Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу за підручником А.Несвіт “English”
(2 семестр)
№ |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
|||||||||||
Тема 1: Природа і погода |
||||||||||||||
1 |
11.01 |
Яка сьогодні погода?
|
Розглядає природу, як цілісну систему. |
|
|
|
Вимова скорочених форм у запитанні What’s |
ЛІ с.98, повторення впр.5 с.100 |
Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь |
Впр.3 с.99 |
Листи впр.3 с.99 |
Впр.4 с.100 |
Вивчити ЛО с.98, писемне продукування твір за планом впр.6 с.101,*усне продукування описати малюнок впр.5 с.100 (за вибором) |
|
2 |
12.01 |
Пори року. Моя улюблена пора року. |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
Інтонація в діалогах |
ЛІ впр.2 с.101 |
Прикметники |
“The weather forecast” с.115 (консп1.) |
Впр.3 с.101-102 |
Впр.2 с.101 |
Повторити ЛІ, впр.впр.3 с.101 (у.), впр.6 с.102 (п.), *усне продукування опис улюбленої пори року. |
|
3 |
13.01 |
Погода в Англії та Україні. |
|
|
Робить повідомлення про погодні умови в різних країнах |
|
Інтонація в зв’язному мовленні |
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.3 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Повторити правило с.208-209, впр.3 с.103 (у.), писемне продукування повідомлення впр.7 с.105, *усне *усне продукування впр.6 с.105. |
|
4 |
18.01 |
Погода в різні пори року. |
|
|
|
|
Інтонація в діалогах |
Закріплення
|
Неформальний лист |
Впр.2 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Написання листа |
Повторити ЛІ, писемне продукування лист впр.6 с.107, *впр.5 с.107 (у.) |
|
5 |
19.01 |
Якою буде погода? |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Вимова нових слів |
Повторення |
Модальні дієслова would, should, can |
Впр.2 с.108 |
Впр.2 с.108 |
Впр.4 с.109 |
Повторити правило с.109, скласти речення впр.6 с.110 (п), *діалог впр.5 с.109. |
|
6 |
20.01 |
Розваги в різні пори року. |
|
|
Наводить приклади впливі природи на здоров’я людини |
|
Інтонація в діалогах |
Повторення |
Майбутній час: will, to be going to |
Впр.1 с.110 |
Впр.1 с.110 |
Впр.3, 4 с.112 |
Повторити правило с.111, писемне продукування на лист впр.6 с.113, *опис погоди. |
|
7 |
25.01 |
Природні дива |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Інтонація в запитаннях |
Повторення |
Прикметники с.113 |
Впр.1 с.113 |
Впр.3 с.114 |
Питальні речення |
Повторити ЛO, писемне продукування (листівка) впр.6 с.115, *діалог впр.5 с.115. |
|
8 |
26.01 |
Куточок граматики. Ступені порівняння прикметників. |
|
|
|
|
Вимова закінчена в англ. мові Інтонація запитань |
Закріплення ЛІ теми |
Повторення, порядок слів у англійському реченні |
Впр.1 с.115 |
Впр.4 с.116 |
Впр.3,4 с. 116, самостійна робота |
*усне продукування за темою“My Favourite Season”, впр.5 с.117 (п.), *8 запитань за темою. |
|
9 |
27.01 |
Час читання “The Wind, the Sun, and Simon”. |
|
|
|
|
|
Словотвір впр.7 с.120 |
|
Впр.3 с.118 |
Впр.3 с.118 |
Впр.4,5 c.119 |
Впр.7 с.120 (п), *підготувати проект за с.120-121 |
|
10 |
01.02 |
Куточок граматики. Модальне дієслово Should |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
|
11 |
02.02 |
Контрольна робота за темою. |
|
|||||||||||
Тема 2: Україна та Великобританія |
||||||||||||||
12 |
03.02 |
Великобританія |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Власні назви впр.1 с.122 |
Правопис власних назв, особливості вживання |
Впр.3 с.123 |
