Календарно-тематичне планування до підручника О. Карп'юк для учнів 7 класу на 2018-2019 навчальний рік (І семестр) зі змістовими лініями, граматичним та лексичним матеріалом та мовленнєвими компонентами (читання, аудіювання, говоріння, письмо)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
д/з |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
UNIT 1 In and out of school |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи |
Поворення лексики класного вжитку |
|
|
|
Ex.1,2,4,5 - pp.4-6 |
Ex.3-p.5 |
Ex.4, p.6 |
Громадська відповідальність
|
|||||||||||||||||||||||
2. |
|
У школі |
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepositions of Place |
School life |
Ex. 3, p. 9 |
Ex. 2, p. 9 |
Completing the sentences |
Вивчити ЛО |
||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Діяльність у школі |
|
There is / There are |
Ex.2-p.11 |
|
Ex.1,3-p.10 |
|
Ex.4, p.12 |
||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Що означає «школа» для тебе? |
|
|
Ex.1,2,3, р. 13 |
Ex.5b-p.15 |
|
5a, p. 15 |
|||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Шкільні обов’язки та доручення |
|
Modal Verbs: have to, must, mustn’t, need, needn’t |
|
Ex.1,2,4-pp.16-17 |
|
Ex.3-p.17
|
Ex.4, p.17
|
||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Удосконалення граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Шкільні правила |
|
|
Ex.2-p.19 |
Ex.1-pp.18-19 |
Ex.3,4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20 |
Ex.5, p.20 |
Підприємливість та фінансова грамотність, Громадська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||
8. |
|
Опис місця |
|
|
|
Ex.1, p.21 |
|
Ex.1, p.21 |
Ex.2, p.21 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
||||||||||||||||||||||
9. |
|
Узагальнення знань учнів з теми “In school” |
|
|
|
|
|
|
Проект «У моїй школі» |
Громадська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||
10. |
|
Позашкільна діяльність. Активізація лексичного матеріалу |
take part in, go for, practice, surf the net |
|
|
Ex.1-p.22 |
Ex.2,3-p.23 |
|
Вивчити ЛО |
Підприємливість та фінансова грамотність, Громадська відповідальність |
|
||||||||||||||||||||||
11. |
|
Позашкільна діяльність. |
|
|
|
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 |
|
Ex. 6, p.25 |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
|
||||||||||||||||||||||
12. |
|
Позашкільна діяльність. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Проект «Гуртки у моїй школі» |
Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
13. |
|
Зустрінемось в мережі. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
Information, net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
too / enough |
Ex.1,2,5-pp.26-28
|
|
Ex.3,4-p.27 |
|
Ex.5, p.28 повторити |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека
|
|||||||||||||||||||||||
14 |
|
Соціальні мережі. Активізація мовного матеріалу |
|
|
Ex.2,3-pp.29-30 |
|
|
Ex.1-p.29
|
|
||||||||||||||||||||||||
15. |
|
Додаткові заняття. Гуртки та клуби |
School subjects. Numerals |
|
|
|
Ex.4,5-p.30
|
Ex.5, p.30
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||
16. |
|
Удосконалення навичок письма, читання й усного мовлення |
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
|
|
Ex.2-p.32 |
Ex.1-p.31 Ex.3-p.33 |
|
Вивчити ЛО |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||
17. |
|
Заняття після школи |
|
|
|
|
Ex.4,5-pp.33-34 |
|
Вивчити ЛО |
Здоров’я та безпека Підприємливість та фінансова грамотність Екологічна безпека та сталий розвиток |
|||||||||||||||||||||||
18. |
|
Повторення і систематизація |
|
|
|
Ex.1,2,3,5-pp.35-38 |
|
Ex.1,2-p.34 |
Ex.2-p.34 |
Здоров’я та безпека Підприємливість та фінансова грамотність Екологічна безпека та сталий розвиток |
|||||||||||||||||||||||
19. |
|
Повторення і систематизація |
|
|
Ex.6b,7-pp.38-39 |
|
Ex.6a,8-pp.38-39 |
Ex.4-p.36 |
|
||||||||||||||||||||||||
20. |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3,4-p.43 |
|
Ex.1,2-p.34 |
||||||||||||||||||||||||
21. |
|
It’s time for reading. Урок домашнього читання |
|
|
|
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3,4-p.43 |
Ex.1,2-p.43 |
Ex.4-p.43 |
|
|||||||||||||||||||||||
22. |
|
Узагальнення знань учнів з теми “After school”. Контрольна робота. |
Повторення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
UNIT 2 AT HOME |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
|
Doing chores. Домашні обов’язки. Уведення лексичного матеріалу |
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
Ex.3,4-p.49 |
Ex.1-p.48 |
Ex.2-p.49 |
|
Вивчити ЛО |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||
24. |
|
Doing chores. Домашні обов’язки по кухні.Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення й письма |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
|
Ex.5,8-pp.50-51
|
|
Ex.6-p.50 |
|
«Мої обов’язки по кухні» есе. |
||||||||||||||||||||||||
25. |
|
Household chores. Домашні обов’язки по кухні. удосконалення навичок усного мовлення і читання |
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
Ex.6-p.56 |
Ex.1,2-pp.52-54
|
Ex.4-p.55 |
Ex.3-pp.54-55 |
Ex.5-p.55 |
|
|
||||||||||||||||||||||
26. |
|
Do it yourself. Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
Some /any; much / many |
|
|
|
|
Завдання на картках |
||||||||||||||||||||||||
27. |
|
Household chores. Активізація лексичного матеріалу |
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
Ex.1,2,3,4-pp.57-58 |
|
GB ex.9,10,11-pp.31-34 |
Завдання на картках |
|
|||||||||||||||||||||||
28. |
|
How do you feel about your duties? Щоденна рутина. |
|
|
|
|
Ex.1,2,3,4-pp.59-60 |
|
Ex.4, p.60 |
|
|
||||||||||||||||||||||
29. |
|
My typical day. Мій типовий день. Активізація лексичного матеріалу. |
|
|
|
Ex.6-p.62
|
Ex.5,7,8-pp.61-63 |
|
Ex.8, p.63 |
|
|||||||||||||||||||||||
30. |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Doing chores”. Контрольна робота |
|
|
|
|
|
Ex.1-p.63 |
|
|
|||||||||||||||||||||||
ALL ABOUT FOOD |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
|
All about food. Продукти для здорового харчування. |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
|
|
Ex.1b,3-pp.64-66 |
Ex.1a,2-pp.64-65 |
|
Вивчити ЛО |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
32. |
|
Удосконалення усного мовлення й читання |
|
|
Ex.4,5,6-pp.67-68
|
|
|
Ex. 6, p.68 |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
||||||||||||||||||||||||
33. |
|
You are what you eat. Здорова їжа. |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
|
Ex.1,2,3-pp.69-70 |
|
|
Ex.4,5-pp.70-71
|
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|
||||||||||||||||||||||
34. |
|
Can you set out a festive table? Сервіровка столу. |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
Ex.2-p.72 |
|
Ex.1,3,4-pp.71-73 |
|
Ex. 1, p.71 |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
35. |
|
A little or a few? Урок граматики. |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
|
Ex.1,3-pp.74-75
|
Повторити правило |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
36. |
|
Writing a recipe. Удосконалення навичок усного мовлення й письма |
experience, arrange, follow, recipe, dish |
Revision of tenses |
|
|
|
GB ex.13-pp.35-36; |
Завдання на картках |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
37. |
|
Активізація лексичного матеріалу |
|
|
|
Ex.3a-p.77 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
|
Ex. 1, p.76 |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
38. |
|
Удосконалення навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex.5,6-pp.78-79 |
|
Ex.4-p.78 |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
39. |
|
Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.79 |
Завдання на картках |
Громадська відповідальність Здоров’я та безпека |
|||||||||||||||||||||||
40. |
|
Повторення і систематизація |
|
|
|
Ex.3-p.81 |
Ex.2-p.80 |
Ex.4,5, pp.81-82 |
Ex.1,-p.80 |
|
|
||||||||||||||||||||||
41. |
|
Повторення і систематизація. |
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
|
||||||||||||||||||||||
42 |
|
It’s time for reading. Урок домашнього читання |
|
|
Ex.7b,9-pp.83-84 |
|
Ex.8-p.84 |
|
Завдання на картках |
|
|||||||||||||||||||||||
43 |
|
Удосконалення навичок письма, усного мовлення й читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
44 |
|
Узагальнення знань учнів з теми «All about food». Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
45. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Ex.10-p.84 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
46. |
|
Контроль читання |
|
|
|
Ex.1-pp.85-86 |
Ex.2,3,4,5-p.87 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
47. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
48. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||