КТП математика 3 клас (Н. Листопад)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування для уроків в 3 класі за підручником Наталії Листопад
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

(за підручником Н.Листопад)

(5 години на тиждень)

І семестр

№з\р

план

№з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

                                       Повторення вивченого в другому класі

  1.  
  1.  

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.

 

№№1-10

  1.  
  1.  

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

 

№№11-18

  1.  
  1.  

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час.

 

№№19-27

  1.  
  1.  

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

 

№№28-36

  1.  
  1.  

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок.

 

№№37-45

  1.  
  1.  

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр.

 

№№46-52

  1.  
  1.  

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника.

 

№№53-60

  1.  
  1.  

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення.

 

№№61-67

  1.  
  1.  

Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів.

 

№№68-73

  1.  
  1.  

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням.

 

№№74-83

  1.  
  1.  

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами.

 

№№84-91

  1.  
  1.  

Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник.

 

№№92-100

  1.  
  1.  

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника.

 

№№101-112

  1.  
  1.  

Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі.

 

113-121

  1.  
  1.  

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач.

 

№№122-130

  1.  
  1.  

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці.

 

№№131-139

  1.  
  1.  

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел.

 

№№140-149

  1.  
  1.  

Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі.

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

Табличне множення і ділення

  1.  
  1.  

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом.

 

№№150-160

  1.  
  1.  

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа.

 

№№161-169

  1.  
  1.  

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа.

 

№№170-179

  1.  
  1.  

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач.

 

№№180-188

  1.  
  1.  

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником.

 

№№189-199

  1.  
  1.  

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал.

 

№№200-212

  1.  
  1.  

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа.

 

№№213-224

  1.  
  1.  

Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій.

 

№№225-233

  1.  
  1.  

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій.

 

№№234-244

  1.  
  1.  

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій.

 

№№245-255

  1.  
  1.  

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь.

 

№№256-265

  1.  
  1.  

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми.

 

№№266-274

  1.  
  1.  

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач.

 

№№275-283

  1.  
  1.  

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел.

 

№№284-294

  1.  
  1.  

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра.

 

№№295-305

  1.  
  1.  

Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння.

 

№№306-314

  1.  
  1.  

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка.

 

№№315-322

  1.  
  1.  

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.

 

№№323-332

  1.  
  1.  

Діагностична робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7.

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

  1.  
  1.  

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь.

 

№№333-341

  1.  
  1.  

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь.

 

№№342-351

  1.  
  1.  

Творча робота над задачами. Периметр трикутника.

 

№№352-360

  1.  
  1.  

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів.

 

№№361-371

  1.  
  1.  

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач.

 

№№372-381

  1.  
  1.  

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

 

№№382-390

  1.  
  1.  

Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

 

№№391-399

  1.  
  1.  

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10.

 

№№400-409

  1.  
  1.  

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа.

 

№№410-418

  1.  
  1.  

Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними.

 

№№419-427

  1.  
  1.  

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач.

 

№№428-437

  1.  
  1.  

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною.

 

№№438-447

  1.  
  1.  

Знаходження частини від числа та числа за його частиною.

 

№№448-456

  1.  
  1.  

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь.

 

№№457-465

  1.  
  1.  

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними.

 

№№466-474

  1.  
  1.  

Діагностична робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9.

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

Нумерація трицифрових чисел

  1.  
  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними.

 

475-487

  1.  
  1.  

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі.

 

488-501

  1.  
  1.  

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені виази.

 

502-511

  1.  
  1.  

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду.

 

512-523

  1.  
  1.  

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами.

 

524-535

  1.  
  1.  

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань.

 

536-547

  1.  
  1.  

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

548-557

  1.  
  1.  

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту.

 

558-569

  1.  
  1.  

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі.

 

570-579

  1.  
  1.  

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу.

 

580-589

  1.  
  1.  

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

 

590-597

  1.  
  1.  

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

598-606

  1.  
  1.  

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач.

 

607-617

  1.  
  1.  

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначенн тривалості події, часу початку.

 

618-627

  1.  
  1.  

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

 

628-637

  1.  
  1.  

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

 

638-646

  1.  
  1.  

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту.

 

647-657

  1.  
  1.  

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту.

 

658-667

  1.  
  1.  

Діагностична робота 4. Нумерація трицифрових чисел.

 

 

  1.  
  1.  

Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.

 

 

  1.  
  1.  

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання.

 

 

 

МАТЕМАТИКА

(за підручником Н. Листопад)

(5 години на тиждень)

ІІ семестр

№з\р

план

№з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

 

  1.  

 

Додавання круглих сотень

 

1 – 11

  1.  

 

Визначення кількості десятків. Обчислення виду 60 + 80, 170 – 80.  Обернена задача

 

12 – 24

  1.  

 

Додавання виду 430 + 260. Обернені задачі

 

25 – 36

  1.  

 

Додавання різними способами. Обернені задачі

 

37 – 46

  1.  

 

Обчислення виду 960 – 420 .

 

47 – 58 

  1.  

 

Віднімання різними способами. Розв’язування задачі різними способами

 

59 – 66

  1.  

 

Додавання виду 450 + 50. Дії з іменованими числами

 

67 – 78

  1.  

 

Віднімання виду 400 – 80. Знаходження третього доданка

 

79 – 89

  1.  

 

Додавання виду 260 + 370. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків

 

90 – 101

  1.  

 

Віднімання виду 540 – 90. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків

 

102 – 110

  1.  

 

Віднімання виду 730 – 290. Коло. Діаметр кола

 

111 – 121

  1.  

 

Знаходження значень виразів. Дії з іменованими числами

 

122 – 130

  1.  

 

Знаходження значень виразів. Задачі з буквеними даними

 

131 – 141

  1.  

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота

 

Добір матеріалу

  1.  

 

Повторення

 

Добір матеріалу

  1.  

 

Урок узагальнення знань

 

Добір матеріалу

  1.  

 

Діагностична  робота

 

Добір матеріалу

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

Добір матеріалу

ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ (16 ГОД)

  1.  

 

Ознайомлення із письмовим додаванням. Задача на непряме збільшення/зменшення числа

 

142 – 152

  1.  

 

Ознайомлення із письмовим відніманням.

 

153 – 162

  1.  

 

Обчислення письмово. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою та сумами двох доданків

 

163 – 172

  1.  

 

Письмове додавання з переходом через розряд

 

173 – 182

  1.        

 

Додавання трьох доданків. Задачі геометричного змісту

 

183 – 191

  1.        

 

Письмове додавання з подвійним переходом через розряд. Задачі на визначення часу

 

192 – 202

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь  і нерівностей. Самостійна робота

 

203 – 212

  1.        

 

Віднімання з переходом через розряд

 

213 – 222

  1.        

 

Обчислення значень виразів

 

223 – 231

  1.        

 

Письмове віднімання з подвійним переходом через розряд

 

232 – 240

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота

 

241 – 250

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач.

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Повторення

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Урок узагальнення знань і умінь

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Діагностична робота

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

Добір матеріалу

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000 (36 год)

  1.        

 

Множення виду 10 · 5, 100 · 5

 

251 – 262

  1.        

 

Множення та ділення  числа на10, на 100

 

263 – 274

  1.        

 

Ділення виду 50 : 5, 500 : 5

 

275 – 285

  1.        

 

Множення виду 20 · 3, 200  · 3. Самостійна робота

 

286 – 297

  1.        

 

Ділення виду 60 : 3, 600 : 3

 

298 – 309

  1.      

 

Ділення виду 60 : 30, 600 : 300

 

310 – 318

  1.        

 

Властивість ділення числа на добуток

 

319 – 329

  1.        

 

Різні способи знаходження частки

 

330 – 339

  1.        

 

Властивість множення суми на число

 

340 – 350

  1.        

 

Множення виду 15·  3. Діаграми

 

351 – 362

  1.        

 

Властивість множення числа на суму

 

363 – 372

  1.        

 

Множення виду 4 · 16

 

373 – 383

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Задачі, що містять взаємопов’язані величини

 

383 – 392

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач

 

393 – 400

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Повторення

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Урок узагальнення знань

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Діагностична робота

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Властивість ділення суми на число

 

401 – 409

  1.        

 

Ділення виду 36 : 3

 

410 – 419

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Календар

 

420 – 431

  1.        

 

Ділення виду 42 : 3

 

432 – 443

  1.        

 

Ділення різними способами

 

444 – 453

  1.        

 

Ділення різними способами

 

454 – 463

  1.        

 

Ділення виду 32 : 16. Перевірка ділення.

 

464 – 473

  1.        

 

Розв’язування нерівностей виду х · 3  < 100

 

474 – 483

  1.        

 

Знаходження частки різними способами. Самостійна робота

 

484 – 494

  1.        

 

Ділення з остачею

 

495 – 504

  1.        

 

Ділення з остачею

 

505 – 514

  1.        

 

Перевірка ділення з остачею

 

515 – 523

  1.        

 

Ділення з остачею

 

524 – 533

  1.        

 

Урок узагальнення

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Діагностична робота

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

Добір матеріалу

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК. ОЗНАЙОМЛЕННЯ

З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ І ДІЛЕННЯМ ( 25 ГОД)

  1.        

 

Нумерація трицифрових чисел

 

534 – 542

  1.        

 

Обчислення на основі нумерації. Письмове додавання і віднімання

 

543 – 551

  1.        

 

Письмове додавання і віднімання. Знаходження значень буквених виразів

 

552 – 559

  1.        

 

Ознайомлення з письмовим множенням

 

560 – 573

  1.        

 

Ознайомлення з письмовим множенням виду 102 · 3

 

574 – 585

  1.        

 

Ознайомлення з письмовим множенням виду 13 · 60

 

586 – 596

  1.        

 

Ділення з остачею. Задачі на визначення тривалості і  часу закінчення події

 

597 – 609

  1.        

 

Ознайомлення з письмовим діленням двоцифрового числа на одноцифрове

 

610 – 619

  1.        

 

Ознайомлення з письмовим діленням виду 628 : 4

 

620 – 630

  1.        

 

Ознайомлення з письмовим діленням виду 141 : 3

 

631 – 641

  1.        

 

Розв’язування завдань, які містять одиниці часу

 

642 – 650

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування нерівностей

 

651 – 658

  1.        

 

Розв’язування  задач

 

659 – 667

  1.        

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач

 

668 – 675

  1.        

 

Діагностична робота

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Розв’язування цікавих задач, задач із логічним навантаженням

 

с. 124-125

  1.        

 

Проведення екскурсій (квестів)

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Розв’язування задач з логічним навантаженням

 

с. 126-127

  1.        

 

Презентація проектів

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Розв’язування цікавих задач

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Знаходження значень виразів.

 

Добір матеріалу

  1.        

 

Підсумковий урок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пальчик Олена Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Захарченко Людмила Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
3796
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку