календарно-тематичне планування 2 семестр на 4 години для учнів 6 класу за підручником Джоанни Кости "PREPARE"
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ (4 години) для 6 класів на 2023-2024 н.р.
Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.
№ |
Дата уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух / зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||||||||||||||||||||
Семестр IІ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Eating Out |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Їжа та напої |
Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.
|
Питання і відповіді щодо улюбленої їжі. Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови. Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі. |
Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби. |
burger chicken legs cola cream fresh vegetables grapes lemonade mineral water pasta with tomato sauce mushroom salad soft drinks strawberry |
|
WB c.48 |
|||||||||||||||||||||
2 |
|
Що ти любиш їсти та пити? |
Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей. |
Зорове сприймання тексту з порівнянням. |
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Порівняльні прикметники |
WB c.49 |
|||||||||||||||||||||||
3 |
|
Вулична їжа |
Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.
|
Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй. |
Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео. |
Розповідь про вуличну їжу. |
noodles chilli fried onions omelette seafood pancakes sweets grilled meat curry chips |
|
WB c.50 |
||||||||||||||||||||||
4 |
|
Я люблю вуличну їжу |
Створення діалогу з партнером про вуличну їжу. |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
Розмова з партнером про вуличну іжу. |
звуки /ʌ/ і /ɒ/ |
|
WB c.51 |
|||||||||||||||||||||||
5 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
Складання розповіді про улюблену вуличну їжу |
|
|
Написання діалогу з другом |
|||||||||||||||||||||
The Latest Technology |
|||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Електронні гаджети |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом. Розповідає про свої гаджети та їх використання. |
свої гаджети та їх використання. |
Підприємливість та технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі. |
Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн. Зорове сприймання тексту. |
Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
e-reader fitness tracker games console headphones keyboard laptop mouse printer screen smartphone speaker tablet |
|
WB c.52 |
|||||||||||||||||||||
7 |
|
Які електронні гаджети у тебе є? |
Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.
|
|
Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння. |
Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння. |
Прикметники найвищого ступеня порівняння.
|
WB c.53 |
|||||||||||||||||||||||
8 |
|
Комп'ютери та інтернет |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові. |
Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ. |
• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання. Безпечна поведінка онлайн. |
Зорове сприймання тексту в картинках |
Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім. |
|
|
WB c.54 |
|||||||||||||||||||||
9 |
|
Як користуватися гаджетами? |
Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета. |
Сприймання на слух тексту. |
Написання листа другові з порадами про гаджет. |
digital download machine memory save software virus |
|
WB c.55 |
|||||||||||||||||||||||
10 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
Опанування правил користування гаджетами |
|
|
Написати розповідь про гаджети, які маєш |
|||||||||||||||||||||
Life Skills. ICT literacy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Створення блогу |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі. |
Презентація створеного проєкту Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання тексту на слух. |
|
activities animals fashion food life experiences music special days and holidays sports travel |
|
Розробка Проєкту |
|||||||||||||||||||||
12 |
|
Публікації у блозі |
Пишуть і розробл. публікацію в блозі таділяться своїм постом з іншими учнями. |
Зорове сприймання тексту про створення блогу. |
Написання і презентація проєкту |
|
|
Повт. вивч. |
|||||||||||||||||||||||
13 |
|
Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст. 78-79 |
|||||||||||||||||||||||||||||
Healthy Bodies |
|||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Захворювання |
Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я. |
Запитання і відповіді про здоров’я. |
Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;
|
Прослуховування аудіо про види захворювань. |
Розмова про погані звички для здоров’я. |
temperature eye hurts cold headache pain in my foot. sick broken arm toothache stomach ache |
|
WB c.56 |
|||||||||||||||||||||
15 |
|
Чим я лікуюсь? |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. |
Зорове сприймання тексту про захворювання.
|
Побудова діалогу лікар – пацієнт. |
Вимова беззвучних приголос-них. |
should / shouldn’t |
WB c.57 |
|||||||||||||||||||||||
16 |
|
Моє здоров’я |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про біг та його користь. Поради щодо покращення свого життя. |
Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків. |
|
Здоров’я |
|
WB c.58 |
||||||||||||||||||||||
17 |
|
Моє здоров’я – моє багатство |
Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради. |
Сприймання тексту на слух. |
Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя. |
Здоров’я |
|
WB c.59 |
|||||||||||||||||||||||
18 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
|
Написати що ти робиш для підтримки здоров’я |
|||||||||||||||||||||
Getting Around the Town |
|||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Місця міста |
Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.
|
Запитання і відповіді про різні місця у місті. |
• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста. |
Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються. |
bridges bus stops a playground a roundabout streets traffic lights |
|
WB c.60 |
|||||||||||||||||||||
20 |
|
Куди я можу піти? |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі. |
Сприймання тексту на слух. |
Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць. |
|
Приймен-ники місця. |
WB c.61 |
|||||||||||||||||||||||
21 |
|
Де я можу відпочити? |
• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі. Говорять про подорож до Единбургу. |
Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови. |
Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу. Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру. |
Складання діалогів за представленою моделлю. |
Фрази для проведення дозвілля. |
|
WB c.62 |
|||||||||||||||||||||
22 |
|
Чим я можу там займатися? |
Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
Сприймання тексту про різні місця в місті на слух. |
Написання короткого повідомлення про відомі місця. |
Складені іменники |
|
WB c.63 |
|||||||||||||||||||||||
23 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
Написати про своє улюбл місце відпочин |
||||||||||||||||||||||
Culture. Ukraine. Natural Attractions |
|||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Природні визначні пам'ятки України. |
Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України. |
Опис природних пам’яток України.
