КТП 6 клас "PREPARE" 4 години 2 семестр

Про матеріал

календарно-тематичне планування 2 семестр на 4 години для учнів 6 класу за підручником Джоанни Кости "PREPARE"

Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ (4 години) для 6 класів на 2023-2024 н.р.

Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.

Дата

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух / зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

Eating Out

1

 

Їжа та напої

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

 

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chicken legs

cola

cream

fresh vegetables

grapes

lemonade

mineral water

pasta with tomato sauce

mushroom

salad

soft drinks

strawberry

 

WB c.48

2

 

Що ти любиш їсти та пити?

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Порівняльні прикметники

WB c.49

3

 

Вулична їжа

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Розповідь про вуличну їжу.

noodles

chilli 

fried onions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilled meat

curry

chips

 

WB c.50

4

 

Я люблю вуличну їжу

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Розмова з партнером про вуличну іжу.

звуки /ʌ/ і /ɒ/

 

WB c.51

5

 

Граматичний урок

 

 

 

 

Складання розповіді про улюблену вуличну їжу

 

 

Написання діалогу з другом

The Latest Technology

6

 

Електронні гаджети

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

свої гаджети та їх використання.

Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Зорове сприймання тексту.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitness tracker

games console

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

 

WB c.52

7

 

Які електронні гаджети у тебе є?

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння.

Прикметники найвищого ступеня порівняння.

 

WB c.53

8

 

Комп'ютери та інтернет

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ.

• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім.

 

 

WB c.54

9

 

Як користуватися гаджетами?

Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.

Сприймання на слух тексту.

Написання листа другові з порадами про гаджет.

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

WB c.55

10

 

Граматичний урок

 

 

 

 

Опанування правил користування гаджетами

 

 

Написати розповідь про гаджети, які маєш

Life Skills. ICT literacy

 

11

 

Створення блогу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проєкту

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання тексту на слух.

 

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

special days and holidays

sports

travel

 

Розробка Проєкту

12

 

Публікації у блозі

Пишуть і розробл. публікацію в блозі таділяться своїм постом з іншими учнями.

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

Написання і презентація проєкту

 

 

 

 

 

 

Повт. вивч.

13

 

Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст. 78-79

Healthy Bodies

14

 

Захворювання

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

 

Прослуховування аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eye hurts

cold

headache

pain in my foot.

sick

broken arm

toothache

stomach ache

 

WB c.56

15

 

Чим я лікуюсь?

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу лікар – пацієнт.

Вимова беззвучних приголос-них.

should / shouldn’t

WB c.57

16

 

Моє здоров’я

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків.

 

Здоров’я

 

WB c.58

17

 

Моє здоров’я – моє багатство

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Сприймання тексту на слух.

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

WB c.59

18

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

 

Написати що ти робиш для підтримки здоров’я

Getting Around the Town

19

 

Місця міста

Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

 

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

bridges

bus stops

a playground

a roundabout

streets

traffic lights

 

WB c.60

20

 

Куди я можу піти?

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі.

Сприймання тексту на слух.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

 

Приймен-ники місця.

WB c.61

21

 

Де я можу відпочити?

• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Фрази для проведення дозвілля.

 

WB c.62

22

 

Чим я можу там займатися?

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

Складені іменники

 

WB c.63

23

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

Написати про своє улюбл місце відпочин

Culture. Ukraine. Natural Attractions

24

 

Природні визначні пам'ятки України.

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Опис природних пам’яток України.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Розуміють вплив роботи на життя людини;

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

 

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

Розробка проєкту

25

 

Що я знаю про природні визначні пам'ятки України?

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

 

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

 

 

Знайти декілька визначних пам’яток

26

 

Цікаві факти про природні визначні пам'ятки України.

Можуть розповісти про визначні пам’ятки України.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Розробка проєкту

27

 

Мій проєкт про пам’ятки України

Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні.

Презентація проєкту.

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

Розробка проєкту

28

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Mysteries in Nature

29

 

Географічні особливості

Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою.

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Співвіднесен-ня виразів з відповіднимизображення-ми.

 

Cliff field

island lake

mountain

river

snow

water

 

WB c.64

30

 

Похід у гори

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Вимова висхідної та спадної інтонації.

Past continuous

WB c.65

31

 

Погода

Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією.

Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

 

 

WB c.66

32

 

Погодні умови

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

 

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

 

WB c.67

33

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

 

Описати свою улюблену погоду

Amazing Animals

34

 

Тварини

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

 

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

 

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

Bear chicken

Duck elephant

Insect lion

monkey

mouse

rabbit rat

 

WB c.68

35

 

Яких тварин я знаю

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Опис минулих подій.

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

 

Past simple і past continuous

WB c.69

36

 

Опис улюбленої тварини

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Опис тварин, їх умінь.

Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. 

Розповідь про тварин-рятувальни-ків та їх уміння.

 

 

WB c.70

37

 

Яку тварину я малюю?

Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках.

Сприймання на слух тексту про людей та тварин.

Написання історії.

Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/

 

WB c.71

38

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals

39

 

Соціальна відповідальність

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проєкту

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

 

 

 

Розробка проєкту

40

 

Захист тварин

Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин.

 

Презентація проєкту

 

 

Повторити вивчене

41

 

Повторення. Систематизація та узагальнення знань. ст.100-101

What Are You Watching?

42

 

Телебачення та розваги

Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

 

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

on demand

on TV

programme

records

remote control

stream

talent show

the news

 

WB c.72

43

 

Моя улюблена передача

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати.

Зорове сприймання короткого тексту.

Усний опис планів із залученням вивченої граматики

 

Future with going to

WB c.73

44

 

Популярні талант-шоу в Україні

Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами талант-шоу, які популярні у країні.

 

Розповідь про популярне талан-шоу.

Громадянська відповідальність:

 • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талант-шоу.

Розваги

 

WB c.74

45

 

Я дивлюсь телевізор дуже часто

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

Сприймання тексту на слух про співаків.

Розповідь про улюблене програму на телебаченні

Розваги

 

WB c.75

46

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

 

Написати про свою улюблену передачу

Magazines And Books

47

 

Мої улюблені журнали та книги

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertise-ment

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

WB c.76

48

 

Мої улюблені вистави та фільми

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

 

Making suggestions

WB c.77

49

 

Книжкові персонажі

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. 

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок.

Розповідь про книги та персонажів.

Обґрунтування  думки. 

 

 

WB c.78

50

 

Радіо програма

 

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

 

 

as, because, so та when

WB c.79

51

 

Граматичний урок

Пише рецензію на фільм, виставу чи книгу.

 

 

 

 

 

 

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

Culture. British TV Around The World

52

 

Британські телепрограми

Дізнаються про британські телепрограми.

Опис різних видів телепрограм.

Розповідь про телепрограми представлені у Британії.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

 

Сприймання письмового тексту про телевізійні програми.

 

scuba diving

natural habitat

miss

planet

acrobatics

 

Розробка проєкту

53

 

Британські телепрограми

Можуть розповісти про телепрограми Британії.

 

Розповідь про телепрогра-ми Британії. Опис та власна думка.

 

 

Ознайомитися з телепрограмами Британії

54

 

Розклад телепрограм

Планують розклад телепрограм.

 

Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограм

Написання і презентація проєкту.

 

 

Створення проєкту

55

 

Телепрограми, які я дивлюсь

Планують розклад телепрограм і

презентують його класу

 

 

 

 

 

Написати про свої улюбл. пр.

56

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

Опис улюбленої програми

School Can Be Fun!

57

 

Я навчаюсь у школі

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність: 

• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

 

WB c.80

58

 

Як справи у школі?

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Вимова have to / has to

have to / don’t have to

WB c.81

59

 

У школі

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

 

 

WB c.82

60

 

Шкільне життя

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

Сприймання тексту на слух про школу-інтернат.

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя.

School collocations

 

WB c.83

61

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

 

Розп. про школу

Families

62

 

Сім’я

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

 

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

aunt

cousin

grandchild

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparent

grandson

nephew

niece

uncle

 

WB c.84

63

 

Яка у мене сім’я?

 

Опис своєї родини за зразком.

Вимова букви і

Adverbs of manner

WB c.85

64

 

Члени родини

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

Зорове сприйняття тексту про родину.

Розповідь по свою родину.

Родина

 

WB c.86

65

 

Це – моя сім’я

Може надати інформацію щодо своєї родини

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

Написання короткого повід-опису своєї родини.

 

Adverbs of degree

WB c.87

66

 

Граматичний урок

 

 

 

 

 

 

 

Опис родини

Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend

67

 

Емоційні навички

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

 

essential

close mark

advice alone

friendship

 

Розробка проєкту

68

 

Я хороший друг

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханогоМонологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

Повторити вивчене

69

 

Повторення. Підготовка до контрольних робіт

70

 

Контрольна робота за рік

71

 

Семестровий контроль читання

72

 

Семестровий контроль письма

73

 

Семестровий контроль говоріння

74

 

Семестровий контроль аудіювання

75

 

Урок повторення вивченого матеріалу за рік

76

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сокіл Ганна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0