КТП Англійська мова 4 клас І сем. С.Губарєва . Із змістовими лініями та очікуваними результатами

Про матеріал
КТП з Англійської мови для 4 класу НУШ І семестр зі змістовими лініями та очікуваними результатами. За прогарою Савченко. До підручника С.Губарєвої "Start Up 4 "
Перегляд файлу

Календарне планування з англійської мови

4 клас С. Губарєва ,О. Павліченко

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Мовленнєвий зразок

Мовний інвентар-лексика/

граматика

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати

Дом. завдання

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit 1. School is cool!Школа –це  круто!

1.

 

Good morning! Доброго ранку!

Good morning

It’s nice to see…!

Where mmer?

Seaside,granny,at the camp

Впр.1,2,4,5 с.5

впр.1,3, с.5

впр.1,6 с.5

впр.3 с.5

 

+

 

+

Уміння вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; встановлювати базовий соціальний контакт; ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

 

Впр.1 с.5

2.

 

Knowledge day.

День знань

Wewere you  in su always  

She never

Always, usually, often, sometimes, never

Впр.1,4,6

 С.6-7

Впр.1,3,5,

с.6-7

Впр 2,5,7, с.6-7

Впр .5

 с.6-7

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність традицій для людини; шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.7 с.7

3.

 

School traditions. Шкільні традиції.

Питальні речення

 

Впр.1 с.8

Впр.2 с.9

Впр.2 с.8

 

+

+

 

+

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини; шанобливо ставитися до традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.1 с.8

4.

 

School traditions Шкільні традиції.

Питальні речення

Boring,funny,interesting

Впр.3  с.8

Впр.4 с.9

Впр.5 с.9

 

+

+

 

+

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини; шанобливо ставитися до традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.6 с.9

5.

 

Busy Monday.

 Важкий понеділок

Питальні речення

Busy,tired,subjects,count

Впр.3  с.11

 

Впр.2,4с.11

Впр.5 с.11

 

+

 

+

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; виявляти ініціативу й відповідальність у плануванні свого робочого дня.

 

Впр.1 с.10

6.

 

What’s the time?

Котра година?

What’s the time?

Quarter, half,past

Впр.2с.12

Впр.2с.12

 

 

 

+

 

+

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; виявляти ініціативу й відповідальність у плануванні свого робочого дня.

 

Впр.1,3 с.12

7.

 

What’s the time?

Котра година?

What’s the time?

It’s a quarter past ten

Впр.4 с.13

Впр.5 с.13

Впр.6 с.13

 

 

+

 

+

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; виявляти ініціативу й відповідальність у плануванні свого робочого дня.

 

Впр.6,7 с.13

8.

 

Sports festival

Спортивні змагання

Let’s play

Tennis,football,volleyball,

badminton,jumping,swimming

Впр.1,3 с.14

Впр.2 с.14

Впр.4 с.15

 

 

+

+

 

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; розуміти важливість дотримання правил рухового режиму й фізичного навантаження.

 

Впр.5 с.15

9.

 

Story time.

 Час історій.

 

 

Впр.2 с.16

 

Впр.1 с.16

 

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; виявляти ініціативу й відповідальність у плануванні свого робочого дня.

 

Впр.2 с.16

10.

 

We are creative.

Наша творчість

 

 

 

С.17

 

 

 

+

 

 

Уміння вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; працювати над проєктом у команді.

 

С.17

11.

 

Revision.

Повторення.

 

 

 

Впр.1 С.18

 

Впр.2 с.19

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; працювати над проєктом.

 

Впр.1 С.18

12.

 

Revision.

Повторення.

 

 

 

Впр.1 С.18

Впр.3 с.19

Впр.4 с.19

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; працювати над проєктом.

 

Впр.3 с.19

Unit 2. Happy family and friends. Щаслива родина та друзі

13.

 

Language camp website.  Веб сайт мовного табору

Where are you from ? I am…/ I’m from

Ukraine, England, country, city,Kyiv, Greece, Spain, Barselona, China,Shanghai, Paris, France, Kenia, Nairobi, record, video, share, site, website, camp

Впр.1,3 с.20-21

Впр.3 с.21

Впр.2 с.20

 

+

 

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, раси, національності, віку, місця проживання тощо.

 

Впр.5 с.21, впр.1 с.20

14.

 

Family members. Члени родини

 

Wife, son, husband, daughter, grandson

Впр.1,3 с.22-23

Впр.2 с.23

Впр.4 с.23

Впр.2 с.23

 

+

 

 

Уміння розуміти важливість родини для кожної людини й шанобливо ставитися до кожного члена родини; виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, раси, національності, віку, місця проживання тощо.

