Календарно - тематичне планування - англійська мова для 2 класу
Календарне планування за НМК “English with Smiley 2” (автор Карп’юк О.Д.)
для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів
І семестр, 2 год. на тиждень , 16 робочих тижнів
№ |
Дата |
Підтема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
|
Вступ: Радий знову бачити тебе! Nice to see you again! |
||||||||||
1 |
|
Пам'ятаєш мене? |
Hello! I am … Nice to see you! |
Greeting, introduction |
Alphabet |
Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7 |
Ex.2, p. 6 |
WB ex.1, p. 4 |
Громадянська відповідальність: учень вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|
2 |
|
Моя школа |
Nice to see you! |
School supplies, numbers |
Alphabet |
Ex. 2, p. 8 |
Ex.1, p. 8 |
WB ex.1, p. 5 |
||
3 |
|
Кольори моїх літер |
Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
Colours, letters |
Alphabet |
Ex. 1,2, p. 9 WB ex.1, p. 6 |
Ex. 3, 4, p. 9 |
WB ex.2, p. 6 |
||
4 |
|
Тварини |
E is for elephant
|
Animals |
Alphabet |
|
Ex. 1, 2, p.10
|
WB ex.1, p. 7 |
||
5 |
|
Моє ім’я починається з літери …
|
|
Names |
Ex. 3, p.11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 WB ex.2, p. 8 |
Ex. 4, p. 11 WB ex.1, p. 8 |
||
Розділ 1. Це моя родина! Unit 1. Here’s My Family! |
||||||||||
6 |
|
Познайомся з моєю родиною! |
My name is … . My surname is … .Here’s my family: … .
|
Mummy, daddy, brother, sister, family |
|
Ex. 1, p. 12
|
Ex. 2, 3, 4, p.12
|
WB ex.1-2, p. 9 |
Громадянська відповідальність: учень вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|
7 |
|
Розповідаємо про себе |
I am a boy / a girl. I am 7 / 8…. |
|
Ex. 3, p.15 WB ex.1, p. 10
|
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 3, 4, p.14 |
WB ex.2, p10 |
||
8 |
|
Моя родина. |
What’s your name / surname?
|
Family, animals, numbers |
Ex. 3, p.15 WB ex.1, p. 11 |
Ex. 1, p. 15 |
Ex. 2, p. 15 |
|
||
9 |
|
Де знаходиться твій будинок?
|
Where is your house? |
Names of the streets |
|
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, 3, 4, p. 16 |
WB ex.1-2, p. 12 |
||
10 |
|
Де твоя мама? |
Where is your mum / dad? |
At work, at school, at home, I don’t know. |
|
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 3, 4, 5, p.17 |
Ex. 6, p. 17 WB ex.1, p.13 |
||
11 |
|
Це гарний велосипед! |
|
|
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 18 WB ex.1, p. 14
|
Ex. 1, 2, p.18 |
Ex. 3, p. 18 WB ex.2, p.14 |
||
12 |
|
Сім'я твого двоюрідного брата (сестри)
|
|
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor |
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 19 WB ex.1, p. 15 |
Ex. 3, 4, p.19 |
Ex. 2, p. 19 |
||
13 |
|
Story Time: «Сьюзі загубилася»
|
|
|
|
Ex. 1, p. 20 WB ex.1, p. 16 |
Ex. 2,3,4, p.20 |
|
||
14 |
|
У твоє портфоліо: «Сімейне фото»
|
|
|
|
|
Ex. 2,4 p. 21 |
Ex. 1, p. 21 |
||
15
|
|
У твоє портфоліо: «Мені це подобається»
|
|
|
|
Ex. 6, p. 21 |
Ex. 5, p. 21 WB ex.1, p.17 |
Ex. 3, p. 21 |
||
16 |
|
Повторення теми «Це моя родина!»
|
|
|
Ex. 6, p.23
|
Ex. 3, p. 23
|
Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23
|
WB ex.1, p.18 WB ex.2, p.19 |
||
Розділ 2. Мої друзі. Unit 2. My friends. |
||||||||||
17 |
|
Мені подобається мій друг |
We (sing, walk, swim) together. |
I, he, she, we, they, together |
|
Ex. 1, 2, p. 24
|
Ex. 3, 4, p.24
|
Ex. 5, p. 24 Ex. 6,7, p. 25 WB ex.1, p.20 WB ex.2, p.21 |
Громадянська відповідальність: учень вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|
18 |
|
Ми друзі |
We are… . We like … |
I he, she, we they |
WB ex.1, p. 22 |
Ex. 1, p. 26
|
Ex. 2, 3, 4, p.26
|
Ex. 5, p. 26
|
||
19 |
|
Час проведений з другом |
|
|
Ex. 2, 3, p.27 |
Ex. 1, p. 27
|
WB ex.1-2, p. 23 |
Ex. 4, p. 27
|
||
20 |
|
Хто твій друг? |
|
Funny, clever, nice, pretty |
WB ex.1, p. 24 |
Ex. 1, 2, p. 28 |
Ex. 3, 4, p.28 |
Ex. 5, p. 28 WB ex.2, p.24 |
||
21 |
|
Мій найкращий друг |
|
|
|
Ex. 1, p. 29 |
Ex. 2, 3, 4, p. 29
|
WB ex.1, p.25 |
||
22 |
|
Почитай про сім'ю Люка!
