КТП 6 клас Карпюк зі змістовними лініями 3 год/тиждень

Про матеріал

Орієнтовне календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником О.Карпюк зі змістовними лініями 3 год/тиждень

Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування

з англійської мови для 6 класу за підручником О. Карп’юк

на 2020 – 2021 н. р.

І семестр

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Дом. завд.

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Повторення.

1.

 

Знову до школи. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вміти запитувати та надав. інформацію

 про відпочинок

 влітку

Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

Present Simple. Present Continuous

 

Ex. 4,

p.4

Ex. 1,

p.4

Ex. 2,

p.4

Ex. 5,

p.5

Ex. 4,p.5

Виписати

слова

2.

 

Знову до школи.

 У класі. Розвиток навичок монологічного мовлення

Вміти запитувати

 та

надав. інформацію

 про відпочинок

в літку.

Громад. відповідаль-ність. Обговорює шкільні правила Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з

дотриманням здорового способу життя.

Структури there is

/are: ствердж-а, пит.-а, запер-а форми

Ex. 1,

p.4

 

 

Ex. 6,

p.6

Ex. 7,

p.6

Ex. 8,p.6

Скласти  6

речень про

свій клас

3.

 

Спогади

про літні канікули. Розвиток навичок читання та аудіювання

Вміти запитувати

 та

надав. інформацію

 про відпочинок

в літку.

Громад. відповідаль-ність. Обговорює шкільні правила Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з

дотриманням здорового способу життя.

Present Simple.

 Present

 Continuous

 

Ex. 1,

p.10-11

 

Ex. 2,

p.10

Ex. 3,

p.10

Ex. 3,p.8

Ex. 4,p.8-9

Скласти

діалог

4.

 

Спогади

про літні канікули. Удосконалення навичок говоріння.

Вміти запитувати

 та

надав. інформацію

 про відпочинок

в літку.

Громад. відповідаль-ність. Обговорює шкільні правила Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з

дотриманням здорового способу життя.

Present Simple.

 Present

 Continuous

Photo,

scared, see,

Hot, T-shirt, great

 

 

 

Ex. 1,

p.9

Ex. 2,

p.10

 

Ex. 3,p.10

Закінчити

лист

Я, моя родина, мої друзі.

5.

 

Уподобання

моїх друзів.

Введення ЛО

 та МЗ.

Вміти досить

вільно розповідати про уподобання

своїх друзів

Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з

дотриманням здорового способу життя.

Present Simple.

 

Activity, relative, cuddly,

similar,

be a pain

 in the neck

Ex. 1,

p.13

 

 

Ex. 2,

p.13

 

Ex. 3,

p.13

 

Ex. 4,5p.14

Роповідати

про свої

інтереси та уподобання

 

6.

 

Уподобання

моїх друзів.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вміти досить

вільно розповідати про уподобання

своїх друзів.

Здоров´я і безпека. Впорядковує власний робочий день з

дотриманням здорового способу життя.

Present Simple.

Пит. слова у

Present Simple

What, which,

 where, how,

 when,

 why, who.

Ex. 1,

p.14

Ex. 2,

p.14-15

Ex. 4,

p.16

Ex. 3,

p.16

Ex. 3,

p.16

Ex. 3,p.16

Письмово

Відповісти

на запитання

7.

 

Мої захоплення та

уподобання  моїх

друзів. Розвиток навичок говоріння.

Вміти досить

вільно розповідати про свої .уподобання

 

Громад. відповідаль-ність Описує власні уподобання

Правила

вживання

Present Simple.

 Present

 Continuous

What, which, where, how,

when,

 why, who

Ex. 1,

p.17-18

Ex. 2,

p.18

 

 

Ex 3,4,5

p.19-20

Ex.6,7

p.20-21

Розкрити

дужки

8.

 

Про мене, мою

 сім’ю

та друзів. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Вміти запитувати

 та надавати інформацію

 про свою  себе,

 свою

сім’ю та друзів

Екол. безпека та сталий ровиток .Наводити приклади внеску своєї родини у сталий

 Розвиток. Підприємли-  вість та фінанс. Грамотність. Демонструє розуміння  цінностей праці

та працьовитості для досягнення

добробуту.

 

What, which, where, how,

 when,

 why, who

Ex. 1,

p.24

 

 

 

Повторити

лексику по

темі, вивчити нові Л.О.

9.

 

Я і моя сім´я. Розвиток навичок говоріння.

Вміти запитувати

 та надавати інформацію

 про свою  себе,

 свою

сім’ю.

Підприємливість та фінанс. Грамотність. Демонструє розуміння  цінностей праці

та працьовитості для досягнення

добробуту.

Present Simple.

 Present

Continuous

What, which, where, how,

 when,

 why, who

 

 

 

Ex. 2,

p.23

Ex. 1,p.23

Виписати

речення про

себе

10.

