КТП англійська мова ІІ семестр 4 клас індивідуальне навчання (спрощено)

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови на другий семестр 4 класу, дві години на тиждень (спрощено). Розроблено для дитини з особливими освітніми потребами, індивідуальне навчання (педагогічний патронаж).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови на

ІІ семестр 2022/2023 навчального року в 4 класі

                                               до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021  « English with Smiling Sam»

                                                                    на рік – 70 годин,  на тиждень -  2 години (спрощено)

                                                                                 ІІ семестр – 36 годин

 

 

 

 

Дата

 

 

Прим.

 

 

Тема

Мовленнєвий

 зразок

 

 

Лексика

Зорове сприйняття

Сприйняття

 на слух

Усне мовлення

Письмо

Змістові лінії

 

 

35

20.01

 

Повторення

теми «Давайте святкувати!»

Оповідання: День народження

 

 

Ex. 1,  p. 66

 

Ex. 2, 4, p. 66-67

Ex. 3, p. 66

 

36

20.01

 

У твоє

портфоліо: Запрошення на

День народження

 

 

Ex. 1 p. 69

 

Ex. 1, p. 69

 

Ex. 2, 3, p. 69

 

Розділ 4: Здоров’я та догляд за тілом

 

37

27.01

 

Листи Лізі. Я часто їм яблука

 

recipe, health,

dirty, medal,

skip

Ex. 1, 2, p. 70

Ex. 1, p. 70

Ex. 5, 6,  p. 71

Ex. 4, p. 71

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність;

уважне ставлення до кожного;

усвідомлювати унікальності кожної людини;

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки;

необхідність правильного харчування та дотримання  режиму для життєдіяльності людини.

 

38

27.01

 

Шкільний

фітнес клуб

You should …

Keep fit

Ex. 1, 3, p. 73-74

 

Ex. 1,  p. 73

Ex. 2, 4, p. 74

39

03.02

 

Давай викличемо лікаря. Здоров’я зубів

Let`s call the doctor!

stomach ache, headache, toothache, cough, high temperature, broken leg, cold, sore throat

Ex. 2, p.76

Ex. 1, 2, p. 76

Ex. 3, 4, 5, p. 77

 

40

03.02

 

Що з тобою? У лікаря

What`s the

matter with

you?

 

Ex. 1, p. 78

Ex. 1, p. 78

Ex. 2, 4, p. 78

Ex. 3, p. 78

41

10.02

 

У мене нежить

I`ve got a runny nose

runny nose,

paper tissues,

hanky, towel

Ex. 1, p. 80

Ex. 2, p. 80

Ex. 3, 4, p. 80,

Ex. 5, p. 80

42

10.02

 

Дбай про своє

здоров’я

 

flu, bad tooth

Ex. 1, p. 81

 

Ex. 2, p. 81

Ex. 3, 4, p. 81

43

17.02

 

Оповідання.

«Лука у лікаря»

I know what the matter is. I can`t believe it!

a supply teacher, to be disappointed, lucky

Ex. 1,p. 82

Ex. 1, p. 82

 

Ex. 2, 4, 5, p. 83-84

Ex. 3, p. 84

44

17.02

 

Повторення теми

«Здоров’я та

догляд за тілом»

 

advice

Ex. 2, 3, p. 85

 

Ex. 1, p. 85

 

45

24.02

 

У твоє

портфоліо:

Плакат здоров’я

 

 

 

Ex. 1, p. 87

Ex. 2, p. 87

Ex. 2, p. 87

46

24.02

 

Діагностувальна робота №4 Здоров’я та догляд за тілом

 

Розділ 5: Світ природи

47

03.03

 

Аналіз

діагностувальної

роботи №4

Зима прийшла

 

ski, skate, play snowballs, snowflakes, sledge, make a snowman

Ex. 2, p. 88

Ex. 1, p. 88

 

Ex. 3, p. 89

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до природи;

розвиток в учнів готовності

до взаємодії через спільну діяльність,

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду;

цінує та бережливо ставиться до природи.

Здоров’я і безпека:

вплив погоди на життєдіяльність людини.

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

48

03.03

 

В Україні

холодніше, ніж в Англії

It is colder than …

 

Ex. 2, p. 90

 

Ex. 1, p. 90

 

 

Ex. 3, p. 90

49

10.03

 

Літо –

найтепліша пора

року

 

Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant

Ex. 2, p. 92

Ex. 1, 3, p. 92

 

 

50

10.03

 

Найсухіші та найвологіші місця на Землі

 

top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, penguin, seal, camel, land, destroy, without, to cut down

Ex. 2, 3, p. 94

Ex. 1,  p. 94

 

 

51

17.03

 

Оповідання.

«Будинок на

фермі»

 

sheep – sheep, goose – geese, garden, roof, mouse – mice, farmhouse

Ex. 2,  p. 96

Ex. 1, p. 96

Ex. 4, p. 97

Ex. 3, p. 97

52

17.03

 

Ферма дядька

Фреда

 

field, drive a car, thin, fat, comfortable, easy, difficult, dangerous

Ex. 2, p. 98

Ex. 1, 3, p. 98

 

 

53

24.03

 

Тварини

тропічних лісів

Chameleon is the most interesting lizard

lizard, chameleon, insect, tongue, great white shark, chimpanzee, owl, strange, intelligent

Ex. 2, 3, p. 101

Ex. 1,  101

Ex. 4, p. 102

Ex. 3, p. 101

54

24.03

 

Повторення теми «Світ природи»

 

to stay alive

Ex. 2, p. 103

 

Ex. 1, p. 103

Ex. 2, p. 103

Ex. 3, p. 103

55

07.04

 

У твоє

портфоліо: Моя улюблена

тварина

 

 

 

 

Ex.1, p. 105

Ex. 2, p. 105

 

56

07.04

 

Діагностувальна робота №5 Світ природи

 

Розділ 6: Вирушаймо в путь!

57

14.04

 

Аналіз

діагностувальної

роботи №5

Засоби

пересування

 

by car, by plane, by train, by boat,

by taxi, on foot,

to travel, to stay, 

trip

 

 Ex. 1, p. 106

Ex. 2, p. 106

 

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей.

Громадянська відповідальність:

рособливості і унікальність кожної країни;

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність;

розуміння важливості національної спадщини різних країн;

готовність допомагати іншим;

шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності.

 

58

 

14.04

 

Ти їдеш до школи

на автобусі?

 

 

 

Ex. 3, p. 108

Ex. 3, p. 108

Ex. 1, 2, p. 108

59

 

21.04

 

До нас їде дідусь

… is going to …

arrive, leave, platform, information desk

Ex. 1, p. 109

Ex. 2, p. 109

Ex. 3, p. 110

 

60

21.04

 

 

 

Чому ми

подорожуємо?

 

ticket, passenger, suitcase, to pack

Ex. 2, p. 111

Ex. 1,  p. 111

 

Ex. 3, p. 111

61

28.04

 

 

У довідковому

бюро

When does the train to …leave?

It leaves at …

luggage, ticket

office, timetable board, airport,

bus station

 

 Ex. 1, p. 113

Ex 2, p. 113

 

62

28.04

 

Як дістатися до вокзалу?

How can we

get to … ?

You can

take a …

tram, trolleybus

Ex. 2, p. 115

 

Ex. 1, p. 115

Ex. 4, p. 114

Ex. 3, p. 115

63

05.05

 

Гість з України

Guess what!

Right you

are!

 

 

Ex. 1, p. 116

Ex. 2, 3, p. 116

 

64

05.05

 

Оповідання. «Дідусь

та бабуся

збираються нас відвідати» Повторення теми «Вирушаймо в

путь!»

It`s over

there!

Be quick!

a coach bus, miss, need, railway

station, just, to go on a hike, a good

way, to be keen on trips

Ex. 2, 4, p. 118- 119

Ex. 1, p. 118

Ex. 3, p. 119

 

65

12.05

 

Діагностувальна робота № 6 Вирушаймо в путь!

66

12.05

 

Контроль сформованості навичок письма

67

19.05

 

Контроль сформованості навичок читання

68

19.05

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

69

26.05

 

Контроль сформованості навичок говоріння

70

26.05

 

Робота з мовним портфоліо. Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

Графік проведення діагностувальних робіт­­­ ІІ семестр

Дата

                                               Вид роботи 

 

24.02.

Тематична діагностувальна робота «Здоров’я та догляд за тілом»

 

07.04.

Тематична діагностувальна робота «Світ природи»

 

12.05.

Тематична діагностувальна робота «Вирушаймо в путь!»

12.05.

Семестровий контроль письмо.

 

   19.05.

Семестровий контроль аудіювання.

 

26.05.

Семестровий контроль говоріння.

 

19.05.

Семестровий контроль читання.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Цельмер Ольга
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Інкл
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку