь |
|
61 |
|
|
Контроль аудіювання (семестровий)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|
62 |
|
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|
63 |
|
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О та Г.С |
|
64 |
|
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|
65
|
|
|
Читання в класі казки: «Кіт у чоботях» Ш.Перро
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Читати казку |
|
66 |
|
|
Читання в класі казки: «Червона шапочка» Ш.Перро. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Читати казку |
|
67 |
|
|
Читання казки в класі: «Ніч перед Різдвом» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Читати казку |
|
68 |
|
|
Читання в класі: «Рухливий будинок» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Читати казку |
|
69 |
|
|
Повторення вивченої теми: « Природа. Одяг. Канікули»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
70 |
|
|
Підсумок II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|