Впр.3 с.123 |
Впр.5 с.124 |
Вивчити ЛІ, впр.3 с.123 (у)* * усне продукування впр.6 с.124 (п). |
|
13 |
08.02 |
Великобританія. Артиклі з географічними назвами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
09.02 |
Англія, Шотландія, Уельс |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
|
Вимова закінчень в Present Perfect |
ЛІ с.125 |
Використання Present Perfect Tense в усній взаємодії |
Монологічні висловлювання учнів |
Впр.3 с.123 |
Писемне продукування з використовуванням Present Perfect Tense |
Вивчити ЛІ с.125, впр.8 с.125 (п), * усне продукування за темою Британія. |
|
15 |
10.02 |
Національні парки. Означений артикль. |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі
|
|
|
|
|
Повторення ЛІ теми «Відпочинок |
Означений артикль the |
|
Впр.1 с.126 |
Писемне продукування складання речень впр.3 с.125 » |
Доповнити текст впр.4 с.127, повторити правило с.128, впр.5 с.128 (п), **усне продукування впр.6 с.128. |
|
16 |
15.02 |
Україна – наша Батьківщина |
|
Відчуває гордість за те, що він чи вона є громадянином України |
|
|
|
Закріплення |
Висловлення наміру, пропозиції |
Впр.2 с.129 |
Впр.2 с.129 |
Впр.3 с.129 |
Писемне продукування “Lebedyn is the Place Where I Live”, *усне продукування твору. |
|
17 |
16.02 |
Національні символи України |
|
Робить повідомлення про національні символи України
|
|
|
Інтонація |
ЛІ с.131 |
Власні назви |
Впр.2 с.131 |
Впр.2 с.131 |
Питання до тексту впр.2 с.131 |
Вивчити ЛІ с.131, впр.2 с.131 ( усне продукування ), *усне продукування я про символи Британії. |
|
18 |
17.02 |
Національні символи Британії. |
|
Робить повідомлення про національні символи Великобританії
|
|
|
Вимова нових слів
|
ЛІ с.131 |
|
Текст “British Symbols”, повідомлення учнів” |
Текст “British Symbols |
Складання речень за темою уроку |
Монолог “British Symbols”, впр.6 с.133, *скласти 8 запитань за темою. |
|
19 |
22.02 |
Україна – європейська країна. |
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
|
Інтонація в зв’язному мовленні
|
Закріплення ення |
Повторення ступенів порівняння прикметників |
Впр.2 с. 133 |
Впр.2 с. 133 |
Впр.5 с.134 (складання плану подорожі), словниковий диктант |
Твір впр.7 с.134, *усне продукування твору |
|
20 |
23.02 |
Час читання “Up the Mountain”. Узагальнення знань по темі. |
|
|
|
|
Вимова нових слів Інтонація в коротких реченнях
|
Закріплення |
ВикористанняPresent Perfect Tense, неправильні дієслова |
|
Впр.5 с.136 |
Впр.1,2,4 с.135-136 |
Впр.3 с.135 (п), *писемне продукування лист впр.6 с.136. |
|
21 |
24.02 |
Контрольна робота за темою. |
|
|||||||||||
Тема 3: Місце, де я живу |
||||||||||||||
22 |
01.03 |
Моє місто |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
|
|
|
Вимова нових слів |
ЛІ с.141 |
Структура there is/are |
|
Впр.3 с.141 |
Впр.4,5 с.141 |
Усне продуктування, аписати твір за планом впр.7 с.142, *діалог впр.6 с.142, повторити ЛІ. |
|
23 |
02.03 |
Визначні місця України. |
|
Демонструє повагу до визначних пам’яток своєї країни |
|
|
Інтонація в запитаннях
|
ЛІ с.143
|
Структура there is/are |
Впр.3 с.143 |
Впр.3 с.143 |
Впр.5 с.144 |
Повторити ЛІ, впр.3 с.143 (у), *усне продукування переказати текст, писемне продукування написати листа впр.7 с.144. |
|
24 |
03.03 |
Визначні площі світу. |
|
|
|
|
Вимова нових слів
|
ЛІ с.145 |
Використання часових форм дієслова в усній взаємодії |
Впр.1 с.145 |
Впр.1 с.145 |