 

Впр.5с.23 впр.1 с.22

15.

 

What are your parents? Хто твої батьки?

Den’s mother is…

professions

Впр.1 с.24

Впр.2 с.24

Впр.3 с.25

 

 

+

 

 

Уміння розуміти важливість родини для кожної людини й шанобливо ставитися до кожного члена родини; виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, раси, національності, віку, місця проживання тощо.

 

Впр.1 с.24

16.

 

What are your parents? Хто твої батьки?

Den’s mother is…

неозначений артикль

professions

Впр.3 с.25

 

Впр.5 с.26

Впр.4 с.26

 

+

 

 

Уміння розуміти важливість родини для кожної людини й шанобливо ставитися до кожного члена родини; виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, раси, національності, віку, місця проживання тощо.

 

Впр.6,7 с.26

17.

 

A new message. Нове повідомлення

Ступені порівняння прикметників

Big, many, high, noisy, small, long, short

Впр.1 с.27

Впр.4-5 с.29

Впр.2 с.27

Впр.3 с.28

 

+

+

 

 

Уміння виявляти шанобливе ставлення до свого місця проживання; розуміти необхідність розвитку сучасної інфраструктури в рідному місті/селі.

 

Впр.6с.29

18.

 

We live in the city. Ми живемо в місті

Ступені порівняння прикметників

Modern, interesting, good, bad

Впр.1 с.30

 

Впр.2 с.30

 

 

 

+

 

 

Уміння виявляти шанобливе ставлення до свого місця проживання; розуміти необхідність розвитку сучасної інфраструктури в рідному місті/селі.

 

Впр.1 с.30

19.

 

We live in the city. Ми живемо в місті

Ступені порівняння прикметників

Modern, interesting, good, bad

Впр.3 с.31

Впр.4 с.31

Впр.5 с.31

Впр.6 с.32

 

+

 

 

Уміння виявляти шанобливе ставлення до свого місця проживання; розуміти необхідність розвитку сучасної інфраструктури в рідному місті/селі.

 

Впр.7 с.32

20.

 

Life in the countryside. Життя в селі

Ступені порівняння прикметників

Skyscrapers, mountains

Впр.1 с.33

Впр3 с.34

Впр.2 с.33

Впр.4 с.34

 

 

+

 

 

Уміння виявляти шанобливе ставлення до своєї країни й свого місця проживання; розуміти необхідність розвитку сучасної інфраструктури в рідному місті/селі.

 

Впр.5 с.34

21.

 

Story Time. Час історій.

 

 

Впр.2 с.35

 

Впр.1,3 с.35

 

 

+

 

 

Уміння виявляти шанобливе ставлення до своєї країни й свого місця проживання; розуміти необхідність розвитку сучасної інфраструктури в рідному місті/селі.

 

Впр.1,3 с.35

22.

 

We Are Creative. Наша творчість.

 

 

 

 

С.36

 

 

+

 

 

Уміння вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; працювати над проєктом у команді.

 

проєкт

23.

 

Revision. Повторення.

 

 

 

Впр.1 С.37

Впр.2 с.38

 

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; працювати над проєктом.

 

Впр.1 с.37

24.

 

Revision. Повторення.

 

 

 

Впр.1 С.37

Впр.3-4 с.38

 

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати власні щоденні потреби; вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; працювати над проєктом.

 

Перевір себе с.38

Unit 3. Милий дім

25.

 

Where do you live?

Де ти живеш?

Present continuos

A block of flat, to fix, kitchen, bedroom, bathroom

Впр.1 с.39

Впр.2 с.40

Впр.1 с.39

 

Впр.3 с.40

 

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; виявляти доброзичливе ставлення до оточуючих.

 

Впр.4,5 с.40

26.

 

Welcome to our house

Запрошуємо в гості

There is\are

Between, opposite

Впр.1,2 с.41

Впр.3 с.42

Впр.2 с.41-42

 

Впр.4 с.42

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо.

 

Впр.4,5 с.42

27.

 

Which room do you like?

Яка кімната тобі подобається?

There is\are

Sofa, bed, wardrobe, armchair, carpet, bookcase

Впр.2 с.43

Впр.1 с.43

 

 

 

 

+

+

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.1 с.43

 

28.

 

Which room do you like?

 Яка кімната тобі подобається?

There is\are

Curtains, computer, desk, floor

 

Впр.5 с.44

Впр.3,4 с.44

 

 

+

+

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.6,7 с.44

29.

 

Kitchen and bathroom

Кухня та ванна кімната

There is\are

Microwave, fridge, soap, towel

Впр.1 с.45

 

Впр.1 с.45

 

Впр.2 с.45

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.1 с.45

30.

 

Kitchen and bathroom Кухня та ванна кімната

There is\are

Shelf, cupboard, sink ,             a washbasin

Впр.3 с.46

Впр.4 с.46

Впр.5 с.46 Впр.6 с.47

 

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.6 с.47

31.

 

At home

Вдома

The Present Continuous Tense

A living room, a bedroom, a dining room, a balcony

Впр.1 с.48

Впр.3 с.48

 

Впр.2 с.48

Впр.4 с.49

 

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.4 с.49

32.

 

At home

Вдома

The Present Continuous Tense

A kitchen, a bathroom

 

Впр.5 с.49

Впр.6 с.49

Впр.5 с.49

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.7 с.49

33.

 

Story Time. Час історій.

 

 

Впр.2 с.50

 

Впр.1 с.50

Впр.3с.50

 

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.3с.50

34.

 

We Are Creative. Наша творчість.

 

 

 

 

Впр.2 с.51

 

 

+

 

 

Уміння вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми; працювати над проєктом у команді.

 

проєкт

35.

 

Revision.

Повторення.

 

 

 

Впр.1 с.52

Впр.2 с.53

 

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Впр.2 с.53

36.

 

Revision.

Повторення.

 

 

 

 

 

Впр.3 с.53

 

+

 

 

Уміння виявляти толерантне ставлення до людей незалежно від їхніх походження, місця проживання, статків родини тощо; розуміти необхідність дотримання чистоти й порядку у власному помешканні.

 

Перевір себе с.53

Unit 4. Happy Holidays! Веселих свят!

37.

 

We wish you a merry Christmas!. Вітаємо з Різдвом!

Would like to

Christmas,carols, pudding, stockings, fireplace,

greeting cards

Впр.1-3 с.54-55

Впр.3 с.55

 

Впр.4 с.55

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.3 в с.55

38.

 

Happy New Year! З Новим роком!

Would like to

Celebrate, decorate, spend

Впр.2 с.57

Впр.1,3 с.56-57

Впр.5 с.58

Впр.3в с.58

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.6 с.58

39.

 

Christmas in Ukraine. Різдво в Україні

 

ChristmasEve, godparents,  godfather, godmother, Christmas vertep show, koliadkas

Впр.1 с.59

Впр.2 с.59

Впр.3 с.60

Впр.4 с.60

 

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.5 с.60

40.

 

Happy Easter.

Щасливого Великодня!

Контроль письма

 

Cross buns, painted eggs, Easter Bunny,

Впр.1 с.61

Впр.1-2 с.61

Впр.4 с.62

Впр.5 с.62

 

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.5,6 с.62

41.

 

April fool’s day

1 квітня

Порядкові числівники

Play jokes, paper fish, Humor day, have fun,

Впр.1 с.63

Впр.3а с.63

 

Впр.2 с.63

 

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.3в с.64

42.

 

April fool’s day

1 квітня

Контроль аудіювання

Порядкові числівники

Play jokes, paper fish, Humor day, have fun,

Впр.4 с.64

Впр.4 с.64

Впр.5,6 с.64-65

 

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.7,8 с.65

43.

 

A birthday is a special day. День народження- це особливий день

Порядкові числівники

Birthday party, cake, pizza, invite

Впр.1 с.66

Впр.2 с.66

Впр.3 с.67

 

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.1 с.66

44.

 

A birthday is a special day. День народження- це особливий день Контроль читання

Порядкові числівники

Guests, ice cream

Впр.3 с.67

Впр.4 с.68

Впр.5 с.68

 

+

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.6 с.68

45.

 

Story time  

Час історій

 

 

Впр.2 с.69

 

Впр.1,3 с.69

 

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Впр.1,3 с.69

46.

 

We are creative.

Наша творчість. Контроль усного мовлення

 

 

С.70

 

 

 

 

+

 

 

Уміння вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми. Уміння працювати над проектом самостійно та у команді.

 

проєкт

47.

 

Revision

Повторення

 

 

 

Впр.2 с.72

Впр.1 с.71

 

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Перевір себе с.72

48.

 

Revision

Повторення

 

 

 

 

Впр.3 с.72

 

 

+

 

 

Уміння усвідомлювати цінність культури для людини, шанобливо ставитися до святкових традицій і звичаїв українців та інших народів.

 

Перевір себе

49.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку