Підтема: Фрукти та овочі
Мета: Ознайомити з новими ЛО та практикувати їх в мовленні.
Формувати навички аудіювання.
Практикувати в усному мовленні.
Розивати увагу , пам’ять, мовну здогадку, комунікативні здібності учнів.
Виховувати в учнів прагнення до здорового харчування.
Обладнання: ксерокопії, картки (НО1), аудіо
Хід уроку
1. Привітання. Орг. момент
Hello, hello!
Hello, how are you?
I’m fine, I’m fine.
I hope that you are, too.
2. Перевірка д/з ЛО по темі іграшки
3 Введення в іншомовну атмосферу
Гра «Порахуй іграшки»
4. Повідомлення теми та мети.
Т: Сьогодні ми з вами, діти, продовжимо знайомитися з цифрами та дізнаємося про назви деяких фруктів. Які назви фруктів ви знаєте? Які для вас найсмачніші? А чи знаєте чим корисні фрукти?
Основна частина
1 Розвиток усного мовлення
Т: Послухайте віршик і здогадайтесь про який фрукт йде мова. І скільки їх
Two big apples
Under a tree.
One is for you
And one’s for me.
2 Подання нових ЛО
Apple Lemon Banana Kiwi Pear Plum
3 Активізація граматичного матеріалу
How many fingers do you have?
Let's count.
How many fingers do you have?
One, Two, Three, Four, Five,
Six, Seven, Eight, Nine, Ten.
Let's count them again.
How many fingers do you have?
One, Two, Three, Four, Five,
Six, Seven, Eight, Nine, Ten.
Now this is the end.
How many fingers do you have?
I have ten fingers.
Т: Давайте порахуємо фрукти
Заключна частина уроку
Виконання пісеньки Good bye, see you later