Впр.2 c.146 |
Впр.6 с.147, *усне продукування про рідне місто. |
|
25 |
07.03 (12.03) |
Обласний центр. |
|
|
|
|
|
Повторення |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.2 с.148 |
Впр.2 с.148 |
Впр.4 с.148 |
Письмове повідомлення про наш обласний центр, *вивчити повідомлення. |
|
26 |
09.03 |
Парки відпочинку. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Інтонація в діалогах
|
Закріплення. |
Питальні речення |
Повідомлення учнів |
Впр.2 с.150 |
Впр.5 с.151 |
Читати, переказувати впр.2 с.150, впр.7 с.152, *діалог впр.6 с.151. |
|
27 |
10.03 |
Визначні місця твого регіону. |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні |
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Інтонація в загальна запитаннях |
Закріплення |
Загальні запитання |
Впр.3 с.153 |
Впр.2 с.152 |
Впр.3 с.153
|
Впр.2 с.152 (у), впр.1 с.152 (п), *діалог “Landmarks of My Town”. |
|
28 |
15.03 |
Де живе твій друг? |
|
|
|
|
Інтонація в діалогах
|
Повторення |
Різні типи запитань |
Впр.1 с.154 |
Впр., 5 с. 155 |
Впр.4 с.155 |
Впр.5 с.155 (у), впр.6 с.156 (п),*виготовити буклет “My Region”. |
|
29 |
16.03 |
Музеї та виставки |
Складає перелік місць туризму у своєму регіоні |
|
|
|
Інтонація в зв’язному мовленні
|
Повторення |
Вживання часових форм дієслованеозначений час |
Впр.3 с.157 |
Впр.2 с.156 |
Впр.1 с.156 |
Писемне продукуваннянаписати листа за впр.6 с.158,*розповідь “Our Local Art Museum”. |
|
30 |
17.03 |
Контрольна робота за темою.
|
||||||||||||
Тема 4: Свята і традиції |
||||||||||||||
31 |
22.03 |
Національні свята. |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Вимова нових слів |
ЛІ с.166 |
Кількісні та порядкові числівники |
Впр.3 с.166 |
Впр.1 с.166 |
Впр.5 с.168 |
Повторити правила с.209, впр.6 с.168 (п), діалог впр.7 с.168, *усне продукування - повідомлення впр.8 с.168. |
|
32 |
23.03 |
Свята. Прийменники часу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
24.03 |
Свята в Україні.
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Вимова назв |
ЛІ впр.1 с.169 |
Прийменники on, in |
Впр.1 с.169 |
Впр.2 c.169 |
Впр.5 с.171 |
Впр.2 с.169 (у), впр.7 с.171 (п), *впр.8 с.171 ( писемне продукування написати листа). |
|
34 |
05.04 |
Свята у Британії |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Вимова назв |
Назви британських свят |
Повторення |
Впр.1 с.172 |
Впр.1 с.172 |
Впр.3 с.173 |
Впр.1 с.172 (у), впр.6 с.174 (п), *писемне продукування повідомлення “British Holidays”. |
|
35 |
06.04 |
Святкові страви |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Вимова нових слів
|
Повторення лексики по темі «Їжа» |
Викаристання часових форм дієслова |
Повідомлення учнів |
Впр.1,2 с.174 |
Впр.3,5 с.175 |
Впр.2 с.174 (переказ), впр.8 с.176, *виготовити листівку. |
|
36 |
07.04 |
Українські традиції. |
|
Виявляє повагу до традицій свого народу |
|
|
Інтонація в діалогах
|
Повторення |
Повторення |
Впр.2 с.177 |
Впр.2 с.177 |
Впр.3 с.177 |
Усне продукуваннярозповідь “Christmas in Ukraine”, впр.6 с.178, *пояснити прислів’я впр.5 с.178. |
|
37 |
12.04 |
Час читання “Мrs. Веаr's Valentine”. |
|
|
|
|
Вимова нових слів
|
Повторення |
Повторення присвійного відмінка іменника |
|
Впр.2 с.180 |
Впр.5,6 с.182
|
Створення проекту с.182-183. |
|
38 |
13.04 |
Куточок граматики. Часові форми дієслова. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|
39 |
14.04 |
Контрольна робота за темою.