|
|
|
Ex.2, 4, 5, p. 30 |
Ex. 1, 2, p. 30 WB ex.1, p. 26 |
|
Ex. 3, p. 30 WB ex.2, p.26 |
||
23 |
|
Тарас любить комп'ютерні ігри
|
|
|
|
Ex. 1, p. 31 WB ex.1, p. 27 |
Ex. 2, 3, 4, p. 31 |
Ex. 3, p. 31 |
||
24 |
|
Story Time: «Родина та друзі Трейсі». У твоє портфоліо: «Коло друзів»
|
|
|
|
Ex. 1, p. 32 WB ex.1, p. 28 Ex. 2, p. 34 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33 |
Ex. 3, p. 34 WB ex.1, p.29 |
||
25
|
|
У твоє портфоліо: «Захоплення мого друга». Повторення теми «Мої друзі»
|
|
|
Ex. 3, p.35 WB ex.1, p. 30 |
Ex. 2, p. 34 Ex. 1, 4 p. 35 - 36 |
Ex. 2, p. 35 |
Ex. 3, p. 34 WB ex.1, p.30 WB ex.2, p.31 |
||
Розділ 3.У моєму класі. Unit 3. In My Classroom |
||||||||||
26 |
|
Речі у моєму класі |
We have got a … |
Chair, floor, clock, blackboard, window, door, hair |
WB ex.1, p. 32 |
Ex. 1, 4, p. 38 - 39 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39 |
WB ex.2, p.32 |
Громадянська відповідальність: учень використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
|
27 |
|
«Тік-так» - каже годинник
|
It’s … o’clock |
O’clock, numbers 1-12 |
|
Ex. 1, 3, p. 40 WB ex.2, p. 33 |
Ex. 2, 4, 5, 7, p. 40 |
Ex. 6, p. 40 WB ex.1, p.33 |
||
28 |
|
Я у своєму класі
|
|
Shelf, fish, school, classroom |
Sh Ex. 2, 4, 5, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41 WB ex.1-2, p. 34 |
||
29 |
|
Моє шкільне приладдя
|
What is this? What is that? |
School supplies
|
|
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42 |
WB ex.1, p.35 |
||
30 |
|
Це мої шкільні речі |
These are … Those are … |
School supplies
|
|
Ex. 1, 5, p. 43 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 43 |
WB ex.1, p.36 |
||
31 |
|
Почитай про моє шкільне приладдя |
This is … That is … These are … Those are … |
Garden, sharpener |
Th, ar, -er |
Ex. 1, 2, 4, p. 44 |
|
WB ex.1, p.37 |
||
32 |
|
Вільний час Трейсі та Люка
|
Who is that? Who are those? |
|
|
Ex. 1, 2, p. 45 WB ex.1, p. 38 |
Ex. 3, 4, p.45 |
|
||
33 |
|
Story Time: “Трейсі та Люк їдуть до Африки» У твоє портфоліо: Котра година?
|
We’re going to … It’s … o’clock |
Africa |
|
Ex. 1, p. 46 WB ex.1, p. 39 |
Ex. 2, 3, 4, p.46 Ex. 2, p. 47 |
Ex. 1,3 p. 47 WB ex.1, p.40 |
||
34 |
|
Повторення теми «У моєму класі»
|
|
|
Ex. 4, p.49 |
Ex. 1, p. 48 |
Ex. 2, 3, p.48 |
WB ex.1, p.41
|
||
Розділ 4. Ми щасливі! Unit 4. We Are Happy! |
||||||||||
35 |
|
Мій ранок
|
How are you? |
In the morning, at noon, in the evening, in the dark |
WB ex.1, p. 41 |
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 – 51 |
WB ex.2, p.42 |
Громадянська відповідальність: учень вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|
36 |
|
Ми щасливі. Вони сумні |
Are you Happy (sad/tired)?
|
|
|
Ex. 1, p. 52 WB ex.1, p. 43 |
Ex. 2, 3, p.52 |
|
||
37 |
|
Щасливого Різдва! |
Merry X-mas! |
Yak, teddy |
Ex. 2, 3, 4, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
WB ex.1-2, p. 44 |
||
38 |
|
Діагностувальна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
39 |
|
Я не можу знайти свого ведмедика |
I can’t find … |
In, on, under |
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, 3, 4, p. 54 |
WB ex.1, p.45 |
||
40 |
|
Діагностувальна робота з читання
|
|
|
|
|
|
|
||
41 |
|
Подивись, що на моєму столі!
|
Look in my room. Here is it. |
Numbers School supplies |
|
Ex. 1, p. 55 WB ex.5, p. 46 |
Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55 |
Ex. 5, p. 55 |
||
42 |
|
Діагностувальна робота з говоріння
|
|
|
|
|
|
|
||
43 |
|
Джей та його сестра Саллі |
|
Grey, boy |
-ey, -ay Ex.2,4,5, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 WB ex.1-2, p. 47 |
||
44 |
|
Діагностувальна робота з письма
|
|
|
|
|
|
|
||
45 |
|
Ми рахуємо! |
|
Numbers 11-20 |
Ex. 2, p.57 |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 WB ex.1-2, p. 48
|
||
46 |
|
Story Time: «Родина Трейсі у Африці»
|
|
|
|
Ex. 1, p. 58
|
Ex. 2, 3, 4, p. 58
|
WB ex.1-2, p. 50 |
||
47 |
|
У твоє портфоліо: «Я – Санта Клаус!»
|
|
|
|
WB ex.1, p. 49 Ex. 1, p. 59 |
Ex. 2, p. 59 |
повт. слова теми |
||
48 |
|
Повторення теми «Ми щасливі!»
|
|
|
|
Ex. 1, p. 60 WB ex.1, p. 51 |
Ex. 2, p. 60 |
WB ex.2, p.51 |
||