В презентації подано актуальність вивчення англійської мови, мету, завдання, форми та методи навчання дошкільнят та дітей молодшого шкільного віку, типи ігор та їх класифікація
Актуальність вивчення англійської мови в позашкільних закладах. У ХХІ столітті в українському суспільстві зросла потреба у спілкуванні та співробітництві з іншими народами,представниками інших країн. Знання іноземної мови стало необхідністю. Рекомендовано починати вивчати іноземну мову в ранньому віці, так як на даному етапі формується паралельне з рідною мовою накопичення лексичного та граматичного матеріалу з іноземної мови. Опановуючи іноземну мову дитина дошкільного віку не відчуває величезного розриву між можливостями в оволодінні рідної та іноземної мови, почуття успіху буде більш яскравим, ніж у дітей шкільного віку.
Номер слайду 3
Мета:
Номер слайду 4
Завдання:
Номер слайду 5
Форми та методи навчання:використання гри(навчальні ігри поділяються на ситуативні, змагальні, ритмо-музичні і художні);використання інформаційних і комунікаційних методів, такі як комп'ютерне обладнання, мультимедійні засоби, аудіо та багато іншого;Відеофільми для вивчення англійської мови(мультфільми);Використання карток різного напряму, олівці, розмальовки та інше
Номер слайду 6
До ситуативних відносяться рольові ігри, які моделюють ситуації спілкування з того чи іншого приводу. Рольова гра - це ігрова діяльність, в процесі якої діти виступають у певних ролях, розігруються різні життєві ситуації
Номер слайду 7
До змагальних відносяться більшість ігор, що сприяють засвоєнню лексики та грамоти. В них перемагає той, хто краще володіє мовним матеріалом. Це всілякі кросворди, "аукціони", настільно-друковані ігри з лінгвістичними завданнями, виконання команд. Кросворди можуть бути на будь-яку тему: тварини, фрукти, овочі, меблі, іграшки тощо Команди бувають різні. Ритмо-музичні ігри - це всякого роду традиційні ігри типу хороводів, пісень і танців Художні, або творчі ігри - це вид діяльності, що стоїть на межі гри і художньої творчості(Розфарбовування картинок)
Номер слайду 8
За характером та формою поведінки учасників ігри та вправи класифікуються:а) ігри-маніпуляції з предметами (з натуральними предметами, іграшками тощо);б) ігри, пов'язані з рухами, фізичними діями («Хоровод», «Потяг», стрибки, ходьба, біг та ін.);в) ігри-змагання (у парах, групах, командах);г) рольові ігри на основі реальних та уявних ситуаціях («У лікаря», «У магазині» тощо».
Номер слайду 9
Раннє навчання іноземної мови сприяє розвитку фонетико-фонематичного слуху, що є заставою і правильної вимови, і грамотного письма. Важливо розуміти, що вивчення англійської в ранньому віці – це не лише гарантія вільного володіння мовою в майбутньому, але й додаткові можливості особистої і професійної самореалізації дитини.