|
|
|||||||||||
|
Тема5 : Шкільне життя |
|||||||||||||
40 |
19.04 |
Мої уроки. |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
ЛІ с.184 |
Спеціальні запитання, питальні слова |
Впр.1 с.184 |
Впр.1 с.184 |
Впр.5 с.186 |
Повторити правило с.185, впр.7 с.186 (п), *усно взаємодія впр.6 с.186. |
|
41 |
20.04 |
Шкільні предмети.
|
|
|
|
|
Вимова нових слів, транскрипція |
ЛІ впр.1 с.187 |
Використання прийменників |
|
Впр.2 с.187 |
Впр.7 с.189 |
Усне продукування “My School Subjects”, впр.8 с.189.
|
|
42 |
21.04 |
Мій улюблений предмет. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
|
Повторення |
Використання минулого часу в усній взаємодії |
|
Впр.3 с.190 |
Впр.5 с.191 |
Повторити часові форми дієслова. Впр.7 с.192, *усне продукування по темі улюблений шкільний предмет. |
|
43 |
26.04 |
Розклад уроків. |
|
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового |
Інтонація питальних речень |
Повторення |
Питальні речення |
Впр.1,5 с.193 |
Впр.1,5 с.193 |
Впр.4 с.193 |
Писемне продукуваннянаписати листа впр.7 с.195, *усна взаємодія впр.6 с.194. |
|
44 |
27.04 |
Діяльність на уроках. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Інтонація діалогів |
Повторення ЛІ с.197 |
Використання часових форм дієслова в усній взаємодії |
|
Впр.2 с.195 |
Впр.4 с.196, самостійна робота впр.6 с.199 |
Усна взаємодія впр.5 с.196 |
|
45 |
28.04 |
Урок англійської мови. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
03.05 |
Чому ми вивчаємо англійську мову? |
|
|
|
|
|
ЛІ с.198 |
Повторення |
Впр.3,6 с.199 |
Впр.3 с.199 |
Впр.5 с.199 |
Усна взаємодія діалог впр.6 с.199, впр.8 с.200, *скласти діалог впр.7 с.199. |
|
47 |
04.05 |
Моя школа. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
05.05 |
Час читання «А New Friеnd» |
|
|
|
|
|
Повторення ЛІ по темі «Сім’я» |
Повторення |
|
Впр.2 с.202 |
Впр.4,5,6 с.203-203 |
Скласти 6 запитань за впр.7 с.204, *створити проект с.204-205. |
|
49 |
10.05 |
Урок-проєкт “My Ideal School” |
Розвиток новичок проєктної діяльності |
|
|
|
|
|
Підготуватись до тесту |
|||||
50 |
11.05 |
Контрольна робота по темі. |
Повторити вивчену лексику |
|||||||||||
51 |
12.05 |
Контроль аудіювання |
|
|||||||||||
52 |
17.05 |
Контроль читання |
|
|||||||||||
53 |
18.05 |
Контроль говоріння |
|
|||||||||||
54 |
19.05 |
Контроль письма |
|
|||||||||||
55 |
24.05 |
Узагальнення вивченого за ІІ семестр |
|
|||||||||||
56 |
25.05 |
Узагальнення вивченого за рік |
|
|||||||||||