 

Про мене, мою

 сім’ю

та друзів

Монологічні

розповіді.

Вміти  надавати інформацію

 про свою  себе,

 свою

сім’ю.

Громад. відповідаль-ність . Розпов.  про  розподіл обов’язків у

у  родині

Posseive

pronouns as co-

mplement: mine, yours,

his, hers,

ours,theirs

Beard,

earring, ponytail, patient,

plump,

selfish,

serious, shy, sill

Ex. 1,2

p.24

Ex. 3,

p.24-25

 

 

 

Ex.4,5, p.26

Вивчити присвійні займенники

11.

 

Про мене

 та мою родину.  Автоматизація МО.

Вміти розповідати про

свою сім’ю

Громад. відповідаль-ність . Розпов.  про  розподіл обов’язків у

у  родині

Posseive  Case.

Пит. слова у

Present Simple

What, which, where, how, when,

 why, who

 

Ex.1,

p.26-27

Ex.2,

p.27

 

Ex.3,

p.28

Ex.4, p.28

Скласти

запитання

12.

 

Риси

характеру.

Зовнішність. Введення ЛО та МЗ.

Вміти описувати

риси характеру.

Здоров´я і безпека Аргументує

необхідність

дотримання особистої гігієни.

Громад. відповідаль-ність .Демонструє розуміння  цінностей праці та працьовитості для досягнення  .добробуту

What does he/she look like?

 What is he/she like?

Правила утвор.

 Прислів

 способу дії.

Bread, moustache, brave, hard-working, rude, slim, weak

 

Ex.2,

p.30

Ex.1,

p.28

Ex.3,4

p.30

Ex.5,6 p.31

Описати

членів своєї

родини по

фото

13.

 

Моя сім´я. Автоматизація граматичних

 навичок на письмі.

Вміти описувати

свою сім’ю

Здоров´я і безпека Наводить приклади

взаємодопом.

членам родини.

 

Ступені порівняння

 прикм-іві та

прислів.

Adverbs  of

Manner.

slowly, well,happily,

luckily,badly

 

 

 

Ex.1,2,

3, 4

p.32-33

Ex.5,6

p33-34

Розкрити

дужки

14.

 

Проектна

робота «Про мене, мою сім’ю

та друзів».

Розвиток навичок створення проектів.

Вміти  розробляти проекти та описувати

свою сім’ю і друзів.

Здоров´я і безпека Наводить приклади

взаємодопом.

членам родини.

 

 

 

 

 

 

Ex.1,

p.34

Ex.2,

p.35

Розпо

відати про свою родину.

15.

 

Урок домаш-

нього

читання

Казка Ш. Перро «Попе-

люшка». Розвиток навичок читання.

 

Вміти висловлювати

свої враження.

Громадянська відповідальність.

Порівнює сімейні традиції.

Present Simple.

 

A step mother, evil,

a godmother, mean,

a carriage, ugly.

Ex.1,

 p.41-42

 

Ex.2,

 p.42

Ex.3,

 p.43

 Ex.4,5 p.43

Утворити пари,

вставити слова

16.

 

Я, моя родина, мої друзі. Урок узагальнення знань, умінь та намичок.

Вміти аргументувати свою думку.

 

 

 

 

 

 

 

Повт. всі

правила

та слова.

Тематичне оцінювання

Шкільне життя.

17.

 

Моє шкільне життя. Введення ЛО та МЗ.

Вміти розповідати про своє шкільне життя.

Громадянська відповідальність.

Обговорює шкільні правила.

Proper  and common 

Nouns.

Creature, culture,

globe, literature,divide, multiply, subtract

Ex.1,

 p.48

 

 

Ex.6,

 p.51

Ex.3

 p.49

Ex.5,p.50

Вставити сло-

ва у потрібній

формі

18.

 

Моє шкільне життя. Автоматизація Ло та МЗ.

Вміти розповідати про своє шкільне життя.

Громадянська відповідальність.

Обговорює шкільні правила.

Proper  and common 

Nouns.

Creature, culture,

globe, literature,divide, multiply, subtract

Ex.2,

 p.48-

49

 

 

Ex.3,4

 p.49

Скласти діалог.

19.

 

Корисні поради. Формування граматичних навичок.

 

Вміти

Надавати

 корисні

порати.

Екол. безпека та сталий ровиток Обговорює участь у шкіл. екологічних заходах.

 

Модальні дієслова

Can,

should,

must,may,

might

 

 

Ex.1,

 p.52

Ex.2,

 p.52

Ex.6,p.51

Відповісти на запитання

 

 

20.

 

Шкільні звички. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вміти вести бесіду у зв’язку з ситуацією.