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Розуміють вплив роботи на життя людини; |
Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України. |
|
forest river lake sea mountain cave hill waterfall |
|
Розробка проєкту |
|||||||||||||||||||||
25 |
|
Що я знаю про природні визначні пам'ятки України? |
Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни. |
|
Розповідь про відомі місця країни та їх опис. |
|
|
Знайти декілька визначних пам’яток |
|||||||||||||||||||||||
26 |
|
Цікаві факти про природні визначні пам'ятки України. |
Можуть розповісти про визначні пам’ятки України. |
Опис події. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни. |
Написання і презентація проєкту. |
|
|
Розробка проєкту |
||||||||||||||||||||||
27 |
|
Мій проєкт про пам’ятки України |
Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні. |
Презентація проєкту. |
|
Написання і презентація проєкту. |
|
|
Розробка проєкту |
||||||||||||||||||||||
28 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Mysteries in Nature |
|||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Географічні особливості |
Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою. |
Розповідь про речі пов’язані з природою. |
Розвиток умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми. |
|
Cliff field island lake mountain river snow water |
|
WB c.64 |
|||||||||||||||||||||
30 |
|
Похід у гори |
Зорове сприймання тексту про похід у гори. |
Обговорення подій, що стались в минулому. |
Вимова висхідної та спадної інтонації. |
Past continuous |
WB c.65 |
||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Погода |
Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією. |
Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс. |
Обгартовує та доносить свою думку за новою інформацією. |
|
|
WB c.66 |
|||||||||||||||||||||
32 |
|
Погодні умови |
Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі. |
|
Усний опис дивного створіння. |
Погода та погодні умови |
|
WB c.67 |
|||||||||||||||||||||||
33 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
|
Описати свою улюблену погоду |
|||||||||||||||||||||
Amazing Animals |
|||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Тварини |
Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації. |
Розповідь про ставлення до тварин. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі; Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
|
Огляд відео про диких домашніх тварин. |
Відповідь на запитання про різних тварин. |
Bear chicken Duck elephant Insect lion monkey mouse rabbit rat |
|
WB c.68 |
|||||||||||||||||||||
35 |
|
Яких тварин я знаю |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Опис минулих подій. |
Зорове сприймання тексту. |
Діалогічна бесіда-опис минулих подій. |
|
Past simple і past continuous |
WB c.69 |
||||||||||||||||||||||
36 |
|
Опис улюбленої тварини |
Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію. |
Опис тварин, їх умінь. |
Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. |
Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння. |
|
|
WB c.70 |
||||||||||||||||||||||
37 |
|
Яку тварину я малюю? |
Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках. |
Сприймання на слух тексту про людей та тварин. |
Написання історії. |
Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/ |
|
WB c.71 |
|||||||||||||||||||||||
38 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals |
|||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Соціальна відповідальність |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проєкту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. Критичне мислення: • визначають докази та їхню надійність; • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Зорове сприйняття тексту про захист тварин. |
|
|
|
Розробка проєкту |
|||||||||||||||||||||
40 |
|
Захист тварин |
Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин. |
|
Презентація проєкту |
|
|
Повторити вивчене |
|||||||||||||||||||||||
41 |
|
Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст.100-101 |
|||||||||||||||||||||||||||||
What Are You Watching? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Телебачення та розваги |
Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні. |
Порівняння різних видів телевізійних програм. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність;
|
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
Розповідь про улюблені телепередачі. |
cartoons channels fan live on demand on TV programme records remote control stream talent show the news |
|
WB c.72 |
|||||||||||||||||||||
43 |
|
Моя улюблена передача |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати. |
Зорове сприймання короткого тексту. |
Усний опис планів із залученням вивченої граматики |
|
Future with going to |
WB c.73 |
|||||||||||||||||||||||
44 |
|
Популярні талант-шоу в Україні |
Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
|
Розповідь про популярне талан-шоу. |
Громадянська відповідальність: • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприймання тексту про талант-шоу. |
Розповідь про популярне талант-шоу. |
Розваги |
|
WB c.74 |
|||||||||||||||||||||
45 |
|
Я дивлюсь телевізор дуже часто |
Описує простими мовними засобами розваги. |
Бесіда про улюблену програму на телебаченні. |
Сприймання тексту на слух про співаків. |
Розповідь про улюблене програму на телебаченні |
Розваги |
|
WB c.75 |
||||||||||||||||||||||
46 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
|
Написати про свою улюблену передачу |
|||||||||||||||||||||
Magazines And Books |
|||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Мої улюблені журнали та книги |
Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку. |
Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми. |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; |
Огляд відео про книжки та журнали. |
Розповідь про улюблені книги та журнали. |
advertise-ment article cartoon headline information interview photograph review |
|
WB c.76 |
|||||||||||||||||||||
48 |
|
Мої улюблені вистави та фільми |
Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності. |
Зорове сприймання тексту. Сприймання тексту на слух. |
Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій. |
|
Making suggestions |
WB c.77 |
|||||||||||||||||||||||
49 |
|
Книжкові персонажі |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок. |
Розповідь про книги та персонажів. Обґрунтування думки. |
|
|
WB c.78 |
||||||||||||||||||||||
50 |
|
Радіо програма |
|
Сприймання тексту на слух про радіо програму. |
|
|
as, because, so та when |
WB c.79 |
|||||||||||||||||||||||
51 |
|
Граматичний урок |
Пише рецензію на фільм, виставу чи книгу. |
|
|
|
|
|
|
Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу. |
|||||||||||||||||||||
Culture. British TV Around The World |
|||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Британські телепрограми |
Дізнаються про британські телепрограми. |
Опис різних видів телепрограм. Розповідь про телепрограми представлені у Британії. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту
|
Сприймання письмового тексту про телевізійні програми. |
|
scuba diving natural habitat miss planet acrobatics |
|
Розробка проєкту |
|||||||||||||||||||||
53 |
|
Британські телепрограми |
Можуть розповісти про телепрограми Британії. |
|
Розповідь про телепрогра-ми Британії. Опис та власна думка. |
|
|
Ознайомитися з телепрограмами Британії |
|||||||||||||||||||||||
54 |
|
Розклад телепрограм |
Планують розклад телепрограм. |
|
Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограм |
Написання і презентація проєкту. |
|
|
Створення проєкту |
||||||||||||||||||||||
55 |
|
Телепрограми, які я дивлюсь |
Планують розклад телепрограм і презентують його класу |
|
|
|
|
|
Написати про свої улюбл. пр. |
||||||||||||||||||||||
56 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
Опис улюбленої програми |
||||||||||||||||||||||
School Can Be Fun! |
|||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Я навчаюсь у школі |
Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок. |
Опис активностей під час шкільних поїздок. Опис справ, які вони повинні та не повинні робити. |
Громадянська відповідальність: • усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; |
Зорове співвіднесення зображень зі словами. Сприймання тексту на слух. |
|
canoeing cooking on a fire dancing at a disco going on a nature walk going round a museum going to an amusement park sailing visiting a farm visiting an aquarium watching a show |
|
WB c.80 |
|||||||||||||||||||||
58 |
|
Як справи у школі? |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером. |
Вимова have to / has to |
have to / don’t have to |
WB c.81 |
|||||||||||||||||||||||
59 |
|
У школі |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення різних шкіл та методів навчання. |
Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді. |
Зорове сприйняття тексту. Відео огляд. |
Розповідь про свою школу, що подобається що ні. |
|
|
WB c.82 |
|||||||||||||||||||||
60 |
|
Шкільне життя |
Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу. |
Сприймання тексту на слух про школу-інтернат. |
Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. |
School collocations |
|
WB c.83 |
|||||||||||||||||||||||
61 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
|
Розп. про школу |
|||||||||||||||||||||
Families |
|||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Сім’я |
Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.
Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
aunt cousin grandchild granddaughter grandfather grandmother grandparent grandson nephew niece uncle |
|
WB c.84 |
|||||||||||||||||||||
63 |
|
Яка у мене сім’я? |
|
Опис своєї родини за зразком. |
Вимова букви і |
Adverbs of manner |
WB c.85 |
||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Члени родини |
Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему. |
Бесіда про членів родини. |
Зорове сприйняття тексту про родину. |
Розповідь по свою родину. |
Родина |
|
WB c.86 |
||||||||||||||||||||||
65 |
|
Це – моя сім’я |
Може надати інформацію щодо своєї родини |
Прослуховування інтерв’ю дітей про родину. |
Написання короткого повід-опису своєї родини. |
|
Adverbs of degree |
WB c.87 |
|||||||||||||||||||||||
66 |
|
Граматичний урок |
|
|
|
|
|
|
|
Опис родини |
|||||||||||||||||||||
Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend |
|||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Емоційні навички |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Аналіз прочитаного. Самопрезентація. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
|
Зорове сприйняття тексту про дружбу. |
|
essential close mark advice alone friendship |
|
Розробка проєкту |
|||||||||||||||||||||
68 |
|
Я хороший друг |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя. |
Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханогоМонологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
|
|
Повторити вивчене |
|||||||||||||||||||||||
69 |
|
Повторення. Підготовка до контрольних робіт |
|||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Контрольна робота за рік |
|||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Семестровий контроль читання |
|||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Семестровий контроль письма |
|||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Семестровий контроль говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Семестровий контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Урок повторення вивченого матеріалу за рік |
|||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||