Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови на
ІІ семестр 2022/2023 навчального року в 4 класі
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 « English with Smiling Sam»
на рік – 70 годин, на тиждень - 2 години (спрощено)
ІІ семестр – 36 годин
№ |
Дата |
Прим. |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Зорове сприйняття |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
|
|
|
||||||||||
35 |
20.01 |
|
Повторення теми «Давайте святкувати!» Оповідання: День народження |
|
|
Ex. 1, p. 66 |
|
Ex. 2, 4, p. 66-67 |
Ex. 3, p. 66 |
|
|
36 |
20.01 |
|
У твоє портфоліо: Запрошення на День народження |
|
|
Ex. 1 p. 69 |
|
Ex. 1, p. 69
|
Ex. 2, 3, p. 69 |
||
|
Розділ 4: Здоров’я та догляд за тілом |
|
|||||||||
37 |
27.01 |
|
Листи Лізі. Я часто їм яблука |
|
recipe, health, dirty, medal, skip |
Ex. 1, 2, p. 70 |
Ex. 1, p. 70 |
Ex. 5, 6, p. 71 |
Ex. 4, p. 71 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність; уважне ставлення до кожного; усвідомлювати унікальності кожної людини; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки; необхідність правильного харчування та дотримання режиму для життєдіяльності людини.
|
|
38 |
27.01 |
|
Шкільний фітнес клуб |
You should … |
Keep fit |
Ex. 1, 3, p. 73-74 |
|
Ex. 1, p. 73 |
Ex. 2, 4, p. 74 |
||
39 |
03.02 |
|
Давай викличемо лікаря. Здоров’я зубів |
Let`s call the doctor! |
stomach ache, headache, toothache, cough, high temperature, broken leg, cold, sore throat |
Ex. 2, p.76 |
Ex. 1, 2, p. 76 |
Ex. 3, 4, 5, p. 77 |
|
||
40 |
03.02 |
|
Що з тобою? У лікаря |
What`s the matter with you? |
|
Ex. 1, p. 78 |
Ex. 1, p. 78 |
Ex. 2, 4, p. 78 |
Ex. 3, p. 78 |
||
41 |
10.02 |
|
У мене нежить |
I`ve got a runny nose |
runny nose, paper tissues, hanky, towel |
Ex. 1, p. 80 |
Ex. 2, p. 80 |
Ex. 3, 4, p. 80, |
Ex. 5, p. 80 |
||
42 |
10.02 |
|
Дбай про своє здоров’я |
|
flu, bad tooth |
Ex. 1, p. 81 |
|
Ex. 2, p. 81 |
Ex. 3, 4, p. 81 |
||
43 |
17.02 |
|
Оповідання. «Лука у лікаря» |
I know what the matter is. I can`t believe it! |
a supply teacher, to be disappointed, lucky |
Ex. 1,p. 82 |
Ex. 1, p. 82
|
Ex. 2, 4, 5, p. 83-84 |
Ex. 3, p. 84 |
||
44 |
17.02 |
|
Повторення теми «Здоров’я та догляд за тілом» |
|
advice |
Ex. 2, 3, p. 85 |
|
Ex. 1, p. 85 |
|
||
45 |
24.02 |
|
У твоє портфоліо: Плакат здоров’я |
|
|
|
Ex. 1, p. 87 |
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 2, p. 87 |
||
46 |
24.02 |
|
Діагностувальна робота №4 Здоров’я та догляд за тілом |
||||||||
|
Розділ 5: Світ природи |
||||||||||
47 |
03.03 |
|
Аналіз діагностувальної роботи №4 Зима прийшла |
|
ski, skate, play snowballs, snowflakes, sledge, make a snowman |
Ex. 2, p. 88 |
Ex. 1, p. 88 |
|
Ex. 3, p. 89 |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до природи; розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду; цінує та бережливо ставиться до природи. Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини. Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
|
48 |
03.03 |
|
В Україні холодніше, ніж в Англії |
It is colder than … |
|
Ex. 2, p. 90
|
Ex. 1, p. 90
|
|
Ex. 3, p. 90 |
||
49 |
10.03 |
|
Літо – найтепліша пора року |
|
Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant |
Ex. 2, p. 92 |
Ex. 1, 3, p. 92 |
|
|
||
50 |
10.03 |
|
Найсухіші та найвологіші місця на Землі |
|
top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, penguin, seal, camel, land, destroy, without, to cut down |
Ex. 2, 3, p. 94 |
Ex. 1, p. 94 |
|
|
||
51 |
17.03 |
|
Оповідання. «Будинок на фермі» |
|
sheep – sheep, goose – geese, garden, roof, mouse – mice, farmhouse |
Ex. 2, p. 96 |
Ex. 1, p. 96 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 3, p. 97 |
||
52 |
17.03 |
|
Ферма дядька Фреда |
|
field, drive a car, thin, fat, comfortable, easy, difficult, dangerous |
Ex. 2, p. 98 |
Ex. 1, 3, p. 98 |
|
|
||
53 |
24.03 |
|
Тварини тропічних лісів |
Chameleon is the most interesting lizard |
lizard, chameleon, insect, tongue, great white shark, chimpanzee, owl, strange, intelligent |
Ex. 2, 3, p. 101 |
Ex. 1, 101 |
Ex. 4, p. 102 |
Ex. 3, p. 101 |
||
54 |
24.03 |
|
Повторення теми «Світ природи» |
|
to stay alive |
Ex. 2, p. 103
|
Ex. 1, p. 103 |
Ex. 2, p. 103 |
Ex. 3, p. 103 |
||
55 |
07.04 |
|
У твоє портфоліо: Моя улюблена тварина |
|
|
|
|
Ex.1, p. 105 |
Ex. 2, p. 105 |
|
|
56 |
07.04 |
|
Діагностувальна робота №5 Світ природи |
||||||||
|
Розділ 6: Вирушаймо в путь! |
||||||||||
57 |
14.04 |
|
Аналіз діагностувальної роботи №5 Засоби пересування |
|
by car, by plane, by train, by boat, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip |
|
Ex. 1, p. 106 |
Ex. 2, p. 106 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей. Громадянська відповідальність: рособливості і унікальність кожної країни; розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність; розуміння важливості національної спадщини різних країн; готовність допомагати іншим; шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності.
|
|
58
|
14.04 |
|
Ти їдеш до школи на автобусі? |
|
|
|
Ex. 3, p. 108 |
Ex. 3, p. 108 |
Ex. 1, 2, p. 108 |
||
59
|
21.04 |
|
До нас їде дідусь |
… is going to … |
arrive, leave, platform, information desk |
Ex. 1, p. 109 |
Ex. 2, p. 109 |
Ex. 3, p. 110 |
|
||
60 |
21.04
|
|
Чому ми подорожуємо? |
|
ticket, passenger, suitcase, to pack |
Ex. 2, p. 111 |
Ex. 1, p. 111 |
|
Ex. 3, p. 111 |
||
61 |
28.04
|
|
У довідковому бюро |
When does the train to …leave? It leaves at … |
luggage, ticket office, timetable board, airport, bus station |
|
Ex. 1, p. 113 |
Ex 2, p. 113 |
|
||
62 |
28.04 |
|
Як дістатися до вокзалу? |
How can we get to … ? You can take a … |
tram, trolleybus |
Ex. 2, p. 115
|
Ex. 1, p. 115 |
Ex. 4, p. 114 |
Ex. 3, p. 115 |
||
63 |
05.05 |
|
Гість з України |
Guess what! Right you are! |
|
|
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2, 3, p. 116 |
|
||
64 |
05.05 |
|
Оповідання. «Дідусь та бабуся збираються нас відвідати» Повторення теми «Вирушаймо в путь!» |
It`s over there! Be quick! |
a coach bus, miss, need, railway station, just, to go on a hike, a good way, to be keen on trips |
Ex. 2, 4, p. 118- 119 |
Ex. 1, p. 118 |
Ex. 3, p. 119 |
|
||
65 |
12.05 |
|
Діагностувальна робота № 6 Вирушаймо в путь! |
||||||||
66 |
12.05 |
|
Контроль сформованості навичок письма |
||||||||
67 |
19.05 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
||||||||
68 |
19.05 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
||||||||
69 |
26.05 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
||||||||
70 |
26.05 |
|
Робота з мовним портфоліо. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
||
Графік проведення діагностувальних робіт ІІ семестр
Дата |
Вид роботи
|
24.02. |
Тематична діагностувальна робота «Здоров’я та догляд за тілом»
|
07.04. |
Тематична діагностувальна робота «Світ природи»
|
12.05. |
Тематична діагностувальна робота «Вирушаймо в путь!» |
12.05. |
Семестровий контроль письмо.
|
19.05. |
Семестровий контроль аудіювання.
|
26.05. |
Семестровий контроль говоріння.
|
19.05. |
Семестровий контроль читання.
|