Підприємли-  вість та фінанс. Грамотність

Впорядковує власний робочий день

Модальні дієслова

Can,

should,

must,may,

might

 

 

 

 

Ex.4,p.53

Пояснити приказки.

 

21.

 

Наша школа.

Формування

лексико-грама-

тичних навичок.

Вміти

 висловлювати

свою точку зору.

Екол. безпека та сталий ровиток Обговорює участь у шкіл. екологічних заходах.

Підприємли-  вість та фінанс. Грамотність

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Модальні

дієслова

Would/

woldn’t,

have to, had to

 

 

 

Ex.5,

 p.53

Ex.6, p.54

Вибрати правильне модальне дієс-

лово

22.

 

Наша школа.

Розвиток навичок аудіювання.

Вміти

сприймати текст

на слух..

Підприємли-  вість та фінанс. Грамотність

Впорядковує власний робочий день.

Модальні

дієслова

Would/

woldn’t,

have to,

 had to

Ex.7,

 p.54, Ex.1,

 p.55

 

 

 

Скласти діалог «Школа

 моєї мрії»

23.

 

Шкільні предмети.

Автоматизація ЛО.

Вміти висловлювати

свої враження, почуття, емоції про школу та своїх вчителів

Громадянська відповідальність.

Демонструє

розуміння потреби працюв разом.

Present

Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

Allow, composition, conversation

 

Ex.1,

 p.55

Ex.2,

 p.56

 

Ex.5,p.59

Відповісти на запитання

 

24.

 

Мої улюблені шкільні предмети. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вміти вести бесіду та висловлювати

свої враження, почуття, емоції про школу та своїх вчителів

Громадянська відповідальність.

Демонструє

розуміння потреби працюв разом.

Present

Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

 

 

Ex.6 (а),

 p.60

 

Ex.6(b),

 p.60

Описати свій розклад уроків за зразком Вп.3 (b) c.59

25.

 

Школа та

вчителі. Розвиток навичок висловлювання по темі.

 

Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.

 

Громадянська відповідальність Демонструє

розуміння потреби працюв разом.

Підприємливість та фінанс. Грамотність

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

correct, international, improve, opinion,

pronunciation

Ex.2,

 p.61

 

Ex.3,

 p.62

Ex.1,

 p.61

Ex.4,p.62-63

Знайти відпо-

відності

 

26.

 

Шкільні друзі.

Розвиток монологічного мовлення.

Вміти: представити та запитати про шкільних друзів.

Громадянська відповідальність Демонструє

розуміння потреби працюв разом.

 

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

 

 

 

 

 

Написати твір «Мій найкращий друг у школі».

27.

 

Урок англійської мови. Розвиток навичок читання.

Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.

 

Громадянська відповідальність Демонструє

розуміння потреби працюв разом.

Підприємливість та фінанс. Грамотність

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

Connect, correct, international, improve, language, skill

Ex.5,

 p.63-64

 

Ex.4,p.62-63

 

Ex.5,

 p.63-64

Ex.6,p.64

Розповідати

про шкільні

предмети

28.

 

Урок англійської мови. Розвиток навичок читання.

Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.

 

Громадянська відповідальність Демонструє

розуміння потреби працюв разом.

Підприємливість та фінанс. Грамотність

Впорядковує власний робочий день .

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

Connect, correct, international, improve, language, skill

Ex.1,

 p.65

 

 

 

Ex.1,p.65

Написати свої шкільні прави-

ла

29.

 

Урок математики.

Розвиток навичок лічби.

Вміти виконувати прості математичні завдання.

Підприємливість та фінанс. Грамотність.

Вміє вести обчислення англійсько.

 

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

 

 

 

 

 

Повторити рахунок до 100.

30.

 

Урок математики.

Розвиток навичок лічби.

Вміти виконувати прості математичні завдання.

Підприємливість та фінанс. Грамотність.

Вміє вести обчислення англійсько.

 

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

 

 

 

 

 

Вивчити цифри та знаки математики.

31.

 

Проектна

робота «Моє шкільне життя».

Розвиток навичок створення проектів.

 

Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні

 нововведення

Громадянська відповідальність .Пропонує

 варіанти

участі класу у

 житті громади.

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

 

Ex.2,

 p.65

 

 

 

Ex.2,p.65

Скаласти пра-

вила поведінки

на уроках.

32.

 

Урок домаш-

нього

читання.

Текст «Мій найкращий друг»

Розвиток навичок читання.

 

Вміти висловлювати

свої враження.

Громадянська відповідальність.

Демонструє соціальні відносини у класі.

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

Шкільне життя. Урок узагальнення знань, умінь та навичок.

Вміти аргументувати свою думку.

 

 

 

 

 

 

 

Повт. всі

правила

та слова.

Тематичне оцінювання.

 

Спорт

34.

 

Спорт. Введення ЛО та МЗ.

Вміти:

представити та запитати про

 різні види

спорту, дати їм

 характеристику

Громадянська відповідальність.

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію

фіз.. культури.

Утворення іменників за допомогою

суфікса –er 

та закінчення –ing

від дієслів

Individual sport, water sports, games, field, events, tracks, events

Ex.2,

 p.66

 

 

Ex.1,

 p.67

Ex.3,p.67

Вставити пот-

рібне дієслово

35.

 

Командні види спорту. Розвиток навичок читання.

Вміти:

представити та запитати про

 різні види

спорту, дати їм

 характеристику

Громадянська відповідальність.

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію

фіз.. культури.

Утворення іменників за допомогою

суфікса –er 

та закінчення –ing

від дієслів

Athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to roll, to win…

Ex.1,

 p.67-

68

 

Ex.1,

 p.67-

68

Ex.2,

 p.68

Ex.3,p.68

Закінчити речення

36.

 

Види спорту.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вміти:

представити та запитати про

 різні види

спорту, дати їм

 характеристику

Громадянська відповідальність.

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію

фіз.. культури.

 

Athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to roll, to win…

Ex.1,

 p.67-

68

 

Ex.1,

 p.67-

68

Ex.2,

 p.68

Ex.4,p.69

Написати статтю в газету про шкільну команду.

37.

 

Види спорту у Великобританії. Розвиток навичок аудіювання.

Вміти вести дискусія

про різні види спорту

Здоров´я і безпека. Обговорює впливу на здоров’я аматорського і профес. Спорту.

 

Soccer, rugby, cricket, bat, rowing, cycling, oar, helm

Ex.2

 p.70

Ex.1,

 p.69

Ex.3,4

 p.70-

71

 

 

Ex.5,p.72-73

Пройти

пси-

хологічний

тест

38.

 

Спортивні ігри. Розвиток вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією.

Вміти надавати

додаткову інформацію

про спортивні ігри

Громадянська відповідальність.

Висловлює повагу

до спортсменів з обмеж. Можливостями.

Present

 Simple.

Present Continuous

Пит. слова у P.S

 

. Ex.5,

 p.75

 

 

Ex.1,

2,3

 p.74

Ex.4, p.75

Вставити питальні слова

39.

 

Мої спортивні уподобання. Розвиток діалогічного мовлення. Контроль говоріння.

вміти виражати свою думку.

Громадянська відповідальність.

Визначає власні спорт. уподобання та потреби

 

Athlete, competition, field, stadium, famous

 

 

Ex.1,2

 p.76

Ex.3,

 p.77

Ex.2,

 p.76

Ex.4,p.77-78

Підготувати

презентацію

про цікаві види

спорту

40.

 

Мій улюблений вид спорту. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Вміти

розповідати

 про свій улюбл.вид

спорту

Громадянська відповідальність.

Визначає власні

спорт. Уподобання

 та потреби

 

Athlete, competition, field, stadium, famous

 

 

 

 

Розповідати

 про свій улюбл.

вид

спорту.

41.

 

Проектна

робота

«Спорт в Україні». Розвиток навичок створення проектів.

Контроль письма.

Вміти

 створювати проекти.

Громадянська відповідальність.

Визначає власні

спорт. Уподобання

 та потреби

 

My favourite sport is… I became interested in…

My favourite champion is //

I hope…in future.

 

 

 

Ex.2,

 p.79

Ex.1,p.78

Написати лист про свій улюб-лений вид

спорту

 

42.

 

Чому важливо вивчати іноземні мови?Розвиток навичок вести дискусію.

Вміти розпитувати з

метою роз’яснення та уточнення інформації

 

Present Simple.

Present Continuous

Модальні дієслова

Skills, international, foreign improve, study, use, connect, listen

 

 

Ex.2,

 p.80-

81

Ex.3,

 p.81

Ex.1,

 p.80

Ex.4,

 p.81

Ex.5,p.82

Відповісти на запитання

43.

 

Спортивні уподобання моїх друзів. Розвиток навичок аудіювання.

Контроль аудіювання.

Вміти

 аналізувати прослуханий текст.

Громадянська відповідальність.

Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань

 

 

 

 

Ex.6,

 p.83

 

 

Ex.10,p.85

Вставити пот-

рібне слово

44.

 

Спорт у Великобританії. Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати розповідь про відомого спортсмена Великобританії.

45.

 

Урок домаш-

нього

читання «Байка Езопа «Черепаха та Заєць». Розвиток

навичок читання.

Контроль читання.

 

Вміти

висловлювати

свої враження

Громадянська відповідальність.

Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань

 

 

Ex.1,

 p.86

 

Ex.2,3

 p.87

 

Ex.4,p.87

Відповісти на

запитання

46.

 

В здоровому тілі – здоровий дух!

Розвиток навичок аудіювання.

Вміти

висловлювати

свої враження

Громадянська відповідальність.

Визначає власні спорт. уподобання та потреби. Здоров´я і безпека. Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань

 

 

 

 

 

 

Ex.9,p.84

Вивчити вірш

47.

 

Розвиток спорту в Україні.

Розвиток монологічного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати розповідь про спортсменів України.

48.

 

Спорт. Урок узагальнення знань, умінь та навичок.

Вміти аргументувати свою думку.

 

 

 

 

 

 

 

Повт. всі

правила

та слова.

Тематичне оцінювання.

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Дом. завд.

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Харчування.

49.

 

Продукти харчування.

Введення ЛО та МЗ.

Висловлювати думки про вподобання у їжі

Здоров'я і безпека:

обговорює вибір продуктів корисних

 для здоров’я

Present Simple

дієслова to be.

Ex. 1, p. 92

bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar

 

Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94,

Ex. 4, p. 94

Ex. 2, p. 93

 

 

Впр. 2,с. 94-95

WB Ст. 37

50.

 

Здорова їжа

Розвиток навичок читання.

 

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

 

Здоров'я і безпека:

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Present Simple

дієслова to be. Much, many

 

 

 

Diet, grains, mealtime,  snack, vegetarian, dairy,  important

Ex. 4, p. 96,

 

Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97

 

РЗ ст.. 37

Впр. 6, с. 97

 

51

 

Здорова їжа.

Розвиток навичок монологічного мовлення.

Вміти охарактеризувати деякі види їжі

Present Simple

дієслова to be. Much, many

Ex. 1c, p. 98

Ex. 1ab, p. 98

 

РЗ ст.. 38

Вивчити слова

52

 

Британська їжа.

Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті

 

Present Simple

дієслова to be. Much, many

 

Ex.5, p. 100,

Ex. 4c, p. 100

Ex. 2-4ab, p. 99-100,

РЗ ст.. 39

Ст. 39 WB

53

 

Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа.

Поповнення активного словника учнів по темі

Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається

Здоров'я і безпека:

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

Модальні дієслова have to, must

Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian,

 to eat out

Ex.1а, p. 101, 

 

Ex.1b, p. 101

РЗ ст.. 43

Скласти рекомендації по здоровому харчуванню

54

 

Улюблені страви

Розвиток навичок діалогічного мовлення та граматичних якостей.

Говорити про свої вподобання

Здоров'я і безпека: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

 

Would/ wouldn’t

Do shopping, to put

on weight, to loose weight

Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103

Ex.2, p. 102

 

Ex.3b, p. 102

ст 40

  WB

55

 

Улюблені страви моєї родини.

Розвиток монологічного мовлення.

Висловлювати думки у майбутньому часі

Здоров'я і безпека:

обговор. різні способи

Пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпеки

shall/will

be going

\an; a slice of, a cup of, some,

a glass of

 

 

 

10 sentences

РЗ ст.. 44

Написати твір

 

56

 

На пікнік

Розвиток навичок говоріння.

планувати та приймати спонтанні рішення з приводу майбутньої події

Підприємливість та фінансова грамотність:

наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

Здоров'я і безпека:

обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

Питальні речення у

Present Simple

It looks, smells,

tastes,

sounds

 

Ex.5-6, p. 104,

 

Ст. 43-44 WB

Впр.4а, с. 107

 

57

 

На пікнік

Удосконалення навичок говоріння.

Вміти розповідати про улюблені страви та напої

 

Модальні дієслова have to, must

ЛО теми

 

Ex.2-3, p. 105-106

 

Ex.1, p. 105

Розповідь про пікнік

58

 

У кафе

Вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією.

Спілкуватись в парах

Вміти надавати інформацію про їжу

 своїх друзі

Здоров'я і безпека:

обговор. різні способи

пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпек

 

Питальні речення у

Present Simple

ЛО теми

 

 

Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108

Ex.1-2, p. 109

РЗ ст.. 45

Впр.3, с. 109

Ст. 45 WB

59

 

За сніданком

Автоматизація ЛО.

Ділитись інформацією про страви на сніданок

Здоров'я і безпека:

наводить приклади  збалансованості влас-

ного раціону

 

ЛО теми

ex 3-4 p 131

 

 

Ст. 46 WB

 

РЗ ст.. 46

Написати меню для свого сніданку

 

60

 

Меню

Розвиток навичок письма.

Писати меню

Здоров'я і безпека:

співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Present Simple

дієслова to be.

ЛО теми

 

 

 

 

РЗ ст.. 47-48

Скласти діалог «У кафе»

61

 

Проектна

робота

«Традиційна українська їжа» Розвиток навичок розроблення проектів.

Вміти  аргументувати власну

 думку

Здоров'я і безпека:

обговор. різні способи

пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпек

 

ЛО теми

 

 

 

 

Написати рецепт укр..страви

62

 

Харчування. Урок узагальнення знань, умінь та навичок.

Вміти аргументувати свою думку.

 

 

 

 

 

 

 

Повт. всі

правила

та слова.

Тематичне оцінювання.

Покупки

63

 

Покупки

Введення ЛО та МЗ.

Вживати слова відповідно ситуації

Підприємливість та фінансова грамотність:

Розподіляє кошти на продукти харчув-ня

 

Минулий неозначений

час

Ex.3, p. 111

 

Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111

Ex.2, p. 110

WB Ст. 49

Вивчити слова

 

64

 

Покупки у Лондоні

Розвиток навичок читання.

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

Підприємливість та фінансова грамотність:

 Складає перелік покупок

 

Кількісні займенники many/much.

Vocabulary box (с. 113)

ex 1-2 p 112-113

 

 

в. 3-5,

с. 112-115

WB 50

РЗ 50 впр.3

65

 

Британські гроші

Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті та відповідати на питання

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ідентифікує власні

права і обов’язки як споживача

 

Однина та множина іменників

 

 

 

 

 

Vocabulary box (с. 118)

 

в. 2, с. 117

в. 1, 2, ст. 116

в. 1-2,

 с. 116-119

 

WB 51

 

Впр. 3 ст 117

66

 

Британські гроші

Розвиток навичок сприймання на слух.

 

Вміти розповідати про відвідування магазині

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення

 

Кількісні займенники many/much.

 

В. 3, 5, с. 118-119

 

РЗ ст.. 52

Доповнити розповіть ст.. 118

66

 

В магазині одягу

Розвиток навичок говоріння.

Спілкуватись в парах

Підприємливість та фінансова грамотність:

ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення

Минулий неозначений

час

Bargain, department store, expensive, shop

Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121

 

 

РЗ ст.. 53

скласти діалог

67

 

Робимо покупки.

Удосконалення граматичних навичок.

Висловлювати думки в минулому часі.

вміти спитати дскільки коштує річ.

Підприємливість та фінансова грамотність:

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

Майбутній неозначений час. Cтупені порівняння прикметників

 

 

Ex.4-6, p. 121-122

Ex.7а, p. 122

РЗ ст.. 54

WB

68

 

Покупки в Лондоні . Розвиток навичок вести бесіду у зв’язку з ситуацією.

Ділитись інформацією та обговорювати у магазинах

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення

Питальні речення

в минулому неозначеному часі

 

 

 

 

Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall,

 well-stocked

Ex.1а, p. 123,

 

Ex.1а-2, p. 124,

РЗ ст..55

WB

68

 

Магазини Лондона.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вміти запитувати та надавати інформацію

про асортимент товарів

у магазинах Лондона

 

Минулий неозначений

час

Ex.3, p. 125

 

Ex.5-6, p. 126-127

РЗ ст..56

Повт. тему

«Шопінг»

69

 

Реклама

Розвиток навичок письма.

Писати рекламу

Підприємливість та фінансова грамотність:

тлумачить функцію грошей у суспільстві

 

Минулий неозначений

час. Кількісні займенники many/much.

ЛО теми

в. 1, с. 128

 

 

в. 1-2, с. 128

Написати рекламу

70

 

Проектна робота. Мій улюблений магазин. Розвиток навичок проектної діяльності.

 

Вміти висловлювати свою точку зору

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ідентифікує власні

права і обов’язки як споживача

Минулий неозначений

час, структури will/ shall, be going to

ЛО теми

в6 с 132

 

 

Project Work

p129

проект

71

 

Останній візит в магазин . Автоматизація ЛО та МЗ,

Вміти запитувати та надавати інформацію

про асортимент товарів

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

Past Simple

 

Much, many.

There is \are

ЛО теми

 

ex 2 p130

 

ex 1 c 130

 

РЗ ст..56

РЗ ст. 56 впр. 12(1)

72

 

Урок домаш-

нього

читання Опов-я «Dragon Soup».

Розвиток навичок читання.

Вміти висловлювати

свої враження

 

 

Much, many.

There is \are

 

 

Ex.4,

p.137

Ex.2,

p.134-

136

Ex.2,

p.134-

136

 

Переказувати оповідання

73

 

Покупки. Урок узагальнення знань, умінь та навичок.

Вміти аргументувати свою думку.

 

 

 

 

 

 

 

Повт. всі

правила

та слова.

Тематичне оцінювання.

Подорож.

 

74

 

Види транспорту

Введення ЛО та МЗ.

Вміти  відстоювати

свою думку відносно вибору транспорту для

 подорожі

Екологічна безпека та сталий розвиток

Обговорює

переваги

екологічних видів

Ужив. прийм-ів

з дієсл.

To get (into,out of); get

(on, off); to take

Види транспорту

 Ex.1-2, p. 142-143

 

 

 

Ex.3-4, p. 143,

 

вчити слова

 

75

 

Підготовка до подорожі

Розвиток навичок читання.

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та відповідати на питання

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

 

 

Ужив. прийм-ів з дієсл.

To get (into,out of); get

(on, off); to take

 

Ex.1, p. 144,

 

Ex.2,p. 145,

WB Ст.58

Впр.4,с. 146

76

 

Плануємо подорож.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Вміти описувати підготовку до

подорожі

Підприємливість та фінансова грамотність

Порівнює вартість

подорожі різними

видами

 

 

Теперішній неозначений час

 

Ex.3а, p. 145

 

Ex.3b,p. 145

 

 

77

 

В аеропорту

Розвиток навичок говоріння.

 

Вести розмову в аеропорту

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

 

 

Теперішній неозначений час

Journey, sailor, dangerous, enjoyable,

Ex.5,p. 146,

Ex.6, p. 147,

Ex.7,p 147,

 

Впр.5, с. 150

 

 

78

 

Сімейна подорож Смітів

Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті

Здоров’я і безпека

Пояснює життєво важливу потребу

дотримання правил дорожнього руху,

поведінки на воді

та в інших місцях.

 

Теперішній неозначений час

safe, safe, tiring, troublesome

 

Ex.1, p. 148

Ex.2,p. 148,

WB cт.59

 

79

 

Подорож вчора та сьогодні

Розвиток навичок читання.

Вміти розповідати про свої емоції

від подорожі

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Past Simple

Present Simple

 

Ex.3, p. 149

 

Ex.4,p. 149

WBcт.60

написати про переваги подорожі тепер

80

 

Подорож вчора та сьогодні

Розвиток навичок говоріння.

Вміти розповідати про свої емоції

від подорожі

Підприємливість та фінансова грамотність

порівнює вартість

подорожі різними

видами

Past Simple

Present Simple

 

 

Ex.6, p. 150,

 

Ex.5, p. 150,

 

81

 

На автостанції

Удосконалення граматичних вмінь та навичок.

Вести розмову на автостанції

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

Прислівники

yet, already, never, ever, recently, lately

 

Ex.3, p. 151

Ex.1-2, p. 151,

WB cт. 61-62

 

82

 

На автостанції

Удосконалення лексичних вмінь та навичок.

Висловлювати думки в різних часах

Підприємливість та фінансова грамотність

порівнює вартість

подорожі різними

видами

Present Perfect

Past Simple

 

 

 

Ex.5-6, p. 152

Ex.4, p. 152

Впр.7, с. 153

 

83

 

На вокзалі

Розвиток навичок говоріння.

Вести розмову на вокзалі

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

 

Tenses

Carriage, flight, passenger,

Ex.1, p. 153-154,

Ex.2, p. 154

Ex.3, p. 154

WB ст. 63-64

Впр.6, с. 155

 

84

 

На вокзалі

Розвиток вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією.

Вміти висловлювати

 свої враження від

побаченого у

мандрівці

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Визначає орієнтовну вартість перебування в іншій країні

 

Past Simple

Present Simple

platform, return, single

Ex.4-5, p. 154-155

 

 

WB ст. 65-66

РЗ ст..67 впр. 13

85

 

Лист другу

Розвиток навичок письма.

Писати  листа другу

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

Present Perfect

Past Simple

ЛО теми

 

 

 

Ex.1-2, p. 156

РЗ ст.. 67

РЗ ст..68-69

 

86

 

Проектна робота.

Подорож . Розвиток навичок проектної діяльності.

Називати причини подорожі та опис улюблен виду подорожі

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

Здоров’я і безпека

Аналізує наслідки

порушення правил 

дорожнього руху.

 

Past Simple

Present Simple

ЛО теми

 

Ex.10, p. 185

Ex.11, p. 185

Ex.12, p. 186,

Ex.12, p. 186

       87

 

Подорож. Урок узагальнення знань, умінь та навичок.

Вміти  висловлювати

свою точку зору

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Present Simple

ЛО теми

 

 

 

WB ст. 70-71

РЗ ст.. 72 впр. 72

                               Тематичне оцінювання.                                    

Великобританія

88

 

Країни та національності

Введення ЛО та МЗ.

Оперувати назвами країн та національностями

Громадянська відповідальність

демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Утворення прикметників національностей

від назв країн

Ukraine, Ukrainian England

Englishman

 

Ex.1-2 p. 157

Ex.4 p. 159

Ex.3 p. 158

 

WBcт. 73

вивчити назви країн та національності

 

89

 

Подорожуємо Лондоном.

Розвиток навичок читання.

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

Громадянська відповідальність

Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри Лондона

Утворення прикметників національностей

від назв країн

Capital, cathedral

Визначні пам’ятки Лондона

Ex.1, p. 160

 

Ex.2b, p. 161-162

WBcт. 74

Ex.2b, p. 161-162

 

90

 

Столиці світу

Розвиток навичок говоріння.

ділитись інфою про столиці світу

 

 

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

 

Правила уживання означеного

 та неозначен. артикля

Double-decker, tourist guide, travel agent, to have a look (at)

Ex.3, p. 163

 

Ex.4p. 164

Ex.3, p. 163

Розповідь про Лондон

91

 

Столиці світу.

Розвиток навичок монологічного мовлення.

Вміти вести

бесіду про визначні

пам’ятки країн

Ступені порівняння

прикметників

 

 

 

 

WB cт. 76

WB cт. 76

Україна

92

 

Київ

Розвиток навичок читання.

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

Громадянська відповідальність

Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри Києва

Ступені порівняння

прикметників

Визначні пам’ятки Києва

Ex.5, p. 164-166

 

Ex.6, p.167

 

розповідати про визначні місця Києва

93

 

Подорожуємо навколо світу

Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати інформацію у прослуханому тексті

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Правила уживання означеного

 та неозначен. артикля

p.169; континентиокеани

Ex.1, p. 168

Ex.6, p. 170,

 

 

WB

ст.77-78

 

WB cт. 79

94

 

Подорожуємо навколо світу

Удосконалення граматичних навичок.

Вміти вживати артикль перед географічними назвами

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Означений артикль «the»

ЛО теми

 

Ex.3, p. 173

 

Ex.2, p. 172

Впр.1, с. 172

 

95

 

Цікаві місця світу

Розвиток навичок говоріння. Контроль говоріння.

Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож

Правила уживання означеного

та неозначен. артикля

ЛО теми

Ex.2,p. 174-175,

 

Ex.1, p. 174,

WB cт. 80

Ex.3 p. 175 скласти діалог

WB ст

96

 

Цікаві місця світу. Розвиток монологічного спілкування.

 

Вміти висловлювати 

свої враження від

побаченого у мандрівці

Підприємливість та фінансова грамотність

Визначає орієнтовну вартість перебування в іншій країні

Правила уживання означеного

та неозначен. артикля

ЛО теми

 

 

Ex.3-4, p. 175

WB

cт. 81-82

WB cт. 82

Впр.82

97

 

Проектна робота.Буклет для туристів. Розвиток проектної діяльності.

 

Упорядковувати інфу в буклеті

 

 

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Означений артикль «the»

ЛО теми

Ex.5p. 176

 

 

Ex.6 p. 177

підготувати буклет

 

98

 

Листівка

Розвиток навичок письма. Контроль письма.

писати листівку другу

Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf

ЛО теми

Впр.1, с. 178

 

 

 

Ex.4, p. 182 

написату листівку

99

 

Подорож

Україною та Великобританією

Розвиток діалогічного мовлення.

 

розповідати про останню подорож

Здоров’я і безпека

Демонструє  розуміння  цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf

ЛО теми

 

 

Ex.1-2, p. 180-181

WB 83

Впр.2, с. 179

 

100.

 

Подорож

Україною та Великобританією

Розвиток навичок читання. Контроль читання.

 

розповідати про останню подорож

Здоров’я і безпека

Демонструє  розуміння  цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf

ЛО теми

 

 

Ex.1-2, p. 180-181

WB 83

Впр.2, с. 179

 

101.

 

Подорож

Україною та Великобританією

Розвиток навичок говоріння.

 

розповідати про останню подорож

Здоров’я і безпека

Демонструє  розуміння  цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf

ЛО теми

 

 

Ex.1-2, p. 180-181

WB 83

Впр.2, с. 179

 

102.

 

 

Придбання квитків.

Розвиток навичок аудіювання. Контроль аудіювання.

Вміти

аргументувати

свій вибір. Вміти висловлювати 

свої враження від

побаченого у мандрівці

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Порівнює вартість

подорожі різними видами

 

Громадянська відповідальність

Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри

Правила уживання означеного та неозначен. артикля.  Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf.

ЛО теми

Ex.3, p. 181,

Ex.9, p. 184

Ex.6-8, p. 184,

WB 84

Ex.5, p. 183

скласти діалог

103.

 

Урок-проект «Подорож навколо світу»

Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни

Громадянська відповідальність

Робить повідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри

Правила уживання означеного та неозначен. артикля.  Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf.

ЛО теми

 

 

 

Контроль навиків письма

Повторити лексику теми

104.

 

Подорож. Урок узагальнення знань, умінь та навичок.

Вміти  висловлювати

свою точку зору

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Present Simple

 

 

 

 

 

 

105

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

WB 86-87

 

Тематичне оцінювання.

 

Вчитель                            О.В.Гавронська

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tischenko Tania
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
1955
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку