МАТЕМАТИКА
(за підручником Н.Листопад)
(5 години на тиждень)
І семестр
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
|
Повторення вивченого в другому класі |
|||||
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
|
№№1-10 |
|
|
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
№№11-18 |
|
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. |
|
№№19-27 |
|
|
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
№№28-36 |
|
|
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. |
|
№№37-45 |
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. |
|
№№46-52 |
|
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. |
|
№№53-60 |
|
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
|
№№61-67 |
|
|
|
Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів. |
|
№№68-73 |
|
|
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. |
|
№№74-83 |
|
|
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. |
|
№№84-91 |
|
|
|
Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. |
|
№№92-100 |
|
|
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. |
|
№№101-112 |
|
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. |
|
113-121 |
|
|
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. |
|
№№122-130 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. |
|
№№131-139 |
|
|
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. |
|
№№140-149 |
|
|
|
Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі. |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
Табличне множення і ділення |
|||||
|
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. |
|
№№150-160 |
|
|
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
№№161-169 |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
№№170-179 |
|
|
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. |
|
№№180-188 |
|
|
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. |
|
№№189-199 |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. |
|
№№200-212 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
№№213-224 |
|
|
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
№№225-233 |
|
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
№№234-244 |
|
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
№№245-255 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. |
|
№№256-265 |
|
|
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. |
|
№№266-274 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. |
|
№№275-283 |
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. |
|
№№284-294 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. |
|
№№295-305 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. |
|
№№306-314 |
|
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. |
|
№№315-322 |
|
|
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. |
|
№№323-332 |
|
|
|
Діагностична робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7. |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. |
|
№№333-341 |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. |
|
№№342-351 |
|
|
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. |
|
№№352-360 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. |
|
№№361-371 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. |
|
№№372-381 |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
|
№№382-390 |
|
|
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
|
№№391-399 |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
|
№№400-409 |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
№№410-418 |
|
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. |
|
№№419-427 |
|
|
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. |
|
№№428-437 |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
|
№№438-447 |
|
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
|
№№448-456 |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. |
|
№№457-465 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. |
|
№№466-474 |
|
|
|
Діагностична робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9. |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
Нумерація трицифрових чисел |
|||||
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
|
475-487 |
|
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. |
|
488-501 |
|
|
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені виази. |
|
502-511 |
|
|
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. |
|
512-523 |
|
|
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. |
|
524-535 |
|
|
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. |
|
536-547 |
|
|
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
548-557 |
|
|
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. |
|
558-569 |
|
|
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. |
|
570-579 |
|
|
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. |
|
580-589 |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
590-597 |
|
|
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
598-606 |
|
|
|
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. |
|
607-617 |
|
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначенн тривалості події, часу початку. |
|
618-627 |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
628-637 |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
638-646 |
|
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. |
|
647-657 |
|
|
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. |
|
658-667 |
|
|
|
Діагностична робота 4. Нумерація трицифрових чисел. |
|
|
|
|
|
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
|
|
МАТЕМАТИКА
(за підручником Н. Листопад)
(5 години на тиждень)
ІІ семестр
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
|
|
|||||
|
|
Додавання круглих сотень |
|
1 – 11 |
|
|
|
Визначення кількості десятків. Обчислення виду 60 + 80, 170 – 80. Обернена задача |
|
12 – 24 |
|
|
|
Додавання виду 430 + 260. Обернені задачі |
|
25 – 36 |
|
|
|
Додавання різними способами. Обернені задачі |
|
37 – 46 |
|
|
|
Обчислення виду 960 – 420 . |
|
47 – 58 |
|
|
|
Віднімання різними способами. Розв’язування задачі різними способами |
|
59 – 66 |
|
|
|
Додавання виду 450 + 50. Дії з іменованими числами |
|
67 – 78 |
|
|
|
Віднімання виду 400 – 80. Знаходження третього доданка |
|
79 – 89 |
|
|
|
Додавання виду 260 + 370. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків |
|
90 – 101 |
|
|
|
Віднімання виду 540 – 90. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків |
|
102 – 110 |
|
|
|
Віднімання виду 730 – 290. Коло. Діаметр кола |
|
111 – 121 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Дії з іменованими числами |
|
122 – 130 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Задачі з буквеними даними |
|
131 – 141 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Повторення |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Урок узагальнення знань |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
Добір матеріалу |
|
ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ (16 ГОД) |
|||||
|
|
Ознайомлення із письмовим додаванням. Задача на непряме збільшення/зменшення числа |
|
142 – 152 |
|
|
|
Ознайомлення із письмовим відніманням. |
|
153 – 162 |
|
|
|
Обчислення письмово. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою та сумами двох доданків |
|
163 – 172 |
|
|
|
Письмове додавання з переходом через розряд |
|
173 – 182 |
|
|
|
Додавання трьох доданків. Задачі геометричного змісту |
|
183 – 191 |
|
|
|
Письмове додавання з подвійним переходом через розряд. Задачі на визначення часу |
|
192 – 202 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота |
|
203 – 212 |
|
|
|
Віднімання з переходом через розряд |
|
213 – 222 |
|
|
|
Обчислення значень виразів |
|
223 – 231 |
|
|
|
Письмове віднімання з подвійним переходом через розряд |
|
232 – 240 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
241 – 250 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Повторення |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Урок узагальнення знань і умінь |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
Добір матеріалу |
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000 (36 год) |
|||||
|
|
Множення виду 10 · 5, 100 · 5 |
|
251 – 262 |
|
|
|
Множення та ділення числа на10, на 100 |
|
263 – 274 |
|
|
|
Ділення виду 50 : 5, 500 : 5 |
|
275 – 285 |
|
|
|
Множення виду 20 · 3, 200 · 3. Самостійна робота |
|
286 – 297 |
|
|
|
Ділення виду 60 : 3, 600 : 3 |
|
298 – 309 |
|
|
|
Ділення виду 60 : 30, 600 : 300 |
|
310 – 318 |
|
|
|
Властивість ділення числа на добуток |
|
319 – 329 |
|
|
|
Різні способи знаходження частки |
|
330 – 339 |
|
|
|
Властивість множення суми на число |
|
340 – 350 |
|
|
|
Множення виду 15· 3. Діаграми |
|
351 – 362 |
|
|
|
Властивість множення числа на суму |
|
363 – 372 |
|
|
|
Множення виду 4 · 16 |
|
373 – 383 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Задачі, що містять взаємопов’язані величини |
|
383 – 392 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач |
|
393 – 400 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Повторення |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Урок узагальнення знань |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Властивість ділення суми на число |
|
401 – 409 |
|
|
|
Ділення виду 36 : 3 |
|
410 – 419 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Календар |
|
420 – 431 |
|
|
|
Ділення виду 42 : 3 |
|
432 – 443 |
|
|
|
Ділення різними способами |
|
444 – 453 |
|
|
|
Ділення різними способами |
|
454 – 463 |
|
|
|
Ділення виду 32 : 16. Перевірка ділення. |
|
464 – 473 |
|
|
|
Розв’язування нерівностей виду х · 3 < 100 |
|
474 – 483 |
|
|
|
Знаходження частки різними способами. Самостійна робота |
|
484 – 494 |
|
|
|
Ділення з остачею |
|
495 – 504 |
|
|
|
Ділення з остачею |
|
505 – 514 |
|
|
|
Перевірка ділення з остачею |
|
515 – 523 |
|
|
|
Ділення з остачею |
|
524 – 533 |
|
|
|
Урок узагальнення |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
Добір матеріалу |
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ І ДІЛЕННЯМ ( 25 ГОД) |
|||||
|
|
Нумерація трицифрових чисел |
|
534 – 542 |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Письмове додавання і віднімання |
|
543 – 551 |
|
|
|
Письмове додавання і віднімання. Знаходження значень буквених виразів |
|
552 – 559 |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим множенням |
|
560 – 573 |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим множенням виду 102 · 3 |
|
574 – 585 |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим множенням виду 13 · 60 |
|
586 – 596 |
|
|
|
Ділення з остачею. Задачі на визначення тривалості і часу закінчення події |
|
597 – 609 |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим діленням двоцифрового числа на одноцифрове |
|
610 – 619 |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим діленням виду 628 : 4 |
|
620 – 630 |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим діленням виду 141 : 3 |
|
631 – 641 |
|
|
|
Розв’язування завдань, які містять одиниці часу |
|
642 – 650 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування нерівностей |
|
651 – 658 |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
659 – 667 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач |
|
668 – 675 |
|
|
|
Діагностична робота |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Розв’язування цікавих задач, задач із логічним навантаженням |
|
с. 124-125 |
|
|
|
Проведення екскурсій (квестів) |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Розв’язування задач з логічним навантаженням |
|
с. 126-127 |
|
|
|
Презентація проектів |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Розв’язування цікавих задач |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Знаходження значень виразів. |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|